Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
1) prowadzenie działań windykacyjnych wobec najemców lokali mieszkalnych i użytkowych
w tym prowadzenie rozmów z dłużnikami
2) analiza skuteczności podejmowanych działań windykacyjnych w Zakładzie
3) analiza i monitorowanie wniosków o skierowanie spraw do sądu o należności lub do egzekucji
4) współpraca z Administracjami Nieruchomości i innymi komórkami organizacyjnymi ZGN w zakresie czynności windykacyjnych i egzekucyjnych
5) współpraca z Wydziałem Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Praca-Południe oraz Ośrodkiem Pomocy Społecznej w celu uzyskania przez osoby uprawnione pomocy na cele mieszkaniowe
6) rejestracja wniosków przekazywanych przez Administracje Nieruchomości i podań składanych przez dłużników dotyczących odroczenia spłaty
rozkładania na raty zadłużeń lub umorzenia zadłużeń
7) udzielanie odpowiedzi na pisma
m. in.: Biura Długu i Restrukturyzacji Wierzytelności Urzędu m.st. Warszawy oraz dłużników
- kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i formalnym;
- weryfikacja dokumentów księgowych oraz załączników z zawartą umową;
- dekretowanie i księgowanie dokumentów;
- analiza oraz uzgadnianie obrotów i sald na kontach analitycznych;
- udział w procesie zamknięcia miesiąca
Reprezentowanie m.st. Warszawy we wspólnotach mieszkaniowych na terenie Dzielnicy Praga Południe i podejmowanie czynności w imieniu m.st. Warszawy wynikających z ustawy o własności lokali w ramach udzielonego pełnomocnictwa
w tym:
1)udział w zebraniach wspólnot
2)bieżąca współpraca z zarządami
kontrola ich działalności
3)kontrola nad realizacją uchwał oraz realizacją rocznego planu gospodarczego wspólnoty
4)nadzór nad przestrzeganiem warunków umowy dzierżawy gruntu
5)analiza sprawozdań finansowych rzeczowych przekazywanych przez zarządy wspólnot
- reprezentowanie Zakładu na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej
- nadzorowanie robót w zakresie swojej branży
- przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz udział
w pracy Komisji Przetargowej
- sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich oraz sprawdzanie kosztorysów ofertowych
- odbiór robót i rozliczanie wykonanych prac
- opisywanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym
- reprezentowanie Zakładu na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i
zasadami wiedzy technicznej
- nadzorowanie robót w zakresie swojej branży
- przygotowywanie wniosków o udzielenie
zamówienia publicznego oraz udział w pracy Komisji Przetargowej
- sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów
inwestorskich oraz sprawdzanie kosztorysów ofertowych
- odbiór robót i rozliczanie wykonanych prac
- opisywanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym
1) zarządzanie korespondencją i dbanie o prawidłowy przepływ informacji w administracji;
2) osobista i telefoniczna obsługa interesantów;
3) zarządzanie kalendarzem spotkań kierownictwa
kontrola listy obecności oraz ewidencji wyjść pracowników;
4) rozliczanie zaliczek
1) reprezentowanie Zakładu na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej
2) nadzorowanie robót remontowych i konserwacyjnych w systemie zleconym i ryczałtowanym
3) sprawdzanie prawidłowości i jakości wykonywanych robót remontowych i konserwacyjnych
4) ustalanie zakresu robót w oparciu o obowiązujące przepisy prawa
5) sporządzanie przedmiarów robót z podaniem pozycji KNR
6) wprowadzanie wykonawców na roboty oraz odbiór robót i sporządzanie protokołów odbioru
7) przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych budynków
8) udział w sporządzaniu planów rzeczowych i finansowych dotyczących remontów bieżących
opisywanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym
- prowadzenie działalności windykacyjnej dotyczącej
zadłużenia najemców lokali mieszkalnych i użytkowych
- prowadzenie analizy skuteczności podejmowanych działań
windykacyjnych i opracowywanie miesięcznej analizy zaległości wraz z informacją o podjętych czynnościach i oceną uzyskanych wyników oraz przekazywanie takiej analizy przełożonym
- prowadzenie rejestru podejmowanych czynności windykacyjnych
- sporządzanie i przekazywanie bezpośredniemu przełożonemu comiesięcznych raportów odnośnie dłużników
którzy zerwali porozumienia i umowy w zakresie restrukturyzacji zadłużenia lub rozłożenia zadłużenia na raty
- wnioskowanie i przygotowywanie dokumentacji w sprawach kierowanych do sądu o zapłatę zaległości dłużników lokali mieszkalnych
użytkowych
dzierżaw
reklam
pomieszczeń tymczasowych
garaży znajdujących się w zasobie m. st. Warszawy i administrowanych przez Zakład
- współpraca z Wydziałem Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Praca-Południe oraz Ośrodkiem Pomocy Społecznej w celu uzyskania przez osoby uprawnione pomocy na cele mieszkaniowe
- rejestracja wniosków AN i podań najemców dotyczących umorzenia lub rozkładania na raty zadłużeń
- składanie do Wydziału Architektury i Budownictwa w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy wniosków o pozwolenie na budowę i zgłoszeń robót niewymagających pozwolenia przed terminem zamierzonego rozpoczęcia robót
- zgłaszanie do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla m.st. Warszawy zawiadomienia o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót wymagających pozwolenia na budowę z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym
- rejestrowanie dziennika budowy w Urzędzie Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy i przekazywanie wykonawcom i Administracjom Nieruchomości
- udział w przygotowaniu dokumentacji do przetargów i pracy komisji przetargowych
- współudział w sprawdzaniu kosztorysów ofertowych
1) analiza akt lokalowych i danych w Systemie Ewidencji i Zarządzania Budynkami i Lokalami w oparciu o zapisy zarządzenia nr 734/2022 Prezydenta m.st. Warszawy z 2 maja 2022 r
2) wzywanie najemców z żądaniami dostarczenia deklaracji o wysokości dochodów członków gospodarstwa domowego
3) wprowadzenie danych do SEIZBILA w celu przeliczenia wysokości dochodów członków gospodarstwa domowego
4) współpraca z działem księgowości kosztowej w zakresie przekazywania danych najemców lokali mieszkalnych w przypadku zmiany wysokości czynszu
5) współpraca z działem prawnym w zakresie kierowania na drogę postępowania sądowego spraw
w których najemca nie przyjął nowej wysokości czynszu
Inspektor w Zespole Wspólnot Mieszkaniowych - Rekrutacja 6
Warszawa
Wygasła: 11.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) prowadzenie kontroli wspólnot mieszkaniowych ze szczególnym uwzględnieniem dokumentacji finansowej i sprawozdawczej
2) wykonywanie analiz finansowo- księgowych w odniesieniu do wspólnot mieszkaniowych 3)prowadzenie obowiązującej dokumentacji i ewidencji wspólnot mieszkaniowych
4) opiniowanie uchwał wspólnot mieszkaniowych pod względem formalno-prawnym
formułowanie rekomendacji sposobu głosowania w aspekcie księgowo-finansowym
5) ścisła współpraca z pełnomocnikami w zakresie prawidłowości i kontroli rozliczeń we wspólnotach mieszkaniowych
6) rozpatrywanie skarg i wniosków
udzielanie odpowiedzi na zapytania i pisma interesantów
7) bieżący kontakt z zarządami wspólnot mieszkaniowych oraz udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych
Główne zadania na stanowisku:
1) analiza akt lokalowych i danych w Systemie Ewidencji i Zarządzania Budynkami i Lokalami w
oparciu o zapisy zarządzenia nr 734/2022 Prezydenta m.st. Warszawy z 2 maja 2022r
2) wzywanie najemców z żądaniami dostarczenia deklaracji o wysokości dochodów członków
gospodarstwa domowego
3) wprowadzenie danych do SEIZBILA w celu przeliczenia wysokości dochodów członków
gospodarstwa domowego
4) współpraca z działem księgowości kosztowej w zakresie przekazywania danych najemców
lokali mieszkalnych w przypadku zmiany wysokości czynszu
5) współpraca z działem prawnym w zakresie kierowania na drogę postępowania sądowego
spraw
w których najemca nie przyjął nowej wysokości czynszu
1)reprezentowanie Zakładu na budowie przez sprawowanie kontroli
zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej
2)nadzorowanie robót remontowych i konserwacyjnych w systemie zleconym i ryczałtowanym
3)sprawdzanie prawidłowości i jakości wykonywanych robót remontowych i konserwacyjnych
4)ustalanie zakresu robót w oparciu o obowiązujące przepisy prawa
5)sporządzanie przedmiarów robót z podaniem pozycji KNR
6)wprowadzanie wykonawców na roboty oraz odbiór robót i
sporządzanie protokołów odbioru
7)przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych budynków
8)udział w sporządzaniu
planów rzeczowych i finansowych dotyczących remontów bieżących
opisywanie dokumentów finansowych pod względem
merytorycznym
1) reprezentowanie Zakładu na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej
2) nadzorowanie robót remontowych i konserwacyjnych w systemie zleconym i ryczałtowanym
3) sprawdzanie prawidłowości i jakości wykonywanych robót remontowych i konserwacyjnych
4) ustalanie zakresu robót w oparciu o obowiązujące przepisy prawa
5) sporządzanie przedmiarów robót z podaniem pozycji KNR
6) wprowadzanie wykonawców na roboty oraz odbiór robót i sporządzanie protokołów odbioru
7) przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych budynków
8) udział w sporządzaniu planów rzeczowych i finansowych dotyczących remontów bieżących
opisywanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym
1) analiza akt lokalowych i danych w Systemie Ewidencji i Zarządzania Budynkami i Lokalami w oparciu o zapisy zarządzenia nr 734/2022 Prezydenta m.st. Warszawy z 2 maja 2022r
2) wzywanie najemców z żądaniami dostarczenia deklaracji o wysokości dochodów członków gospodarstwa domowego
3) wprowadzenie danych do SEIZBILA w celu przeliczenia wysokości dochodów członków gospodarstwa domowego
4) współpraca z działem księgowości kosztowej w zakresie przekazywania danych najemców lokali mieszkalnych w przypadku zmiany wysokości czynszu
5) współpraca z działem prawnym w zakresie kierowania na drogę postępowania sądowego spraw
w których najemca nie przyjął nowej wysokości czynszu
6) prowadzenie korespondencji z mieszkańcami
Urzędem Miasta i Urzędem Dzielnicy Praga-Południe.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
1) praca biurowa przy monitorze ekranowym
2) obsługa programów informatycznych związanych ze stanowiskiem
1) reprezentowanie Zakładu na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej
2) nadzorowanie robót remontowych i konserwacyjnych w systemie zleconym i ryczałtowanym
3) sprawdzanie prawidłowości i jakości wykonywanych robót remontowych i konserwacyjnych
4) ustalanie zakresu robót w oparciu o obowiązujące przepisy prawa
5) sporządzanie przedmiarów robót z podaniem pozycji KNR
6) wprowadzanie wykonawców na roboty oraz odbiór robót i sporządzanie protokołów odbioru
7) przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych budynków
8) udział w sporządzaniu planów rzeczowych i finansowych dotyczących remontów bieżących
opisywanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym
1) reprezentowanie Zakładu na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej
2) nadzorowanie robót remontowych i konserwacyjnych w systemie zleconym i ryczałtowanym
3) sprawdzanie prawidłowości i jakości wykonywanych robót remontowych i konserwacyjnych
4) ustalanie zakresu robót w oparciu o obowiązujące przepisy prawa
5) sporządzanie przedmiarów robót z podaniem pozycji KNR
6) wprowadzanie wykonawców na roboty oraz odbiór robót i sporządzanie protokołów odbioru
7) przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych budynków
8) udział w sporządzaniu planów rzeczowych i finansowych dotyczących remontów bieżących
1. prowadzenie kontroli wspólnot mieszkaniowych ze szczególnym uwzględnieniem dokumentacji finansowej i sprawozdawczej
2. wykonywanie analiz finansowo- księgowych w odniesieniu do wspólnot mieszkaniowych
3. prowadzenie obowiązującej dokumentacji i ewidencji wspólnot mieszkaniowych
4. opiniowanie uchwał wspólnot mieszkaniowych pod względem formalno-prawnym
formułowanie rekomendacji sposobu głosowania w aspekcie księgowo-finansowym
5. ścisła współpraca z pełnomocnikami w zakresie prawidłowości i kontroli rozliczeń we wspólnotach mieszkaniowych
6. rozpatrywanie skarg i wniosków
udzielanie odpowiedzi na zapytania i pisma interesantów
7. bieżący kontakt z zarządami wspólnot mieszkaniowych oraz udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych
1) reprezentowanie Zakładu na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej
2) nadzorowanie robót remontowych i konserwacyjnych w systemie zleconym i ryczałtowanym
3) sprawdzanie prawidłowości i jakości wykonywanych robót remontowych i konserwacyjnych
4) ustalanie zakresu robót w oparciu o obowiązujące przepisy prawa
5) sporządzanie przedmiarów robót z podaniem pozycji KNR
6) wprowadzanie wykonawców na roboty oraz odbiór robót i sporządzanie protokołów odbioru
7) przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych budynków
8) udział w sporządzaniu planów rzeczowych i finansowych dotyczących remontów bieżących
opisywanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym.
Informacja o warunkach pracy:
1) praca biurowa przy monitorze ekranowym
Księgowa/y w Administracji Nieruchomości (Rekrutacja nr 45)
Warszawa
Wygasła: 05.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- sprawdzenie rachunków Wspólnot Mieszkaniowych pod względem formalno-rachunkowym;
- prawidłowe dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z zakładowym planem kont jednostki;
- prowadzenie rejestru kaucji lokali mieszkalnych w formie elektronicznej;
- bieżąca analiza przychodów i kosztów dla poszczególnych nieruchomości oraz wnioskowanie o podwyższenie (obniżenie) zaliczek z tego tytułu;
- sporządzanie indywidualnych rozliczeń dla najemców
po zakończeniu danego roku
rozliczeniowego;
- ścisła współpraca z pełnomocnikami miasta w zakresie kontroli prawidłowości rozliczeń
finansowych dokonywanych przez Wspólnoty Mieszkaniowe oraz głosowych uchwał
wywołujących skutki finansowe dla jednostki;
- odpowiedzialność za prawidłowe naliczanie i terminowe przekazanie płatności zaliczek za
media
eksploatację oraz remonty dla Wspólnot Mieszkaniowych
w których m.st. Warszawa
posiada prawo własności lokali
naliczanych zgodnie z uchwałą właścicieli;
- właściwe prowadzenie dokumentów księgowych: numerowanie
zabezpieczanie
przechowywanie i archiwizacja;
- współpraca i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
*Godziny pracy: 08:00-16:00
Inspektor w Administracji Nieruchomości (Rekrutacja nr 46)
Warszawa
Wygasła: 16.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- prowadzenie działalności windykacyjnej dotyczącej zadłużenia najemców lokali mieszkalnych i użytkowych;
- prowadzenie analizy skuteczności podejmowanych działań windykacyjnych i opracowywanie miesięcznej analizy zaległości wraz z informacją o podjętych czynnościach i oceną uzyskanych wyników oraz przekazywanie takiej analizy przełożonym;
- prowadzenie rejestru podejmowanych czynności windykacyjnych;
- sporządzanie i przekazywanie bezpośredniemu przełożonemu comiesięcznych raportów
odnośnie dłużników
którzy zerwali porozumienia i umowy w zakresie restrukturyzacji
zadłużenia lub rozłożenia zadłużenia na raty;
- wnioskowanie i przygotowywanie dokumentacji w sprawach kierowanych do sądu o zapłatę
zaległości dłużników lokali mieszkalnych
użytkowych
dzierżaw
reklam
pomieszczeń
tymczasowych
garaży znajdujących się w zasobie m. st. Warszawy i administrowanych przez
Zakład;
- współpraca z Wydziałem Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Praca-Południe oraz Ośrodkiem Pomocy Społecznej w celu uzyskania przez osoby uprawnione pomocy na cele mieszkaniowe;
- rejestracja wniosków AN i podań najemców dotyczących umorzenia lub rozkładania na raty
zadłużeń.
*Godziny pracy: 08:00-16:00
Starszy specjalista ds. BHP (0,5 etatu) (Rekrutacja nr 47)
Warszawa
Wygasła: 13.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- prowadzenie szkoleń w zakresie BHP i nadzór nad ich terminowym wykonaniem;
- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy
a także kontrola realizacji zaleceń powypadkowych;
- udział w dokonywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego;
- opracowywanie wewnętrznych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy;
- wdrażanie standardów BHP
wynikających z przepisów prawnych oraz wewnętrznych uregulowań zakładu;
- prowadzenie wszelkiej dokumentacji bhp wymaganej przepisami prawa;
- doradztwo w zakresie praktycznego stosowania przepisów oraz zasad BHP i P.POŻ.
*Godziny pracy: 20h tygodniowo
Inspektor w obszarze księgowości (rekrutacja nr 41)
Warszawa
Wygasła: 30.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU :
1) prowadzenie kontroli wspólnot mieszkaniowych ze szczególnym uwzględnieniem dokumentacji finansowej i sprawozdawczej
2) wykonywanie analiz finansowo- księgowych w odniesieniu do wspólnot mieszkaniowych
3) prowadzenie obowiązującej dokumentacji i ewidencji wspólnot mieszkaniowych
4) opiniowanie uchwał wspólnot mieszkaniowych pod względem formalno-prawnym
formułowanie rekomendacji sposobu głosowania w aspekcie księgowo-finansowym
5) ścisła współpraca z pełnomocnikami w zakresie prawidłowości i kontroli rozliczeń we wspólnotach mieszkaniowych
6) rozpatrywanie skarg i wniosków
udzielanie odpowiedzi na zapytania i pisma interesantów
7) bieżący kontakt z zarządami wspólnot mieszkaniowych oraz udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych