Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
owijanie palet.
Umowa o pracę tymczasową na okres od 04.10.2024 r. do 31.10.2024 r. System trzyzmianowy: 06.00-14.00-22.00-06.00 od pn. do pt. oraz dwie sob. w miesiącu
owijanie palet.
Umowa o pracę tymczasową na okres od 24.06.2024 r. do 25.10.2024 r. System trzyzmianowy: 06.00-14.00-22.00-06.00 od pn. do pt. oraz dwie so. w miesiącu
Realizacja przyjęcia towaru do magazynu;
Kompletacja zamówień od klientów;
Sortowanie i pakowanie towarów;
Obsługa wydania towaru
od 27,7 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Trener IT - Bezpieczeństwo systemów komputerowych
Wrocław
Wygasła: 21.04.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie i realizacja zajęć w sposób angażujący, z obszaru bezpieczeństwa systemów komputerowych w języku angielskim - skupienie na wyjaśnianiu trudnych koncepcji w sposób zrozumiały dla studentów
Tworzenie materiałów dydaktycznych, które wspierają proces nauki na temat bezpieczeństwa systemów komputerowych
Ocenianie i monitorowanie postępów studentów
Śledzenie nowych trendów i technologii w dziedzinie bezpieczeństwa systemów komputerowych, aby dostosować program nauczania do zmieniających się potrzeb branży
Tworzenie inspirującej atmosfery na zajęciach, która zachęca studentów do kreatywnego myślenia i rozwijania umiejętności dot. bezpieczeństwa systemów komputerowych
Trener IT - Architektura i komunikacja między systemami
Wrocław
Wygasła: 21.04.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie i realizacja zajęć w sposób angażujący, z obszaru architektury i komunikacji między systemami w języku angielskim - skupienie na wyjaśnianiu trudnych koncepcji w sposób zrozumiały dla studentów
Tworzenie materiałów dydaktycznych, które wspierają proces nauki na temat dot. architektury i komunikacji między systemami
Ocenianie i monitorowanie postępów studentów
Śledzenie nowych trendów i technologii w dziedzinie dot. architektury i komunikacji między systemami, aby dostosować program nauczania do zmieniających się potrzeb branży
Tworzenie inspirującej atmosfery na zajęciach, która zachęca studentów do kreatywnego myślenia i rozwijania umiejętności dot. bezpieczeństwa systemów komputerowych
Prowadzenie i realizacja zajęć w sposób angażujący, z obszaru architektury chmur obliczeniowych - skupienie na wyjaśnianiu trudnych koncepcji w sposób zrozumiały dla studentów
Tworzenie materiałów dydaktycznych, które wspierają proces nauki architektury chmur obliczeniowych
Ocenianie i monitorowanie postępów studentów
Śledzenie nowych trendów i technologii w dziedzinie architektury chmur obliczeniowych, aby dostosować program nauczania do zmieniających się potrzeb branży
Tworzenie inspirującej atmosfery na zajęciach, która zachęca studentów do kreatywnego myślenia i rozwijania umiejętności dot. architektury chmur obliczeniowych
Develop and Maintain Front-End Applications: Design, build, and maintain efficient, reusable, and reliable front-end code using JavaScript
Integration with External Systems: Develop and integrate front-end components with external systems using RESTful or SOAP web services
Effectively communicate and collaborate with an international team. Participate in conversations and meetings, contributing to the development process and project discussions in English at a B2 level
Development on the Salesforce Platform: Utilize the Salesforce platform for development, particularly using Lightning Web Components (LWC), to create custom user experiences within Salesforce applications
Support Development Processes: Set up and support development processes, including Continuous Integration/Continuous Deployment (CI/CD), code reviews, static code analysis, and automated testing, to improve code quality and streamline the development lifecycle
Prowadzenie i realizacja zajęć w sposób angażujący, z obszaru bezpieczeństwa systemów komputerowych w języku angielskim - skupienie na wyjaśnianiu trudnych koncepcji w sposób zrozumiały dla studentów
Tworzenie materiałów dydaktycznych, które wspierają proces nauki na temat bezpieczeństwa systemów komputerowych
Ocenianie i monitorowanie postępów studentów
Śledzenie nowych trendów i technologii w dziedzinie bezpieczeństwa systemów komputerowych, aby dostosować program nauczania do zmieniających się potrzeb branży
Tworzenie inspirującej atmosfery na zajęciach, która zachęca studentów do kreatywnego myślenia i rozwijania umiejętności dot. bezpieczeństwa systemów komputerowych
Trener IT - Architektura i komunikacja między systemami
Wrocław
Wygasła: 21.03.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie i realizacja zajęć w sposób angażujący, z obszaru architektury i komunikacji między systemami w języku angielskim - skupienie na wyjaśnianiu trudnych koncepcji w sposób zrozumiały dla studentów
Tworzenie materiałów dydaktycznych, które wspierają proces nauki na temat dot. architektury i komunikacji między systemami
Ocenianie i monitorowanie postępów studentów
Śledzenie nowych trendów i technologii w dziedzinie dot. architektury i komunikacji między systemami, aby dostosować program nauczania do zmieniających się potrzeb branży
Tworzenie inspirującej atmosfery na zajęciach, która zachęca studentów do kreatywnego myślenia i rozwijania umiejętności dot. bezpieczeństwa systemów komputerowych
Prowadzenie i realizacja zajęć w sposób angażujący, z obszaru architektury chmur obliczeniowych - skupienie na wyjaśnianiu trudnych koncepcji w sposób zrozumiały dla studentów
Tworzenie materiałów dydaktycznych, które wspierają proces nauki architektury chmur obliczeniowych
Ocenianie i monitorowanie postępów studentów
Śledzenie nowych trendów i technologii w dziedzinie architektury chmur obliczeniowych, aby dostosować program nauczania do zmieniających się potrzeb branży
Tworzenie inspirującej atmosfery na zajęciach, która zachęca studentów do kreatywnego myślenia i rozwijania umiejętności dot. architektury chmur obliczeniowych
Pracownik przy recyklingu makulatury (Konin Żagański)
Konin Żagański
Wygasła: 30.04.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Zbiórka makulatury - kartony po odzieży prasowanie zebranej makulatury z użyciem belownicy
od 30 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista/tka ds. księgowości
Bytyń (pow. szamotulski)
Wygasła: 23.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
praca na platformie Sage Symfonia,
przygotowywanie sprawozdań finansowych zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości – przekształcanie sprawozdań ze standardów polskich na standardy międzynarodowe,
dekretacja dokumentów,
wprowadzenie dokumentów księgowych do programów finansowo-księgowych,
weryfikowanie zaimportowanych dokumentów w innych programach wspierających księgowość,
terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej,
Specjalista ds. Przygotowania i Rozliczeń w Tauron Dystrybucja S.A.
Gliwice
Wygasła: 31.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa klientów wewnętrznych w zakresie oferowanych usług (przygotowanie ofert, zakładanie zleceń, rozliczenia, nadzór nad realizowanymi tematami itd.)
Przygotowanie i obsługa zleceń dla pionu serwisu
Przygotowanie sprawozdań z bieżącej działalności
Przygotowanie i przeprowadzanie postępowań na zakup dóbr i usług
Zatwierdzanie merytoryczne dokumentów zakupowych
Wykonywanie zadań dodatkowych zleconych przez przełożonego
wybieraniem i oczyszczaniem surowców wtórnych z odpadów zmieszanych komunalnych. Pełny etat. System II zmianowy w godz. 06.00-14.00 i 14.00-22.00. Miejsce pracy - Wola Suchożebrska
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik biurowy ARiMR
Aleje Jerozolimskie 92, Ochota, Warszawa
Wygasła: 03.11.2023
pełny etat
umowa o pracę tymczasową
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli,
obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie,
Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących realizacji płatności na rzecz Beneficjentów w ramach programów realizowanych przez CPPC
Monitorowanie dostępności środków w ramach przyznanych budżetów oraz uruchomionych rezerw celowych przy realizacji płatności na rzecz Beneficjentów
Przygotowywanie zmian w planie finansowym oraz korekt wniosków o rezerwy celowe na projekty w ramach programów realizowanych przez CPPC
Udział w planowaniu środków do budżetu na projekty w ramach programów realizowanych przez CPPC, w tym w zakresie budżetu zadaniowego
Udział w opracowywaniu planów budżetowych dochodów i wydatków CPPC, w tym budżetu zadaniowego i Wieloletniego Planu Finansowego Państwa
Przyjmowanie i weryfikacja zabezpieczeń do umów o dofinansowanie
Specjalista/ka w Departamencie Zarządzania Centrum
Warszawa
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę tymczasową
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
praca z centralnym systemem teleinformatycznym (SL2014, CST2021) dedykowanym obsłudze programów/projektów UE, w tym zarządzanie jakością danych wprowadzonych w ramach instytucji, eksportowanie danych na potrzeby raportów, wsparcie innych użytkowników
udział w testowaniu nowych systemów informatycznych np. CST2021, LSI, w tym projektowanie narzędzi do wdrożenia, monitoringu i ewaluacji programów i projektów
sporządzanie analiz, opracowań i raportów dotyczących realizacji programów i projektów
pomiar i analiza wskaźników procesowych związanych z wdrażaniem projektów i programów
udział w projektowaniu nowych narzędzi do wdrożenia, monitoringu i ewaluacji programów i projektów
przygotowywanie raportów, statystyk i innych opracowań na potrzeby przygotowania planu działalności CPPC, kontroli zarządczej i zarządzania strategicznego
wsparcie innych komórek organizacyjnych Centrum w przygotowaniu diagnoz i analiz na potrzeby tworzenia nowych programów lub projektów/ modyfikacji istniejących
kompleksowe prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących odzyskiwania należności pieniężnych oraz udzielania ulg w ich spłacie, w tym sporządzenie projektów decyzji administracyjnych;
sporządzanie projektów regulacji wewnętrznych jednostki oraz upoważnień i pełnomocnictw;
sporządzanie opinii prawnych oraz udzielaniem wyjaśnień dotyczących obowiązującego stanu prawnego, stosowania prawa i orzecznictwa
Stanowisko jest związane z obsługą systemu AMI czyli inteligentnego systemu pomiarowania, który ma zastąpić tradycyjne liczniki, z których wartość sczytywał inkasent
Udział w prowadzeniu obsługi Systemu AMI z zachowaniem przyjętych zasad, procedur i polityk;
Zlecanie prac dla zespołów właściwego Terenu AMI związanych z doprowadzeniem do prawidłowej komunikacji pomiędzy poszczególnymi komponentami systemu AMI realizującymi komunikację;
Obsługa specjalistycznych aplikacji serwisowych AMI związanych z utrzymaniem Systemu AMI;
Przekazywanie rozliczeniowych danych pomiarowych z systemu AMI do systemu bilingowego oraz obsługa reklamacji odczytów;
Udział w testach nowych rozwiązań urządzeń urządzeń infrastruktury AMI;
Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej dla systemu AMI z zakresu obszarów sieci objętych systemem AMI;
Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki
Specjalista/ka Wydziału Strategii w Departamencie Strategii
Warszawa
Wygasła: 30.03.2023
pełny etat
umowa o pracę tymczasową
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udział w przygotowywaniu projektów dokumentów programowych oraz innych dokumentów związanych z obecną i nową perspektywą finansową UE na lata 2021-2027;
Opiniowanie dokumentów programowych oraz analiza potencjału na nowe programy, projekty i rekomendowanie potencjalnych kierunków rozwoju oferty programowej Centrum;
Analizowanie trendów, raportów, statystyk i innych opracowań z zakresu rozwoju cyfrowego w kraju i na świecie, weryfikacja spójności oferty programowej CPPC w stosunku do innych działań krajowych i zagranicznych oraz otoczenia społeczno – gospodarczego Polski;
Udział w opracowywaniu i wdrażaniu programu oraz projektów, w tym projektami współfinansowanymi ze środków unijnych
Specjalista/ka ds. rekrutacji (rekrutacja do zespołu OUTWORKING)
Poznań
Wygasła: 30.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jako Specjalista ds. rekrutacji wykorzystasz swój potencjał i rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie:
rekrutacji i selekcji pracowników (będziesz publikować ogłoszenia, przeglądać CV, przeprowadzać rozmowy rekrutacyjne)
zatrudniania pracowników (będziesz kierować na badania medycyny pracy, podpisywać umowy etc.)
tworzenia teczek pracowników i archiwizowania dokumentów
naliczania wynagrodzeń, zasiłków chorobowych
przygotowywania dokumentów do ZUS (Z3, Z3 a etc.),
przygotowania zaświadczeń dla pracowników (o zatrudnieniu, zarobkach etc.)
współpracy z klientami w zakresie usług rekrutacji, outsourcingu, pracy tymczasowej (w tym tworzenia raportów na potrzeby klienta, koordynacji pracowników zdalnie i na miejscu)
Specjalista/ka w Departamencie Zarządzania Centrum
Warszawa
Wygasła: 19.03.2023
pełny etat
umowa o pracę tymczasową
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
pozyskiwanie danych z centralnego systemu teleinformatycznego w ramach przyznanych uprawnień w celu bieżącego monitorowania stanu wdrażania programów i projektów;
tworzenie raportów w ramach danego programu operacyjnego;
analiza możliwości wykorzystania istniejących raportów dla bieżących potrzeb w ramach danego programu operacyjnego;
pomiar i analiza wskaźników procesowych związanych z wdrażaniem projektów i programów;
udział w projektowaniu nowych narzędzi do wdrożenia, monitoringu i ewaluacji programów i projektów;
wsparcie Administratora Merytorycznego Instytucji Pośredniczącej (AMI) w sprawach związanych z wykorzystaniem centralnego systemu teleinformatycznego (SL2014, CST2021);
wsparcie użytkowników w zakresie korzystania z SL2014, CST2021, w tym zarządzanie jakością danych wprowadzonych w ramach instytucji
kompleksowe prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących odzyskiwania należności pieniężnych oraz udzielania ulg w ich spłacie, w tym sporządzenie projektów decyzji administracyjnych;
sporządzanie projektów regulacji wewnętrznych jednostki oraz upoważnień i pełnomocnictw;
sporządzanie opinii prawnych oraz udzielaniem wyjaśnień dotyczących obowiązującego stanu prawnego, stosowania prawa i orzecznictwa
Wsparcie podczas dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących realizacji płatności na rzecz Beneficjentów w ramach programów realizowanych przez CPPC,
Monitorowanie dostępności środków w ramach przyznanych budżetów,
Pomoc w przygotowywaniu zmian w planie finansowym oraz korekt wniosków o rezerwy celowe na projekty w ramach programów realizowanych przez CPPC,
Udział w planowaniu środków do budżetu na projekty w ramach programów realizowanych przez CPPC, w tym w zakresie budżetu zadaniowego,
Udział w opracowywaniu planów budżetowych dochodów i wydatków CPPC,
Przyjmowanie i weryfikacja zabezpieczeń do umów o dofinansowanie
Specjalista/ka Wydziału Strategii w Departamencie Strategii
Warszawa
Wygasła: 24.02.2023
pełny etat
umowa o pracę tymczasową
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udział w przygotowywaniu projektów dokumentów programowych oraz innych dokumentów związanych z obecną i nową perspektywą finansową UE na lata 2021-2027;
Opiniowanie dokumentów programowych oraz analiza potencjału na nowe programy, projekty i rekomendowanie potencjalnych kierunków rozwoju oferty programowej Centrum;
Analizowanie trendów, raportów, statystyk i innych opracowań z zakresu rozwoju cyfrowego w kraju i na świecie, weryfikacja spójności oferty programowej CPPC w stosunku do innych działań krajowych i zagranicznych oraz otoczenia społeczno – gospodarczego Polski;
Udział w opracowywaniu i wdrażaniu programu oraz projektów, w tym projektami współfinansowanymi ze środków unijnych
Specjalista/ka ds. rekrutacji (rekrutacja do zespołu OUTWORKING)
Poznań
Wygasła: 10.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jako Specjalista ds. rekrutacji wykorzystasz swój potencjał i rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie:
rekrutacji i selekcji pracowników (będziesz publikować ogłoszenia, przeglądać CV, przeprowadzać rozmowy rekrutacyjne)
zatrudniania pracowników (będziesz kierować na badania medycyny pracy, podpisywać umowy etc.)
tworzenia teczek pracowników i archiwizowania dokumentów
naliczania wynagrodzeń, zasiłków chorobowych
przygotowywania dokumentów do ZUS (Z3, Z3 a etc.),
przygotowania zaświadczeń dla pracowników (o zatrudnieniu, zarobkach etc.)
współpracy z klientami w zakresie usług rekrutacji, outsourcingu, pracy tymczasowej (w tym tworzenia raportów na potrzeby klienta, koordynacji pracowników zdalnie i na miejscu)
Ustalanie planów zmian i śledzenie ich realizacji, ze szczególnym uwzględnieniem gotowości operacyjnej i raportowania korzyści oraz zarządzanie budżetami kosztowymi wraz z kontrolą realizacji założeń budżetowych
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników zewnętrznych (pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę tymczasową, umowę kodeksową oraz umowę cywilnoprawną)
sporządzanie listy płac
obliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, w tym zasiłków wypłacanych z ZUS (przygotowywanie dokumentów do ZUS: Z3, Z3a etc., prowadzenie karty zasiłkowej)
rozliczanie dodatkowych składników wynagrodzeń (np. premie, ekwiwalenty (za pranie, urlop), potrącenia za benefity, dodatki za pracę w godzinach nadliczbowych, czy delegację)
przygotowywanie zaświadczeń (o zatrudnieniu, zarobkach), świadectw pracy
Wsparcie zespołu w toku prowadzonych procedur odzyskiwania środków, w tym przygotowywanie projektów wezwań do dobrowolnego zwrotu środków, upomnień oraz tytułów wykonawczych;
Wsparcie zespołu w zakresie prowadzonych rejestrów;
Wsparcie zespołu w prowadzeniu postępowań administracyjnych, w tym weryfikacja kompletności dokumentacji niezbędnej celem wszczęcia i prowadzenia postępowań administracyjnych, przygotowywanie projektów wezwań do zwrotu środków;
montowanie hali o konstrukcji stalowej z prefabrykatów
stawianie urządzeń przemysłowych wewnątrz hali
od 40 do 40 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Monter konstrukcji
Marszów (pow. żarski)
Wygasła: 29.10.2022
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
montowanie hali o konstrukcji stalowej z prefabrykatów
stawianie urządzeń przemysłowych wewnątrz hali
od 40 do 40 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik wsparcia działu sprzedaży (postępowania przetargowe)
Langiewicza 2, Wilda, Poznań
Wygasła: 13.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odpowiadaj za obsługę procesów sprzedażowych nakierowanych na klienta publicznego, a w szczególności:
aktywne śledzenie i wyszukiwanie przetargów publicznych dla podmiotów Grupy OUTWORKING (m.in. obszar usług kadrowo-płacowych, księgowych, pracy tymczasowej)
zarządzanie kalendarzem przetargów
przygotowywanie ofert przetargowych we współpracy z Działem Operacyjnym
prowadzenie postępowań przetargowych (weryfikacja i analiza SIWZ, gromadzenie i aktualizowanie dokumentów potrzebnych do złożenia zamówienia, zadawanie pytań do postępowań, składanie ofert)
archiwizację dokumentów przetargowych
monitorowanie i analizę rynku i konkurencji
skuteczną obsługę leadów
przygotowywanie zestawień, raportów i analiz prowadzonych działań
Zarządzanie kanałami social media, współtworzenie strategii komunikacji i contentu oraz jego tworzenie (treści na stronie, blog, posty, opisy produktowe, prezentacje)
Tworzenie koncepcji kampanii marketingowych we współpracy z zespołem Digital Marketingu i Sprzedaży oraz organizacja akcji marketingowych
Raportowanie wyników działań marketingowych, śledzenie trendów branżowych i analiza sytuacji rynkowej
Obsługa ukierunkowana na budowanie i utrzymywanie dobry relacji z aktualnymi i potencjalnymi Klientami za pośrednictwem wielu kanałów (telefon, mail, komunikatory)
Obsługa leadów dostarczanych przez dział marketingu, prowadzenie rozmów sprzedażowych oraz doradztwo w zakresie najefektywniejszych sposobów korzystania prezentowanej oferty
Praca w systemie CRM, raportowanie oraz współpraca działem marketingu w celu prowadzenia jak najskuteczniejszych działań sprzedażowych
Ciągle udoskonalanie procesu sprzedażowego, dbałość o jak najlepsze „customer experience” oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy
koordynacja funkcjonowania kuchni w obszarze w żywienia zbiorowego
sporządzanie zbilansowanych jadłospisów oraz receptur, we współpracy ze specjalistą z dziedziny dietetyki
sporządzanie receptur i kalkulacji cenowych potraw
przygotowanie dań do sprzedaży (obróbka wstępna i termiczna produktów, porcjowanie i dekoracja potraw)
zarządzanie pracą zespołu kucharzy i pomocy kuchennych (podział zadań, kontrola jakości pracy, sporządzanie grafików)
opieka nad racjonalnym zarządzaniem składnikami
nadzorowanie składu i wag posiłków, świeżości i jakości wykorzystywanych produktów
przygotowywanie zamówień towarów i nadzór ich przyjęć
dokonywanie wyboru sprzętów wykorzystywanych do przygotowywania dań oraz dbałość o właściwy stan techniczny urządzeń
dbałość o przestrzeganie zasad BHP oraz wewnętrznych regulaminów
prowadzenie dokumentacji HACCP
informowanie przełożonych o wszelkich nieprawidłowościach, wykrytych zagrożeniach, zapotrzebowaniu w zakresie zaopatrzenia i wszelkich kwestiach dotyczących trudności lub braku możliwości wykonania obowiązków służbowych
wdrażanie i szkolenie nowych pracowników w kooperacji z przełożonym
współpraca z managerem obiektu
śledzenie nowych trendów w gastronomii i wprowadzanie ich w swoją ofertę
zgoda na wykorzystanie wizerunku do celów marketingowych firmy (krótkie filmy video przedstawiające przygotowanie potrawy)