Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wdrażanie i współtworzenie strategii dla social mediów firmy na rynkach europejskich (Polska, Niemcy, Włochy, Hiszpania, Czechy) , ukierunkowanej na budowanie wizerunku oraz wzrost zasięgu kanałów
Obsługa firmowych profili SM: Facebook, Instagram, TikTok i Youtube (pisanie, moderowanie, planowanie i publikacja treści)
Współpraca z Influencerami oraz kontakt z agencjami i managerami PR
Planowanie i zlecanie do realizacji kontentu SM: zdjęć, grafik i filmów + podpinanie produktów i organizacja konkursów (koordynacja działań z innymi działami)
Kreacja dla podwykonawców (przykłady, moodboard, opis) grafik, photo & video contentu dla SM
Stała współpraca z tłumaczem, copywriterem i grafikiem (tworzenie treści do promowania)
Monitorowanie zaangażowania obserwujących oraz tworzenie raportów skuteczności
Analiza prowadzonych działań SM u konkurencji oraz śledzenie aktualnych trendów
Cykliczne planowanie i koordynacja kalendarza aktywności PR, inicjowanie i rekomendowanie działań wynikających z nadchodzących wydarzeń (Real Time Marketing)
Uczestniczenie w branżowych wydarzeniach, tworzenie relacji typu stories, reels, shorts, tiktoks
Zarządzanie zróżnicowanym zespołem 10 osób (marketingowcy, graficy, SEO-specjalisty, SMM-specjalisty i inne)
Optymalizacja procesu sprzedaży internetowej, analiza wyników sprzedażowych oraz prognozowanie
Nadzór nad ofertą produktową, wyznaczanie kierunków wprowadzania nowych produktów, przewidywanie rynku
Wprowadzanie produktów typu LUX na rynek Polski, Niemiecki, Włoski oraz inne
Tworzenie specyfikacji nowych funkcjonalności w oparciu o e-commerce, analiza i akceptacja wycen z uwzględnieniem skutków wdrażanych zmian
Analiza raportów, wyników i zebranych danych w celu optymalizacji działań
Tworzenie raportów i praca na KPI
Analiza danych pod kątem skuteczności działań
Realizacja działań z partnerami zewnętrznymi w ramach programów influencerskich oraz nadzór nad efektywnością tych działań i budżetem powierzonym na ten cel
Zarządzanie zróżnicowanym zespołem około 5 osobowym (marketingowcy, graficy, SMM i inne)
Optymalizacja procesu sprzedaży internetowej, analiza wyników sprzedażowych oraz prognozowanie
Nadzór nad ofertą produktową, wyznaczanie kierunków wprowadzania nowych produktów, przewidywanie rynku
Wprowadzanie produktów typu LUX na rynek Polski, Niemiecki, Włoski oraz inne
Tworzenie specyfikacji nowych funkcjonalności w oparciu o e-commerce, analiza i akceptacja wycen z uwzględnieniem skutków wdrażanych zmian
Analiza raportów, wyników i zebranych danych w celu optymalizacji działań
Tworzenie raportów i praca na KPI
Analiza danych pod kątem skuteczności działań
Realizacja działań z partnerami zewnętrznymi w ramach programów influencerskich oraz nadzór nad efektywnością tych działań i budżetem powierzonym na ten cel