Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista/Specjalistka ds. projektów specjalnych w Grupie Eurozet (obszar radio i internet)
Warszawa, mazowieckie
Wygasła: 28.10.2023
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
koordynacja zapytań dotyczących dźwięków emitowanych na antenach i w internecie, konkursów, działań kontekstowych, podcastów, artykułów, sekcji - przygotowywanie koncepcji/scenariuszy dźwięków,
wsparcie doradców w realizacji sprzedanych dźwięków emitowanych na antenach i w internecie, a także konkursów, działań kontekstowych, podcastów, artykułów, sekcji - koordynacja produkcji dźwięków, kontakt z działami prawnymi, graficzkami,
nadzór nad realizacją projektów specjalnych w Radiu - przygotowanie regulaminu, RODO, grafik i podstrony konkursowej, wyłanianie zwycięzców, dostarczanie nagród,
nadzór nad realizacją projektów specjalnych w Internecie: zlecenia nagrań podcastów, napisania artykułów, opracowania podstron, opracowania grafik do zajawek promocyjnych,
komunikacja z redakcjami i copywriterami,
koordynacja archiwum ofert niestandardowych,
opracowywanie prezentacji dla handlowców,
obsługa briefów dotyczących konkretnych brandów Grupy
obsługa administracyjna wewnętrznych procesów w firmie (koordynacja obiegu dokumentów, przepływ informacji między działami, obsługa korespondencji mailowej, telefonicznej i pocztowej. ewidencjonowanie dokumentów przychodzących i wychodzących),
wsparcie pracowników w załatwianiu spraw związanych z procesami firmowymi,
Młodszy doradca/Młodsza doradczyni ds. kluczowych klientów
Warszawa, mazowieckie
Wygasła: 13.10.2023
Umowa o pracę
Obowiązki:
sprzedaż powierzchni reklamowej w stacjach Grupy Eurozet (m.in.: Radio Zet, Radio Złote Przeboje, Chilly Zet, Meloradio, Radio Pogoda, Antyradio, Rock Radio, Radio Tok FM),
realizacja celów sprzedażowych,
bieżąca obsługa wskazanych klientów, m.in. domów mediowych,
aktywne pozyskiwanie klientów,
przygotowywanie ofert niestandardowych oraz tworzenie media planów,
obsługa briefów nadesłanych przez agencje,
przygotowywanie raportów, post-buy
współpraca z innymi działami spółki, tj. butik kreatywny, dział planerski, dział badań, pozostałe media Agory