Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
udzielanie gościom hotelu wszelkich informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych
uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości
przyjmowanie i realizowanie próśb i zleceń od gości
wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie faktur
bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z Gościem terminu pobytu w hotelu
prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi (w programie hotelowym ReHot )
obsługa: centrali telefonicznej, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera oraz innych urządzeń biurowych
udzielanie gościom hotelu wszelkich informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych
uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości
przyjmowanie i realizowanie próśb i zleceń od Gości
wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie faktur
bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z Gościem terminu pobytu w hotelu
prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi (w programie hotelowym ReHot )
obsługa: centrali telefonicznej, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera oraz innych urządzeń biurowych
udzielanie gościom hotelu wszelkich informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych
uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości
przyjmowanie i realizowanie próśb i zleceń od Gości
wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie faktur
bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z Gościem terminu pobytu w hotelu
prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi (w programie hotelowym ReHot )
obsługa: centrali telefonicznej, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera oraz innych urządzeń biurowych
Osoba zatrudniona na stanowisku Kierownika recepcji będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi, organizację pracy podległego zespołu, utrzymanie dobrej atmosfery w zespole oraz współpracy z pozostałymi działami hotelu
Do podstawowych zadań będzie należało:
- zapewnienie jakości i ciągłości obsługi
- weryfikowanie i podnoszenie kwalifikacji podległych pracowników
- egzekwowanie od pracowników ustalonych standardów
- koordynacja rezerwacji i prowadzenie rozliczeń sprzedaży oraz współpraca z działami operacyjnymi
- kształtowanie dobrych relacji z Gośćmi hotelu i restauracji