Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
przegląd procesów na linii współpracy Rossmann – dostawca,
analiza procesów pod kątem zgodności z obowiązującymi procedurami i instrukcjami,
optymalizacja procesów logistycznych w aspekcie kosztów, jakości oraz bezpieczeństwa, poprzez proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań technicznych, informatycznych oraz organizacyjnych,
przygotowywanie prognoz, analiz, statystyk i zestawień danych zleconych przez przełożonego, interpretacja wyników oraz prezentowanie wniosków,
przygotowywanie analiz o charakterze strategicznym z punktu widzenia rozwoju łańcucha dostaw Rossmann – dostawca,
ścisła współpraca z wybranymi dostawcami Rossmann SDP,
aktywność w zakresie proponowania zmian w parametryzacji systemów Rossmann na podstawie wniosków wyciągniętych z analizy danych wymienianych
obsługa sekretariatu Działu Operacyjnego (prowadzenie kalendarzy kadry managerskiej oraz wsparcie ich w codziennych zadaniach, organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, czynności biurowe),
wykrywanie anomalii, zagrożeń i weryfikacja ich wpływu na systemy IT czy OT,
udział w procesie analizy i obsługi incydentów bezpieczeństwa,
udział w projektach wdrożeniowych rozwiązań w obszarze cyberbezpieczeństwa,
tworzenie rekomendacji, procedur i najlepszych praktyk dla innych użytkowników oraz umiejętność ich dokumentowania w przejrzystej formie,
bliska kooperacja z wieloma działami IT o różnych profilach działania – m.in. administratorzy, sieciowcy, devops, programiści,
praca z najnowszymi technologiami i z topowymi dostawcami usług powiązanych z bezpieczeństwem,
codziennie działania w środowisku o sporej złożoności i zróżnicowanym zapleczu technologicznym zarówno ze świata IT, jak i OT (ICS),
…i wiele innych, bo ciężko przewidzieć, co może się wydarzyć w cyberbezpieczeństwie (jednego dnia jest to log4j, innego – supply chain attack w SolarWinds)
koordynowanie prac zespołu operacyjnego, w tym przygotowywanie prezentacji, ocena wydajności procesowych i adresowanie wyzwań w obszarze doświadczenia klienta w drogerii,
opracowywanie strategii operacyjnej doświadczenia klienta zgodnie z celami organizacji,
zapewnianie efektywnej koordynacji procesów związanych z wymianą promocji, etykiet oraz rozwiązywanie bieżących problemów,
prowadzenie projektów mających na celu optymalizację procesów obsługi klienta i wymiany promocji oraz etykiet,
wdrażanie zmian i usprawnień w procesach operacyjnych mających na celu zwiększenie efektywności i zadowolenia klientów
wsparcie operacyjne na poziomie 2/3 linii w obszarze sieci w infrastrukturach on-prem i środowiskach public cloud, w następujących technologiach: Routing & Switching ; Network security: Firewalls, VPN solutions ; Load balancing ; Public Cloud solutions ; Cloudflare,
realizacja zadań związanych z analizą i wdrażaniem aktualizacji i udoskonaleń działających już środowisk chmur publicznych oraz rozwiązań Infrastructure as code (IaC) – Terraform,
realizacja rozpoznanych i zaadresowanych zadań w obszarze chmur publicznych oraz rozwiązań Infrastructure as code (IaC) – Terraform ,
doraźna interwencja i wsparcie w rozwiązywaniu krytycznych problemów w obszarze chmur publicznych oraz rozwiązań Infrastructure as code (IaC) – Terraform,
konfiguracja i zarządzanie narzędziami monitorującymi, np. Zabbix, Grafana,
analiza danych dotyczących wydajności, dostępności i bezpieczeństwa systemu, oraz podejmowanie działań naprawczych,
konfiguracja środowisk w sposób zautomatyzowany, aby uniknąć błędów ludzkich podczas wdrażania,
wdrażanie najlepszych praktyk związanych z bezpieczeństwem, takich jak uwierzytelnianie, autoryzacja, szyfrowanie i monitoring zagrożeń,
współpraca z zespołem odpowiedzialnym za zabezpieczenia w celu zidentyfikowania i rozwiązania luk w bezpieczeństwie,
wspieranie deweloperów w automatyzacji procesu wytwarzania oprogramowania oraz wdrażania zmian,
rozwiązywanie problemów związanych z konfiguracją i infrastrukturą ,
współudział w testowaniu i wdrażaniu nowych funkcji, dbając o poprawność działania w różnych środowiskach,
zapewnienie, że środowiska testowe i produkcyjne są zgodne ze specyfikacją,
tworzenie i utrzymywanie dokumentacji dotyczącej architektury infrastruktury, procesów wdrożeniowych i konfiguracji,
uczestnictwo w procesach szkoleniowych i mentorstwo, aby podnosić umiejętności zespołów i wprowadzać nowe technologie,
śledzenie nowych trendów w dziedzinie DevOps i chmur obliczeniowych oraz wdrażanie nowych rozwiązań w celu poprawy efektywności działania
analiza danych dotyczących klientów, takich jak opinie, oceny, analizy transakcji, itp., aby zidentyfikować trendy i wzorce, które mogą mieć wpływ na satysfakcję klientów,
zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów na podstawie dostępnych danych,
na podstawie zgromadzonych danych pomoc w zdefiniowaniu konkretnych wymagań klienta, które muszą być spełnione, aby zapewnić pozytywne doświadczenie klienta,
współpraca z zespołem ds. zadowolenia klienta, zespołem trade insights i i innymi interesariuszami, aby opracować i wdrożyć rozwiązania mające poprawić doświadczenie klienta, takie jak usprawnienia w procesach obsługi klienta,
analiza efektywności działań wpływających na satysfakcję klienta w drogeriach,
Analityk ds. procesów tworzonych w narzędziu klasy ITSM/ESM
Wersalska 75, Bałuty, Łódź
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zbieranie i zarządzanie informacjami o dostępnych usługach, świadczonych przez wszystkie działy w organizacji,
projektowanie katalogu usług organizacji (w tym zapewnienie jego czytelności i użyteczności),
dostosowanie publikowanych informacji w katalogu usług do potrzeb określonych grup odbiorców – np. użytkowników biur lub drogerii,
rozbudowywanie katalogu o nowe usługi, a także wprowadzanie zmian lub wygaszanie istniejących usług,
zbieranie wymagań biznesowych do zadań, które mają być realizowane za pomocą narzędzi klasy ITSM/ESM i przekładanie ich procesy zgodne z określonymi standardami,
wspieranie dyskusji z działami biznesowymi na temat oferty usług oraz procesów ,
konfiguracja usług w narzędziu ITSM/ESM,
nadzorowanie określonych zadań oraz procesów, w tym zapewnienie, że procesy dostosowane są do dobrych praktyk ITIL i tworzone zgodnie z wymaganymi standardami,
wsparcie i koordynacja realizowanych integracji z narzędziami klasy ITSM/ESM,
propagowanie wiedzy i świadomości we wszystkich działach biznesowych(w tym IT) w kontekście podejścia do modelu usługowego, w tym zarządzania incydentami i problemami
koordynowanie prac zespołu operacyjnego, w tym przygotowywanie prezentacji, ocena wydajności procesowych i adresowanie wyzwań w obszarze doświadczenia klienta w drogerii,
opracowywanie strategii operacyjnej doświadczenia klienta zgodnie z celami organizacji,
zapewnianie efektywnej koordynacji procesów związanych z wymianą promocji, etykiet oraz rozwiązywanie bieżących problemów,
prowadzenie projektów mających na celu optymalizację procesów obsługi klienta i wymiany promocji oraz etykiet,
wdrażanie zmian i usprawnień w procesach operacyjnych mających na celu zwiększenie efektywności i zadowolenia klientów
tworzenie, instalowanie konfigurowanie, wdrażanie i zarządzanie klastrami i zasobami w Kubernetes,
tworzenie i zarządzanie wirtualnymi maszynami, kontenerami oraz usługami PaaS (Platform as a Service),
optymalizacja zasobów pod kątem kosztów i wydajności,
wdrażanie i zarządzanie narzędziami do automatyzacji, takimi jak Kubectl, Helm, Terraform, Pipeline w Azure Devops,
konfiguracja procesów CI/CD (Continuous Integration/Continuous Deployment) w celu automatycznego wdrażania kodu źródłowego oraz aktualizacji aplikacji,
utworzenie i konserwacja skryptów automatyzujących rutynowe zadania operacyjne,
konfiguracja i zarządzanie narzędziami monitorującymi, np. Grafana,
analiza danych dotyczących wydajności, dostępności i bezpieczeństwa systemu, oraz podejmowanie działań naprawczych,
skalowanie środowisk,
reagowanie na incydenty, debugowanie problemów związanych z infrastrukturą i oprogramowaniem,
zarządzanie repozytoriami kodu źródłowego (np. Git) i zapewnienie spójności wersji między środowiskami,
konfiguracja środowisk w sposób zautomatyzowany, aby uniknąć błędów ludzkich podczas wdrażania,
wdrażanie najlepszych praktyk związanych z bezpieczeństwem, takich jak uwierzytelnianie, autoryzacja, szyfrowanie i monitoring zagrożeń,
współpraca z zespołem odpowiedzialnym za zabezpieczenia w celu zidentyfikowania i rozwiązania luk w bezpieczeństwie,
wspieranie deweloperów w automatyzacji procesu wytwarzania oprogramowania oraz wdrażania zmian,
rozwiązywanie problemów związanych z konfiguracją i infrastrukturą współudział w testowaniu i wdrażaniu nowych funkcji, dbając o poprawność działania w różnych środowiskach,
zapewnienie, że środowiska testowe i produkcyjne są zgodne ze specyfikacją,
tworzenie i utrzymywanie dokumentacji dotyczącej architektury infrastruktury, procesów wdrożeniowych i konfiguracji,
uczestnictwo w procesach szkoleniowych i mentorstwo, aby podnosić umiejętności zespołów i wprowadzać nowe technologie,
śledzenie nowych trendów w dziedzinie DevOps i chmur obliczeniowych oraz nwdrażanie nowych rozwiązań w celu poprawy efektywności działania
Specjalista ds. Bezpieczeństwa IT oraz Architektury
Wersalska 75, Bałuty, Łódź
Wygasła: 17.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
tworzenie i aktualizacja dokumentacji bezpieczeństwa IT,
tworzenie i rozwój architektury bezpieczeństwa IT,
aktywny udział w przygotowywaniu projektów technicznych, implementacji systemów bezpieczeństwa oraz usług chmurowych,
udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych oraz we wdrażaniu zaleceń poaudytowych,
koordynacja i nadzór nad wdrażaniem procedur bezpieczeństwa informatycznego w organizacji,
identyfikowanie ryzyk, egzekwowanie ich usuwania od właścicieli powiązanych narzędzi i procesów,
opracowywanie i utrzymywanie wymagań i standardów dla domen cyberbezpieczeństwa,
eksperckie wsparcie merytoryczne w zakresie architektury cyberbezpieczeństwa dla biznesu i IT przy projektach chmurowych i on-premise,
projektowanie i dostosowywanie usług i procesów cyberbezpieczeństwa do zmieniających się warunków biznesowych oraz identyfikowanych zagrożeń i ryzyk,
analizowanie trendów rynkowych i występujących zagrożeń, proponowanie nowych rozwiązań mechanizmów i systemów cyberbezpieczeństwa w celu zwiększenia odporności firmy na zagrożenia,
współpraca z programistami, testerami, analitykami i prawnikami w ramach zespołu i organizacji współpraca z zespołami IT oraz biznesowymi przy wdrażaniu nowych rozwiązań,
w współpracy z interesariuszami, systematyczne doskonalenie strategii cyberbezpieczeństwa firmy
wsparcie operacyjne na poziomie 2/3 linii w obszarze sieci w infrastrukturach on-prem i środowiskach public cloud, w następujących technologiach: Routing & Switching ; Network security: Firewalls, VPN solutions ; Load balancing ; Public Cloud solutions ; Cloudflare,
realizacja zadań związanych z analizą i wdrażaniem aktualizacji i udoskonaleń działających już środowisk chmur publicznych oraz rozwiązań Infrastructure as code (IaC) – Terraform,
realizacja rozpoznanych i zaadresowanych zadań w obszarze chmur publicznych oraz rozwiązań Infrastructure as code (IaC) – Terraform ,
doraźna interwencja i wsparcie w rozwiązywaniu krytycznych problemów w obszarze chmur publicznych oraz rozwiązań Infrastructure as code (IaC) – Terraform,
konfiguracja i zarządzanie narzędziami monitorującymi, np. Zabbix, Grafana,
analiza danych dotyczących wydajności, dostępności i bezpieczeństwa systemu, oraz podejmowanie działań naprawczych,
konfiguracja środowisk w sposób zautomatyzowany, aby uniknąć błędów ludzkich podczas wdrażania,
wdrażanie najlepszych praktyk związanych z bezpieczeństwem, takich jak uwierzytelnianie, autoryzacja, szyfrowanie i monitoring zagrożeń,
współpraca z zespołem odpowiedzialnym za zabezpieczenia w celu zidentyfikowania i rozwiązania luk w bezpieczeństwie,
wspieranie deweloperów w automatyzacji procesu wytwarzania oprogramowania oraz wdrażania zmian,
rozwiązywanie problemów związanych z konfiguracją i infrastrukturą ,
współudział w testowaniu i wdrażaniu nowych funkcji, dbając o poprawność działania w różnych środowiskach,
zapewnienie, że środowiska testowe i produkcyjne są zgodne ze specyfikacją,
tworzenie i utrzymywanie dokumentacji dotyczącej architektury infrastruktury, procesów wdrożeniowych i konfiguracji,
uczestnictwo w procesach szkoleniowych i mentorstwo, aby podnosić umiejętności zespołów i wprowadzać nowe technologie,
śledzenie nowych trendów w dziedzinie DevOps i chmur obliczeniowych oraz wdrażanie nowych rozwiązań w celu poprawy efektywności działania
odpowiedzialność za zarządzanie dystrybucją do sklepów w regionie południowej Polski, w tym dystrybucja poprzez sieć hubów przeładunkowych,
zarządzanie kilkuosobowym zespołem planistów transportowych,
odpowiedzialność na budżet/koszty i jakość/KPI w regionie transportowym,
bieżąca współpraca z przewoźnikami,
udział w projektach i wdrożeniach transportowych,
nadzór biznesowy nad wykorzystaniem systemów informatycznych (TMS) do planowania tras i zarządzania flotą jak i monitorowania jakości usług (terminowość)
współodpowiedzialność z kierownikiem drogerii za prawidłowe funkcjonowanie drogerii w wielu jej aspektach – od przyjęcia towaru, poprzez lokowanie w magazynie sklepowym i dbałość o zapełnienie i jakość ekspozycji, aż po obsługę indywidualną Klienta,
wspieranie kierownika drogerii w zarządzaniu zespołem, czyli organizację czasu pracy, rozwój pracowników, budowanie świadomości biznesowej,
aktywna praca - ramię w ramię - z załogą,
aktywna praca z Klientem na sali sprzedaży i podczas obsługi kasowej,
praca od poniedziałku do soboty (także w niedziele handlowe)
koordynowanie zespołów wewnętrznych w celu przygotowania komunikacji do drogerii,
identyfikowanie i analizowanie problemów zgłaszanych przez drogerie,
opracowywanie skutecznych rozwiązań i wprowadzanie usprawnień w procesach wewnętrznych,
współpraca z różnymi działami wewnętrznymi, takimi jak zakup, marketing, sprzedaż, aby zagwarantować spójność działań i osiągnięcie celów operacyjnych,
tworzenie raportów dotyczących wskaźników obsługi klienta, takich jak satysfakcja klienta, czy lojalność,
analiza danych i proponowanie działań usprawniających na podstawie zebranych informacji,
sugestie i wdrożenia usprawnień mających na celu zwiększenie efektywności obsługi klienta
koordynowanie prac zespołu operacyjnego, w tym przygotowywanie prezentacji, ocena wydajności procesowych i adresowanie wyzwań w obszarze doświadczenia klienta w drogerii,
opracowywanie strategii operacyjnej doświadczenia klienta zgodnie z celami organizacji,
zapewnianie efektywnej koordynacji procesów związanych z wymianą promocji, etykiet oraz rozwiązywanie bieżących problemów,
prowadzenie projektów mających na celu optymalizację procesów obsługi klienta i wymiany promocji oraz etykiet,
wdrażanie zmian i usprawnień w procesach operacyjnych mających na celu zwiększenie efektywności i zadowolenia klientów
Analityk ds. procesów tworzonych w narzędziu klasy ITSM/ESM
Wersalska 75, Bałuty, Łódź
Wygasła: 23.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zbieranie i zarządzanie informacjami o dostępnych usługach, świadczonych przez wszystkie działy w organizacji,
projektowanie katalogu usług organizacji (w tym zapewnienie jego czytelności i użyteczności),
dostosowanie publikowanych informacji w katalogu usług do potrzeb określonych grup odbiorców – np. użytkowników biur lub drogerii,
rozbudowywanie katalogu o nowe usługi, a także wprowadzanie zmian lub wygaszanie istniejących usług,
zbieranie wymagań biznesowych do zadań, które mają być realizowane za pomocą narzędzi klasy ITSM/ESM i przekładanie ich procesy zgodne z określonymi standardami,
wspieranie dyskusji z działami biznesowymi na temat oferty usług oraz procesów ,
konfiguracja usług w narzędziu ITSM/ESM,
nadzorowanie określonych zadań oraz procesów, w tym zapewnienie, że procesy dostosowane są do dobrych praktyk ITIL i tworzone zgodnie z wymaganymi standardami,
wsparcie i koordynacja realizowanych integracji z narzędziami klasy ITSM/ESM,
propagowanie wiedzy i świadomości we wszystkich działach biznesowych(w tym IT) w kontekście podejścia do modelu usługowego, w tym zarządzania incydentami i problemami
tworzenie, instalowanie konfigurowanie, wdrażanie i zarządzanie klastrami i zasobami w Kubernetes,
tworzenie i zarządzanie wirtualnymi maszynami, kontenerami oraz usługami PaaS (Platform as a Service),
optymalizacja zasobów pod kątem kosztów i wydajności,
wdrażanie i zarządzanie narzędziami do automatyzacji, takimi jak Kubectl, Helm, Terraform, Pipeline w Azure Devops,
konfiguracja procesów CI/CD (Continuous Integration/Continuous Deployment) w celu automatycznego wdrażania kodu źródłowego oraz aktualizacji aplikacji,
utworzenie i konserwacja skryptów automatyzujących rutynowe zadania operacyjne,
konfiguracja i zarządzanie narzędziami monitorującymi, np. Grafana,
analiza danych dotyczących wydajności, dostępności i bezpieczeństwa systemu, oraz podejmowanie działań naprawczych,
skalowanie środowisk,
reagowanie na incydenty, debugowanie problemów związanych z infrastrukturą i oprogramowaniem,
zarządzanie repozytoriami kodu źródłowego (np. Git) i zapewnienie spójności wersji między środowiskami,
konfiguracja środowisk w sposób zautomatyzowany, aby uniknąć błędów ludzkich podczas wdrażania,
wdrażanie najlepszych praktyk związanych z bezpieczeństwem, takich jak uwierzytelnianie, autoryzacja, szyfrowanie i monitoring zagrożeń,
współpraca z zespołem odpowiedzialnym za zabezpieczenia w celu zidentyfikowania i rozwiązania luk w bezpieczeństwie,
wspieranie deweloperów w automatyzacji procesu wytwarzania oprogramowania oraz wdrażania zmian,
rozwiązywanie problemów związanych z konfiguracją i infrastrukturą współudział w testowaniu i wdrażaniu nowych funkcji, dbając o poprawność działania w różnych środowiskach,
zapewnienie, że środowiska testowe i produkcyjne są zgodne ze specyfikacją,
tworzenie i utrzymywanie dokumentacji dotyczącej architektury infrastruktury, procesów wdrożeniowych i konfiguracji,
uczestnictwo w procesach szkoleniowych i mentorstwo, aby podnosić umiejętności zespołów i wprowadzać nowe technologie,
śledzenie nowych trendów w dziedzinie DevOps i chmur obliczeniowych oraz nwdrażanie nowych rozwiązań w celu poprawy efektywności działania
Specjalista ds. Bezpieczeństwa IT oraz Architektury
Wersalska 75, Bałuty, Łódź
Wygasła: 18.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
tworzenie i aktualizacja dokumentacji bezpieczeństwa IT,
tworzenie i rozwój architektury bezpieczeństwa IT,
aktywny udział w przygotowywaniu projektów technicznych, implementacji systemów bezpieczeństwa oraz usług chmurowych,
udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych oraz we wdrażaniu zaleceń poaudytowych,
koordynacja i nadzór nad wdrażaniem procedur bezpieczeństwa informatycznego w organizacji,
identyfikowanie ryzyk, egzekwowanie ich usuwania od właścicieli powiązanych narzędzi i procesów,
opracowywanie i utrzymywanie wymagań i standardów dla domen cyberbezpieczeństwa,
eksperckie wsparcie merytoryczne w zakresie architektury cyberbezpieczeństwa dla biznesu i IT przy projektach chmurowych i on-premise,
projektowanie i dostosowywanie usług i procesów cyberbezpieczeństwa do zmieniających się warunków biznesowych oraz identyfikowanych zagrożeń i ryzyk,
analizowanie trendów rynkowych i występujących zagrożeń, proponowanie nowych rozwiązań mechanizmów i systemów cyberbezpieczeństwa w celu zwiększenia odporności firmy na zagrożenia,
współpraca z programistami, testerami, analitykami i prawnikami w ramach zespołu i organizacji współpraca z zespołami IT oraz biznesowymi przy wdrażaniu nowych rozwiązań,
w współpracy z interesariuszami, systematyczne doskonalenie strategii cyberbezpieczeństwa firmy
Specjalista ds. Bezpieczeństwa w Sekcji Współpracy z Organami Ścigania
Katowice
Wygasła: 11.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca z Kierownikami Regionalnymi ds. Rewizji, personelem Drogerii oraz organami ścigania w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia firmy Rossmann,
inicjowanie spotkań z Policją na terenie całej Polski zwiększających bezpieczeństwo osób i mienia firmy,
prowadzenie rejestru spraw związanych z kradzieżami w Drogeriach Rossmann,
weryfikacja dokumentacji oraz pism dotyczących prowadzonego rejestru,
Specjalista ds. Bezpieczeństwa w Sekcji Współpracy z Organami Ścigania
Aleksandrowska 67, Bałuty, Łódź
Wygasła: 10.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca z Kierownikami Regionalnymi ds. Rewizji, personelem Drogerii oraz organami ścigania w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia firmy Rossmann,
inicjowanie spotkań z Policją na terenie całej Polski zwiększających bezpieczeństwo osób i mienia firmy,
prowadzenie rejestru spraw związanych z kradzieżami w Drogeriach Rossmann,
weryfikacja dokumentacji oraz pism dotyczących prowadzonego rejestru,
Specjalista ds. Bezpieczeństwa w Sekcji Współpracy z Organami Ścigania
Opole
Wygasła: 11.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca z Kierownikami Regionalnymi ds. Rewizji, personelem Drogerii oraz organami ścigania w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia firmy Rossmann,
inicjowanie spotkań z Policją na terenie całej Polski zwiększających bezpieczeństwo osób i mienia firmy,
prowadzenie rejestru spraw związanych z kradzieżami w Drogeriach Rossmann,
weryfikacja dokumentacji oraz pism dotyczących prowadzonego rejestru,
odpowiedzialność za zarządzanie dystrybucją do sklepów w regionie południowej Polski, w tym dystrybucja poprzez sieć hubów przeładunkowych,
zarządzanie kilkuosobowym zespołem planistów transportowych,
odpowiedzialność na budżet/koszty i jakość/KPI w regionie transportowym,
bieżąca współpraca z przewoźnikami,
udział w projektach i wdrożeniach transportowych,
nadzór biznesowy nad wykorzystaniem systemów informatycznych (TMS) do planowania tras i zarządzania flotą jak i monitorowania jakości usług (terminowość)
przekładanie wątpliwości klientów i zespołów UX na problemy badawcze,
tworzenie scenariuszy badań, analiza i interpretacja wyników,
prezentacja wyników badań i wniosków,
samodzielne prowadzenie badań UX na różnych etapach cyklu życia produktu (online/offline), od doboru odpowiedniej metody, planowanie i realizację (obserwacja, wywiady, testy użyteczności itp.)pełnienie roli moderatora podczas badań z użytkownikami,
aktywne poszukiwanie nowych metod badawczych i sposobów na ciągłe usprawnianie procesu badawczego,
komunikacja z właścicielami produktu i testowanie nowych pomysłów,
ścisła współpraca z zespołem projektowym,
dbanie o wymianę wiedzy pomiędzy zespołami UX, właścicielami produktu,
przygotowywanie prognoz, analiz, statystyk i zestawień danych zleconych przez przełożonego oraz kierownictwo centrum dystrybucyjnego, interpretacja wyników i prezentowanie wniosków,
optymalizacja procesów logistycznych w aspekcie kosztów, jakości oraz bezpieczeństwa, poprzez proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań technicznych, informatycznych oraz organizacyjnych,
weryfikacja wdrożonych zmian procesowych pod kątem przyjętych wskaźników,
przygotowywanie i dystrybucja raportów zgodnie z bieżącymi potrzebami Działu Operacyjnego,
zapewnienie wsparcia analitycznego dla kierowników i koordynatorów poszczególnych komórek organizacyjnych w Dziale Operacyjnym,
udział w projektach działowych oraz firmowych,
udział w testach operacyjno-logistycznych procesów na systemach wiodących w Centrum Dystrybucyjnym,
współpraca z zespołami operacyjnymi oraz pozostałymi sekcjami w Dziale Operacyjnym