1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. CPI POLAND sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

CPI POLAND sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. EMILII PLATER 53

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (98) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 98 )

Senior IT Software Specialist

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
  • Współpraca z zespołami biznesowymi oraz IT w celu identyfikacji i implementacji usprawnień oraz optymalizacji procesów, wykorzystując zaawansowaną znajomość narzędzi Microsoft Power Platform (MS Power Apps, Power Automate, SharePoint, Power BI) i Office 365
  • Projektowanie i wdrażanie rozwiązań IT z zastosowaniem co najmniej jednego języka programowania, zwracając szczególną uwagę na praktyczne wykorzystanie Power Query oraz doświadczenie w pracy z tabelarycznymi modelami danych, w tym formuły DAX oraz zapytania SQL
  • Zapewnianie wsparcia operacyjnego dla aplikacji biznesowych, wykorzystując wysoko rozwinięte umiejętności analityczne do efektywnego rozwiązywania problemów i utrzymania ciągłości biznesowej
  • Wsparcie w realizacji globalnych projektów IT, angażując się w procesy projektowe i operacyjne z odpowiedzialnym podejściem do pracy oraz skoncentrowaniem na osiąganiu wyznaczonych celów
  • Transformacja danych w wartościowe informacje za pomocą raportów i rozwiązań analitycznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Account/ Młodszy/a Księgowy/a

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 13.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • księgowanie faktur zakupu
  • aktualizacje NIP-8 / VAT-R
  • kontrola zgodności sald kont Księgi Głównej z księgami analitycznymi
  • kontrola stanu należności i zobowiązań handlowych, publiczno-prawnych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • wsparcie w przygotowaniu rozliczeń VAT
  • wsparcie w przygotowaniu sprawozdań finansowych, GUS i NBP
  • wparcie przy obsłudze audytów
  • elektroniczna archiwizacja dokumentacji księgowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Prawnik in-house (radca prawny/ adwokat) – prawo korporacyjne i nieruchomości

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 27.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • obsługa korporacyjna spółek
  • wsparcie przy finansowaniu projektów oraz różnorodnych transakcjach
  • wsparcie działów (i) leasingu, (ii) asset&property management oraz (iii) technicznego& developmentowego
  • sporządzanie, weryfikacja i konsultowanie projektów umów oraz innych dokumentów związanych z bieżącą działalnością spółek
  • samodzielne identyfikowanie i rozwiązywanie problemów prawnych
  • inicjowanie, proponowanie nowych rozwiązań dotyczących usprawniania organizacji pracy w ramach powierzonych obowiązków oraz współtworzenie procesów biznesowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Centrum Handlowego / Shopping Center Director

Pułkownika Stanisława Dąbka 152, Elbląg
Wygasła: 21.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
  • Bieżąca obsługa najemców, rozwiązywanie bieżących kwestii administracyjnych i technicznych
  • Sporządzanie i nadzór nad realizacją budżetu dla centrum handlowego
  • Kontrola zobowiązań finansowych najemców
  • Nadzór pracy biura galerii (obsługa najemców, decyzje techniczne dotyczące obiektu) oraz firm zewnętrznych świadczących usługi dla spółki (obsługa techniczna obiektu, ochrona, sprzątanie)
  • Dbanie o wygląd i bezpieczeństwo centrum
  • Uczestniczenie w sporządzaniu strategii marketingowej
  • Przygotowanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów na potrzeby Spółki
  • Współpraca z managementem CPIPG oraz działami wspierającymi w kwestiach finansowych, personalnych oraz administracyjnych
  • Bezpośredni nadzór nad przygotowaniem powierzchni do najmu oraz bieżącymi zmianami zgodnie z zapotrzebowaniem Klientów (przebudowy oraz relokacje najemców)
  • Dbałość o sprawne funkcjonowanie centrum
  • Zarządzanie bieżącą pracą oraz rozwojem zespołu zatrudnionego w Spółce
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Marketingu (K/M)

Pułkownika Stanisława Dąbka 152, Elbląg
Wygasła: 07.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Egzekucja przyjętego planu marketingowego
  • Nadzór nad budżetem marketingowym (kontrola wydatków vs. składka marketingowa pochodząca od najemców)
  • Negocjacje z dostawcami usług i materiałów;
  • Przygotowywanie i nadzór nad produkcją materiałów reklamowych: plakatów, spotów, ulotek itp.;
  • Współpraca z agencjami i innymi usługodawcami;
  • Dbałość o aktualność materiałów promocyjnych oraz planowanie i rezerwowanie z należnym wyprzedzeniem przestrzeni do prezentacji materiałów promocyjnych;
  • Dbałość o właściwą formą oraz z zawartością oraz aktualnością mediów elektronicznych (WWW, facebook, radiowęzeł) i innych wykorzystywanych narzędzi marketingowych;
  • Monitorowanie aktywności marketingowej najemców – raportowanie w tym zakresie;
  • Stałe zapewnianie właściwego przepływu informacji do najemców i klientów w zakresie prowadzonej działalności marketingowej oraz innych wydarzeń specjalnych;
  • Koordynacja podczas wydarzeń na terenie obiektu oraz cykliczne raportowanie i analiza prowadzonych działań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Prawnik in-house (radca prawny/ adwokat) – prawo korporacyjne i nieruchomości

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • obsługa korporacyjna spółek
  • wsparcie przy finansowaniu projektów oraz różnorodnych transakcjach
  • wsparcie działów (i) leasingu, (ii) asset&property management oraz (iii) technicznego& developmentowego
  • sporządzanie, weryfikacja i konsultowanie projektów umów oraz innych dokumentów związanych z bieżącą działalnością spółek
  • samodzielne identyfikowanie i rozwiązywanie problemów prawnych
  • inicjowanie, proponowanie nowych rozwiązań dotyczących usprawniania organizacji pracy w ramach powierzonych obowiązków oraz współtworzenie procesów biznesowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonistka/Asystentka biura (K/M)

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Obsługa spotkań biznesowych,
  • Ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
  • Archiwizacja dokumentów w systemie
  • Zamawianie materiałów biurowych,
  • Pomoc w organizacji podróży służbowych,
  • Opisywanie faktur w systemie księgowym
  • Wsparcie administracyjne biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Account/ Młodszy/a Księgowy/a

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • księgowanie faktur zakupu
  • aktualizacje NIP-8 / VAT-R
  • kontrola zgodności sald kont Księgi Głównej z księgami analitycznymi
  • kontrola stanu należności i zobowiązań handlowych, publiczno-prawnych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • wsparcie w przygotowaniu rozliczeń VAT
  • wsparcie w przygotowaniu sprawozdań finansowych, GUS i NBP
  • wparcie przy obsłudze audytów
  • elektroniczna archiwizacja dokumentacji księgowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Lease Administrator

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Analiza umów najmu pod kątem raportowania
  • Rejestracja umów najmu w systemie
  • Prowadzenie rejestru rabatów (straightlinigu )
  • Czynności związane z uruchamianiem funkcjonowania nowych budynków w bazach IT
  • Rejestracja wypowiedzeń w bazie umów
  • Przygotowywanie systemu do procesu fakturowania
  • Rozliczanie czynszu od obrotu
  • Przygotowywanie / sprawdzanie poprawności indeksacji
  • Przygotowywanie raportów miesięcznych/kwartalnych/ ad-hoc
  • Branie udziału w Due Diligence
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asset Controlling and Reporting Analyst/ branża nieruchomości

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 30.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Praca w dziale controlingu i raportowania
  • Przygotowywanie materiałów związanych ze sprzedażą i zakupem nieruchomości; wsparcie w koordynacji procesów transakcyjnych
  • Raportowanie dla inwestorów, w tym przygotowanie raportów realizacji planów komercyjnych nieruchomości
  • Współpraca z zespołami: Controllingu finansowego, Finansów, Leasing i Asset Managementu, Development oraz Legal w realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Specjalista ds. Windykacji

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
  • archiwizacja
  • kontrola należności najemców,
  • pilnowanie terminów wyznaczonych na wezwaniac
  • weryfikacja i tworzenie wyliczeń zabezpieczeń,
  • pilnowanie ważności zabezpieczeń umów najmu,
  • przygotowywanie raportów na potrzeby windykacji,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asset Controlling and Reporting Analyst/ branża nieruchomości

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Praca w dziale controlingu i raportowania
  • Przygotowywanie materiałów związanych ze sprzedażą i zakupem nieruchomości; wsparcie w koordynacji procesów transakcyjnych
  • Raportowanie dla inwestorów, w tym przygotowanie raportów realizacji planów komercyjnych nieruchomości
  • Współpraca z zespołami: Controllingu finansowego, Finansów, Leasing i Asset Managementu, Development oraz Legal w realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk Finansowy (branża retail)

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 25.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie rozliczenia service charge – współpraca z najemcami z branży retail
  • Raportowanie na potrzeby działów asset managment oraz najemców (OPEX/CAPEX/MAREX)
  • Udział w procesie budżetowania, przygotowywanie analiz porównawczych i rentowności obiektów handlowych;
  • Wsparcie w procesie przygotowania dokumentacji do wycen nieruchomości oraz dla celów audytu finansowego;
  • Wykonywanie predykcji na przychodach;
  • Udział w sporządzaniu kalkulacji nad czynszami od obrotu, w tym analiza obrotów najemców oraz obliczanie wskaźników OCR / RSR;
  • Przygotowywanie analiz i prognoz finansowych do działu księgowości. (Kontrola liniowości przychodów, przygotowanie rezerw OPEX i CAPEX przy wsparciu Property Managerów)
  • Weryfikacja faktur CAPEXowych (kompletność i prawidłowość załączonej do systemu dokumentacji)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk Finansowy (branża retail)

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie rozliczenia service charge – współpraca z najemcami z branży retail
  • Raportowanie na potrzeby działów asset managment oraz najemców (OPEX/CAPEX/MAREX)
  • Udział w procesie budżetowania, przygotowywanie analiz porównawczych i rentowności obiektów handlowych;
  • Wsparcie w procesie przygotowania dokumentacji do wycen nieruchomości oraz dla celów audytu finansowego;
  • Wykonywanie predykcji na przychodach;
  • Udział w sporządzaniu kalkulacji nad czynszami od obrotu, w tym analiza obrotów najemców oraz obliczanie wskaźników OCR / RSR;
  • Przygotowywanie analiz i prognoz finansowych do działu księgowości. (Kontrola liniowości przychodów, przygotowanie rezerw OPEX i CAPEX przy wsparciu Property Managerów)
  • Weryfikacja faktur CAPEXowych (kompletność i prawidłowość załączonej do systemu dokumentacji)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Facility Manager (F/M)

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Zarządzanie wszystkimi dostawcami związanymi z usługami technicznymi nieruchomości
  • Zarządzanie pracami na nieruchomościach m.in dotyczącymi HVAC, automatyki, elektryki, instalacji p.poż, hydrauliki, mechaniki, systemów obsługi komputerów i serwerowni,
  • Prowadzenie list kontrolnych
  • Przeprowadzanie zamówień dostawców technicznych i usług zgodnie z wymaganiami
  • Współpraca z zarządcą nieruchomości
  • Tworzenie rocznych budżetów technicznych i kontrola kosztów
  • Optymalizacja zużycia mediów
  • Wprowadzania innowacyjnych technologii w nieruchomościach
  • Współpraca z najemcami w zakresie technicznej obsługi ich powierzchni
  • Współpraca z działem „fitout” w zakresie instalacji technicznych budynków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Property Manager

Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, Warszawa
Wygasła: 09.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • budowanie i umacnianie wizerunku wynajmującego jako lidera na rynku nieruchomości biurowych
  • utrzymywanie bieżących kontaktów i prowadzenie korespondencji z najemcami
  • bieżące wsparcie wiodących Property Managerów w realizacji obowiązków
  • pomoc przy tworzeniu budżetów OPEX i CAPEX i nadzorze nad realizacją założeń budżetowych
  • weryfikację i akceptowanie faktur kosztowych, czuwanie nad zasadnością otrzymanych faktur kosztowych i ich zgodnością z umowami, współpracę z działem księgowości
  • przygotowywanie umów krótkoterminowych na miejsca garażowe, magazyny, itp
  • nadzór i współpraca z firmami usługowymi i kontrahentami zewnętrznymi w tym ochroną i obsługą recepcji, serwisem tech
  • wydawanie i odbiór miejsc garażowych, magazynów, itp
  • prowadzenie rozliczeń kosztów mediów
  • organizacja dokumentacji operacyjnej na dyskach sieciowych
  • współpracę z działami Lease Administration, Analysts, Debt Collection
  • wspieranie pozostałych zespołów (w tym leasing, fm, marketing, fit-out)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Leasing Manager Retail

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wynajem powierzchni w centrach handlowych
  • aktywne poszukiwanie nowych najemców,
  • prowadzenie negocjacji handlowych warunków oraz umów najmu
  • przygotowanie budżetów oraz strategii leasingowych dla poszczególnych assetów
  • współpraca z działami: Asset Management, Property Managment, Dział Prawnym, Dział Techniczny, Dział Windykacji, Lease Admin
  • przygotowywanie ofert, prezentacji, kalkulacji i zestawień
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka działu Asset Management (branża nieruchomości)

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Uzupełnianie comiesięcznych i kwartalnych raportów
  • Przygotowywanie umów dotyczących obsługi budynku
  • Przygotowywanie wyliczeń zabezpieczeń dla najemców
  • Współpraca z innymi działami przy procesie ustalania rezerw budżetowych
  • Bieżąca współpraca z administracją w centrach handlowych
  • Procesowanie faktur w wewnętrznym systemie
  • Współpraca z pozostałymi działami w firmie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Account/ Młodszy/a Księgowy/a

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • księgowanie faktur zakupu
  • aktualizacje NIP-8 / VAT-R
  • kontrola zgodności sald kont Księgi Głównej z księgami analitycznymi
  • kontrola stanu należności i zobowiązań handlowych, publiczno-prawnych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • wsparcie w przygotowaniu rozliczeń VAT
  • wsparcie w przygotowaniu sprawozdań finansowych, GUS i NBP
  • wparcie przy obsłudze audytów
  • elektroniczna archiwizacja dokumentacji ksiegowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing Manager/ w centrum handlowym VIVO!

Bieszczadzka 29, Krosno
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Tworzenie i realizacja strategii marketingowej Centrum Handlowego VIVO!
  • Planowanie, realizacja i raportowanie związane z budżetem marketingowym
  • Prowadzenie działań marketingowych 360
  • Współpraca w zakresie realizacji wspólnych projektów z pozostałymi centrami VIVO!
  • Analiza danych sprzedażowych najemców w kontekście planowania działań promocyjnych Centrum Handlowego
  • Analiza efektywności i wydajności podejmowanych działań marketingowych poprzez monitorowanie wskaźników i działania optymalizacyjne
  • Współpraca z najemcami centrum handlowego, agencjami reklamowymi, agencjami eventowymi, drukarniami i innymi partnerami biznesowymi
  • Koordynacja podczas wydarzeń na terenie obiektu oraz cykliczne raportowanie i analiza prowadzonych działań
  • Dbałość o aktualizację mediów społecznościowych i stronę www z wykorzystaniem narzędzi marketingowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Property Manager

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • budowanie i umacnianie wizerunku wynajmującego jako lidera na rynku nieruchomości biurowych
  • utrzymywanie bieżących kontaktów i prowadzenie korespondencji z najemcami
  • tworzenie budżetów OPEX i CAPEX i nadzór nad realizacją założeń budżetowych
  • weryfikacja i akceptowanie faktur kosztowych, czuwanie nad zasadnością otrzymanych faktur kosztowych i ich zgodnością z umowami, współpraca z działem księgowości
  • nadzór na firmami usługowymi i kontrahentami zewnętrznymi w tym ochroną i obsługą recepcji
  • zarządzanie zespołem technicznym i nadzór nad utrzymywaniem nieruchomości w należytym stanie technicznym i estetycznym
  • rozliczanie kosztów mediów z najemcami
  • współpraca z działem lease administration, windykacji, leasing, marketing
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka działu

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praktykant / stażysta, asystent
Obowiązki:
  • rejestracja i opisywanie faktur kosztowych
  • wprowadzanie i utrzymanie danych podstawowych
  • archiwizacja dokumentów
  • koordynacja obiegu dokumentów kosztowych
  • wsparcie zespołu Property Management w zadaniach administracyjnych
  • monitorowanie jakości i spójności danych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Treasury Specialist

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • procesowanie płatności w systemie bankowym
  • procesowanie płatności w systemie wewnętrznym spółki
  • kontrola kompletności i poprawności dokumentów dotyczących faktur zakupowych
  • przygotowywanie tygodniowych raportów dotyczących płatności
  • współpraca z bankami (m.in. otwieranie rachunków w bankach, dostarczanie wymaganych dokumentów i pism)
  • współpraca z innymi działami
  • wsparcie działu kontrolingu w bieżących zadaniach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Prawnik in-house (radca prawny / adwokat)

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • zapewnienie wsparcia prawnego i pomocy m.in. działom leasingu, asset&property management, technicznemu oraz marketingu
  • sporządzanie, weryfikacja i konsultowanie projektów umów oraz innych dokumentów związanych z bieżącą działalnością spółki i pozostałych podmiotów z grupy
  • przygotowywanie analiz i strategii prawnych
  • samodzielne identyfikowanie i rozwiązywanie problemów prawnych
  • inicjowanie, proponowanie nowych rozwiązań dotyczących usprawniania organizacji pracy w ramach zakresu powierzonych obowiązków oraz współtworzenie procesów biznesowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Lease Administrator

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Analiza umów najmu pod kątem raportowania
  • Rejestracja umów najmu w systemie
  • Prowadzenie rejestru rabatów (straightlinigu )
  • Czynności związane z uruchamianiem funkcjonowania nowych budynków w bazach IT
  • Rejestracja wypowiedzeń w bazie umów
  • Przygotowywanie systemu do procesu fakturowania
  • Rozliczanie czynszu od obrotu
  • Przygotowywanie / sprawdzanie poprawności indeksacji
  • Przygotowywanie raportów miesięcznych/kwartalnych/ ad-hoc
  • Branie udziału w Due Diligence
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Windykacji

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • kontrola należności najemców
  • wysyłanie wezwań, wykonywanie telefonów
  • pilnowanie terminów wyznaczonych na wezwaniach, weryfikację deklaracji odnośnie terminów wykonywania płatności przez najemców
  • archiwizacja korespondencji z najemcami
  • weryfikacja i tworzenie wyliczeń zabezpieczeń
  • śledzenie informacji z rynku na temat najemców mających problemy finansowe
  • pilnowanie ważności gwarancji bankowych
  • inne prace zlecone przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/Asystent biura (KM)

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Obsługa spotkań biznesowych,
  • Ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
  • Archiwizacja dokumentów w systemie
  • Zamawianie materiałów biurowych,
  • Pomoc w organizacji podróży służbowych,
  • Opisywanie faktur w systemie księgowym
  • Wsparcie administracyjne biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Głównej Księgowej (K/M)

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
  • ścisła współpraca z Głównym Księgowym i Zespołem księgowym (11osób),
  • weryfikacja kalkulacji podatkowych i podpisywanie deklaracji (JPK, VAT, WHT, CIT i inne),
  • analiza i kontrola zapisów na kontach księgowych pod względem bilansowym i podatkowym
  • weryfikacja przygotowanych przez Zespół sprawozdań finansowych
  • wspieranie Zespołu w sprawach podatkowych i księgowych,
  • współpraca z innymi działami w zakresie merytorycznego wsparcia w obszarze księgowo-podatkowym,
  • uczestniczenie w procesach zamykania okresów księgowych (miesiąc/kwartał/rok)
  • udział w przygotowywaniu sprawozdawczości statutowej oraz w raportowaniu grupowym
  • udział w wewnętrznych projektach zorientowanych na optymalizację i automatyzację procesów, udział w tworzeniu i aktualizacji procedur wewnętrznych,
  • współpraca z Audytorami, instytucjami finansowymi oraz Urzędami
  • przygotowywanie danych to dokumentacji cen transferowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Archiwista / Archiwistka

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 27.04.2023
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praktykant / stażysta, asystent
Obowiązki:
  • prowadzenie archiwum firmowego zgodnie z wewnętrznymi procedurami
  • porządkowanie, uzupełnianie i ewidencjonowanie zasobu archiwalnego
  • digitalizacja dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk Finansowy (branża retail)

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie rozliczenia service charge – współpraca z najemcami z branży retail
  • Raportowanie na potrzeby działów asset managment oraz najemców (OPEX/CAPEX/MAREX)
  • Udział w procesie budżetowania, przygotowywanie analiz porównawczych i rentowności obiektów handlowych;
  • Wsparcie w procesie przygotowania dokumentacji do wycen nieruchomości oraz dla celów audytu finansowego;
  • Wykonywanie predykcji na przychodach;
  • Udział w sporządzaniu kalkulacji nad czynszami od obrotu, w tym analiza obrotów najemców oraz obliczanie wskaźników OCR / RSR;
  • Przygotowywanie analiz i prognoz finansowych do działu księgowości. (Kontrola liniowości przychodów, przygotowanie rezerw OPEX i CAPEX przy wsparciu Property Managerów)
  • Weryfikacja faktur CAPEXowych (kompletność i prawidłowość załączonej do systemu dokumentacji)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing Manager/ w centrum handlowym VIVO!

Bieszczadzka 29, Krosno
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Tworzenie i realizacja strategii marketingowej Centrum Handlowego VIVO!
  • Planowanie, realizacja i raportowanie związane z budżetem marketingowym
  • Prowadzenie działań marketingowych 360
  • Współpraca w zakresie realizacji wspólnych projektów z pozostałymi centrami VIVO!
  • Analiza danych sprzedażowych najemców w kontekście planowania działań promocyjnych Centrum Handlowego
  • Analiza efektywności i wydajności podejmowanych działań marketingowych poprzez monitorowanie wskaźników i działania optymalizacyjne
  • Współpraca z najemcami centrum handlowego, agencjami reklamowymi, agencjami eventowymi, drukarniami i innymi partnerami biznesowymi
  • Koordynacja podczas wydarzeń na terenie obiektu oraz cykliczne raportowanie i analiza prowadzonych działań
  • Dbałość o aktualizację mediów społecznościowych i stronę www z wykorzystaniem narzędzi marketingowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Centrum Handlowego/ Shopping Center Director VIVO!

Chopina 42, Stalowa Wola
Wygasła: 23.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • Bieżąca obsługa najemców, rozwiązywanie bieżących kwestii administracyjnych i technicznych
  • Sporządzanie i nadzór nad realizacją budżetu dla centrum handlowego
  • Kontrola zobowiązań finansowych najemców
  • Nadzór pracy biura galerii (obsługa najemców, decyzje techniczne dotyczące obiektu) oraz firm zewnętrznych świadczących usługi dla spółki (obsługa techniczna obiektu, ochrona, sprzątanie)
  • Dbanie o wygląd i bezpieczeństwo centrum
  • Uczestniczenie w sporządzaniu strategii marketingowej
  • Przygotowanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów na potrzeby Spółki
  • Współpraca z managementem CPIPG oraz działami wspierającymi w kwestiach finansowych, personalnych oraz administracyjnych
  • Bezpośredni nadzór nad przygotowaniem powierzchni do najmu oraz bieżącymi zmianami zgodnie z zapotrzebowaniem Klientów (przebudowy oraz relokacje najemców)
  • Dbałość o sprawne funkcjonowanie centrum
  • Zarządzanie bieżącą pracą oraz rozwojem zespołu zatrudnionego w Spółce
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny/a Księgowy/a - Senior Accountant

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z polskimi standardami rachunkowości;
  • Sporządzanie pełnych (razem z cash-flow i zestawieniem zmian w kapitałach) rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z polskimi standardami rachunkowości
  • Kalkulacja podatków CIT, VAT, podatku odroczonego
  • Przygotowanie miesięcznych i kwartalnych IFRS Reporting Packages;
  • Uzgadnianie kont;
  • Weryfikacja księgowań wykonywanych przez zewnętrznych Zarządców nieruchomości (faktury sprzedaży, zakupów i wyciągów bankowych);
  • Przygotowywanie sprawozdań do instytucji zewnętrznych (GUS, NBP),
  • Kontakt z Urzędami Skarbowymi i innymi instytucjami administracji Państwowej;
  • Współpraca z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
  • Wsparcie przy grupowych projektach finansowych oraz systemach wdrażanych lokalnie,
  • Współpraca z zarządcami nieruchomości,
  • Mentoring mniej doświadczonych członków zespołu księgowości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Account/ Młodszy/a Księgowy/a

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • księgowanie faktur zakupu
  • aktualizacje NIP-8 / VAT-R
  • kontrola zgodności sald kont Księgi Głównej z księgami analitycznymi
  • kontrola stanu należności i zobowiązań handlowych, publiczno-prawnych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • wsparcie w przygotowaniu rozliczeń VAT
  • wsparcie w przygotowaniu sprawozdań finansowych, GUS i NBP
  • wparcie przy obsłudze audytów
  • elektroniczna archiwizacja dokumentacji ksiegowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technical Manager

Aleja Unii Lubelskiej 2, Lublin
Wygasła: 15.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Weryfikacja stanu technicznego obiektu
  • Przygotowywanie i weryfikacja budżetów Capex i Opex
  • Przygotowanie, analiza przetargów związanych z pracami Capex, Opex oraz serwisami FM
  • Ustalanie specyfikacji technicznych, nadzór nad wykonawcami oraz zarządzanie całym procesem realizacji prac Capex
  • Wsparcie Działu Leasingu dotyczące finalizacji umowy najmu poprzez przygotowywanie wycen, uzupełnianiu załączników technicznych do umów najmu, przygotowywaniu projektów oraz planów
  • Analiza i optymalizacja wszystkich kosztów utrzymania Obiektu oraz rekomendacja wdrażania rozwiązań poprawiających funkcjonowanie systemów zainstalowanych w obiekcie jak również poprawiających bezpieczeństwo budynków ( serwisy FM )
  • Nadzór nad gwarancjami budynkowymi, przygotowywanie zgłoszeń usterek gwarancyjnych a także nadzór nad ich wykonaniem
  • Nadzór nad serwisami utrzymania technicznego (tworzenie procedur bezpieczeństwa, kontrola jakości usług, kontakty z pracownikami i Kierownictwem firm, wytyczne do realizacji usług, prowadzenie postępowań przetargowych, negocjacje warunków umów i rekomendowanie optymalnego rozwiązania w tym zakresie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Lease Administrator

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 13.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Analiza umów najmu pod kątem raportowania
  • Rejestracja umów najmu w systemie
  • Prowadzenie rejestru rabatów (straightlinigu )
  • Czynności związane z uruchamianiem funkcjonowania nowych budynków w bazach IT
  • Rejestracja wypowiedzeń w bazie umów
  • Przygotowywanie systemu do procesu fakturowania
  • Rozliczanie czynszu od obrotu
  • Przygotowywanie / sprawdzanie poprawności indeksacji
  • Przygotowywanie raportów miesięcznych/kwartalnych/ ad-hoc
  • Branie udziału w Due Diligence
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Windykacji

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • kontrola należności najemców
  • wysyłanie wezwań, wykonywanie telefonów
  • pilnowanie terminów wyznaczonych na wezwaniach, weryfikację deklaracji odnośnie terminów wykonywania płatności przez najemców
  • archiwizacja korespondencji z najemcami
  • weryfikacja i tworzenie wyliczeń zabezpieczeń
  • śledzenie informacji z rynku na temat najemców mających problemy finansowe
  • pilnowanie ważności gwarancji bankowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/ Księgowy

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wystawianie faktur zgodnie z Rent Roll
  • Wystawianie faktur korygujących, refaktur mediów, not odsetkowych itp
  • Wysyłanie faktur oraz pism do najemców
  • Wystawianie duplikatów,
  • Kontakt z najemcami
  • Rozliczanie faktur z korektami, uzgadnianie sald,
  • Wprowadzanie płatności do bankowości elektronicznej zgodnie z wymogami split payment
  • Sprawdzanie poprawności wprowadzonych przelewów zgodnie z wymogami białej listy/procedurami
  • Wprowadzanie wyciągów bankowych przychodowych i kosztowych. Księgowanie depozytów
  • Wykonywanie zadań na zlecenie Financial Controller/Specialist
  • Współpraca z działami: Księgowości, Windykacji, Administracji
  • W przypadku przejęć nowych budynków także wspieranie działu Lease Admin we wprowadzaniu danych z umów najmu do systemu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk Finansowy (branża retail)

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 25.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie rozliczenia service charge – współpraca z najemcami z branży retail
  • Raportowanie na potrzeby działów asset managment oraz najemców (OPEX/CAPEX/MAREX)
  • Udział w procesie budżetowania, przygotowywanie analiz porównawczych i rentowności obiektów handlowych;
  • Wsparcie w procesie przygotowania dokumentacji do wycen nieruchomości oraz dla celów audytu finansowego;
  • Wykonywanie predykcji na przychodach;
  • Udział w sporządzaniu kalkulacji nad czynszami od obrotu, w tym analiza obrotów najemców oraz obliczanie wskaźników OCR / RSR;
  • Przygotowywanie analiz i prognoz finansowych do działu księgowości. (Kontrola liniowości przychodów, przygotowanie rezerw OPEX i CAPEX przy wsparciu Property Managerów)
  • Weryfikacja faktur CAPEXowych (kompletność i prawidłowość załączonej do systemu dokumentacji)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonistka/Asystentka biura (K/M)

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Obsługa spotkań biznesowych,
  • Ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
  • Archiwizacja dokumentów w systemie
  • Zamawianie materiałów biurowych,
  • Pomoc w organizacji podróży służbowych,
  • Opisywanie faktur w systemie księgowym
  • Wsparcie administracyjne biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Specjalista ds. Podatkowych

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
  • Weryfikacja wybranych rozliczeń podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych (w tym analiza zagadnień związanych z poborem podatku u źródła), podatku od nieruchomości oraz podatku VAT (w zależności od potrzeb)
  • Sporządzanie/pomoc w przygotowaniu projektów opinii, wniosków o interpretacje, raportów oraz pism w sprawach podatkowych
  • Opiniowanie oraz kontrola zgodności zawieranych transakcji z przepisami podatkowymi, w tym pod kątem raportowania MDR
  • Pomoc w opracowywaniu oraz wdrażaniu procesów i procedur podatkowych
  • Raportowanie MDR i WHT
  • Wsparcie w procesie przygotowania dokumentacji cen transferowych, współpraca z zewnętrzną firmą doradczą
  • Pomoc w procesie przygotowania budżetów podatkowych
  • Bieżące monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i ich wpływu na biznes i procesy
  • Analiza przepisów, orzecznictwa, interpretacji oraz dokumentów źródłowych
  • Współpraca z zespołem księgowym oraz prawym, udział w projektach biznesowych mających wpływ na sytuację podatkową spółki
  • Wspieranie menedżera ds. podatków w codziennej pracy, analizach podatkowych, raportowaniu oraz komunikacji z organami podatkowymi. Wsparcie w projektach prawno-podatkowych realizowanych w Grupie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Facility Manager

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Zarządzanie wszystkimi dostawcami związanymi z usługami technicznymi nieruchomości
  • Zarządzanie pracami na nieruchomości m.in dotyczącymi HVAC, automatyki, elektryki, in-stalacji p.poż, hydrauliki, mechaniki, obsługi komputerów i serwerowni, sprzątania, odpadów
  • Prowadzenie list kontrolnych
  • Przeprowadzanie zamówień dostawców technicznych i usług zgodnie z wymaganiami
  • Współpraca z zarządcą nieruchomości
  • Tworzenie rocznych budżetów technicznych i kontrola kosztów
  • Optymalizacja zużycia mediów
  • Wprowadzania innowacyjnych technologii w nieruchomościach
  • Współpraca z najemcami w zakresie technicznej obsługi ich powierzchni
  • Współpraca z działem „fitout” w zakresie instalacji technicznych budynków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technical Manager Retail

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
  • Koordynacja prac fit-out najemców, weryfikacja, opiniowanie oraz zatwierdzanie kompletności dokumentacji
  • Wsparcie działu leasingu dotyczące finalizacji umowy najmu
  • Przygotowywanie budżetów Capex
  • Przygotowanie, analiza przetargów związanych z pracami Capex oraz serwisami FM
  • Ustalanie specyfikacji technicznych, nadzór nad wykonawcami oraz zarządzanie całym procesem realizacji prac Capex
  • Ocena statusu dokumentacji związanej z działalnością najemców
  • Analiza i optymalizacja wszystkich kosztów utrzymania obiektu
  • Nadzór nad gwarancjami budynkowymi, przygotowywanie zgłoszeń usterek gwarancyjnych
  • Przygotowanie budżetów związanych z utrzymaniem technicznym/operacyjnym obiektów oraz stały nadzór nad ich realizacją
  • Stała komunikacja z najemcami w kwestiach technicznych
  • Odpowiedzialność za organizację procesu usuwania usterek, procesy remontowe i konserwacyjne
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna Księgowa/ Senior Accountant (F/M)

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
  • Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z polskimi standardami rachunkowości;
  • Sporządzanie pełnych (razem z cash-flow i zestawieniem zmian w kapitałach) rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z polskimi standardami rachunkowości
  • Kalkulacja podatków CIT, VAT, podatku odroczonego
  • Przygotowanie miesięcznych i kwartalnych IFRS Reporting Packages;
  • Uzgadnianie kont;
  • Weryfikacja księgowań wykonywanych przez zewnętrznych Zarządców nieruchomości (faktury sprzedaży, zakupów i wyciągów bankowych);
  • Przygotowywanie sprawozdań do instytucji zewnętrznych (GUS, NBP),
  • Kontakt z Urzędami Skarbowymi i innymi instytucjami administracji Państwowej;
  • Współpraca z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
  • Wsparcie przy grupowych projektach finansowych oraz systemach wdrażanych lokalnie,
  • Współpraca z zarządcami nieruchomości,
  • Mentoring mniej doświadczonych członków zespołu księgowości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Offices Leasing (K/M)

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Realizacja projektów w zakresie najmów powierzchni, doradztwo i negocjacje umów
  • Współpraca z kluczowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy
  • Przygotowanie biznesplanów
  • Monitorowanie i analiza rynku nieruchomości komercyjnych oraz działań konkurencji
  • Przygotowanie rekomendacji związanych m. in. z nowymi umowami najmu, cesji
  • Regularne raportowanie wyników podejmowanych działań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. windykacji (K/M)

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • kontrola należności najemców
  • wysyłanie wezwań, wykonywanie telefonów
  • pilnowanie terminów wyznaczonych na wezwaniach, weryfikację deklaracji odnośnie terminów wykonywania płatności przez najemców
  • archiwizacja korespondencji z najemcami
  • weryfikacja i tworzenie wyliczeń zabezpieczeń
  • śledzenie informacji z rynku na temat najemców mających problemy finansowe
  • pilnowanie ważności gwarancji bankowych
  • inne prace zlecone przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Marketingu (K/M)

Pułkownika Stanisława Dąbka 152, Elbląg
Wygasła: 02.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Egzekucja przyjętego planu marketingowego
  • Nadzór nad budżetem marketingowym (kontrola wydatków vs. składka marketingowa pochodząca od najemców)
  • Negocjacje z dostawcami usług i materiałów;
  • Przygotowywanie i nadzór nad produkcją materiałów reklamowych: plakatów, spotów, ulotek itp.;
  • Współpraca z agencjami i innymi usługodawcami;
  • Dbałość o aktualność materiałów promocyjnych oraz planowanie i rezerwowanie z należnym wyprzedzeniem przestrzeni do prezentacji materiałów promocyjnych;
  • Dbałość o właściwą formą oraz z zawartością oraz aktualnością mediów elektronicznych (WWW, facebook, radiowęzeł) i innych wykorzystywanych narzędzi marketingowych;
  • Monitorowanie aktywności marketingowej najemców – raportowanie w tym zakresie;
  • Stałe zapewnianie właściwego przepływu informacji do najemców i klientów w zakresie prowadzonej działalności marketingowej oraz innych wydarzeń specjalnych;
  • Koordynacja podczas wydarzeń na terenie obiektu oraz cykliczne raportowanie i analiza prowadzonych działań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista IT / Network Administrator

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Administracja komputerami i serwerami pracującymi w sieci lokalnej,
  • Zarządzanie urządzeniami sieciowych LAN/WAN/UTM
  • Zapewnienie sprawności działania sieci lokalnej,
  • Wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo administrowanych systemów, analiza zagrożeń, współtworzenie Polityki Bezpieczeństwa Informacji
  • Bezpośrednie lub telefoniczne wsparcie użytkowników systemów ( 3 linia )
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy/a ds. rozliczeń najemców

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wystawianie faktur zgodnie z Rent Roll
  • Wystawianie faktur korygujących, refaktur mediów, not odsetkowych itp
  • Wysyłanie faktur oraz pism do najemców
  • Wystawianie duplikatów,
  • Kontakt z najemcami
  • Rozliczanie faktur z korektami, uzgadnianie sald,
  • Wprowadzanie płatności do bankowości elektronicznej zgodnie z wymogami split payment
  • Sprawdzanie poprawności wprowadzonych przelewów zgodnie z wymogami białej listy/procedurami
  • Wprowadzanie wyciągów bankowych przychodowych i kosztowych. Księgowanie depozytów
  • Wykonywanie zadań na zlecenie Financial Controller/Specialist
  • Współpraca z działami: Księgowości, Windykacji, Administracji
  • W przypadku przejęć nowych budynków także wspieranie działu Lease Admin we wprowadzaniu danych z umów najmu do systemu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Lease Administrator

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Analiza umów najmu pod kątem raportowania
  • Rejestracja umów najmu w systemie
  • Prowadzenie rejestru rabatów (straightlinigu )
  • Czynności związane z uruchamianiem funkcjonowania nowych budynków w bazach IT
  • Rejestracja wypowiedzeń w bazie umów
  • Przygotowywanie systemu do procesu fakturowania
  • Rozliczanie czynszu od obrotu
  • Przygotowywanie / sprawdzanie poprawności indeksacji
  • Przygotowywanie raportów miesięcznych/kwartalnych/ ad-hoc
  • Branie udziału w Due Diligence
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk Finansowy (K/M)

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wykonanie rozliczenia service charge - odpowiedzi na pytania najemców
  • Raportowanie/odpowiadanie na pytania asset managerów oraz najemców
  • Aktywny udział w procesie budżetowania, przygotowywanie analiz porównawczych i rentowności;
  • Wsparcie w procesie przygotowania dokumentacji do wycen nieruchomości oraz dla celów audytu finansowego, odpowiedzi na pytania do przesłanej dokumentacji;
  • Weryfikacja faktur CAPEXowych (kompletność i prawidłowość załączonej do systemu dokumentacji)
  • Wykonywanie predykcji na przychodach
  • Przygotowywanie raportów dotyczących kosztów OPEX/CAPEX/MAREX
  • Tworzenie zestawień finansowych na prośbę zarządców nieruchomości
  • Sprawowanie kontroli nad czynszami od obrotu
  • Terminowe i kompletne przygotowanie i przesyłanie raportowania do działu księgowości. (Kontrola liniowości przychodów, przygotowanie rezerw OPEX i CAPEX przy wsparciu Property Managerów)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Fit-out Project Manager

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Współpraca z działem najmu i najemcami w zakresie aranżacji powierzchni
  • Zarządzanie projektami fit out – koordynacja budżetów, podwykonawców, kontakt z na-jemcami
  • Wsparcie działu najmu we współpracy z najemcami
  • Wypracowanie standardów technicznych i współpracy z podwykonawcami
  • Uczestnictwo w negocjacjach części technicznej umowy najmu
  • Koordynacja i kontrola nad przebiegiem prac najemcy
  • Wyceny, sprawdzanie dokumentacji, przesyłanie komentarzy, opinii – Dział Leasingu przesyła zapytanie do Działu Technicznego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technical Manager Retail

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 27.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Koordynacja prac fit-out najemców, weryfikacja, opiniowanie oraz zatwierdzanie kompletności dokumentacji
  • Wsparcie działu leasingu dotyczące finalizacji umowy najmu
  • Przygotowywanie budżetów Capex
  • Przygotowanie, analiza przetargów związanych z pracami Capex oraz serwisami FM
  • Ustalanie specyfikacji technicznych, nadzór nad wykonawcami oraz zarządzanie całym procesem realizacji prac Capex
  • Ocena statusu dokumentacji związanej z działalnością najemców
  • Analiza i optymalizacja wszystkich kosztów utrzymania obiektu
  • Nadzór nad gwarancjami budynkowymi, przygotowywanie zgłoszeń usterek gwarancyjnych
  • Przygotowanie budżetów związanych z utrzymaniem technicznym/operacyjnym obiektów oraz stały nadzór nad ich realizacją
  • Stała komunikacja z najemcami w kwestiach technicznych
  • Odpowiedzialność za organizację procesu usuwania usterek, procesy remontowe i konserwacyjne
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technical Manager (Centrum Handlowe)

Pułkownika Stanisława Dąbka 152, Elbląg
Wygasła: 27.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Koordynacja prac zewnętrznego zespołu obsługi technicznej Obiektu
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej Obiektu
  • Kontrola statusu dokumentacji związanej z działalnością najemców, wymaganej postanowieniami umów najmu lub przepisami prawa polskiego,
  • Współpraca i nadzór nad firmami wykonawczymi przy aranżacji lokali i pomieszczeń
  • Nadzór nad gwarancjami budynkowymi, przygotowywanie zgłoszeń usterek gwarancyjne a także nadzór nad ich wykonaniem
  • Stała komunikacja z Najemcami w kwestiach technicznych Obiektu
  • Współpraca z działem Leasingu w zakresie technicznym przy przygotowaniu umów i ofert
  • Prowadzenie ewidencji zużycia mediów przez Obiekty i jego użytkowników, jak również stała analiza zużycia oraz rynku - rekomendacje rozwiązań optymalizujących koszty
  • Analiza postępu technologicznego (rynek, konkurencja) oraz rekomendacja wdrażania rozwiązań poprawiających funkcjonowanie systemów zainstalowanych w obiekcie, poprawiających bezpieczeństwo lub optymalizujących koszty
  • Przygotowanie oraz rekomendacja budżetu kosztów utrzymania technicznego/operacyjnego Obiektu oraz stały nadzór nad realizacją tych kosztów w odniesieniu do zatwierdzonych budżetów
  • Przeprowadzanie odbiorów lokali/pomieszczeń we współpracy z wszelkimi władzami lub instytucjami przewidzianymi przepisami prawa
  • Nadzór nad gwarancjami budynkowymi, przygotowywanie zgłoszeń usterek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Facility Manager

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Zarządzanie wszystkimi dostawcami związanymi z usługami technicznymi nieruchomości
  • Zarządzanie pracami na nieruchomości m.in dotyczącymi HVAC, automatyki, elektryki, in-stalacji p.poż, hydrauliki, mechaniki, obsługi komputerów i serwerowni, sprzątania, odpadów
  • Prowadzenie list kontrolnych
  • Przeprowadzanie zamówień dostawców technicznych i usług zgodnie z wymaganiami
  • Współpraca z zarządcą nieruchomości
  • Tworzenie rocznych budżetów technicznych i kontrola kosztów
  • Optymalizacja zużycia mediów
  • Wprowadzania innowacyjnych technologii w nieruchomościach
  • Współpraca z najemcami w zakresie technicznej obsługi ich powierzchni
  • Współpraca z działem „fitout” w zakresie instalacji technicznych budynków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Działu Powierzchni Handlowych

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wspieranie administracyjne działu Leasing & Asset Management Retail
  • Tworzenie, uzupełnianie i aktualizacja baz danych (głównie w Excelu)
  • Przygotowywanie raportów i zestawień
  • Organizowanie spotkań (wewnętrznych i zewnętrznych)
  • Archiwizacja dokumentów w systemie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Lease Administrator

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Analiza umów najmu pod kątem raportowania
  • Rejestracja umów najmu w systemie
  • Prowadzenie rejestru rabatów (straightlinigu )
  • Czynności związane z uruchamianiem funkcjonowania nowych budynków w bazach IT
  • Rejestracja wypowiedzeń w bazie umów
  • Przygotowywanie systemu do procesu fakturowania
  • Rozliczanie czynszu od obrotu
  • Przygotowywanie / sprawdzanie poprawności indeksacji
  • Przygotowywanie raportów miesięcznych/kwartalnych/ ad-hoc
  • Branie udziału w Due Diligence
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Manager/ Koordynator Biura (K/M)

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wsparcie organizacyjne i administracyjne biura (ok. 150 pracowników) (zaopatrzenie, utrzymanie, sprawność procesów administracyjnych)
  • Procesowanie zamówień i opisywanie faktur w systemie księgowym – współpraca z działem księgowym
  • Nadzór nad pracą recepcji (3 osoby) i procesem obiegu dokumentów
  • Planowanie i kontrolowanie kosztów związanych z funkcjonowaniem biura
  • Współpraca z dostawcami usług – zaopatrzenie biura, poczta, kurierzy, serwis sprzątający, serwisy techniczne
  • Dbanie o estetykę biura oraz obsługę pracowników zgodnie z najwyższymi standardami obsługi klienta wewnętrznego
  • Wsparcie organizacji spotkań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Asystent działu Administracji (K/M)

Pułkownika Stanisława Dąbka 152, Elbląg
Wygasła: 30.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praktykant / stażysta, asystent
Obowiązki:
  • Obsługa najemców i gości budynku i ich ewidencja
  • Administrowanie Recepcją Centrum Handlowego
  • Obsługa rozmów telefonicznych
  • Obsługa i rejestr korespondencji
  • Wsparcie i obsługa spotkań
  • Wsparcie zespołu pracowników administracji Centrum Handlowego oraz działów współpracujących z centrali
  • Archiwizacja i odpowiednie zabezpieczenie przekazanych dokumentów
  • Zarządzanie informacjami przekazywanymi do recepcji, sortowanie oraz przekazywanie do odpowiednich osób
  • Współpraca z najemcami w zakresie bieżącej obsługi (baza danych, polisy ubezpieczeniowe, pełna dokumentacja najemców, weryfikacja, wprowadzanie oraz archiwizacja oświadczeń najemców)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonistka/Asystentka biura (K/M)

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Obsługa spotkań biznesowych,
  • Ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
  • Archiwizacja dokumentów w systemie
  • Zamawianie materiałów biurowych,
  • Pomoc w organizacji podróży służbowych,
  • Opisywanie faktur w systemie księgowym
  • Wsparcie administracyjne biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Specjalist ds. Windykacji (F/M)

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • kontrola należności najemców
  • wysyłanie wezwań, wykonywanie telefonów
  • pilnowanie terminów wyznaczonych na wezwaniach, weryfikację deklaracji odnośnie terminów wykonywania płatności przez najemców
  • archiwizacja korespondencji z najemcami
  • weryfikacja i tworzenie wyliczeń zabezpieczeń
  • śledzenie informacji z rynku na temat najemców mających problemy finansowe
  • pilnowanie ważności gwarancji bankowych
  • inne prace zlecone przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Leasing & Asset Management Retail Assistant

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wspieranie pracy działów Leasing & Asset Management Retail
  • Przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień na potrzeby działów
  • Wprowadzanie faktur i innych dokumentów do elektronicznego systemu,
  • Archiwizacja dokumentów w systemie
  • Wyszukiwanie danych i informacji, uzupełnianie baz danych,
  • Wykonywanie innych prac administracyjno-biurowych,
  • Bezpośrednie wsparcie projektów biznesowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Praktykant w Dziale Prawnym

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.12.2022
pełny etat, część etatu
umowa zlecenie
praktykant / stażysta, asystent
Obowiązki:
  • przygotowywanie projektów prostych aneksów/umów
  • przygotowywanie pism, wniosków, opinii, analiz prawnych
  • przygotowywanie statystyk, prowadzenie zestawień pełnomocnictw i rejestru spraw
  • utrzymywanie kontaktu z instytucjami publicznymi (sądy, urzędy)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Operation Assistant

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Koordynacja podpisów na umowach
  • Koordynacja podróży służbowych szefów działów
  • Rozliczanie i opisywanie wydatków służbowych w systemie księgowym
  • Obsługa spotkań, tworzenie harmonogramów, agend oraz korespondencji i informacji o spotkaniach, a także organizowanie cateringu;
  • Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, korespondencji, a także ich redagowanie i korekta w języku polskim i angielskim;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Facility Manager

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Zarządzanie wszystkimi dostawcami związanymi z usługami technicznymi nieruchomości
  • Zarządzanie pracami na nieruchomości m.in dotyczącymi HVAC, automatyki, elektryki, instalacji p.poż, hydrauliki, mechaniki, obsługi komputerów i serwerowni, sprzątania, odpadów
  • Prowadzenie list kontrolnych
  • Przeprowadzanie zamówień dostawców technicznych i usług zgodnie z wymaganiami
  • Współpraca z zarządcą nieruchomości
  • Tworzenie rocznych budżetów technicznych i kontrola kosztów
  • Optymalizacja zużycia mediów
  • Wprowadzania innowacyjnych technologii w nieruchomościach
  • Współpraca z najemcami w zakresie technicznej obsługi ich powierzchni
  • Współpraca z działem „fitout” w zakresie instalacji technicznych budynków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Windykacji

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • kontrola należności najemców
  • wysyłanie wezwań, wykonywanie telefonów
  • pilnowanie terminów wyznaczonych na wezwaniach, weryfikację deklaracji odnośnie terminów wykonywania płatności przez najemców
  • archiwizacja korespondencji z najemcami
  • weryfikacja i tworzenie wyliczeń zabezpieczeń
  • śledzenie informacji z rynku na temat najemców mających problemy finansowe
  • pilnowanie ważności gwarancji bankowych
  • inne prace zlecone przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Receptionist/Office Assistant (F/M)

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Obsługa spotkań biznesowych,
  • Ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
  • Archiwizacja dokumentów w systemie
  • Zamawianie materiałów biurowych,
  • Pomoc w organizacji podróży służbowych,
  • Opisywanie faktur w systemie księgowym
  • Wsparcie administracyjne biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Property Manager

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem nieruchomości
  • Utrzymywanie kontaktu z najemcami i użytkownikami nieruchomości
  • Organizowanie i koordynowanie pracy serwisów zewnętrznych
  • Nadzór nad zasadnością ponoszonych kosztów budynku, w tym klasyfikacja kosztów
  • Koordynację procesu obiegu faktur kosztowych i sprzedażowych dotyczących nierucho-mości, współpracę z działem księgowości
  • Przygotowywanie dokumentów, sprawozdań, powiadomień do najemców i raportów wewnętrznych
  • Rozliczanie zużycia mediów i refaktur na najemców
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Lease Administrator

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Analiza umów najmu pod kątem raportowania
  • Rejestracja umów najmu w systemie
  • Prowadzenie rejestru rabatów (straightlinigu )
  • Czynności związane z uruchamianiem funkcjonowania nowych budynków w bazach IT
  • Rejestracja wypowiedzeń w bazie umów
  • Przygotowywanie systemu do procesu fakturowania
  • Rozliczanie czynszu od obrotu
  • Przygotowywanie / sprawdzanie poprawności indeksacji
  • Przygotowywanie raportów miesięcznych/kwartalnych/ ad-hoc
  • Branie udziału w Due Diligence
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing Assistant

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie działu Dyrektora Marketingu i PR w codziennej pracy
  • Koordynacja podróży służbowych, wyjść, wyjazdów itp
  • Redagowanie korespondencji formalnej i urzędowej w języku PL i ENG
  • Tworzenie dokumentacji i wewnętrznych materiałów raportowych (tworzenie raportów z działań i raportów budżetowych)
  • Wsparcie w tworzeniu wewnętrznych i zewnętrznych materiałów reklamowych (opisów, informacji prasowych, tekstów na stronę internetową, broszur, ulotek, materiałów do mediów społecznościowych, prezentacji, etc.)
  • Udział w tworzeniu działań marketingowych firmy (wydarzeń specjalnych, prezentacji dla grup docelowych firmy)
  • Koordynacja sesji fotograficznych, wysyłek specjalnych
  • Procesowanie faktur w systemie księgowym
  • Inne sprawy w zależności od potrzeb
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Leasing & Asset Management Assistant/Analyst

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie ofert, analiz, kalkulacji i innych dokumentów w ramach wykony-wanych zadań
  • Wspieranie działu Leasingu & Asset Management w zakresie prac związanych z bie-żącą realizacją zadań zespołu;
  • Przygotowywanie i dystrybucja dokumentacji;
  • Zarządzanie działową wewnętrzną bazą danych, przygotowywanie zestawień i pod-sumowań;
  • Koordynacja składania podpisów, kompletowania załączników na wszystkich umo-wach najmu związanych z powierzchniami biurowymi oraz retailowymi;
  • Reprezentowanie Spółki oraz innych podmiotów korporacyjnych przed osobami trzecimi i podejmowanie wszelkich czynności związanych z powyższym
  • Inne sprawy w zależności od potrzeb
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Windykacji

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • kontrola należności najemców
  • wysyłanie wezwań, wykonywanie telefonów
  • pilnowanie terminów wyznaczonych na wezwaniach, weryfikację deklaracji odnośnie terminów wykonywania płatności przez najemców
  • archiwizacja korespondencji z najemcami
  • weryfikacja i tworzenie wyliczeń zabezpieczeń
  • śledzenie informacji z rynku na temat najemców mających problemy finansowe
  • pilnowanie ważności gwarancji bankowych
  • inne prace zlecone przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PM Accounting Assistant

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.09.2022
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Rejestracja faktur zakupowych
  • Dystrybucja faktur sprzedażowych
  • Księgowanie wyciągów bankowych
  • Wsparcie członków zespołu w codziennych obowiązkach służbowych
  • Współpraca z innymi działami w firmie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent działu Księgowości

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.08.2022
część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • księgowanie faktur sprzedaży
  • księgowanie wyciągów bankowych,
  • wsparcie księgowych oraz samodzielnych księgowych w bieżących obowiązkach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Accountant

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • księgowanie faktur sprzedaży, zapewnianie kompletności księgowań w obszarze faktur sprzedaży
  • księgowanie faktur zakupu
  • księgowanie wyciągów bankowych
  • kontrola stanu należności i zobowiązań handlowych, publiczno-prawnych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • wsparcie w przygotowaniu rozliczeń VAT
  • wsparcie w przygotowaniu sprawozdań finansowych
  • wparcie przy obsłudze audytów
  • inne zadania zlecone przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Receptionist/Office Assistant

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Obsługa spotkań biznesowych,
  • Ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
  • Archiwizacja dokumentów w systemie
  • Zamawianie materiałów biurowych,
  • Pomoc w organizacji podróży służbowych,
  • Opisywanie faktur w systemie księgowym
  • Wsparcie administracyjne biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Debt Collection Specialist

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 13.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • kontrola należności najemców
  • wysyłanie wezwań, wykonywanie telefonów
  • pilnowanie terminów wyznaczonych na wezwaniach, weryfikację deklaracji odnośnie terminów wykonywania płatności przez najemców
  • archiwizacja korespondencji z najemcami
  • weryfikacja i tworzenie wyliczeń zabezpieczeń
  • śledzenie informacji z rynku na temat najemców mających problemy finansowe
  • pilnowanie ważności gwarancji bankowych
  • inne prace zlecone przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IFRS Specialist

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktywny udział we wdrożeniu MSSF dla polskich podmiotów (przejście z KSR na MSSF)
  • Ustalanie i wdrażanie zasad raportowania i polityki rachunkowości zgodnie z MSSF
  • Przygotowywanie statutowych sprawozdań finansowych według MSSF
  • Przygotowywanie i analiza pakietów zgodnie z polityką grupową/MSSF
  • Wsparcie zespołu finansowego w bieżących zadaniach
  • Proponowanie rozwiązań usprawniających codzienną pracę
  • Przeprowadzanie audytów zewnętrznych i wewnętrznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie budżetów/forecastów dla spółek wchodzących w skład Grupy
  • Weryfikacja realizacji budżetów, analiza odchyleń
  • Przygotowywanie zarządczych raportów kwartalnych
  • Kontrola kosztów w spółkach wchodzących w skład Grupy
  • Przygotowywanie cyklicznego raportu cash-flow, zarządzanie płynnością spółek
  • Przygotowywanie kalkulacji do kwartalnego zamknięcia
  • Sporządzanie pakietów zgodnie z IFRS
  • Udział we wdrożeniu systemu SAP
  • Optymalizacja i automatyzacja narzędzi analitycznych i kontrolingowych służących procesom budżetowania, księgowania i raportowania
  • Współpraca z innymi działami, w tym z zespołami finansowymi w centrali
  • Inne zadania zlecone przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Facility Management/ Fit-out Manager - retail parki

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 13.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie budżetów Capex (we współudziale z Property Managerami)
  • Przygotowanie, analiza przetargów związanych z pracami Capex oraz serwisami FM
  • Ustalanie specyfikacji technicznych, nadzór nad wykonawcami oraz zarządzanie całym procesem realizacji prac Capex
  • Koordynacja prac fit-out najemców, weryfikacja, opiniowanie oraz zatwierdzanie kompletności dokumentacji
  • Przygotowywanie wycen, uzupełnianie załączników technicznych do umów najmu, przygotowywanie projektów oraz planów
  • Przeprowadzanie końcowych odbiorów lokali
  • Analiza i optymalizacja wszystkich kosztów utrzymania obiektu oraz rekomendacja wdrażania rozwiązań poprawiających funkcjonowanie nieruchomości
  • Nadzór nad gwarancjami budynkowymi, przygotowywanie zgłoszeń usterek gwarancyjnych, a także nadzór nad ich wykonaniem
  • Przygotowanie budżetów związanych z utrzymaniem technicznym/operacyjnym
  • Stała komunikacja z najemcami i Property Managerami w kwestiach technicznych obiektów
  • Zarządzenie dokumentacją obiektów, prowadzenie książki obiektów – zakładanie i wypełniania,odpowiedzialność za wpisy do CRO
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Financial Analyst

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wykonanie rozliczenia service charge - przygotowanie pism do najemców, odpowiedzi na pytania najemców
  • Raportowanie/odpowiadanie na pytania asset managerów oraz najemców
  • Kontrolę zabezpieczeń dostarczonych przez najemców i akceptację zwrot depozytów
  • Wyliczenie zabezpieczenia dla najemców
  • Przeprowadzenie indeksacji zgodnie z paragrafami zawartymi w umowach najmu
  • Weryfikacja poprawności wystawionych faktur
  • Wykonywanie predykcji na przychodach
  • Przygotowywanie raportów i sprawowanie kontroli nad kosztami OPEX/CAPEX/MAREX
  • Tworzenie zestawień finansowych na prośbę zarządców nieruchomości
  • Sprawowanie kontroli nad czynszami od obrotu
  • Terminowe i kompletne przygotowanie i przesyłanie raportowania do działu księgowości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Accountant Property Management

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wystawianie faktur zgodnie z Rent Roll
  • Wystawianie faktur korygujących, refaktur mediów, not odsetkowych itp
  • Wprowadzanie płatności do bankowości elektronicznej zgodnie z wymogami split payment
  • Sprawdzanie poprawności wprowadzonych przelewów zgodnie z wymogami białej listy/procedurami
  • Wprowadzanie wyciągów bankowych przychodowych i kosztowych. Księgowanie depozytów
  • Wykonywanie zadań na zlecenie Financial Controller/Specialist
  • Współpracę z Działem Księgowości
  • W przypadku przejęć nowych budynków także wspieranie działu Lease Admin we wprowadzaniu danych z umów najmu do systemu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Lease Administrator

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie i aktualizacja Rent Rolli
  • Przeprowadzanie audytu umów
  • Rejestracja zapisów z umów najmu w systemie
  • Odpowiadanie na pytania osób trzecich w przypadku niejasności zawartych w umowach najmu (Property/Asset/Accounting team)
  • Prowadzenie rejestru umów
  • Prowadzenie i aktualizacja RR, przesyłanie do działu PM, Leasing oraz Asset Management informacji zgodnie z ustalonymi terminami
  • Prowadzenie rejestru rabatów i wygasających umów
  • Czynności związane z uruchamianiem finansowego funkcjonowania nowych budynków w bazach
  • Kalkulacja rental guarantee
  • Rejestracja wypowiedzeń w bazie umów
  • Dostarczanie informacji o rabatach / straightlinigu na potrzeby księgowości
  • Przygotowanie zestawień pokazujących stan wynajęcia budynków oraz innych zestawień związanych z umowami najmu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Financial Controller

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Udział w procesie budżetowania
  • Przygotowanie prognoz przychodów i kosztów (w okresach miesięcznych, kwartal-nych, rocznych)
  • Sprawdzanie poprawności danych w systemie budżetowym, analiza odchyleń
  • Kalkulacja odsetek od pożyczek, potwierdzanie sald pożyczek
  • Przygotowywanie kalkulacji do kwartalnego zamknięcia
  • Udział w sporządzaniu pakietów IFRS
  • Opracowanie narzędzi analitycznych i kontrolingowych służących procesom budżeto-wania, księgowania i raportowania
  • Współpraca z innymi działami, w tym z zespołami finansowymi w centrali
  • Inne zadania zlecone przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administration Specialist - umowa na okres 1,5 roku

Pułkownika Stanisława Dąbka 152, Elbląg
Wygasła: 20.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przyjmowanie korespondencji od najemców oraz kontrahentów
  • Przygotowywanie pism wychodzących oraz ich wysyłka
  • Przyjmowanie faktur oraz ich wysyłka
  • Obsługa dokumentów stoiska CH Ogrody (karty podarunkowe), rozliczenie, zamówienia
  • Zakup artykułów biurowych
  • Bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym
  • Procedowanie faktur kosztowych
  • Przygotowywanie i wysyłanie raportów
  • Bieżące wsparcie pracy zespołu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Facility Manager

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zarządzanie wszystkimi dostawcami związanymi z usługami technicznymi nieruchomości
  • Zarządzanie pracami na nieruchomości m.in dotyczącymi HVAC, automatyki, elektryki, in-stalacji p.poż, hydrauliki, mechaniki, obsługi komputerów i serwerowni, sprzątania, odpadów
  • Prowadzenie list kontrolnych
  • Przeprowadzanie zamówień dostawców technicznych i usług zgodnie z wymaganiami
  • Współpraca z zarządcą nieruchomości
  • Tworzenie rocznych budżetów technicznych i kontrola kosztów
  • Optymalizacja zużycia mediów
  • Wprowadzania innowacyjnych technologii w nieruchomościach
  • Współpraca z najemcami w zakresie technicznej obsługi ich powierzchni
  • Współpraca z działem „fitout” w zakresie instalacji technicznych budynków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Accountant

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wystawianie faktur zgodnie z Rent Roll
  • Wystawianie faktur korygujących, refaktur mediów, not odsetkowych itp
  • Wprowadzanie płatności do bankowości elektronicznej zgodnie z wymogami split payment
  • Sprawdzanie poprawności wprowadzonych przelewów zgodnie z wymogami białej listy/procedurami
  • Wprowadzanie wyciągów bankowych przychodowych i kosztowych. Księgowanie depozytów
  • Wykonywanie zadań na zlecenie Financial Controller/Specialist
  • Współpracę z Działem Księgowości
  • W przypadku przejęć nowych budynków także wspieranie działu Lease Admin we wprowadzaniu danych z umów najmu do systemu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Property Management Accountant

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wystawianie faktur zgodnie z Rent Roll
  • Wystawianie faktur korygujących, refaktur mediów, not odsetkowych itp
  • Wprowadzanie płatności do bankowości elektronicznej zgodnie z wymogami split payment
  • Sprawdzanie poprawności wprowadzonych przelewów zgodnie z wymogami białej listy/procedurami
  • Wprowadzanie wyciągów bankowych przychodowych i kosztowych. Księgowanie depozytów
  • Wykonywanie zadań na zlecenie Financial Controller/Specialist
  • Współpracę z Działem Księgowości
  • W przypadku przejęć nowych budynków także wspieranie działu Lease Admin we wprowadzaniu danych z umów najmu do systemu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Manager

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie procesami administracyjnymi biura – 80 pracowników (zaopatrzenie, utrzymanie, zapewnienie sprawności procesów administracyjnych)
  • Nadzór nad pracą recepcji i procesem obiegu dokumentów (wyznaczanie celi i monitorowanie realizacji zadań)
  • Planowanie i kontrolowanie kosztów związanych z funkcjonowaniem biura
  • Procesowanie zamówień i opisywanie faktur w systemie księgowym
  • Współpraca z dostawcami usług – zaopatrzenie biura, poczta, kurierzy, serwis sprzątający, serwisy techniczne
  • Wsparcie działu HR w procesach onboardingu, przygotowywania miejsc pracy, koordynacji dokumentacji kadrowej, benefitów, obsługi systemu do urlopów
  • Zarządzanie flotą samochodów we współpracy z firmą leasingową
  • Organizacja eventów biurowych
  • Dbanie o estetykę biura oraz obsługę pracowników zgodnie z najwyższymi standardami obsługi klienta wewnętrznego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior IT Admin

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • wsparcie użytkowników systemów komputerowych
  • diagnostyka i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury
  • instalacja i konfiguracja oprogramowania
  • administracja systemami operacyjnymi
  • rozwiązywanie problemów sieciowych
  • szkolenie użytkowników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Property Manager

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
menedżer
Obowiązki:
  • budowanie i umacnianie wizerunku wynajmującego jako lidera na rynku nieruchomości biurowych
  • utrzymywanie bieżących kontaktów i prowadzenie korespondencji z najemcami
  • tworzenie budżetów OPEX i CAPEX i nadzór nad realizacją założeń budżetowych
  • weryfikacja i akceptowanie faktur kosztowych, czuwanie nad zasadnością otrzymanych faktur kosztowych i ich zgodnością z umowami, współpracę z działem księgowości
  • nadzór na firmami usługowymi i kontrahentami zewnętrznymi w tym ochrona i obsługa recepcji
  • zarządzanie zespołem technicznym i nadzór nad utrzymywaniem nieruchomości w należytym stanie technicznym i estetycznym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Prowadzenie pełnej księgowości i rozliczeń podatkowych polskich Spółek należących do Grupy CPI, m.in.:
  • księgowanie wszystkich dokumentów księgowych spółki
  • kalkulacja i księgowanie zrealizowanych różnic kursowych,
  • wyliczanie i księgowanie wycen walutowych (rozrachunki, pożyczki, kredyty, banki itp.)
  • wyliczanie i księgowanie podatku dochodowego i odroczonego
  • przygotowywanie deklaracji podatkowych CIT, JPK_V7, IFT i innych
  • sprawozdawczość do instytucji zewnętrznych (GUS, NBP),
  • sporządzanie pełnych sprawozdań finansowych (zawierających rachunek przepływów pieniężnych oraz zestawienie zmian w kapitale własnym)
  • współpraca z audytorami oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Property Manager

Aleje Jerozolimskie 81, Warszawa
Wygasła: 12.02.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
menedżer
Obowiązki:
  • budowanie i umacnianie wizerunku wynajmującego jako lidera na rynku nieruchomości biuro-wych
  • utrzymywanie bieżących kontaktów i prowadzenie korespondencji z najemcami
  • tworzenie budżetów OPEX i CAPEX i nadzór nad realizacją założeń budżetowych
  • weryfikację i akceptowanie faktur kosztowych, czuwanie nad zasadnością otrzymanych faktur kosztowych i ich zgodnością z umowami, współpracę z działem księgowości
  • nadzór na firmami usługowymi i kontrahentami zewnętrznymi w tym ochroną i obsługą recepcji
  • zarządzanie zespołem technicznym i nadzór nad utrzymywaniem nieruchomości w należytym stanie technicznym i estetycznym
  • bieżące i okresowe raportowanie z działalności dedykowanych nieruchomości
  • wydawanie i odbiór lokali
  • rozliczanie kosztów mediów z najemcami
  • współpracę z działem lease administration
  • współpracę i wsparcie działu windykacji
  • wspieranie pozostałych zespołów (w tym leasing, marketing, fit-out) w celu optymalizacji wyni-ku operacyjnego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing Manager

al. Jerozolimskie 81, 02-001 Warszawa, Polska
Wygasła: 05.03.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Praktykant do Działu Prawnego

al. Jerozolimskie 81, 02-001 Warszawa, Polska
Wygasła: 27.12.2019
Umowa zlecenie
Praktykant/Stażysta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Działu Księgowości

Warszawa
Wygasła: 05.06.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Prawnik

Warszawa
Wygasła: 21.05.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Application Specialist

Warszawa
Wygasła: 24.06.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne