Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 12 )
Inspektor
Główna 20, Kobylnica (pow. słupski)
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej budowy infrastruktury technicznej związanej z realizacją inwestycji mieszkaniowych o zabudowie grupowej w tym:
a) przygotowanie projektów umów dotyczących współfinansowania zadań inwestycyjnych,
b) nadzór nad właściwą realizacją i rozliczaniem współfinansowanych zadań, zgodnie z podpisanymi umowami,
c) przygotowywanie projektów umów odpłatnego przejęcia wybudowanej infrastruktury technicznej;
współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej budowy infrastruktury technicznej związanej z realizacją inwestycji innych niż mieszkaniowe,
współpraca z Kierownikiem Referatu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w zakresie przygotowania projektów:
a) decyzji na wykorzystanie dróg w sposób szczególny,
b) warunków na budowę urządzeń kanalizacji deszczowej,
współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w tym ze Spółką Wodociągi Słupsk Sp. z o.o. w zakresie wspólnej budowy infrastruktury technicznej związanej z realizacją inwestycji innych niż mieszkaniowe, w tym:
a) analizy potrzeb dotyczących budowy i infrastruktury technicznej,
b) opiniowanie planów rozwoju infrastruktury technicznej,
c) opiniowanie projektów opinii dla budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej,
d) przekazywanie wybudowanych i przejętych urządzeń na majątek Spółki,
współpraca z Referatami w zakresie uzgodnień sieci w drogach i innych w gruntach komunalnych,
współpraca z Referatami (stanowiskami) Urzędu Gminy i jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie dotyczącym nadzorowanych zadań inwestycyjnych oraz ich właściwego zakończenia
koordynowanie działań związanych z przygotowywaniem i nadzorem nad prawidłowym przebiegiem realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych infrastrukturalnych na obiektach i budynkach użyteczności publicznej oraz w pasach drogowych,
koordynowanie działań związanych z realizacją inwestycji infrastrukturalnych w pasach drogowych przez podmioty zewnętrzne, w celu uwzględnienia planowanych i realizowanych przez Gminę przedsięwzięć inwestycyjnych,
przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy, przebudowy infrastruktury technicznej oświetlenia drogowego oraz systemów sterowania oświetleniem wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań,
przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy, przebudowy gminnych obiektów infrastrukturalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań,
przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii, na potrzeby budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz w przypadku programów realizowanych przez Gminę na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań,
współpraca ze stanowiskiem ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i koordynacji projektów oraz stanowiskiem ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i monitoringu planów rozwoju Gminy w zakresie właściwego przygotowania wniosków i realizacji zadań oraz rozliczeń otrzymanych dofinansowań,
współpraca z podmiotami świadczącymi usługi sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zadań,
współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących wykonywanych zadań,
współpraca ze Słupskim Klastrem Bioenergetycznym oraz podejmowanie działań zmierzających do powstania spółdzielni energetycznej oraz współpraca z powstałą spółdzielnią,
współpraca z innymi Referatami (stanowiskami) Urzędu Gminy i jednostkami Gminy w zakresie dotyczącym realizowanych zadań inwestycyjnych oraz ich właściwego zakończenia,
załatwianie indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej,
realizacja zadań inwestycyjnych zgodnie z uchwalonym budżetem, weryfikowanie na bieżąco potrzeb inwestycyjnych i przygotowywanie propozycji zmian w zakresie prowadzonych zadań oraz opracowywanie sprawozdań z wykonania prowadzonych zadań
opracowywanie wniosków i koordynacja projektów związanych z rozwojem społeczno - gospodarczym Gminy w celu skutecznego pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz z innych źródeł;
współpraca z innymi samorządami terytorialnymi i organizacjami pozarządowymi, wymiana doświadczeń, z celu zwiększenia szans na uzyskanie dotacji finansowych;
współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy, jednostkami oraz z podmiotami zewnętrznymi w zakresie:
a) przygotowywania propozycji zadań inwestycyjnych;
b) przygotowywania dokumentacji projektowo – kosztorysowych dotyczących przygotowywanych wniosków i koordynowanych projektów,
c) przygotowywania (zgodnego ze złożonymi wnioskami i zawartymi umowami o dofinansowanie) projektów SWOZ, umów i sprawozdań z prowadzonych postepowań;
d) właściwego, zgodnego ze złożonymi wnioskami i zawartymi umowami przygotowania finansowego realizacji przedsięwzięć, wykorzystania i rozliczenia otrzymanych dofinansowań w zakresie dotyczącym wspólnie realizowanych zadań i przechowywania dokumentacji;
współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy w zakresie monitoringu i aktualizacji Strategii Rozwoju Gminy Kobylnica i realizacji zapisów Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami;
współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami, w tym nadzór nad właściwym przygotowaniem wniosku o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie oraz jego właściwym rozliczeniem;
prowadzenie rejestru obiektów zabytkowych i podlegających ochronie konserwatorskiej, aktualizowanie kart obiektów oraz koordynacja pracy Zespołu ds. ochrony obiektów zabytkowych w Gminie Kobylnica
koordynowanie działań związanych z przygotowywaniem i nadzorem nad prawidłowym przebiegiem realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych infrastrukturalnych na obiektach i budynkach użyteczności publicznej oraz w pasach drogowych,
koordynowanie działań związanych z realizacją inwestycji infrastrukturalnych w pasach drogowych przez podmioty zewnętrzne, w celu uwzględnienia planowanych i realizowanych przez Gminę przedsięwzięć inwestycyjnych,
przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy, przebudowy infrastruktury technicznej oświetlenia drogowego oraz systemów sterowania oświetleniem wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań,
przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy, przebudowy gminnych obiektów infrastrukturalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań,
przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii, na potrzeby budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz w przypadku programów realizowanych przez Gminę na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań,
współpraca ze stanowiskiem ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i koordynacji projektów oraz stanowiskiem ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i monitoringu planów rozwoju Gminy w zakresie właściwego przygotowania wniosków i realizacji zadań oraz rozliczeń otrzymanych dofinansowań,
współpraca z podmiotami świadczącymi usługi sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zadań,
współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących wykonywanych zadań,
współpraca ze Słupskim Klastrem Bioenergetycznym oraz podejmowanie działań zmierzających do powstania spółdzielni energetycznej oraz współpraca z powstałą spółdzielnią,
współpraca z innymi Referatami (stanowiskami) Urzędu Gminy i jednostkami Gminy w zakresie dotyczącym realizowanych zadań inwestycyjnych oraz ich właściwego zakończenia,
załatwianie indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej,
realizacja zadań inwestycyjnych zgodnie z uchwalonym budżetem, weryfikowanie na bieżąco potrzeb inwestycyjnych i przygotowywanie propozycji zmian w zakresie prowadzonych zadań oraz opracowywanie sprawozdań z wykonania prowadzonych zadań
prawidłowym przebiegiem realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych infrastrukturalnych na obiektach i budynkach użyteczności publicznej oraz w pasach drogowych,
koordynowanie działań związanych z realizacją inwestycji infrastrukturalnych w pasach drogowych przez podmioty zewnętrzne, w celu uwzględnienia planowanych i realizowanych przez Gminę przedsięwzięć inwestycyjnych,
przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy, przebudowy infrastruktury technicznej oświetlenia drogowego oraz systemów sterowania oświetleniem wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań,
przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy, przebudowy gminnych obiektów infrastrukturalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań,
przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii, na potrzeby budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz w przypadku programów realizowanych przez Gminę na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań,
współpraca ze stanowiskiem ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i koordynacji projektów oraz stanowiskiem ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i monitoringu planów rozwoju Gminy w zakresie właściwego przygotowania wniosków i realizacji zadań oraz rozliczeń otrzymanych dofinansowań,
współpraca z podmiotami świadczącymi usługi sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zadań,
współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących wykonywanych zadań,
współpraca ze Słupskim Klastrem Bioenergetycznym oraz podejmowanie działań zmierzających do powstania spółdzielni energetycznej oraz współpraca z powstałą spółdzielnią,
współpraca z innymi Referatami (stanowiskami) Urzędu Gminy i jednostkami Gminy w zakresie dotyczącym realizowanych zadań inwestycyjnych oraz ich właściwego zakończenia,
załatwianie indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej,
realizacja zadań inwestycyjnych zgodnie z uchwalonym budżetem, weryfikowanie na bieżąco potrzeb inwestycyjnych i przygotowywanie propozycji zmian w zakresie prowadzonych zadań oraz opracowywanie sprawozdań z wykonania prowadzonych zadań
zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań Referatu,
koordynowanie pracy podległych pracowników, w tym dokonywanie podziału zadań, uprawnień i odpowiedzialności pracowników nadzorowanego Referatu poprzez przygotowywanie i przekazywanie do akceptacji zakresów obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności,
sprawdzanie pod względem merytorycznym i redakcyjnym korespondencji z nadzorowanych stanowisk pracy oraz wszelkich innych projektów pism opracowywanych przez pracowników,
koordynacja i prowadzenie projektów inwestycyjnych Gminy Kobylnica,
współpraca z jednostkami gminnymi oraz komórkami wewnętrznymi urzędu w obszarze realizowanych inwestycji, a także z podmiotami zewnętrznymi, wykonawcami i usługobiorcami,
realizacja indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej,
opracowywanie projektów planów finansowych i planów zgodnych z uchwalonym budżetem, w części dotyczącej zadań nadzorowanego Referatu oraz sprawozdań z wykonania budżetu,
gospodarowanie środkami budżetowymi zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym,
wykonywanie obowiązków informacyjnych, w szczególności zapewnienie udostępniania informacji publicznej, w tym współpraca z kierownikami innych Referatów w obszarze wspólnych zadań wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
nadzór i przygotowywanie projektów aktów prawnych Rady Gminy, Wójta oraz innych materiałów, przedkładanych tym organom,
nadzór i realizacja uchwal Rady Gminy i zarządzeń Wójta oraz składanie informacji w tym zakresie,
zapewnienie sprawnej i kompetentnej obsługi klientów,
uczestnictwo w kształtowaniu pozytywnego wizerunku Urzędu i Gminy,
zapewnienie właściwych warunków pracy podległym pracownikom oraz nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników postanowień Regulaminu Pracy Urzędu, przepisów bhp i ppoż,
nadzór nad przestrzeganiem przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników tajemnicy państwowej i służbowej,
doskonalenie organizacji, metod i form pracy nadzorowanego Referatu,
organizowanie właściwego obiegu dokumentów w Referacie, w tym obiegu elektronicznego i archiwizowanie dokumentacji Referatu,
przedstawianie propozycji treści przeznaczonych do publikacji na stronie internetowej Gminy w zakresie działania Referatu oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowość i aktualność treści publikowanych informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, w tym za wprowadzanie i usuwanie dokumentów przeterminowanych w zakresie działania podległego Referatu