Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 12 )
Specjalista ds. eksploatacji i rozwoju
Kraków
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) inicjowanie i udział w planowaniu zadań, zlecanie i monitorowanie zadań bieżących dot. eksploatacji obiektów Muzeum, w tym odnowionych lub nowych budynków (np. hangar w inwestycji „Heksagon”) i budowli oraz terenów zielonych w parku i ekspozycji plenerowych;
2) udział w gospodarowaniu mieniem, w tym nieruchomościami oraz w działaniach na rzecz rozwoju przestrzennego Muzeum, w tym we współpracy z instytucjami i podmiotami zewnętrznymi m.in z Politechniką Krakowską i MCN „Cogiteon” oraz z Urzędem Marszałkowskim Województwa Małopolskiego i Urzędem Miasta Krakowa;
3) planowanie, programowanie i współprowadzenie (w tym monitorowanie i ewaluacja) projektów pro rozwojowych typu inwestycyjnego i miękkiego, w szczególności wspieranych przez Unię Europejską w perspektywie finansowej 2021-2027;
4) koordynowanie zamówień publicznych w obszarze administracji i inwestycji m.in. w zakresie planów zamówień i realizacji PZP przy współpracy z Działem Administracji;
5) współpraca z Działem Finansowym, w szczególności w zakresie rozliczeń projektów inwestycyjnych i miękkich oraz z innymi działami Muzeum wg kompetencji stanowiska pracy;
6) współpraca z Działem Administracji w definiowaniu potrzeb remontowych budynków i budowli będących w posiadaniu Muzeum;
7) współpraca w ramach Wieloosobowego Stanowiska ds. Rozwoju Infrastruktur w opracowywaniu dokumentów związanych z działalnością inwestycyjną Muzeum, w tym dokumentów planistycznych, m.in. procedur Wieloletniej Prognozy Finansowej, zmian w budżecie Województwa Małopolskiego, harmonogramów rzeczowo-finansowych, zleceń i umów, korespondencji służbowej, wniosków o dofinansowanie, wniosków w procedurach inwestycyjnych;
8) udział w monitorowaniu stanu przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych w Muzeum; w tym we współpracy z podmiotami pełniącymi zastępstwo inwestycyjne;
9) opracowywanie cząstkowe planów rzeczowo-finansowych, okresowych sprawozdań z działalności, raportów, wyjaśnień i odpowiedzi dla organów kontroli wg zajmowanego stanowiska pracy;
10) podnoszenie kwalifikacji własnych;
11) wykonywanie innych czynności poleconych przez Z-cę Dyrektora ds. Administracji i Infrastruktury lub Dyrektora Muzeum
a) urządzeń audiowizualnych w sali kinowej i wielofunkcyjnej,
b) wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
c) instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepła technicznego, w tym: urządzeń
wymiennikowni ciepła, wody lodowej, instalacji freonowej, automatyki podłogowego,
d) wewnętrznych instalacji wodno — kanalizacyjnych,
e) kanalizacji deszczowej budynku i instalacji przeciwoblodzeniowej,
f) automatyki i systemu BMS,
g) systemu sygnalizacji alarmu pożaru,
h) systemu telewizji dozorowej,
i) systemu sygnalizacji włamania i napadów;
kontrola techniczna, dozór, bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń i sprzętu biurowego;
sprawdzanie i dozór nad terminami badań technicznych urządzeń i ich element ów zgodnie z przepisami i dokumentacją techniczną obiektój)w/budynków w Muzeum ;
kontrola, obsługa, naprawa i opieka nad sprzętem audiowizualnym Muzeum;
wykonywanie prac naprawczo-remontowych w budynkach i na terenie Muzeum: malowanie, usuwanie drobnych usterek;
prowadzenie samochodów służbowych, przewóz osób oraz obsługa załadunków i wyładunków;
obsługa pojazdów kołowych, w tym utrzymanie czystości, kontrola stanu paliwa, tanko-wanie, kontrola stanu technicznego, zgłaszanie usterek wraz z obsługą napraw w uzgodnieniu z kierownikiem DA, obsługa okresowych przeglądów technicznych;
wykonywanie na polecenie przełożonego zaopatrzenia w materiały biurowe, sprzęt i wyposażenie oraz inne niezbędne do funkcjonowania Muzeum materiały;
zabezpieczenie obsługi pocztowej i kurierskiej Muzeum;
rozpoznanie i zgłaszanie przełożonemu nieprawidłowości w funkcjonowaniu infrastruktury budynków i terenów zielonych, m.in.: awarii oświetlenia, uszkodzeń w ogrodzeniu i w na-wierzchni ciągów komunikacyjnych, elementów małej architektury oraz drzew i roślin stwarzających zagrożenie
organizowanie i nadzorowanie pracy podległego personelu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania pracy w dziale;
współdziałanie z pracownikami innych komórek organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań instytucji kultury;
nadzór nad stanem technicznym budynków i instalacji, środków transportu, urządzeń, maszyn i sprzętu stanowiącego wyposażenie Muzeum oraz ich bieżące utrzymanie w sprawności technicznej i użytkowej;
planowanie remontów i konserwacji urządzeń;
nadzór nad prowadzeniem książek obiektów budowlanych;
nadzór nad przygotowaniem dokumentacji do przeprowadzania postępowań zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
sporządzanie umów z wykonawcami i dostawcami;
nadzór i kontrola nad realizacją umów zawartych w drodze zamówień publicznych oraz zakupów dokonywanych w trybie poza ustawą Prawo zamówień publicznych;
nadzór nad prowadzeniem sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań, sporządzanie deklaracji, w tym deklaracji na podatek od nieruchomości oraz deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
nadzór nad właściwą gospodarką inwentarzem oraz prawidłowym prowadzeniem ewidencji inwentarza;
k) nadzór i koordynacja działań dot. wdrażania Elektronicznym Zarządzaniem Dokumentacją;
współpraca w zakresie przygotowywania i prowadzenia pełnej dokumentacji zadań związanych z realizacją inwestycji i zakupów inwestycyjnych; sporządzanie wniosków inwestycyjnych;
koordynowanie zadań dot. informacji publicznej w zakresie właściwym dla Działu;
nadzór i organizacja pracy w zakresie utrzymania estetyki terenu i porządku wokół Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie ;
nadzorowanie prowadzenia spraw dotyczących pojazdów służbowych;
prowadzenie korespondencji w zakresie spraw właściwych dla Działu;
udział w komisjach odbioru robót wykonywanych w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie;
wnioskowanie przeprowadzenia ekspertyz środków trwałych przeznaczonych do likwidacji i udział w powoływaniu komisji do kasacji środków trwałych i nietrwałych;
realizacja zadań (obowiązków) wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO;
pełnienie funkcji Administratora BIP;
realizowanie działań umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie instytucji kultury zgodnie z wymaganymi przepisami
Wykonywanie prac konserwatorskich przy obiektach wielkoskalowych oraz innych obiektach muzealnych zawierających elementy drewniane, metalowe, płócienne oraz kompozytowe, a w szczególności:
Konserwacja i restauracja muzealiów (statki powietrzne) – w tym: przedmioty drewniane, metalowe, tkaniny, itp.;
Kontrola stanu zachowania muzealiów i sporządzanie wstępnych dokumentacji konserwatorskich;
Udział w wykonywaniu remontów obiektów ruchomych wpisanych do inwentarza muzealnego;
Sporządzanie dokumentacji konserwatorskiej w zakresie prac własnych;
Przygotowywanie rekomendacji dla zaleceń konserwatorskich związanych z pracami przy obiektach
Do czynności służbowych na Stanowisku ds. inwestycji w ramach Wieloosobowego Stanowiska ds. Rozwoju Infrastruktury należy:
planowanie, organizowanie i realizacja działalności inwestycyjnej, w tym w zakresie zamówień publicznych;
koordynacja spraw dotyczących pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji,
w tym z Funduszy Europejskich;
współpraca z Działem Administracji w zakresie zamówień publicznych w sprawach związanych z działalnością inwestycyjną Muzeum;
współpraca z Działem Finansowym, w szczególności w zakresie rozliczeń projektów inwestycyjnych;
ustalanie z Działem Administracji potrzeb remontowych budynków i budowli będących w posiadaniu Muzeum;
opracowywanie dokumentów związanych z działalnością inwestycyjną Muzeum, w tym dokumentów planistycznych, m.in. w ramach procedur Wieloletniej Prognozy Finansowej, zmian w budżecie Województwa Małopolskiego, harmonogramów rzeczowo-finansowych, zleceń i umów inwestycyjnych, korespondencji służbowej, wniosków o dofinansowanie, wniosków w procedurach inwestycyjnych;
monitorowanie stanu przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych w Muzeum; w tym we współpracy z podmiotami pełniącymi zastępstwo inwestycyjne
opracowywanie cząstkowe planów rzeczowo-finansowych, okresowych sprawozdań z działalności, wyjaśnień i odpowiedzi dla organów kontroli wg zajmowanego stanowiska pracy;
podnoszenie kwalifikacji własnych;
wykonywanie innych czynności zleconych przez Z-cę Dyrektora ds. Administracji i Infrastruktury lub Dyrektora Muzeum
Prowadzenie spraw dotyczących pozyskiwania, gromadzenia i udostępniania zbiorów zgodnie z przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi Muzeum;
Dokumentowanie i ewidencja zbiorów;
Obsługa elektronicznych baz danych zbiorów;
Obsługa stanowiska do digitalizacji, w tym dbanie o właściwe użytkowanie i przechowywanie sprzętów;
Właściwe zabezpieczenie zbiorów;
Udział w inwentaryzacji zbiorów muzealnych, w przeprowadzaniu spisów z natury i skontrum zbiorów muzealnych;
Przygotowywanie informacji o muzealiach na potrzeby m.in.: Muzeum, sponsorów, instytucji i osób przeprowadzających kwerendy;
Podejmowanie prac naukowych, opracowywanie i przygotowywanie katalogów oraz innych publikacji muzealnych we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Muzeum;
Udział w realizacji projektów, programach oraz wydarzeniach o charakterze naukowym, edukacyjnym i popularyzatorskim;
Współpraca merytoryczna z krajowymi i zagranicznymi instytucjami muzealnymi;
Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego i Dyrektora Muzeum