Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (32)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 32 )
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń
Aleja Krakowska 48/52, Włochy, Warszawa
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
księgowanie i wystawianie faktur, faktur korygujących, not korygujących oraz innych dowodów księgowych (dot. transakcji kupna-sprzedaży towarów oraz usług)
rozliczanie faktur w systemie F-K
wprowadzanie i procesowanie zamówień, identyfikacja niezgodności w zamówieniach, w tym realizacja procesu reklamacji
współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy oraz dostawcami i odbiorcami w zakresie transakcji kupna-sprzedaży
współpraca z instytucjami finansowymi
obsługa kasy fiskalnej
kontrola dowodów księgowych pod względem merytorycznym
przygotowywanie raportów i analiz zarządczych, wspierających podejmowane decyzje
rozliczanie zakupów krajowych i zagranicznych
zgłoszenia w IRŻ
bieżące wsparcie działu księgowego w realizacji zadań
księgowanie i wystawianie faktur, faktur korygujących, not korygujących oraz innych dowodów księgowych (dot. transakcji kupna-sprzedaży towarów oraz usług)
rozliczanie faktur w systemie F-K
wprowadzanie i procesowanie zamówień, identyfikacja niezgodności w zamówieniach, w tym realizacja procesu reklamacji
współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy oraz dostawcami i odbiorcami w zakresie transakcji kupna-sprzedaży
współpraca z instytucjami finansowymi
obsługa kasy fiskalnej
kontrola dowodów księgowych pod względem merytorycznym
przygotowywanie raportów i analiz zarządczych, wspierających podejmowane decyzje
rozliczanie zakupów krajowych i zagranicznych
zgłoszenia w IRŻ
bieżące wsparcie działu księgowego w realizacji zadań
aktywne planowanie oraz nadzór nad organizacją odbiorów i dostaw kupowanych i sprzedawanych towarów (ścisła współpraca z przełożonym oraz logistykiem Spółki),
wstępna analiza ryzyka transakcji z klientem, obejmująca m.in. analizę dotychczasowej współpracy ze Spółką lub innymi podmiotami z branży, w tym także producentami mieszanek paszowych,
ścisła współpraca z przełożonymi, współpracownikami oraz radcą prawnym w zakresie oceny ryzyka,
analiza składników majątku odbiorców, wstępne szacowanie jego wartości oraz weryfikacja poziomu zobowiązań,
udział w tworzeniu i doskonaleniu polityki/procesu sprzedaży,
kompletowanie oraz bieżące dostarczanie do siedziby Spółki pelnej dokumentacji handlowej, zgodnie z procedurami obowiązującymi w Spółce,
bieżący monitoring oraz dbanie o terminowe spływy należności za sprzedane towary (miękka windykacja),
bieżące wykorzystywanie narzędzi informatycznych w celu realizacji procesu sprzedaży, np. składanie zamówień zakupu/sprzedaży towarów w systemie informatycznym, zakładanie i aktualizacja kart handlowych itp.,
aktywny udział w przygotowywaniu i doskonaleniu dokumentów handlowych Spółki, np. umów sprzedaży, umów zabezpieczeń, ugód oraz innych,
nadzór nad sprawnym podpisywaniem przez dostawców i odbiorców dowodów księgowych (np. podpisywanie faktur VAT sprzedaży, faktur VAT-RR itp.), a także dostarczeniem tych dowodów do siedziby Spółki
* księgowanie i wystawianie faktur, faktur korygujących, not korygujących oraz innych dowodów księgowych (dot. transakcji kupna-sprzedaży towarów oraz usług)
* rozliczanie faktur w systemie F-K
* wprowadzanie i procesowanie zamówień, identyfikacja niezgodności w zamówieniach, w tym realizacja procesu reklamacji
* współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy oraz dostawcami i odbiorcami w zakresie transakcji kupna-sprzedaży
* współpraca z instytucjami finansowymi
* obsługa kasy fiskalnej
* kontrola dowodów księgowych pod względem merytorycznym
* przygotowywanie raportów i analiz zarządczych, wspierających podejmowane decyzje
* rozliczanie zakupów krajowych i zagranicznych
* zgłoszenia w IRŻ
* bieżące wsparcie działu księgowego w realizacji zadań
Do głównych zadań Przedstawiciela Handlowego należą:
budowanie portfela klientów,
aktywne planowanie oraz nadzór nad organizacją odbiorów i dostaw kupowanych i sprzedawanych towarów (ścisła współpraca z przełożonym oraz logistykiem Spółki),
wstępna analiza ryzyka transakcji z klientem, obejmująca m.in. analizę dotychczasowej współpracy ze Spółką lub innymi podmiotami z branży, w tym także producentami mieszanek paszowych,
ścisła współpraca z przełożonymi, współpracownikami oraz radcą prawnym w zakresie oceny ryzyka,
analiza składników majątku odbiorców, wstępne szacowanie jego wartości oraz weryfikacja poziomu zobowiązań,
udział w tworzeniu i doskonaleniu polityki/procesu sprzedaży,
kompletowanie oraz bieżące dostarczanie do siedziby Spółki pelnej dokumentacji handlowej, zgodnie z procedurami obowiązującymi w Spółce,
bieżący monitoring oraz dbanie o terminowe spływy należności za sprzedane towary (miękka windykacja),
bieżące wykorzystywanie narzędzi informatycznych w celu realizacji procesu sprzedaży, np. składanie zamówień zakupu/sprzedaży towarów w systemie informatycznym, zakładanie i aktualizacja kart handlowych itp.,
aktywny udział w przygotowywaniu i doskonaleniu dokumentów handlowych Spółki, np. umów sprzedaży, umów zabezpieczeń, ugód oraz innych,
nadzór nad sprawnym podpisywaniem przez dostawców i odbiorców dowodów księgowych (np. podpisywanie faktur VAT sprzedaży, faktur VAT-RR itp.), a także dostarczeniem tych dowodów do siedziby Spółki
Do głównych zadań Przedstawiciela Handlowego należą:
budowanie portfela klientów,
aktywne planowanie oraz nadzór nad organizacją odbiorów i dostaw kupowanych i sprzedawanych towarów (ścisła współpraca z przełożonym oraz logistykiem Spółki),
wstępna analiza ryzyka transakcji z klientem, obejmująca m.in. analizę dotychczasowej współpracy ze Spółką lub innymi podmiotami z branży, w tym także producentami mieszanek paszowych,
ścisła współpraca z przełożonymi, współpracownikami oraz radcą prawnym w zakresie oceny ryzyka,
analiza składników majątku odbiorców, wstępne szacowanie jego wartości oraz weryfikacja poziomu zobowiązań,
udział w tworzeniu i doskonaleniu polityki/procesu sprzedaży,
kompletowanie oraz bieżące dostarczanie do siedziby Spółki pelnej dokumentacji handlowej, zgodnie z procedurami obowiązującymi w Spółce,
bieżący monitoring oraz dbanie o terminowe spływy należności za sprzedane towary (miękka windykacja),
bieżące wykorzystywanie narzędzi informatycznych w celu realizacji procesu sprzedaży, np. składanie zamówień zakupu/sprzedaży towarów w systemie informatycznym, zakładanie i aktualizacja kart handlowych itp.,
aktywny udział w przygotowywaniu i doskonaleniu dokumentów handlowych Spółki, np. umów sprzedaży, umów zabezpieczeń, ugód oraz innych,
nadzór nad sprawnym podpisywaniem przez dostawców i odbiorców dowodów księgowych (np. podpisywanie faktur VAT sprzedaży, faktur VAT-RR itp.), a także dostarczeniem tych dowodów do siedziby Spółki
Do głównych zadań Przedstawiciela Handlowego należą:
budowanie portfela klientów,
aktywne planowanie oraz nadzór nad organizacją odbiorów i dostaw kupowanych i sprzedawanych towarów (ścisła współpraca z przełożonym oraz logistykiem Spółki),
wstępna analiza ryzyka transakcji z klientem, obejmująca m.in. analizę dotychczasowej współpracy ze Spółką lub innymi podmiotami z branży, w tym także producentami mieszanek paszowych,
ścisła współpraca z przełożonymi, współpracownikami oraz radcą prawnym w zakresie oceny ryzyka,
analiza składników majątku odbiorców, wstępne szacowanie jego wartości oraz weryfikacja poziomu zobowiązań,
udział w tworzeniu i doskonaleniu polityki/procesu sprzedaży,
kompletowanie oraz bieżące dostarczanie do siedziby Spółki pelnej dokumentacji handlowej, zgodnie z procedurami obowiązującymi w Spółce,
bieżący monitoring oraz dbanie o terminowe spływy należności za sprzedane towary (miękka windykacja),
bieżące wykorzystywanie narzędzi informatycznych w celu realizacji procesu sprzedaży, np. składanie zamówień zakupu/sprzedaży towarów w systemie informatycznym, zakładanie i aktualizacja kart handlowych itp.,
aktywny udział w przygotowywaniu i doskonaleniu dokumentów handlowych Spółki, np. umów sprzedaży, umów zabezpieczeń, ugód oraz innych,
nadzór nad sprawnym podpisywaniem przez dostawców i odbiorców dowodów księgowych (np. podpisywanie faktur VAT sprzedaży, faktur VAT-RR itp.), a także dostarczeniem tych dowodów do siedziby Spółki
Do głównych zadań Przedstawiciela Handlowego należą:
budowanie portfela klientów,
aktywne planowanie oraz nadzór nad organizacją odbiorów i dostaw kupowanych i sprzedawanych towarów (ścisła współpraca z przełożonym oraz logistykiem Spółki),
wstępna analiza ryzyka transakcji z klientem, obejmująca m.in. analizę dotychczasowej współpracy ze Spółką lub innymi podmiotami z branży, w tym także producentami mieszanek paszowych,
ścisła współpraca z przełożonymi, współpracownikami oraz radcą prawnym w zakresie oceny ryzyka,
analiza składników majątku odbiorców, wstępne szacowanie jego wartości oraz weryfikacja poziomu zobowiązań,
udział w tworzeniu i doskonaleniu polityki/procesu sprzedaży,
kompletowanie oraz bieżące dostarczanie do siedziby Spółki pelnej dokumentacji handlowej, zgodnie z procedurami obowiązującymi w Spółce,
bieżący monitoring oraz dbanie o terminowe spływy należności za sprzedane towary (miękka windykacja),
bieżące wykorzystywanie narzędzi informatycznych w celu realizacji procesu sprzedaży, np. składanie zamówień zakupu/sprzedaży towarów w systemie informatycznym, zakładanie i aktualizacja kart handlowych itp.,
aktywny udział w przygotowywaniu i doskonaleniu dokumentów handlowych Spółki, np. umów sprzedaży, umów zabezpieczeń, ugód oraz innych,
nadzór nad sprawnym podpisywaniem przez dostawców i odbiorców dowodów księgowych (np. podpisywanie faktur VAT sprzedaży, faktur VAT-RR itp.), a także dostarczeniem tych dowodów do siedziby Spółki
Do głównych zadań Przedstawiciela Handlowego należą:
budowanie portfela klientów,
aktywne planowanie oraz nadzór nad organizacją odbiorów i dostaw kupowanych i sprzedawanych towarów (ścisła współpraca z przełożonym oraz logistykiem Spółki),
wstępna analiza ryzyka transakcji z klientem, obejmująca m.in. analizę dotychczasowej współpracy ze Spółką lub innymi podmiotami z branży, w tym także producentami mieszanek paszowych,
ścisła współpraca z przełożonymi, współpracownikami oraz radcą prawnym w zakresie oceny ryzyka,
analiza składników majątku odbiorców, wstępne szacowanie jego wartości oraz weryfikacja poziomu zobowiązań,
udział w tworzeniu i doskonaleniu polityki/procesu sprzedaży,
kompletowanie oraz bieżące dostarczanie do siedziby Spółki pelnej dokumentacji handlowej, zgodnie z procedurami obowiązującymi w Spółce,
bieżący monitoring oraz dbanie o terminowe spływy należności za sprzedane towary (miękka windykacja),
bieżące wykorzystywanie narzędzi informatycznych w celu realizacji procesu sprzedaży, np. składanie zamówień zakupu/sprzedaży towarów w systemie informatycznym, zakładanie i aktualizacja kart handlowych itp.,
aktywny udział w przygotowywaniu i doskonaleniu dokumentów handlowych Spółki, np. umów sprzedaży, umów zabezpieczeń, ugód oraz innych,
nadzór nad sprawnym podpisywaniem przez dostawców i odbiorców dowodów księgowych (np. podpisywanie faktur VAT sprzedaży, faktur VAT-RR itp.), a także dostarczeniem tych dowodów do siedziby Spółki