Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Manage business queries and inbound calls (each call lasts approximately. 2-3 minutes)
Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources
Process requests and update data in the database
Document interactions in the ticket system
Generate innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction
Asystent / Asystentka ds. Obsługi Klienta z j. polskim i angielskim
Lizbona, Portugalia
Wygasła: 21.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Odbieranie rozmów przychodzących lub wiadomości od klientów chcących uzyskać informacje lub potrzebujących wsparcia w rozwiązaniu problemów różnego rodzaju (pierwsza linia kontaktu z klientem)
Skuteczna identyfikacja potrzeb i dopasowanie odpowiednich rozwiązań dla klientów firmy
Przekazywanie skomplikowanych problemów do innych działów firmy w celu ich sprawnego rozwiązania
Asystent / Asystentka ds. Obsługi Klienta z j. polskim i angielskim
Lizbona, Portugalia
Wygasła: 26.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Odbieranie rozmów przychodzących lub wiadomości od klientów chcących uzyskać informacje lub potrzebujących wsparcia w rozwiązaniu problemów różnego rodzaju (pierwsza linia kontaktu z klientem)
Skuteczna identyfikacja potrzeb i dopasowanie odpowiednich rozwiązań dla klientów firmy
Przekazywanie skomplikowanych problemów do innych działów firmy w celu ich sprawnego rozwiązania
Asystent/ka ds. Obsługi Klienta z j. polskim i angielskim
Lizbona, Portugalia
Wygasła: 24.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Odbieranie rozmów przychodzących lub wiadomości od klientów chcących uzyskać informacje lub potrzebujących wsparcia w rozwiązaniu problemów różnego rodzaju (pierwsza linia kontaktu z klientem)
Skuteczna identyfikacja potrzeb i dopasowanie odpowiednich rozwiązań dla klientów firmy
Przekazywanie skomplikowanych problemów do innych działów firmy w celu ich sprawnego rozwiązania
Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources
Process requests and update data in the database
Document interactions in our ticket system
Generate innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction
Zostań ekspertem w dziedzinie produktów Doordash, skutecznie identyfikując i dopasowując odpowiednie rozwiązanie dla każdego nowego partnera
Przeprowadzaj proces sprzedaży i wdrażaj potencjalnych, nowych partnerów w działanie platformy Doordash, wyjaśniając, w jaki sposób Doordash może pomóc w rozwoju ich biznesu
Bądź pierwszą linią kontaktu dla klientów platformy
Pracuj niezależnie, zarządzając pełnym cyklem sprzedaży od identyfikacji potencjalnego klienta do zamknięcia w celu osiągnięcia miesięcznych limitów sprzedaży
Osiągaj i przekraczaj limity/cele w zakresie przychodów i sprzedaży
Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources
Process requests and update data in the database
Document interactions in our ticket system
Generate innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction
Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources
Process requests and update data in the database
Document interactions in our ticket system
Generate innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction
Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources
Process requests and update data in the database
Document interactions in our ticket system
Generate innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction
Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources
Process requests and update data in the database
Document interactions in our ticket system
Generate innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction
Konsultant Helpdesk IT (niemiecki) - IT Support (German)
Lower Silesia
Wygasła: 24.12.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
home office work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
Taking care of inquiries from customers in German
Responding to incoming (inbound) calls, email and chat messages
Providing support and direction to customers, resolve their issues in a timely and
empathetic manner
If necessary, escalating issues to higher departments
Is customer support the area where you want to develop your career? The good news is that we are hiring based on your language and soft skills - we do not care about your previous experience. Before independent work, you will be trained by certified mentors to ensure that you
Konsultant Helpdesk IT (niemiecki) - IT Support (German)
Lesser Poland
Wygasła: 24.12.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
home office work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
Taking care of inquiries from customers in German
Responding to incoming (inbound) calls, email and chat messages
Providing support and direction to customers, resolve their issues in a timely and
empathetic manner
If necessary, escalating issues to higher departments
Is customer support the area where you want to develop your career? The good news is that we are hiring based on your language and soft skills - we do not care about your previous experience. Before independent work, you will be trained by certified mentors to ensure that you
Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources
Process requests and update data in the database
Document interactions in our ticket system
Generate innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction
Konsultant Helpdesk IT (niemiecki) - IT Support (German)
Lower Silesia
Wygasła: 12.11.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, home office work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
Taking care of inquiries from customers in German
Responding to incoming (inbound) calls, email and chat messages
Providing support and direction to customers, resolve their issues in a timely and
empathetic manner
If necessary, escalating issues to higher departments
Is customer support the area where you want to develop your career? The good news is that we are hiring based on your language and soft skills - we do not care about your previous experience. Before independent work, you will be trained by certified mentors to ensure that you
Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources
Process requests and update data in the database
Document interactions in our ticket system
Generate innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction
Customer Consultant - English + other foreign language
Kraków
Wygasła: 17.09.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
Manage business queries and inbound calls (each call lasts approximately. 2-3 minutes)
Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources
Process requests and update data in the database
Document interactions in our ticket system
Generate innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction
Konsultant Helpdesk IT (niemiecki, francuski, włoski) - IT Support (German or French or Italian)
Lesser Poland
Wygasła: 23.07.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
Taking care of inquiries from customers in German, Italian or French language
Responding to incoming (inbound) calls, email and chat messages
Providing support and direction to customers, resolve their issues in a timely and
empathetic manner
If necessary, escalating issues to higher departments
Is customer support the area where you want to develop your career? The good news is that we are hiring based on your language and soft skills - we do not care about your previous experience. Before independent work, you will be trained by certified mentors to ensure that you
We are looking for a Sourcing and Recruitment Specialists with more than a year of experience in HR
You will join the team of more experienced colleagues to support clients in acquiring world-class candidates. In this role, you will be responsible for
creating teams of experts from various professions who will have a tangible effect on helping other people and companies
Working for our clients gives you an enormous opportunity to grow your career from junior position up to senior expert as you will be assisting the world’s most known clients
Currently we are looking for a Junior Sourcing/Recruitment Specialist, so for candidates with less then a year of experience in HR who are willing to join the team of more experienced colleagues to support clients in acquiring world-class candidates. In this role, you will be responsible for creating teams of experts from various professions who will have a tangible effect on helping other people and companies. Working for our clients gives you an enormous opportunity to grow your career from junior position up to senior expert
od 5000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Junior Recruitment Specialist
Kraków
Wygasła: 27.03.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
Analyzing the clients’ needs and establishing a profile and search plan to respond to it
Sourcing and hunting candidates using company’s network
Currently we are looking for a Junior Sourcing/Recruitment Specialist, so for candidates with less then a year of experience in HR who are willing to join the team of more experienced colleagues to support clients in acquiring world-class candidates. In this role, you will be responsible for creating teams of experts from various professions who will have a tangible effect on helping other people and companies. Working for our clients gives you an enormous opportunity to grow your career from junior position up to senior expert
od 5000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Senior Recruitment Specialist - Starszy Specjalista ds. Rekrutacji
Currently we are looking for a Sourcing Specialist with German! Great opportunity for sourcers who already have at least one year of experience and are willing to deepen their knowledge. Our company will provide you with great opportunities of development and chances to excel in your profession!
On a daily basis you will be developing sourcing strategies with senior colleagues, hence knowledge of sourcing methodologies is a must. Your goal will be to find the best candidates on the market for a project you are passionate about!
od 5500 do 8900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista Ds. Obsługi klienta - język polski
Ateny, Grecja
Wygasła: 09.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wsparcie klienta w języku polskim poprzez użycie odpowiednich kanałów komunikacyjnych, tj. chat, telefon oraz e-mail z zakresie: obsługa konta internetowego, płatności online, refundacji kosztów, etc
Aktywne słuchanie i rozumienie potrzeb klientów
Rekomendowanie usprawnień
Regularne raportowanie i prezentowanie wyników
Ścisła współpraca z innymi działami firmy, np. wsparcie IT
Currently we are looking for a Junior Sourcing/Recruitment Specialist, so for candidates with less then a year of experience in HR who are willing to join the team of more experienced colleagues to support clients in acquiring world-class candidates. In this role, you will be responsible for creating teams of experts from various professions who will have a tangible effect on helping other people and companies. Working for our clients gives you an enormous opportunity to grow your career from junior position up to senior expert
od 5000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista Ds. Obsługi klienta - język polski
Ateny, Grecja
Wygasła: 01.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wsparcie klienta w języku polskim poprzez użycie odpowiednich kanałów komunikacyjnych, tj. chat, telefon oraz e-mail z zakresie: obsługa konta internetowego, płatności online, refundacji kosztów, etc
Aktywne słuchanie i rozumienie potrzeb klientów
Rekomendowanie usprawnień
Regularne raportowanie i prezentowanie wyników
Ścisła współpraca z innymi działami firmy, np. wsparcie IT
pomoc użytkownikom w ramach pierwszej linii wsparcia helpdesk - przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń,
bezpośrednie, telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie aplikacji, oprogramowania, urządzeń mobilnych i sprzętu komputerowego,
obsługa korespondencji chat, mail
praca z danymi w wewnętrznym systemie
delegacja zaawansowanych przypadków do drugiej linii wsparcia