Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (144)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 144 )
Operator montażu
Poznań
Wygasła: 31.05.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. Praca
obsługa oraz konserwacja linii produkcyjnej
urządzeń i maszyn wykorzystywanych w procesie produkcyjnym
2. Znajomość oraz nadzór nad dokumentacją techniczną na stanowisku pracy
3. Kontrola stanu technicznego urządzeń oraz maszyn
zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości.
4. Kontrola jakości wykonanych wyrobów.
5. Wykonywanie planu produkcji oraz poleceń przełożonego.
6. Dbanie
sprzątanie i udoskonalanie miejsca pracy.
Branża motoryzacyjna
Do naszego zespołu HR poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. rekrutacji. Zgłoś się do nas jeśli masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych od a do z i dobrze czujesz się w pracy w dynamicznym środowisku
Zakres obowiązków:
- samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie z zapotrzebowaniem biznesu
- tworzenie opisów stanowisk i ogłoszeń rekrutacyjnych
- prowadzenie kampanii ogłoszeniowych oraz poszukiwania bezpośrednie kandydatów
- selekcja aplikacji
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych dopasowanych do stanowiska
- śledzenie trendów rekrutacyjnych i ciągła praca nad optymalizacją rekrutacji
- ocena kompetencji kandydatów
- dbanie o pozytywny wizerunek pracodawcy
- prowadzenie kampanii promujących firmę oraz integrujących pracowników
- współpraca z agencjami pracy tymczasowej oraz koordynowanie zatrudnienia pracowników tymczasowych
- raportowanie swojej pracy
- wdrożenie nowozatrudnionych pracowników
- współpraca przy wdrażaniu i zarządzaniu benefitami w firmie
- tworzenie procedur, formularzy, procesów
- zarządzanie profilem firmy w portalach społecznościowych - linkedin, facebook
Monitorowanie stanu oprzyrządowania produkcyjnego i przyrządów pomiarowych (automatyczne, ręczne)
Zgłaszanie uwag odnośnie do procesów produkcyjnych, oprzyrządowania linii produkcyjnych, przyrządów pomiarowych
Rozwiązywanie problemów związanych z oprzyrządowaniem linii produkcyjnych, przyrządami pomiarowymi
Monitorowanie i analizowanie wyników kontroli automatycznych i manualnych przyrządów pomiarowych
Dokonywanie korekt na oprzyrządowaniu spawalniczym, stacji wykrawania (punching) , ręcznych przyrządach spawających w celu uzyskania poprawnej geometrii części spawanych ram
Wypełnianie dokumentacji nadzoru oprzyrządowania
Prowadzenie analizy i wdrażanie działań optymalizujących efektywność oprzyrządowania spawalniczego, przyrządów pomiarowych
Bieżące wsparcie działu UR. w utrzymaniu oprzyrządowania spawalniczego, przyrządów pomiarowych w odpowiednim stanie technicznym
Kontrola procesów produkcyjnych zgodnie z przyjętymi standardami, procedurami i instrukcjami na każdym etapie produkcji
Rozwiązywanie problemów jakościowych, nadzór nad wyrobem niezgodnym
Skuteczna komunikacja ze współpracownikami, informowanie na bieżąco o statusie procesów, wskazywanie ewentualnych problemów w momencie ich wystąpienia i obszarów do doskonalenia procesów
Raportowanie wyników kontroli i niezgodności oraz nadzór nad działaniami korekcyjnymi
Nadzór nad wszystkimi pracami, działaniami związanymi z wdrażaniem, utrzymaniem i doskonaleniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, BHP i Ochrony Środowiska
Zapewnienie zgodności wdrożonego Systemu Zarządzania z wymaganiami norm ISO: 14001, 45001 i standardu IATF 16949
Nadzór nad przestrzeganiem Polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz BHP i Ochrony Środowiska
Zarządzanie audytami wewnętrznymi w zakresie ZSZ
Zarządzanie dokumentacją ZSZ
Planowanie i koordynowanie audytów nadzorczych i certyfikujących ZSZ
Organizacja przeglądów zarządzania, ich dokumentowanie oraz nadzór nad realizacją ustaleń wynikających z tych przeglądów
Nadzorowanie wymagań prawnych z zakresu BHP i Ochrony Środowiska
Zwiększanie świadomości pracowników poprzez przeprowadzanie szkoleń dla pracowników organizacji z zakresu SZ
Inicjowanie i koordynowanie działań zapewniających ciągłe doskonalenie systemu
Monitorowanie i koordynowanie działań zapobiegawczych i korygujących
Działania w zakresie opracowywania dokumentacji RODO oraz implementacji dokumentacji RODO do Systemu Zarządzania
Opracowywanie i wdrażanie systemów, rozwiązań wspierających zarządzanie firmą, podnoszących efektywność działania firmy
Opracowywanie raportów prezentacji dla Kierownictwa i Zarządu firmy
Kontrola procesów produkcyjnych zgodnie z przyjętymi standardami, procedurami i instrukcjami na każdym etapie produkcji
Rozwiązywanie problemów jakościowych, nadzór nad wyrobem niezgodnym
Skuteczna komunikacja ze współpracownikami, informowanie na bieżąco o statusie procesów, wskazywanie ewentualnych problemów w momencie ich wystąpienia i obszarów do doskonalenia procesów
Raportowanie wyników kontroli i niezgodności oraz nadzór nad działaniami korekcyjnymi
Inżynier procesu malowania kataforetycznego / KTL / elektroforetycznego
Bolesława Krzywoustego 74, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 19.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Nadzór nad procesem KTL i oczyszczaniem ścieków
Przygotowywanie dokumentów procesowych związanych z produktem, instrukcji pracy
Weryfikacja i racjonalizacja procesu produkcyjnego oraz procesu wytwarzania nowych wyrobów
Nadzór nad realizacją procesu oraz analiza przyczyn źródłowych - znajdowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych
Kontrola surowców i materiałów pomocniczych oraz ich oznaczanie po kontroli
Pomoc zespołowi ds. jakości w redukcji PPM i redukcji ilości złomu produkcyjnego
Uczestnictwo w opracowywaniu planów naprawczych w przypadku problemów jakościowych klientów, opracowywanie i wdrażanie zmian produktu oraz realizacja zadań zgodnie z planem naprawczym
Kierowanie i szkolenie pracowników produkcyjnych
Wsparcie działu UR przy nadzorze nad linią malowania kataforetycznego
Prowadzenie procesu zakupu zgodnie ze standardami spółki
kontrola nad wydatkami w zarządzanych obszarach zakupowych
budowanie i realizacja strategii zakupowej zgodnie z polityką spółki; Tłumaczenie spotkań i rozmów
korespondencji w języku chińskim
prowadzenie tłumaczeń dla pracowników polskich i chińskich
obsługa korespondencji
maili
telefonów działu
nadzorowanie prac w procesach związanych z procesem zakupu; uzupełnianie i dbanie o poprawność danych w systemach informatycznych; komunikacja z kontrahentami (dostawcami
Line management for a team of maintenance associates; planning work and managing crewing levels, conducting training, and ensuring that all attendance, performance, and disciplinary matters are dealt with in accordance with company procedures
Management of human resources: 9 automatics ( 3 in a shifts )
Management of technical resources: automatic production line and automatic packaging line, and also AGV system for warehouse
Ensuring the proper functioning of machines, devices, networks and installations by carrying out preventive and maintenance activities along with improving their efficiency, technical condition and safety
Ensuring proper functioning of the Spare Parts Warehouse for machines and devices
Supervision over the technical documentation of subordinate machines, and devices
Planning and supervising the proper use of the department's budget
Implementation of procedures, instructions according to IATF 16949
Coordination and supervision of works performed by external companies on the premises of the plant
Compliance with health and safety and fire protection regulations and rules, procedures and instructions and enforcing them from employees
Cooperation with other Ningbo Tuopu Group plants, sharing best practices and implementing joint solutions
Setting department goals (KPIs), monitoring, reporting and optimizing KPIs
Wdrażanie w firmie zasad i przepisów bhp, ppoż. i ochrony środowiska oraz ciągłe doskonalenie we wszystkich kwestiach związanych z tymi obszarami
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy, stanu maszyn i urządzeń pod kątem bhp, ppoż. i ochrony środowiska oraz informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach oraz propozycjach działań korygujących
Przeprowadzanie instruktażu ogólnego w ramach szkolenia wstępnego bhp dla nowo zatrudnionych pracowników, w tym pracowników tymczasowych
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, spisywanie protokołu powypadkowego wraz z ustaleniem działań zapobiegawczych i kontrola realizacji tych działań
Udział w ocenie ryzyka zawodowego na wszystkich stanowiskach pracy, obejmujący jej przeprowadzanie i dokumentowanie
Współpraca z organami nadzoru, w tym przede wszystkim z Państwową Inspekcją Pracy, Państwową Inspekcją Sanitarną, Strażą Pożarną, Inspektoratem Ochrony Środowiska
Ustalanie harmonogramu wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych na stanowiskach pracy oraz zlecanie badań, analiza otrzymanych wyników, opracowanie wyników (rejestry i karty pomiarów) oraz przekazywanie danych do odpowiednich komórek organizacyjnych
Prowadzenie rejestru i aktualizacja przepisów prawnych dotyczących bhp, ppoż. i ochrony środowiska
Kontrola terminowości badań profilaktycznych pracowników oraz szkoleń i uprawnień obowiązkowych
Udział w przekazywaniu do użytkowania nowych obiektów, pomieszczeń, stanowisk, procesów technologicznych w zakresie opiniowania i przedstawiania zaleceń w odniesieniu do wymagań bhp. ppoż. i ochrony środowiska
Opracowywanie wewnętrznych instrukcji i regulaminów w podległym obszarze, opiniowanie dokumentacji zawierającej elementy bhp, ppoż. i ochrony środowiska, w tym opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na stanowiskach pracy
Doradztwo w zakresie bhp i ppoż. odnośnie doboru właściwej odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej i zbiorowej na stanowiskach, na których występują czynniki niebezpieczne i szkodliwe dla zdrowia
Zlecanie przeglądów, konserwacji, napraw instalacji i sprzętu ppoż. oraz nadzór nad ich sprawnym działaniem
Opracowywanie sprawozdań do GUS oraz raportów wewnętrznych
Sporządzanie i przedstawianie Pracodawcy rocznych analiz z zakresu bhp i ppoż
Zarządzanie gospodarką odpadami i emisjami w zakresie działalności przedsiębiorstwa, w tym realizacja zadań w zakresie sprawozdawczości do BDO i KOBIZE
Kontrola procesów produkcyjnych zgodnie z przyjętymi standardami, procedurami i instrukcjami na każdym etapie produkcji
Rozwiązywanie problemów jakościowych, nadzór nad wyrobem niezgodnym
Skuteczna komunikacja ze współpracownikami, informowanie na bieżąco o statusie procesów, wskazywanie ewentualnych problemów w momencie ich wystąpienia i obszarów do doskonalenia procesów
Raportowanie wyników kontroli i niezgodności oraz nadzór nad działaniami korekcyjnymi
Management of human and technical resources of the Maintenance department
Controlling, verifying the quality and effectiveness of the subordinate team's work
Ensuring the proper functioning of machines, devices, networks and installations by carrying out preventive and maintenance activities along with improving their efficiency, technical condition and safety
Developing, in accordance with the technical documentation, health and safety and fire protection regulations. and environmental protection schedules for ongoing maintenance of machines, networks and installations
Implementation of procedures, instructions of the quality management system IATF 16949, ISO
Responsibility for planning and implementing trainings for subordinate employees
Responsibility for the quantitative and technical condition of the equipment in the department
Settlement of utilities, control of their consumption
Conducting analyzes of criticality, failure of machines and devices installations
Performing technical acceptance of newly installed machines, device installations, after repairs and renovations
Supervision over the technical documentation of subordinate machines, and devices
Supervising the proper operation and maintenance of machines, devices, transport tools, and installations
Ensuring proper functioning of the Spare Parts Warehouse for machines and devices
Coordination and supervision of works performed by external companies on the premises of the plant
Planning and supervising the proper use of the department's budget
Organization and management of the entire logistics chain, selection of suppliers, development of contingency plans, production support, supervision of warehouse space and internal and external transport
Coordination of material flows, effective inventory and warehouse management
Creating and maintaining high standards of warehouse management and deliveries to end customers
Cooperation with transport companies, development of a network of suppliers, effective management of logistics transport to ensure timely deliveries and shipments to customers
Implementation of processes, procedures and supervision over logistic and warehouse documentation and document circulation
Control of timely shipment to the customer
Supervision over the preparation of customs and tax documents
Process monitoring, data collection and analysis in order to increase efficiency, reduce losses and improve the logistics and purchasing process
Compliance with health and safety regulations and rules and enforcing them from employees, compliance with IATF and ISO standards
Creating and controlling production plans and packing plans
Planning and supervising the proper use of the department's budget
Managing the team in a way that ensures support and development
Determining the goals of the department (KPI), controlling and verifying the quality of work of members of the subordinate team
Supervision over the process of purchasing materials necessary for the functioning of the company
Supervising the timeliness of orders, coordination of deliveries with the needs of the plant
Preparation and conclusion of contracts and long-term contracts with suppliers
Implementation of procedures, instructions of the IATF 16949 quality management system and supervision over logistics and purchase documentation
Responsibility for the quantitative and technical condition of the equipment in the department
Responsible for completing various business indicators and tasks assigned by the company;
Establish and implement the company's management system to ensure that the company's product delivery, quality, cost, service, environmental protection, safety, energy saving and other aspects can meet or exceed customer requirements;
Preside over the company's weekly regular meetings; inspect, supervise, and coordinate the work progress of various departments; handle major emergencies in the company;
Responsible for the company's operating costs and product quality. Arrange the work between different department staff sectors(maintenance, process, and assembly workshop sectors) and coordinate the work horizontally across sectors
Do naszego zespołu HR poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. rekrutacji. Zgłoś się do nas jeśli masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych od a do z i dobrze czujesz się w pracy w dynamicznym środowisku
Zakres obowiązków:
- samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie z zapotrzebowaniem biznesu
- tworzenie opisów stanowisk i ogłoszeń rekrutacyjnych
- prowadzenie kampanii ogłoszeniowych oraz poszukiwania bezpośrednie kandydatów
- selekcja aplikacji
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych dopasowanych do stanowiska
- śledzenie trendów rekrutacyjnych i ciągła praca nad optymalizacją rekrutacji
- ocena kompetencji kandydatów
- dbanie o pozytywny wizerunek pracodawcy
- prowadzenie kampanii promujących firmę oraz integrujących pracowników
- współpraca z agencjami pracy tymczasowej oraz koordynowanie zatrudnienia pracowników tymczasowych
- raportowanie swojej pracy
- wdrożenie nowozatrudnionych pracowników
- współpraca przy wdrażaniu i zarządzaniu benefitami w firmie
Manualne usuwanie drobnych awarii w procesie spawania linii produkcyjnej
Manualna obsługa panelu HMI - odczyt błędów oraz informacji
Programowanie oraz korekta spoin i podjazdów robota
Nadzorowanie właściwych parametrów spawalniczych
Obsługa elektronarzędzi w tym szlifierki kątowej, szlifierki taśmowej oraz przecinarki plazmowej
Wstępna ocena wizualna spoin, przeprowadzenie destrukcji złącz spawanych poprzez wycinanie, szlifowanie i przygotowywanie próbek do badań laboratoryjnych
Dokumentowanie wyników w tabeli Excel
Obsługa oraz konserwacja urządzeń i maszyn wykorzystywanych w trakcie pracy
Establish and store personal data (electronic/paper version, EHR) of employees in accordance with applicable law
Drawing up employment contracts and their settlement. Responsible for the day-to-day management of the contract of the company/outsourcing employees. Responsible for hiring, firing and transferring company employees
Implementation of procedures and internal regulations, explaining their interpretation to plant employees
Administrative support for the management in activities related to development, internal communication and team management. Responsible for activation of employees' mailboxes, permissions in work-related systems;
Organizing and conducting recruitment and implementation processes
Supervision over social matters and HR and payroll documentation
Settlement of working time records. Responsible for attendance related matters such as employee leave, attendance, etc. and responsible for preparing monthly employee attendance reports
Settlement of employees' salaries, preparation of lists of main and additional payrolls and handling matters related to classes
Preparation of reports, declarations and statistical forms for ZUS, US, PFRON, GUS, etc
Preparation of various types of certificates at the request of an employee, bank and others
Preparation of documents constituting the basis for retirement and disability benefits
Administrative tasks: verification of invoices from the HR and payroll area, conducting company correspondence (as a relacement)
Cooperation with temporary employment and recruitment agencies and settlement of employeses of these entities
Carrying out other orders of the superior related to the company's activities
Przygotowywanie, wspólnie z Finance Managerem, forecast’ów, budżetów i planów wieloletnich
Analiza poziomu realizacji budżetów oraz wyjaśnianie odchyleń
Przygotowywanie sprawozdań finansowych na potrzeby Udziałowców, Zarządu i organów zewnętrznych oraz innych reportów zleconych przez Finance Managera
Udział w kalkulacji kosztów produktów oraz w analizie projektów inwestycyjnych
Wspieranie procesu zarządzania płynnością finansową i bieżące analizy przepływów
Nadzór nad procesami inwentaryzacji
Optymalny wybór narzędzi analitycznych niezbędnych do realizacji codziennych zadań
Współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie informacji i wyjaśnień związanych z realizacją powierzonych zadań
Doskonalenie procesów księgowych i finansowych
Współpraca z audytorami i kontrolami zewnętrznymi i wewnętrznymi
Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego
Przestrzeganie Wartości Firmowych
Realizacja działań zmierzających do wzrostu efektywności pracy podległego obszaru działania
Realizacja szczegółowych zadań wynikających z udziału w procesach firmy, opisanych procedurach, instrukcjach i innych dokumentach oraz przyjętych regułach postępowania
Odpowiedzialność za poprawność ewidencji w obszarze rozrachunków z dostawcami oraz prawidłowej kategoryzacji transakcji zakupów
Gotowość do podejmowania nowych wyzwań, rozwijania swoich umiejętności technicznych i interpersonalnych oraz poszerzania wiedzy i doświadczenia;
Zapewnienie, że wszystkie faktury dostawców są prawidłowo zewidencjonowane i rozliczone w procesie PTP
Terminowe przetwarzanie faktur zakupu
Obsługa korespondencji z dostawcami; bieżąca kontrola sald z dostawcami;
Przygotowanie rozrachunków do realizacji płatności
Zapewnienie przestrzegania procedur zakupowych
Odpowiedzialność za uzgodnienia ksiąg: AP, AR i GL – rachunki bankowe
Usprawnianie procesów PTP, w razie potrzeby wdrożenie procesów w obszarach wymagających poprawy
Wspieranie procesów audytu wewnętrznego i zewnętrznego
Udział w szkoleniach wprowadzających
Ewidencja i rozliczeń wydatków i podróży służbowych, uzgadnianie sald rozrachunków z pracownikami
Pomoc w miesięcznym i kwartalnym raportowaniu zgodnie z kalendarzem finansowym i innymi wymogami sprawozdawczymi
Wykonywanie innych obowiązków, zleconych przez Line Managera
Odpowiedzialność za poprawność obiegu i archiwizacji dokumentów związanych z transakcjami zakupu – faktur zakupu, potwierdzeń sald, wezwań do płatności, porozumień o e-invoicingu, dokumentów związanych z danymi podstawowymi dostawców, archiwizacja dokumentów w formie elektronicznej lub tradycyjnej
Kontrola procesów produkcyjnych zgodnie z przyjętymi standardami, procedurami i instrukcjami na każdym etapie produkcji
Rozwiązywanie problemów jakościowych, nadzór nad wyrobem niezgodnym
Skuteczna komunikacja ze współpracownikami, informowanie na bieżąco o statusie procesów, wskazywanie ewentualnych problemów w momencie ich wystąpienia i obszarów do doskonalenia procesów
Raportowanie wyników kontroli i niezgodności oraz nadzór nad działaniami korekcyjnymi
Responsible for new product test commissioning, sample trial application, etc
Assist the project manager to supervise the progress and quality of new product development at all stages; provide feedback to the project manager in time
Conduction and participation in project review sessions
Proposing and implementing improvements in project
Active participation in “stop scrap” sessions
Monitoring project progress and adapt work as required – reporting to project manager
Managing relationships with clients and stakeholders
Making project documentation
Complete other temporary work assigned by the leadership
Communication with suppliers / suppliers sourcing
Cooperation with other departments
Adherention to the company's values
Planning and implementation of activities aimed at increasing the efficiency and work of the subordinate area of activity
Implementation of specific tasks resulting from participation in the described company processes, procedures, instructions and other documents
Compliance with health and safety regulations, in particular those resulting from Article 211 of the Labor Code for employees
Wdrażanie w firmie zasad i przepisów bhp, ppoż. i ochrony środowiska oraz ciągłe doskonalenie we wszystkich kwestiach związanych z tymi obszarami
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy, stanu maszyn i urządzeń pod kątem bhp, ppoż. i ochrony środowiska oraz informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach oraz propozycjach działań korygujących
Przeprowadzanie instruktażu ogólnego w ramach szkolenia wstępnego bhp dla nowo zatrudnionych pracowników, w tym pracowników tymczasowych
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, spisywanie protokołu powypadkowego wraz z ustaleniem działań zapobiegawczych i kontrola realizacji tych działań
Udział w ocenie ryzyka zawodowego na wszystkich stanowiskach pracy, obejmujący jej przeprowadzanie i dokumentowanie
Współpraca z organami nadzoru, w tym przede wszystkim z Państwową Inspekcją Pracy, Państwową Inspekcją Sanitarną, Strażą Pożarną, Inspektoratem Ochrony Środowiska
Ustalanie harmonogramu wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych na stanowiskach pracy oraz zlecanie badań, analiza otrzymanych wyników, opracowanie wyników (rejestry i karty pomiarów) oraz przekazywanie danych do odpowiednich komórek organizacyjnych
Prowadzenie rejestru i aktualizacja przepisów prawnych dotyczących bhp, ppoż. i ochrony środowiska
Kontrola terminowości badań profilaktycznych pracowników oraz szkoleń i uprawnień obowiązkowych
Udział w przekazywaniu do użytkowania nowych obiektów, pomieszczeń, stanowisk, procesów technologicznych w zakresie opiniowania i przedstawiania zaleceń w odniesieniu do wymagań bhp. ppoż. i ochrony środowiska
Opracowywanie wewnętrznych instrukcji i regulaminów w podległym obszarze, opiniowanie dokumentacji zawierającej elementy bhp, ppoż. i ochrony środowiska, w tym opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na stanowiskach pracy
Doradztwo w zakresie bhp i ppoż. odnośnie doboru właściwej odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej i zbiorowej na stanowiskach, na których występują czynniki niebezpieczne i szkodliwe dla zdrowia
Zlecanie przeglądów, konserwacji, napraw instalacji i sprzętu ppoż. oraz nadzór nad ich sprawnym działaniem
Opracowywanie sprawozdań do GUS oraz raportów wewnętrznych
Sporządzanie i przedstawianie Pracodawcy rocznych analiz z zakresu bhp i ppoż
Zarządzanie gospodarką odpadami i emisjami w zakresie działalności przedsiębiorstwa, w tym realizacja zadań w zakresie sprawozdawczości do BDO i KOBIZE
Udział w uruchomieniu, ocenie i odbiorach nowych maszyn, linii produkcyjnych
Udział w opracowaniu planów konserwacji zapobiegawczej i prewencyjnej maszyn, linii produkcyjnych
Prace serwisowe maszyn i urządzeń procesu produkcyjnego (np. zrobotyzowanych celi spawalniczych, zautomatyzowanych linii produkcyjnych, linii malowania ram, oczyszczalni, urządzeń infrastruktury zakładu)
Usuwanie awarii, zakłóceń i nieprawidłowości w maszynach i instalacjach elektrycznych zakładu
Dokonywanie rejestru awarii, analiza ich przyczyn
Dokonywanie korekt wymiarowych spoin na robotach spawalniczych, zgrzewających, dokonywanie zmian parametrów procesowych
Programowanie, dokonywanie korekt sterowników PLC, paneli HMI i innych
Wykonywanie kopii zapasowych sterowników PLC i innych programów maszyn produkcyjnych
Prace związane z utrzymaniem sprawności maszyn pod względem elektrycznym
Aktywny udział w procesie planowanych przeglądów maszyn
Udział w procesie zapewniania optymalnego zapasu części zamiennych
Zgłaszanie pomysłów dotyczących usprawnień, opracowywanie możliwych rozwiązań i wykonywanie modyfikacji, ulepszeń
Współpraca z innymi działami oraz zewnętrznymi firmami serwisowymi
Podnoszenie kwalifikacji zawodowych i dzielenie się wiedzą z członkami zespołu
Diagnostyka i naprawa maszyn, urządzeń i linii produkcyjnych pod względem mechanicznym (np. zrobotyzowanych celi spawalniczych, zautomatyzowanych linii produkcyjnych, linii malowania ram, oczyszczalni, urządzeń infrastruktury zakładu)
Monitorowanie stanu technicznego maszyn i urządzeń, wykonywanie regulacji i ocena stopnia zużycia podzespołów oraz układów mechanicznych, hydraulicznych i pneumatycznych
Dokonywanie korekt wymiarowych na oprzyrządowaniu spawającym i cel zrobotyzowanych
Aktywny udział w procesie planowanych przeglądów maszyn
Udział w procesie zapewniania optymalnego zapasu części zamiennych do konserwowanych urządzeń
Zgłaszanie pomysłów dotyczących usprawnień, opracowywanie możliwych rozwiązań i wykonywanie prac modernizacyjnych oraz wdrożeniowych z obszaru mechaniki, hydrauliki siłowej