Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (39)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 39 )
Specjalista ds. Sprzedaży do Zespołu Wsparcia Biznesu
Krucza 50, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
szukanie nowych możliwości do rozwoju sprzedaży w ramach Spółki głównie poprzez wykonywanie telefonów do potencjalnych Klientów oraz umawianie spotkań;
ścisła współpraca z Regionalnymi Managerami ds. Faktoringu oraz Specjalistami ds. Sprzedaży;
realizacja miesięcznych planów w zakresie ilości umówionych spotkań;
monitorowanie działań konkurencji;
współtworzenie nowych produktów oferowanych przez Spółkę
przygotowywanie, na podstawie szablonów, dokumentacji upominawczej, w tym porozumień w sprawie spłaty zaległych zobowiązań kontrahentów faktoringowych,
kontakt z Kontrahentami ubezpieczonymi na polisie Faktora w celu uzyskania aktualnych danych finansowych niezbędnych do uzyskania większych limitów ubezpieczenia i finansowania,
bieżący kontakt z Kontrahentami faktoringowymi w sprawie spłaty przeterminowanych należności (pisemny, mailowy lub telefoniczny),
monitorowanie zbliżających się terminów zgłaszania Wniosków o Interwencję do ubezpieczycieli na polisie spółki oraz polisach Klientów,
weryfikacja (telefoniczna lub mailowa) wybranych wierzytelności, które zostały wskazane do potwierdzenia przez system faktoringowy lub przez pozostałe Biura spółki,
wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownictwo
Specjalista ds. Marketingu i Zarządzania Projektami
Warszawa
Wygasła: 15.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy
Administrowanie i aktualizacja treści na stronie www, weryfikacja poprawności prezentacji produktów jak i funkcjonowania całego serwisu (CMS), budowanie treści marketingowych
Prowadzenie Social Media
Śledzenie nowych trendów w dziedzinie marketingu. Rekomendacja innowacyjnych rozwiązań i narzędzi
Współpraca z agencjami marketingu i studiami graficznymi
Odpowiedzialność za wizerunek marki oraz za działania PR
Analiza potrzeb biznesowych
Koordynacja, udział w budowaniu wizji i strategii w zakresie zarządzania danymi,
Prowadzenie projektów informatycznych i biznesowych
Nadzór nad wdrożeniami, ścisła współpraca z biznesem, dostawcami i zespołami projektowymi, współpraca z programistami
Prowadzenie dokumentacji
Biznesowo projektowa opieka utrzymaniowa systemów
Czuwanie nad terminową realizacją harmonogramu zaplanowanych działań
Wsparcie Zarządu, kadry managerskiej i pracowników Spółki w zapewnieniu zgodności jej działalności z przepisami powszechnie obowiązującego prawa i regulacjami wewnętrznymi, w tym w obszarze AML;
Dbałość o wysoki standard oraz zgodność z regulacjami i dobrymi praktykami rynkowymi procesu zarządzania ryzykiem prania pieniędzy i finasowania terroryzmu w Spółce;
Inicjowanie wszelkich działań mających na celu zapewnienie pełnej zgodności działalności Spółki z prawem;
Budowa optymalnego, zinstytucjonalizowanego systemu zarządzania zgodnością i wdrożenie polityki compliance z uwzględnieniem zaimplementowanych już w Spółce innych kluczowych polityk;
Implementacja i monitorowanie kluczowych wskaźników ryzyka (KRI);
Współtworzenie, cykliczny przegląd i aktualizacja regulacji wewnętrznych, procedur i dokumentacji produktów;
Stały nadzór nad przebiegiem procesów biznesowych w kontekście zgodności, sporządzanie opinii i rekomendacji dla Zarządu w tym zakresie;
Identyfikacja ryzyka braku zgodności oraz ocena i monitoring jego poziomu;
Nadzór nad całością zagadnień związanych z ładem korporacyjnym, organizacją pracy organów spółki oraz współpracą z akcjonariuszem;
Optymalizacja procesów zarządzania ryzykiem operacyjnym i kontroli wewnętrznej,
Udział w rozwoju kompetencji Spółki w obszarze ESG
dokonywanie rozliczeń związanych z realizacją umów faktoringu,
obsługa systemu faktoringowego, w szczególności w zakresie parametryzacji klientów, umów faktoringu, rozliczania wierzytelności i spłat, wypłat finansowania,
monitoring płatności,
bieżący kontakt z kontrahentami i klientami (telefoniczny i mailowy),
ścisła współpraca z Biurem Współpracy z Klientem w zakresie obsługi posprzedażowej,
przygotowywanie zestawień i raportów,
inicjowanie oraz testowanie modyfikacji biznesowych do systemu faktoringowego
Szukanie nowych możliwości do rozwoju sprzedaży w ramach Spółki głównie poprzez wykonywanie telefonów do potencjalnych Klientów oraz umawianie spotkań;
Ścisła współpraca z Regionalnymi Managerami ds. Faktoringu oraz Specjalistami ds. Sprzedaży;
Realizacja miesięcznych planów w zakresie ilości umówionych spotkań;
Monitorowanie działań konkurencji;
Współtworzenie nowych produktów oferowanych przez Spółkę
codzienna obsługa procesu dotyczącego monitów wysyłanych do Kontrahentów,
cykliczna obsługa procesu kontroli sald i faktur po wykupie wierzytelności,
kontakt z Kontrahentami ubezpieczonymi na polisie Faktora w celu uzyskania aktualnych danych finansowych niezbędnych do uzyskania większych limitów ubezpieczenia i finansowania,
bieżący kontakt z Kontrahentami faktoringowymi w sprawie spłaty przeterminowanych należności (pisemny, mailowy lub telefoniczny),
przygotowywanie, na podstawie szablonów, dokumentacji upominawczej, w tym porozumień w sprawie spłaty zaległych zobowiązań,
przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji (MFiles),
wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownictwo
wsparcie w przygotowaniu posiedzeń Zarządu, nadzorowanie poprawności i kompletności wniosków kierowanych do rozpatrzenia przez Zarząd, koordynacja procesu sporządzania dokumentacji posiedzeń
wsparcie w przygotowaniu dokumentów kierowanych do innych organów korporacyjnych (do właściciela, do Rady Nadzorczej), zapewnienie sprawnej i terminowej komunikacji z ww. organami
archiwizacja dokumentów korporacyjnych (uchwał, protokołów, aktów notarialnych) zgodnie z przyjętymi w Spółce zasadami, dbałość o kompletność archiwizowanej dokumentacji
aktywny udział w realizacji projektów prowadzonych przez Zarząd
tworzenie prezentacji, raportów, podsumowań
redagowanie pism kierowanych na zewnątrz, wsparcie w tworzeniu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w imieniu Zarządu
prowadzenie terminarza Zarządu
planowanie i organizacja podróży służbowych i spotkań
planowanie i organizacja innych wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych