1. Pracodawca
  2. Łódź
  3. ZOOWET sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ZOOWET sp. z o.o.

ŁÓDŹ, UL. ZBĄSZYŃSKA 3

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Specjalista ds Controllingu

Łódź
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Sporządzanie prognoz i budżetów
  • Analiza różnic wykonania do budżetu
  • Analiza wyników i wybranych pozycji bilansowych, szczególnie mających znaczenie dla płynności finansowej, jak zadłużenie i kapitał obrotowy
  • Przygotowywanie zarządczych rachunków wyników oraz analiza marży
  • Kontrola kosztów oraz opisywanie faktur w elektronicznym obiegu dokumentów
  • Kontrolowanie rezerw, zlecanie ich tworzenia i rozwiązywania
  • Współpraca z centrum usług wspólnych w zakresie rachunkowości finansowej i zarządczej oraz raportowanie do grupy kapitałowej wyższego szczebla
  • Przygotowywanie dodatkowych materiałów do przekształceń kapitałowych lub akwizycji
  • ( wszystkie powyższe obowiązki dotyczą kilku spółek tworzących grupę kapitałową Animal Care)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Zarządu

Łódź
Wygasła: 08.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Kompleksowa obsługa sekretariatu Biura Zarządu i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania,
  • Sporządzanie projektów pism i dokumentów przy wsparciu działu prawnego,
  • Ewidencjonowanie i zarządzanie korespondencją firmy oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji,
  • Prowadzenie papierowego i elektronicznego archiwum dokumentacji,
  • Zakupy biurowe,
  • Organizacja spotkań i podróży służbowych, obsługa gości,
  • Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu,
  • Wsparcie w bieżących pracach administracyjnych i organizacyjnych,
  • Akceptacja i ewidencjonowanie kosztów,
  • Przekazywanie faktur kosztowych do opisu przez odpowiednie osoby w module elektronicznego obiegu dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie ZOOWET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.