1. Pracodawca
  2. Gdańsk
  3. VISIONX sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

VISIONX sp. z o.o.

GDAŃSK, UL. KONRADA GUDERSKIEGO 2A / 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Inżynier sprzedaży - automatyka przemysłowa

Trzy Lipy 3b, Gdańsk
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Jesteśmy firmą technologiczną, operującą tylko i wyłącznie w systemie B2B - współpracujemy z największymi fabrykami w Polsce. Chcemy, żebyś pomógł/pomogła nam dotrzeć do nowych, potencjalnych nabywców naszych rozwiązań oraz pomógł/pomogła budować wśród inżynierów świadomość naszej marki. Mamy mocne zaplecze wizualno - marketingowe oraz 7 lat doświadczenia w branży
  • • Aktywne poszukiwanie leadów sprzedażowych,
  • • Analiza rynku i zdobywanie kontaktów do potencjalnych klientów,
  • • Przeprowadzanie ankiet posprzedażowych, dbałość o zadowolenie klienta,
  • • Utrzymywanie relacji z klientami,
  • • Aktywna współpraca z działem marketingowym i sprzedażowym, prowadzenie spójnej polityki marketingowej,
  • • Dokładne i klarowne wyjaśnianie produktów i usług oferowanych przez firmę,
  • • Zbieranie informacji o klientach i ich wymaganiach, aby poprawić jakość usług i rozwijać ofertę firmy
Pokaż więcej >>
od 7000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Telefoniczny doradca klienta

Trzy Lipy 3b, Gdańsk
Wygasła: 18.06.2023
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Nie szukamy osoby do call center. Jesteśmy firmą technologiczną, operującą tylko i wyłącznie w systemie B2B - współpracujemy z największymi fabrykami w Polsce. Chcemy, żebyś pomógł/pomogła nam dotrzeć do nowych, potencjalnych nabywców naszych rozwiązań oraz pomógł/pomogła budować wśród inżynierów świadomość naszej marki. Mamy mocne zaplecze wizualno - marketingowe oraz 5 lat doświadczeń w branży
  • • Aktywne poszukiwanie leadów sprzedażowych,
  • • Analiza rynku i zdobywanie kontaktów do potencjalnych klientów,
  • • Przeprowadzanie ankiet posprzedażowych, dbałość o zadowolenie klienta,
  • • Utrzymywanie relacji z klientami,
  • • Aktywna współpraca z działem marketingowym i sprzedażowym, prowadzenie spójnej polityki marketingowej,
  • • Dokładne i klarowne wyjaśnianie produktów i usług oferowanych przez firmę,
  • • Zbieranie informacji o klientach i ich wymaganiach, aby poprawić jakość usług i rozwijać ofertę firmy
Pokaż więcej >>
od 3500 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka administracyjna biura

Trzy Lipy 3b, Gdańsk
Wygasła: 28.10.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Kompletowanie zamówień i dbanie o dostępność sprzętu,
  • Odprawa celna przesyłek międzynarodowych (łatwa procedura - jeden e-mail, nauczymy Cię),
  • Zamawianie wyposażenia biura, typu kawa, herbata, itp
  • Zarządzanie stroną internetową i profilem na LinkedIn,
  • Planowanie i koordynacja działań marketingowych,
  • Współpraca z grafikiem w tworzeniu tożsamości marki,
  • Opracowywanie materiałów wzorcowych (kluczowe wizualizacje, wsparcie dla mediów, prezentacje handlowe) w celu wspierania wprowadzania nowych jak i sprzedaży obecnych produktów,
  • Organizowanie imprez, wyjść firmowych,
  • Poszukiwanie poddostawców usług i produktów związanych z działalnością marketingową firmy
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing & Brand Manager

Trzy Lipy 3b, Gdańsk
Wygasła: 12.10.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Tworzenie strategii produktowej i planów w obszarze zarzadzania marką/kategorią,
  • Opracowywanie materiałów wzorcowych (kluczowe wizualizacje, wsparcie dla mediów, prezentacje handlowe) w celu wspierania wprowadzania nowych jak i sprzedaży obecnych produktów,
  • Planowanie i koordynacja działań marketingowych marki,
  • Tworzenie konceptów nowych produktów oraz materiałów komunikacyjnych (kontent produktowy, digital/e-commerce, social media, edukacyjny),
  • Zarządzanie stroną internetową i profilem na LinkedIn,
  • Aktywna współpraca z handlowcami w celu ustalenia strategii marketingowej,
  • Poszukiwanie poddostawców usług i produktów związanych z działalnością marketingową firmy,
  • Współpraca z grafikiem i wspólne tworzenie brand identity
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne