Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Sporządzanie dokumentów kadrowo-płacowych w związku z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy pracowników i zleceniobiorców
Prowadzenie akt osobowych: weryfikacja, aktualizacja, archiwizacja
Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-placowego, sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń, świadczeń pracowników z tytułu umowy o pracę oraz umów cywilno-prawnych
Prowadzenie ewidencji czasu pracy i nieobecności
Sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PFRON) oraz rozliczeń rocznych
Monitorowanie terminów ważności orzeczeń lekarskich i szkoleń BHP
Przygotowywanie raportów kadrowo - płacowych
Obsługa pakietów medycznych i innych benefitów pracowniczych (w tym opieka i rozliczanie PPK)
Administrowanie i rozliczanie ZFŚS
Legalizacja zatrudnienia cudzoziemców
Implementacja przepisów prawa pracy do spółek w grupie kapitałowej
Nadzór nad prowadzonymi kontrolami instytucji tj. ZUS, PIP itp
Kierownik projektów budowlanych – kierownik budowy
Dąbrowskiego 44, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 08.03.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Nadzorowanie i organizacja procesu budowlanego hali produkcyjno-magazynowej z częścią biurową– nadzór inwestorski W Domosławiu pod Wrocławiem,
Pełnienie obowiązków Kierownika Budowy,
Rekrutacja i weryfikacja podwykonawców,
Dokumentowanie tego co się dzieje na placu budowy oraz opracowywanie zaleceń dotyczących działań, w tym dokonywanie bieżących wpisów w dzienniku budowy,
Harmonogramowanie prac oraz nadzór nad terminowością ich wykonania,
Kontrola jakościowa wykonywanych prac i zatwierdzanie prawidłowo wykonanych prac,
Kontrolowanie poziomu cen materiałów, zbieranie i analizowanie ofert,
Wypełnianie obowiązków wynikających z prawa budowlanego, przepisów BHP i innych przepisów związanych z prawidłową realizacją inwestycji,
Rozwiązywanie problemów technicznych pojawiających się w trakcie realizacji zlecenia,
Zamawianie materiałów i urządzeń zgodnie z harmonogramem prac,
Działania formalno-prawne wynikające ze zmian dokonywanych w trakcie inwestycji,
Raportowanie postępu prac oraz pełna współpraca z centralą we Wrocławiu
Usprawnienie płynnego przepływu informacji między spółką VACO HOLDING, spółkami zależnymi oraz podmiotami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za prowadzenie księgowości oraz obsługę kadrowo-płacową
Wystawianie faktur sprzedażowych za usługi świadczone na rzecz podmiotów z grupy,
Zarządzanie należnościami i zobowiązaniami,
Uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami,
Rejestracja i weryfikacja rachunkowa i formalna dokumentów księgowych,
Przygotowywanie przelewów bankowych do realizacji,
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników (prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS)
Rozliczanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych
Sporządzanie deklaracji, sprawozdań i raportów do GUS, ZUS, PFRON, PPK,
Współpraca z Działem Finansów w kwestiach związanych z rozliczeniami benefitów i wynagrodzeń
Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz – w odpowiedzi na potrzeby działu księgowości i Zarządu
Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i przepisach podatkowych
Zatrudnianie cudzoziemców,
Wspieranie kadry zarządzającej w kwestiach związanych z zatrudnieniem pracowników, stosunkiem pracy itp