Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (98)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 98 )
Senior IT Software Specialist
Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Współpraca z zespołami biznesowymi oraz IT w celu identyfikacji i implementacji usprawnień oraz optymalizacji procesów, wykorzystując zaawansowaną znajomość narzędzi Microsoft Power Platform (MS Power Apps, Power Automate, SharePoint, Power BI) i Office 365
Projektowanie i wdrażanie rozwiązań IT z zastosowaniem co najmniej jednego języka programowania, zwracając szczególną uwagę na praktyczne wykorzystanie Power Query oraz doświadczenie w pracy z tabelarycznymi modelami danych, w tym formuły DAX oraz zapytania SQL
Zapewnianie wsparcia operacyjnego dla aplikacji biznesowych, wykorzystując wysoko rozwinięte umiejętności analityczne do efektywnego rozwiązywania problemów i utrzymania ciągłości biznesowej
Wsparcie w realizacji globalnych projektów IT, angażując się w procesy projektowe i operacyjne z odpowiedzialnym podejściem do pracy oraz skoncentrowaniem na osiąganiu wyznaczonych celów
Transformacja danych w wartościowe informacje za pomocą raportów i rozwiązań analitycznych
wsparcie przy finansowaniu projektów oraz różnorodnych transakcjach
wsparcie działów (i) leasingu, (ii) asset&property management oraz (iii) technicznego& developmentowego
sporządzanie, weryfikacja i konsultowanie projektów umów oraz innych dokumentów związanych z bieżącą działalnością spółek
samodzielne identyfikowanie i rozwiązywanie problemów prawnych
inicjowanie, proponowanie nowych rozwiązań dotyczących usprawniania organizacji pracy w ramach powierzonych obowiązków oraz współtworzenie procesów biznesowych
Dyrektor Centrum Handlowego / Shopping Center Director
Pułkownika Stanisława Dąbka 152, Elbląg
Wygasła: 21.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Bieżąca obsługa najemców, rozwiązywanie bieżących kwestii administracyjnych i technicznych
Sporządzanie i nadzór nad realizacją budżetu dla centrum handlowego
Kontrola zobowiązań finansowych najemców
Nadzór pracy biura galerii (obsługa najemców, decyzje techniczne dotyczące obiektu) oraz firm zewnętrznych świadczących usługi dla spółki (obsługa techniczna obiektu, ochrona, sprzątanie)
Dbanie o wygląd i bezpieczeństwo centrum
Uczestniczenie w sporządzaniu strategii marketingowej
Przygotowanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów na potrzeby Spółki
Współpraca z managementem CPIPG oraz działami wspierającymi w kwestiach finansowych, personalnych oraz administracyjnych
Bezpośredni nadzór nad przygotowaniem powierzchni do najmu oraz bieżącymi zmianami zgodnie z zapotrzebowaniem Klientów (przebudowy oraz relokacje najemców)
Dbałość o sprawne funkcjonowanie centrum
Zarządzanie bieżącą pracą oraz rozwojem zespołu zatrudnionego w Spółce
Nadzór nad budżetem marketingowym (kontrola wydatków vs. składka marketingowa pochodząca od najemców)
Negocjacje z dostawcami usług i materiałów;
Przygotowywanie i nadzór nad produkcją materiałów reklamowych: plakatów, spotów, ulotek itp.;
Współpraca z agencjami i innymi usługodawcami;
Dbałość o aktualność materiałów promocyjnych oraz planowanie i rezerwowanie z należnym wyprzedzeniem przestrzeni do prezentacji materiałów promocyjnych;
Dbałość o właściwą formą oraz z zawartością oraz aktualnością mediów elektronicznych (WWW, facebook, radiowęzeł) i innych wykorzystywanych narzędzi marketingowych;
Monitorowanie aktywności marketingowej najemców – raportowanie w tym zakresie;
Stałe zapewnianie właściwego przepływu informacji do najemców i klientów w zakresie prowadzonej działalności marketingowej oraz innych wydarzeń specjalnych;
Koordynacja podczas wydarzeń na terenie obiektu oraz cykliczne raportowanie i analiza prowadzonych działań
wsparcie przy finansowaniu projektów oraz różnorodnych transakcjach
wsparcie działów (i) leasingu, (ii) asset&property management oraz (iii) technicznego& developmentowego
sporządzanie, weryfikacja i konsultowanie projektów umów oraz innych dokumentów związanych z bieżącą działalnością spółek
samodzielne identyfikowanie i rozwiązywanie problemów prawnych
inicjowanie, proponowanie nowych rozwiązań dotyczących usprawniania organizacji pracy w ramach powierzonych obowiązków oraz współtworzenie procesów biznesowych
Przygotowywanie rozliczenia service charge – współpraca z najemcami z branży retail
Raportowanie na potrzeby działów asset managment oraz najemców (OPEX/CAPEX/MAREX)
Udział w procesie budżetowania, przygotowywanie analiz porównawczych i rentowności obiektów handlowych;
Wsparcie w procesie przygotowania dokumentacji do wycen nieruchomości oraz dla celów audytu finansowego;
Wykonywanie predykcji na przychodach;
Udział w sporządzaniu kalkulacji nad czynszami od obrotu, w tym analiza obrotów najemców oraz obliczanie wskaźników OCR / RSR;
Przygotowywanie analiz i prognoz finansowych do działu księgowości. (Kontrola liniowości przychodów, przygotowanie rezerw OPEX i CAPEX przy wsparciu Property Managerów)
Weryfikacja faktur CAPEXowych (kompletność i prawidłowość załączonej do systemu dokumentacji)
Przygotowywanie rozliczenia service charge – współpraca z najemcami z branży retail
Raportowanie na potrzeby działów asset managment oraz najemców (OPEX/CAPEX/MAREX)
Udział w procesie budżetowania, przygotowywanie analiz porównawczych i rentowności obiektów handlowych;
Wsparcie w procesie przygotowania dokumentacji do wycen nieruchomości oraz dla celów audytu finansowego;
Wykonywanie predykcji na przychodach;
Udział w sporządzaniu kalkulacji nad czynszami od obrotu, w tym analiza obrotów najemców oraz obliczanie wskaźników OCR / RSR;
Przygotowywanie analiz i prognoz finansowych do działu księgowości. (Kontrola liniowości przychodów, przygotowanie rezerw OPEX i CAPEX przy wsparciu Property Managerów)
Weryfikacja faktur CAPEXowych (kompletność i prawidłowość załączonej do systemu dokumentacji)
budowanie i umacnianie wizerunku wynajmującego jako lidera na rynku nieruchomości biurowych
utrzymywanie bieżących kontaktów i prowadzenie korespondencji z najemcami
bieżące wsparcie wiodących Property Managerów w realizacji obowiązków
pomoc przy tworzeniu budżetów OPEX i CAPEX i nadzorze nad realizacją założeń budżetowych
weryfikację i akceptowanie faktur kosztowych, czuwanie nad zasadnością otrzymanych faktur kosztowych i ich zgodnością z umowami, współpracę z działem księgowości
przygotowywanie umów krótkoterminowych na miejsca garażowe, magazyny, itp
nadzór i współpraca z firmami usługowymi i kontrahentami zewnętrznymi w tym ochroną i obsługą recepcji, serwisem tech
wydawanie i odbiór miejsc garażowych, magazynów, itp
prowadzenie rozliczeń kosztów mediów
organizacja dokumentacji operacyjnej na dyskach sieciowych
współpracę z działami Lease Administration, Analysts, Debt Collection
wspieranie pozostałych zespołów (w tym leasing, fm, marketing, fit-out)
budowanie i umacnianie wizerunku wynajmującego jako lidera na rynku nieruchomości biurowych
utrzymywanie bieżących kontaktów i prowadzenie korespondencji z najemcami
tworzenie budżetów OPEX i CAPEX i nadzór nad realizacją założeń budżetowych
weryfikacja i akceptowanie faktur kosztowych, czuwanie nad zasadnością otrzymanych faktur kosztowych i ich zgodnością z umowami, współpraca z działem księgowości
nadzór na firmami usługowymi i kontrahentami zewnętrznymi w tym ochroną i obsługą recepcji
zarządzanie zespołem technicznym i nadzór nad utrzymywaniem nieruchomości w należytym stanie technicznym i estetycznym
rozliczanie kosztów mediów z najemcami
współpraca z działem lease administration, windykacji, leasing, marketing
zapewnienie wsparcia prawnego i pomocy m.in. działom leasingu, asset&property management, technicznemu oraz marketingu
sporządzanie, weryfikacja i konsultowanie projektów umów oraz innych dokumentów związanych z bieżącą działalnością spółki i pozostałych podmiotów z grupy
przygotowywanie analiz i strategii prawnych
samodzielne identyfikowanie i rozwiązywanie problemów prawnych
inicjowanie, proponowanie nowych rozwiązań dotyczących usprawniania organizacji pracy w ramach zakresu powierzonych obowiązków oraz współtworzenie procesów biznesowych
Przygotowywanie rozliczenia service charge – współpraca z najemcami z branży retail
Raportowanie na potrzeby działów asset managment oraz najemców (OPEX/CAPEX/MAREX)
Udział w procesie budżetowania, przygotowywanie analiz porównawczych i rentowności obiektów handlowych;
Wsparcie w procesie przygotowania dokumentacji do wycen nieruchomości oraz dla celów audytu finansowego;
Wykonywanie predykcji na przychodach;
Udział w sporządzaniu kalkulacji nad czynszami od obrotu, w tym analiza obrotów najemców oraz obliczanie wskaźników OCR / RSR;
Przygotowywanie analiz i prognoz finansowych do działu księgowości. (Kontrola liniowości przychodów, przygotowanie rezerw OPEX i CAPEX przy wsparciu Property Managerów)
Weryfikacja faktur CAPEXowych (kompletność i prawidłowość załączonej do systemu dokumentacji)
Dyrektor Centrum Handlowego/ Shopping Center Director VIVO!
Chopina 42, Stalowa Wola
Wygasła: 23.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
Bieżąca obsługa najemców, rozwiązywanie bieżących kwestii administracyjnych i technicznych
Sporządzanie i nadzór nad realizacją budżetu dla centrum handlowego
Kontrola zobowiązań finansowych najemców
Nadzór pracy biura galerii (obsługa najemców, decyzje techniczne dotyczące obiektu) oraz firm zewnętrznych świadczących usługi dla spółki (obsługa techniczna obiektu, ochrona, sprzątanie)
Dbanie o wygląd i bezpieczeństwo centrum
Uczestniczenie w sporządzaniu strategii marketingowej
Przygotowanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów na potrzeby Spółki
Współpraca z managementem CPIPG oraz działami wspierającymi w kwestiach finansowych, personalnych oraz administracyjnych
Bezpośredni nadzór nad przygotowaniem powierzchni do najmu oraz bieżącymi zmianami zgodnie z zapotrzebowaniem Klientów (przebudowy oraz relokacje najemców)
Dbałość o sprawne funkcjonowanie centrum
Zarządzanie bieżącą pracą oraz rozwojem zespołu zatrudnionego w Spółce
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z polskimi standardami rachunkowości;
Sporządzanie pełnych (razem z cash-flow i zestawieniem zmian w kapitałach) rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z polskimi standardami rachunkowości
Kalkulacja podatków CIT, VAT, podatku odroczonego
Przygotowanie miesięcznych i kwartalnych IFRS Reporting Packages;
Uzgadnianie kont;
Weryfikacja księgowań wykonywanych przez zewnętrznych Zarządców nieruchomości (faktury sprzedaży, zakupów i wyciągów bankowych);
Przygotowywanie sprawozdań do instytucji zewnętrznych (GUS, NBP),
Kontakt z Urzędami Skarbowymi i innymi instytucjami administracji Państwowej;
Współpraca z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
Wsparcie przy grupowych projektach finansowych oraz systemach wdrażanych lokalnie,
Współpraca z zarządcami nieruchomości,
Mentoring mniej doświadczonych członków zespołu księgowości
Przygotowywanie i weryfikacja budżetów Capex i Opex
Przygotowanie, analiza przetargów związanych z pracami Capex, Opex oraz serwisami FM
Ustalanie specyfikacji technicznych, nadzór nad wykonawcami oraz zarządzanie całym procesem realizacji prac Capex
Wsparcie Działu Leasingu dotyczące finalizacji umowy najmu poprzez przygotowywanie wycen, uzupełnianiu załączników technicznych do umów najmu, przygotowywaniu projektów oraz planów
Analiza i optymalizacja wszystkich kosztów utrzymania Obiektu oraz rekomendacja wdrażania rozwiązań poprawiających funkcjonowanie systemów zainstalowanych w obiekcie jak również poprawiających bezpieczeństwo budynków ( serwisy FM )
Nadzór nad gwarancjami budynkowymi, przygotowywanie zgłoszeń usterek gwarancyjnych a także nadzór nad ich wykonaniem
Nadzór nad serwisami utrzymania technicznego (tworzenie procedur bezpieczeństwa, kontrola jakości usług, kontakty z pracownikami i Kierownictwem firm, wytyczne do realizacji usług, prowadzenie postępowań przetargowych, negocjacje warunków umów i rekomendowanie optymalnego rozwiązania w tym zakresie
Przygotowywanie rozliczenia service charge – współpraca z najemcami z branży retail
Raportowanie na potrzeby działów asset managment oraz najemców (OPEX/CAPEX/MAREX)
Udział w procesie budżetowania, przygotowywanie analiz porównawczych i rentowności obiektów handlowych;
Wsparcie w procesie przygotowania dokumentacji do wycen nieruchomości oraz dla celów audytu finansowego;
Wykonywanie predykcji na przychodach;
Udział w sporządzaniu kalkulacji nad czynszami od obrotu, w tym analiza obrotów najemców oraz obliczanie wskaźników OCR / RSR;
Przygotowywanie analiz i prognoz finansowych do działu księgowości. (Kontrola liniowości przychodów, przygotowanie rezerw OPEX i CAPEX przy wsparciu Property Managerów)
Weryfikacja faktur CAPEXowych (kompletność i prawidłowość załączonej do systemu dokumentacji)
Weryfikacja wybranych rozliczeń podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych (w tym analiza zagadnień związanych z poborem podatku u źródła), podatku od nieruchomości oraz podatku VAT (w zależności od potrzeb)
Sporządzanie/pomoc w przygotowaniu projektów opinii, wniosków o interpretacje, raportów oraz pism w sprawach podatkowych
Opiniowanie oraz kontrola zgodności zawieranych transakcji z przepisami podatkowymi, w tym pod kątem raportowania MDR
Pomoc w opracowywaniu oraz wdrażaniu procesów i procedur podatkowych
Raportowanie MDR i WHT
Wsparcie w procesie przygotowania dokumentacji cen transferowych, współpraca z zewnętrzną firmą doradczą
Pomoc w procesie przygotowania budżetów podatkowych
Bieżące monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i ich wpływu na biznes i procesy
Analiza przepisów, orzecznictwa, interpretacji oraz dokumentów źródłowych
Współpraca z zespołem księgowym oraz prawym, udział w projektach biznesowych mających wpływ na sytuację podatkową spółki
Wspieranie menedżera ds. podatków w codziennej pracy, analizach podatkowych, raportowaniu oraz komunikacji z organami podatkowymi. Wsparcie w projektach prawno-podatkowych realizowanych w Grupie
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z polskimi standardami rachunkowości;
Sporządzanie pełnych (razem z cash-flow i zestawieniem zmian w kapitałach) rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z polskimi standardami rachunkowości
Kalkulacja podatków CIT, VAT, podatku odroczonego
Przygotowanie miesięcznych i kwartalnych IFRS Reporting Packages;
Uzgadnianie kont;
Weryfikacja księgowań wykonywanych przez zewnętrznych Zarządców nieruchomości (faktury sprzedaży, zakupów i wyciągów bankowych);
Przygotowywanie sprawozdań do instytucji zewnętrznych (GUS, NBP),
Kontakt z Urzędami Skarbowymi i innymi instytucjami administracji Państwowej;
Współpraca z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
Wsparcie przy grupowych projektach finansowych oraz systemach wdrażanych lokalnie,
Współpraca z zarządcami nieruchomości,
Mentoring mniej doświadczonych członków zespołu księgowości
Nadzór nad budżetem marketingowym (kontrola wydatków vs. składka marketingowa pochodząca od najemców)
Negocjacje z dostawcami usług i materiałów;
Przygotowywanie i nadzór nad produkcją materiałów reklamowych: plakatów, spotów, ulotek itp.;
Współpraca z agencjami i innymi usługodawcami;
Dbałość o aktualność materiałów promocyjnych oraz planowanie i rezerwowanie z należnym wyprzedzeniem przestrzeni do prezentacji materiałów promocyjnych;
Dbałość o właściwą formą oraz z zawartością oraz aktualnością mediów elektronicznych (WWW, facebook, radiowęzeł) i innych wykorzystywanych narzędzi marketingowych;
Monitorowanie aktywności marketingowej najemców – raportowanie w tym zakresie;
Stałe zapewnianie właściwego przepływu informacji do najemców i klientów w zakresie prowadzonej działalności marketingowej oraz innych wydarzeń specjalnych;
Koordynacja podczas wydarzeń na terenie obiektu oraz cykliczne raportowanie i analiza prowadzonych działań
Wykonanie rozliczenia service charge - odpowiedzi na pytania najemców
Raportowanie/odpowiadanie na pytania asset managerów oraz najemców
Aktywny udział w procesie budżetowania, przygotowywanie analiz porównawczych i rentowności;
Wsparcie w procesie przygotowania dokumentacji do wycen nieruchomości oraz dla celów audytu finansowego, odpowiedzi na pytania do przesłanej dokumentacji;
Weryfikacja faktur CAPEXowych (kompletność i prawidłowość załączonej do systemu dokumentacji)
Wykonywanie predykcji na przychodach
Przygotowywanie raportów dotyczących kosztów OPEX/CAPEX/MAREX
Tworzenie zestawień finansowych na prośbę zarządców nieruchomości
Sprawowanie kontroli nad czynszami od obrotu
Terminowe i kompletne przygotowanie i przesyłanie raportowania do działu księgowości. (Kontrola liniowości przychodów, przygotowanie rezerw OPEX i CAPEX przy wsparciu Property Managerów)
Koordynacja prac zewnętrznego zespołu obsługi technicznej Obiektu
Prowadzenie dokumentacji technicznej Obiektu
Kontrola statusu dokumentacji związanej z działalnością najemców, wymaganej postanowieniami umów najmu lub przepisami prawa polskiego,
Współpraca i nadzór nad firmami wykonawczymi przy aranżacji lokali i pomieszczeń
Nadzór nad gwarancjami budynkowymi, przygotowywanie zgłoszeń usterek gwarancyjne a także nadzór nad ich wykonaniem
Stała komunikacja z Najemcami w kwestiach technicznych Obiektu
Współpraca z działem Leasingu w zakresie technicznym przy przygotowaniu umów i ofert
Prowadzenie ewidencji zużycia mediów przez Obiekty i jego użytkowników, jak również stała analiza zużycia oraz rynku - rekomendacje rozwiązań optymalizujących koszty
Analiza postępu technologicznego (rynek, konkurencja) oraz rekomendacja wdrażania rozwiązań poprawiających funkcjonowanie systemów zainstalowanych w obiekcie, poprawiających bezpieczeństwo lub optymalizujących koszty
Przygotowanie oraz rekomendacja budżetu kosztów utrzymania technicznego/operacyjnego Obiektu oraz stały nadzór nad realizacją tych kosztów w odniesieniu do zatwierdzonych budżetów
Przeprowadzanie odbiorów lokali/pomieszczeń we współpracy z wszelkimi władzami lub instytucjami przewidzianymi przepisami prawa
Nadzór nad gwarancjami budynkowymi, przygotowywanie zgłoszeń usterek
Wsparcie zespołu pracowników administracji Centrum Handlowego oraz działów współpracujących z centrali
Archiwizacja i odpowiednie zabezpieczenie przekazanych dokumentów
Zarządzanie informacjami przekazywanymi do recepcji, sortowanie oraz przekazywanie do odpowiednich osób
Współpraca z najemcami w zakresie bieżącej obsługi (baza danych, polisy ubezpieczeniowe, pełna dokumentacja najemców, weryfikacja, wprowadzanie oraz archiwizacja oświadczeń najemców)
Wsparcie działu Dyrektora Marketingu i PR w codziennej pracy
Koordynacja podróży służbowych, wyjść, wyjazdów itp
Redagowanie korespondencji formalnej i urzędowej w języku PL i ENG
Tworzenie dokumentacji i wewnętrznych materiałów raportowych (tworzenie raportów z działań i raportów budżetowych)
Wsparcie w tworzeniu wewnętrznych i zewnętrznych materiałów reklamowych (opisów, informacji prasowych, tekstów na stronę internetową, broszur, ulotek, materiałów do mediów społecznościowych, prezentacji, etc.)
Udział w tworzeniu działań marketingowych firmy (wydarzeń specjalnych, prezentacji dla grup docelowych firmy)
Koordynacja sesji fotograficznych, wysyłek specjalnych
budowanie i umacnianie wizerunku wynajmującego jako lidera na rynku nieruchomości biurowych
utrzymywanie bieżących kontaktów i prowadzenie korespondencji z najemcami
tworzenie budżetów OPEX i CAPEX i nadzór nad realizacją założeń budżetowych
weryfikacja i akceptowanie faktur kosztowych, czuwanie nad zasadnością otrzymanych faktur kosztowych i ich zgodnością z umowami, współpracę z działem księgowości
nadzór na firmami usługowymi i kontrahentami zewnętrznymi w tym ochrona i obsługa recepcji
zarządzanie zespołem technicznym i nadzór nad utrzymywaniem nieruchomości w należytym stanie technicznym i estetycznym
budowanie i umacnianie wizerunku wynajmującego jako lidera na rynku nieruchomości biuro-wych
utrzymywanie bieżących kontaktów i prowadzenie korespondencji z najemcami
tworzenie budżetów OPEX i CAPEX i nadzór nad realizacją założeń budżetowych
weryfikację i akceptowanie faktur kosztowych, czuwanie nad zasadnością otrzymanych faktur kosztowych i ich zgodnością z umowami, współpracę z działem księgowości
nadzór na firmami usługowymi i kontrahentami zewnętrznymi w tym ochroną i obsługą recepcji
zarządzanie zespołem technicznym i nadzór nad utrzymywaniem nieruchomości w należytym stanie technicznym i estetycznym
bieżące i okresowe raportowanie z działalności dedykowanych nieruchomości
wydawanie i odbiór lokali
rozliczanie kosztów mediów z najemcami
współpracę z działem lease administration
współpracę i wsparcie działu windykacji
wspieranie pozostałych zespołów (w tym leasing, marketing, fit-out) w celu optymalizacji wyni-ku operacyjnego