Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (21)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 21 )
Specjalista / Specjalistka ds. produktu
Franciszka Klimczaka 1, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Ocena rynku oponiarskiego bazująca na porównaniu produktów spółki z produktami konkurencji,
Przygotowanie raportów dotyczących charakterystyki produktów, osiągów, rozmiarów, nowości, testów produktów,
Przygotowanie raportów na temat trendów motoryzacyjnych oraz rozwoju rynku samochodowego,
Przygotowanie raportów na temat trendów w branży oponiarskiej oraz rozwoju rynku,
Przygotowanie materiałów szkoleniowych – prezentacje, materiały video, materiały na stronie www,
Organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników, klientów i instytucji lokalnych,
Wsparcie działu marketingu w przygotowaniu materiałów POS, reklam, ulotek, itp.,
Wsparcie działu marketingu w organizacji eventów,
Wsparcie działu marketingu w komunikacji z agencją PR oraz prasą, w redagowaniu / sprawdzaniu już zredagowanych komunikatów produktowych i marketingowych,
Wsparcie działu marketingu we współpracy z influencerami,
Aktualizacja informacji produktowych na stronie Pirelli oraz portalu B2B skierowanym do klientów,
Zarządzanie gama produktów dostępną na rynku polskim,
Odpowiadanie na zapytania produktowe i powiązane pochodzące od klientów bezpośrednich oraz końcowych
Tworzenie raportów i analiz dotyczących obszaru Marketingu
Przygotowywanie raportów cyklicznych i ad hoc z bieżącego wykonania planów sprzedaży poszczególnych marek handlowych, w poszczególnych kanałach dystrybucji
Udział we wprowadzaniu warunków kampanii sprzedażowych w SAP
Przygotowywanie analiz produktowych – analiza cen sell-in, sell-out, warunków, range’u w porównaniu do konkurentów na rynku
• Tworzenie raportów i analiz dotyczących obszaru Marketingu Operacyjnego
• Przygotowywanie raportów cyklicznych i ad hoc z bieżącego wykonania planów sprzedaży poszczególnych marek handlowych, w poszczególnych kanałach dystrybucji
• Udział we wprowadzaniu warunków kampanii sprzedażowych w SAP
• Przygotowywanie analiz produktowych – analiza cen sell-in, sell-out, warunków, range’u w porównaniu do konkurentów na rynku
• Analiza dochodowości grup asortymentowych, klientów, rynków sprzedaży
Tworzenie raportów i analiz dotyczących obszaru Marketingu Operacyjnego
Przygotowywanie raportów cyklicznych i ad hoc z bieżącego wykonania planów sprzedaży poszczególnych marek handlowych, w poszczególnych kanałach dystrybucji
Udział we wprowadzaniu warunków kampanii sprzedażowych w SAP
Przygotowywanie analiz produktowych – analiza cen sell-in, sell-out, warunków, range’u w porównaniu do konkurentów na rynku
Analiza dochodowości grup asortymentowych, klientów, rynków sprzedaży
Tworzenie raportów i analiz dotyczących obszaru Marketingu Operacyjnego
Przygotowywanie raportów cyklicznych i ad hoc z bieżącego wykonania planów sprzedaży poszczególnych marek handlowych, w poszczególnych kanałach dystrybucji
Udział we wprowadzaniu warunków kampanii sprzedażowych w SAP
Przygotowywanie analiz produktowych – analiza cen sell-in, sell-out, warunków, range’u w porównaniu do konkurentów na rynku
Analiza dochodowości grup asortymentowych, klientów, rynków sprzedaży
Zarządzanie procesami obsługi administracyjnej sprzedaży przy wykorzystaniu systemów Sales Force oraz SAP bazując na komunikacji telefonicznej i mailowej;
Koordynowanie i organizacja pracy podległych pracowników (2/3 osoby);
Koordynacja wprowadzania zamówień, ich dostaw, a także bieżący kontakt z klientem oraz partnerem logistycznym w sprawie realizacji dostaw;
Koordynacja obsługi posprzedażnej (zwroty i reklamacje);
Aktywna analiza portfela zamówień i propozycja jego modyfikacji;
Analiza obecnych procesów sprzedażowych oraz inicjowanie zmian zwiększających efektywność obsługi;
Realizacja wyznaczonych KPI zgodnie z założeniami organizacji (parametry jakościowe obsługi klienta)