Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Dyrektor / Dyrektorka Departamentu Zarządzania Rentownością
Stanisława Żaryna 2B, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
Opracowanie i wdrożenie strategii w zakresie polityki kredytowej i cenowej, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli strat kredytowych, realizacji założonej marży, konwersji i wolumenu sprzedaży
Monitoring wskaźników umożliwiających ocenę poziomu ryzyka kredytowego, marży, ceny, konwersji i wolumenu sprzedaży
Monitoring zgodności z założeniami i zasadami nadrzędnymi realizowanej polityki kredytowej i cenowej
Wsparcie raportowania wyników finansowych spółki w zakresie rozwoju modelu odpisów (PD, EAD, LGD)
Identyfikacja ryzyka i szans w zakresie polityki kredytowej, cenowej i rozwoju biznesu
Prowadzenie analiz biznesowych w zakresie rentowności, zarządzania relacjami z klientami i sprzedaży
Dbanie o rozwój i wsparcie merytoryczne podległego zespołu
Analiza potrzeb, barier i oczekiwań Klienta, segmentacja oraz insighty dotyczące zachowań konsumenckich;
Inicjowanie kreatywnych działań promujących markę;
Współtworzenie ofert;
Bieżące zarządzanie (sub)marką i odpowiedzialność za spójną komunikację z klientem we wszystkich kanałach w tym w działaniach wizerunkowych i social;
Współpraca z zespołem kreatywnym oraz agencją digital w zakresie tworzenia i optymalizacji kampanii, przygotowania projektów graficznych i materiałów marketingowych;
Zarządzanie budżetem marketingowym w ramach swojego obszaru;
Wdrażanie nowych inicjatyw marketingowych oraz nowoczesnych narzędzi marketingowych, które umożliwiają wzrost w poszczególnych kanałach;
Analiza działań konkurencji, monitoring rynku i ofert promocyjnych wraz z przygotowywaniem raportów i wniosków;
Współpraca z zespołem projektowo-kreatywnym, produktowym, ux w zakresie tworzenia i optymalizacji produktu oraz value proposition;
Zarządzanie procesami i procedurami w obszarze Workplace Support;
Dbałość o patchowanie środowisk opartych o Windows tj. Server i Endpoint;
Zarządzanie Intune oraz SCCM (tj. tworzenie paczek z oprogramowaniem, aktualizacja modułów, obrazy rozruchowe, paczki z driverami, tworzenie polityk enrollmentu itp.);
Zarządzanie oraz tworzenie polityk grupowych (GPO);
Zarządzanie kontrolą dostępów do zasobów wewnętrznych;
Administracja VMWare we współpracy z firmą zewnętrzną (tj. tworzenie nowych maszyn, rozbudowa maszyn istniejących, troubleshooting);
Obsługa oraz zarządzanie systemem backupowym Veeam;
Administracja infrastrukturą fizyczną (serwery fizyczne, firewall Fortigate, Switche Ubiquiti, UPS, wszelkie prace konserwacyjne w serwerowni firmy, troubleshooting powyższych urządzeń);
Wsparcie zespołu bezpieczeństwa przy wdrożeniach systemów oraz troubleshooting;
Ścisła współpraca z biznesem w zakresie wsparcia przy projektach ogólnofirmowych lub podczas wdrażania nowych rozwiązań;
Proaktywne proponowanie zmian mających na celu usprawnienie działania firmy oraz optymalizację kosztów;
Prowadzenie rozmów z zewnętrznymi dostawcami nt. sprzętu, rozwiązań technologicznych i data center;
Rozwiązywanie codziennych problemów użytkowników (helpdesk), doraźna naprawa komputerów oraz oprogramowania;
Administracja systemu Jira i Confluence, obsługa zgłoszeń od użytkowników;
Pomaganie użytkownikom z rozwiązywaniu problemów IT;
Rozwiązywanie problemów oraz aktualizowanie systemu Comarch Optima;
Ustalenia standardów sprzętu w firmie;
Motywowanie współpracowników i planowanie ich rozwoju
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Sprawozdawczości
Stanisława Żaryna 2B, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 24.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Koordynowanie procesu zamknięcia miesiąca zgodnie z wytycznymi Grupy kapitałowej oraz Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej
Sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych
Analiza wyników finansowych Spółki
Ocena planowanych działań z punktu widzenia bieżących wyników finansowych oraz budowania wartości firmy
Udział w projektach biznesowych oraz koordynowanie projektów finansowych w celu wdrażania nowych produktów oraz podnoszenia efektywności istniejących procesów
Kontakty z instytucjami zewnętrznymi, w szczególności GUS, US, firmy audytorskie, instytucje finansowe i płatnicze
Bieżące wsparcie Dyrektora Departamentu Finansów oraz Zarządu Spółki w zakresie zleconych prac
Dyrektor Departamentu Zarządzania Ryzykiem i Rentownością
Stanisława Żaryna 2B, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 07.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
Opracowanie i wdrażanie strategii w zakresie polityki kredytowej i cenowej, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli strat kredytowych, realizacji założonej marży oraz konwersji i wolumenu sprzedaży
Rozwój systemów decyzyjnych umożliwiający implementację obranej strategii
Monitoring wskaźników umożliwiających ocenę poziomu ryzyka kredytowego, marży, ceny, konwersji i wolumenu sprzedaży
Monitoring zgodności z założeniami i zasadami nadrzędnymi realizowanej polityki kredytowej i cenowej
Wsparcie raportowania wyników finansowych spółki w zakresie rozwoju modelu odpisów (PD, EAD, LGD)
Dbanie o rozwój i wsparcie merytoryczne dla podległego zespołu
Wspieranie Zespołu Marketingu Wonga Pay w codziennej pracy m.in.:
Copywriting: tworzenie treści komunikatów marketingowych i contentu (mailingi, smsy, teksty na landing page, faq, artykuły, copy i hasła reklamowe)
Strategia i komunikacja: ścisła współpraca z brand & digital managerem - prace nad prowadzeniem codziennych działań marketingowych (kampanie w kanałach digital, wdrażanie strategii marketingowej)
Planowanie i koordynowanie kampanii CRM (planowanie wysyłek, komunikacji, mailingi, sms, aktualizacje materiałów, udział w tworzeniu procesów)
Wspieranie i koordynowanie pracy agencji i partnerów zewnętrznych (agencje mediowe, reklamowe, social media, content itd.)
Analiza danych o Klientach, transakcji kartowych, powiazań miedzy rejestracjami i transakcjami w kontekście definiowania MO i wprowadzania nowych zabezpieczeń antyfraudowych
Tworzenie oraz rozwój narzędzi monitorujących podejrzane zachowania Klientów oraz weryfikujących transakcje kartowe pod kątem fraud i AML
Wdrażanie nowych i usprawnianie już istniejących procesów przeciwdziałania wyłudzeniom
Monitorowanie skuteczności działania zabezpieczeń wykrywających nadużycia oraz optymalizacja tych zabezpieczeń
Poszukiwanie na rynku narzędzi do detekcji oszustw, a także testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w tym zakresie
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi usług antyfraudowych w kontekście ciągłości działania oraz rozwoju usług
Przygotowanie informacji zarządczej w celu przedstawienia aktywności ataków oraz skuteczności detekcji
Opracowanie i wdrażanie strategii w zakresie polityki kredytowej i cenowej, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli strat kredytowych, realizacji założonej marży oraz konwersji i wolumenu sprzedaży
Rozwój systemów decyzyjnych umożliwiający implementację obranej strategii
Monitoring wskaźników umożliwiających ocenę poziomu ryzyka kredytowego, marży, ceny, konwersji i wolumenu sprzedaży
Monitoring zgodności z założeniami i zasadami nadrzędnymi realizowanej polityki kredytowej i cenowej
Wsparcie raportowania wyników finansowych spółki w zakresie rozwoju modelu odpisów (PD, EAD, LGD)
Dbanie o rozwój i wsparcie merytoryczne dla podległego zespołu
Projektowanie i wdrażanie strategii HR wspierającej rozwój firmy
Mentoring i wsparcie menedżerów w rozwijaniu zespołów, budowaniu zaangażowania i rozwiązywaniu problemów. Opracowywanie narzędzi HR podnoszących efektywność i komfort pracy
Bieżący nadzór nad obszarem twardego HR (kadry, płace)
Wsparcie merytoryczne zespołu w zagadnieniach kadrowo – płacowych
Nadzór nad polityką rekrutacyjną oraz rozwój narzędzi rekrutacyjnych
Projektowanie i wdrażanie efektywnego systemu szkoleń i działań rozwojowych pracowników
Przygotowanie i wdrażanie projektów HR, w tym m.in. wartościowanie stanowisk, ścieżki karier, onboarding, ocena 360
Wsparcie w doskonaleniu modelu zarządzania w organizacji (struktura, zakresy odpowiedzialności, procesy, wsparcie realizacji strategii)
Zarządzanie budżetem HR oraz negocjowanie stawek i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami usług i benefitów
Kreowanie polityki employer brandingowej we współpracy z działem PR i komunikacji
Współpraca z podległym zespołem – branie aktywnego udziału w projektach zespołowych i angażowanie się w pracę zespołu
Tworzenie rozwiązań biznesowych i rekomendacji dla rozwoju obszaru Obsługi Klienta i CRM
Tworzenie i utrzymywanie narzędzi analitycznych oraz dbanie o ich sprawne wykorzystanie w organizacji
Współtworzenie modelu operacyjnego CRM
Selekcja klientów do kampanii CRM wspierających cele spółki: x-sell, up-sell, aktywacja, retencja i inne. Rekomendacje optymalnych kryteriów kampanii CRM
Operacjonalizacja i automatyzacja wybranych kampanii, realizacji polityki kontaktu i innych procesów z obszaru CRM i Customer Contact
Opracowanie i wdrożenie efektywnego raportowania kampanii CRM
Segmentacje portfela wspierające działania CRM i Customer Contact
Analiza danych w celu identyfikacji szans na rozwój biznesu w obszarach: CRM, Customer Experience, wsparcie klienta, finanse
Budowa modeli statystycznych i stosowanie zaawansowanych technik eksploracji danych w celu usprawnienia działania biznesu w obszarach: CRM, wsparcie klienta, finanse
Proaktywne wspieranie właścicieli biznesowych analizami danych i rekomendacjami na ich podstawie
Usprawnianie i budowa narzędzi oraz procesów przygotowywania informacji zarządczej i BI
Aktywne uczestniczenie w tworzeniu i implementacji strategii utrzymania klienta i identyfikacji jego potrzeb
Prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi przepisami
Obsługa systemu kadrowo - płacowego i koordynowanie obiegu dokumentów
Nadzór i weryfikacja w zakresie prawidłowej obsługi płac, dostarczanej przez zewnętrzną firmę outsourcingową, w tym przygotowywanie list płac, dokumentacji związanej z płacami oraz rozliczeń z ZUS, US, PFRON
Monitorowanie czasu pracy pracowników zatrudnionych w różnych systemach czasu pracy, w tym nadzór nad nieobecnościami
Sporządzanie zestawień, raportów z danych kadrowo-płacowych
Nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi pracowników oraz szkoleniami z zakresu BHP
Obsługa pracowników w zakresie benefitów, świadczeń socjalnych, PPK
Wsparcie pracowników i poszukiwanie rozwiązań w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i wewnętrznych regulaminów
Udział w projektach w zespole – lubimy wspólnie omawiać różne nasze pomysły😊
Opracowanie i cykliczny monitoring mapy ryzyka operacyjnego Firmy;
Wpływ na rozwój systemu zarządzania ryzykiem operacyjnym Firmy poprzez kształtowanie metod identyfikacji, oceny, monitorowania, kontrolowania i raportowania ryzyka operacyjnego;
Identyfikacja zdarzeń operacyjnych, szacowanie ich konsekwencji (finansowych, regulacyjnych, reputacyjnych, itp) i proponowanie działań ukierunkowanych na ograniczanie ryzyka;
Opracowanie kluczowych wskaźników ryzyka (KRI) i ich monitorowanie;
Prowadzenie bazy zdarzeń ryzyka operacyjnego, w tym identyfikacja, ocena oraz rejestracja zdarzeń operacyjnych;
Przygotowywanie analiz oraz raportów z ryzyka operacyjnego dla Komitetu Zarządzania Ryzykiem i Zarządu oraz na potrzeby Grupy oraz KNF;
Wsparcie jednostek biznesowych w tworzeniu planów naprawczych dla zidentyfikowanych nieprawidłowości w obszarze zarządzania ryzykiem operacyjnym;
Aktualizacja procedur z zakresu zarządzania ryzykiem operacyjnym;
Korespondencja z KNF w zakresie ryzyka operacyjnego;
Koordynowanie procesu zamknięcia miesiąca zgodnie z wytycznymi Grupy kapitałowej oraz Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej
Sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych,
Analiza wyników finansowych Spółki
Ocena planowanych działań z punktu widzenia bieżących wyników finansowych oraz budowania wartości firmy,
Udział w projektach biznesowych oraz koordynowanie projektów finansowych w celu wdrażania nowych produktów oraz podnoszenia efektywności istniejących procesów,
Kontakty z instytucjami zewnętrznymi, w szczególności GUS, US, firmy audytorskie, instytucje finansowe i płatnicze,
Bieżące wsparcie Dyrektora Departamentu Finansów oraz Zarządu Spółki w zakresie zleconych prac,
Analiza danych w celu identyfikacji szans na rozwój biznesu w obszarach: CRM, Customer Experience, wsparcie klienta, finanse
Budowa modeli statystycznych i stosowanie zaawansowanych technik eksploracji danych w celu usprawnienia działania biznesu w obszarach: CRM, wsparcie klienta, finanse
Proaktywne wspieranie właścicieli biznesowych analizami danych i rekomendacjami na ich podstawie
Usprawnianie i budowa narzędzi oraz procesów przygotowywania informacji zarządczej i BI
Aktywne uczestniczenie w tworzeniu i implementacji strategii utrzymania klienta i identyfikacji jego potrzeb
Tworzenie rozwiązań biznesowych i rekomendacji dla rozwoju obszaru Obsługi Klienta i CRM
Tworzenie i utrzymywanie narzędzi analitycznych oraz dbanie o ich sprawne wykorzystanie w organizacji
Współtworzenie modelu operacyjnego CRM
Selekcja klientów do kampanii CRM wspierających cele spółki: x-sell, up-sell, aktywacja, retencja i inne. Rekomendacje optymalnych kryteriów kampanii CRM
Operacjonalizacja i automatyzacja wybranych kampanii, realizacji polityki kontaktu i innych procesów z obszaru CRM i Customer Contact
Opracowanie i wdrożenie efektywnego raportowania kampanii CRM
Segmentacje portfela wspierające działania CRM i Customer Contact
Tworzenie skryptów do celów analitycznych i raportowych
Automatyzacja środowiska raportowego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. zapobiegania wyłudzeniom
Stanisława Żaryna 2B, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 18.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współtworzenie systemu detekcji oraz zapobiegania wyłudzeniom w obszarze transakcji płatniczych finansujących zakupy e-commerce
Monitoring i analiza transakcji kartami płatniczymi pod kątem detekcji oraz przeciwdziałania nadużyciom
Identyfikacja bieżących trendów i zjawisk w obszarze transakcyjnych nadużyć finansowych oraz rekomendowanie strategii oraz narzędzi do przeciwdziałania nadużyciom
Definiowanie i modyfikowanie alertów i raportów antyfraudowych
Identyfikacja narzędzi oraz zewnętrznych usług pomocnych w procesie przeciwdziałania wyłudzeniom, ocena tych rozwiązań pod kątem przydatności oraz kosztów funkcjonowania, prowadzenie projektów wdrożeniowych pod kątem merytorycznym
Rozwój procesów i narzędzi z obszaru KYC i antyfraud
Analiza potrzeb, barier i oczekiwań Klienta, segmentacja oraz insighty dotyczące zachowań konsumenckich
Inicjowanie kreatywnych działań promujących markę
Współtworzenie ofert
Bieżące zarządzanie (sub)marką i odpowiedzialność za spójną komunikację z klientem we wszystkich kanałach w tym w działaniach wizerunkowych i social
Współpraca z zespołem kreatywnym oraz agencją digital w zakresie tworzenia i optymalizacji kampanii, przygotowania projektów graficznych i materiałów marketingowych
Zarządzanie budżetem marketingowym w ramach swojego obszaru
Wdrażanie nowych inicjatyw marketingowych oraz nowoczesnych narzędzi marketingowych, które umożliwiają wzrost w poszczególnych kanałach
Analiza działań konkurencji, monitoring rynku i ofert promocyjnych wraz z przygotowywaniem raportów i wniosków
Współpraca z zespołem projektowo-kreatywnym, produktowym, ux w zakresie tworzenia i optymalizacji produktu oraz value proposition