Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2136)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2136 )
Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa
Gdańsk
Wygasła: 15.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
jako nasz przedstawiciel będziesz budować i utrzymywać relacje, prowadzić negocjacje i rozmowy handlowe z naszymi partnerami biznesowymi z regionu: Trójmiasto i okolice
dbać o dobrą dystrybucję i wysoką sprzedaż naszych produktów (Camel, Winston, LD i Logic)
będziesz wdrażać programy marketingowe w PSD zapewniając dobrą ekspozycję naszych marek
samodzielnie planować realizację celów sprzedażowych
Business Relationship Management: Understand business needs and priorities of different M&S Functions. Coordinate various initiatives to deliver business value in line with Digital and IT Strategy as well as provision of functional expertise for owned applications and securing its adoption and proper use
Project / Change Management: Work on the projects/demands under assignment ensuring the tasks under his/her responsibility are done as planned and aligned with JTI IT quality standards. Secure project completion anticipating potential risks
Application Maintenance / Quality Assurance Support: Perform quality reviews of application and deliverables; participate in System Test phases to ensure markets' requirements are meeting and no side issues are appearing in order to improve quality of UAT releases; follow defined processes to ensure a smooth execution of planned activities; ensure all guidelines, processes and procedures are followed within IT BTS M&S Corporate related initiatives
Budget Responsibility: Support Budget Planning and Forecast. Prepare TDT, ASP (Annual Strategy Planning) and LE. Brief other IT teams to secure proper allocation of Global IT resources and budget to the related activities
Customize, develop and implement the JTI Poland Compensation & Benefits processes following JTI global remuneration principles & practices to ensure external competitiveness and internal sustainability to fully support the attraction and retention of the right caliber employees
Coordinate all activities related to headcount and labour cost planning, analysis and reporting through dedicated planning cycles and any ad-hoc needs to ensure a seamless approval and monitoring of People & Culture budget
Identify and make recommendations on pay and benefits practices including payline development through proper review, analysis and socialization of relevant market data and trends
Ensure communication and education of Compensation & Benefits practices and policies across the organization to realize current and potential employees' understanding of our offerings while safeguarding the desired transparency
Contribute to building the agile mindset and ways of working within the organization
koordynacja procesów obsługi konsumentów (w tym także kampanii marketingowych), mając na celu zapewnienie najwyższej jakości obsługi zgłoszeń konsumentów (infolinia, email)
współpraca z agencjami zewnętrznymi i weryfikacja jakości ich pracy
współtworzenie kampanii aktywacyjnych dla naszych konsumentów z użyciem narzędzi digital, jak i off-line (np. aktywacje w kanale Horeca, podczas Festiwali, czy w punktach Detalu Niezależnego)
monitorowanie i analizowanie wyników podległych kanałów sprzedaży (raporty Excel, PowerBI)
Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa
Bydgoszcz
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
jako nasz przedstawiciel będziesz budować i utrzymywać relacje, prowadzić negocjacje i rozmowy handlowe z naszymi partnerami biznesowymi z regionu: Bydgoszcz, Nakło, Toruń, Inowrocław
dbać o dobrą dystrybucję i wysoką sprzedaż naszych produktów (Camel, Winston, LD, Logic i Ploom)
będziesz wdrażać programy marketingowe w PSD zapewniając dobrą ekspozycję naszych marek
samodzielnie planować realizację celów sprzedażowych
Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa
Poznań
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
jako nasz przedstawiciel będziesz budować i utrzymywać relacje, prowadzić negocjacje i rozmowy handlowe z naszymi partnerami biznesowymi z regionu powiatów: poznańskiego, gnieźnieńskiego, śremskiego, kościańskiego
dbać o dobrą dystrybucję i wysoką sprzedaż naszych produktów (Camel, Winston, LD, Logic i Ploom)
będziesz wdrażać programy marketingowe w PSD zapewniając dobrą ekspozycję naszych marek
samodzielnie planować realizację celów sprzedażowych
Drive the implementation of JTI Polska - Market L&D strategy in line with business priorities and set budget to ensure employee development needs are identified, solutions developed & implemented and the impact of such interventions fully followed-up
Fully participate in the Company's Talent Management processes ensuring effective talent identification, development and succession planning while leading the creation, adoption and utilization of relevant tools to support the process
Manage and deliver P&C projects in close collaboration with the Agile Team ensuring the project master plan is developed, aligned and relevant resources assigned, deliverables are being executed within deadlines and projects closure properly completed within agreed resources
Work in close partnership with the P&C Leadership team to drive stakeholder engagement on P&C projects by preparing, socializing and approving various project progress reports and updates
Contribute to building the agile mindset and ways of working within the organization
Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa
Gdynia
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
jako nasz przedstawiciel będziesz budować i utrzymywać relacje, prowadzić negocjacje i rozmowy handlowe z naszymi partnerami biznesowymi z regionu: miasto Gdynia, powiat lęborski oraz wejherowski
dbać o dobrą dystrybucję i wysoką sprzedaż naszych produktów (Camel, Winston, LD, Logic i Ploom)
będziesz wdrażać programy marketingowe w PSD zapewniając dobrą ekspozycję naszych marek
samodzielnie planować realizację celów sprzedażowych
Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa
Andrychów
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
jako nasz przedstawiciel będziesz budować i utrzymywać relacje, prowadzić negocjacje i rozmowy handlowe z naszymi partnerami biznesowymi z regionu: Andrychów i okolice, Brzeszcze i okolice
dbać o dobrą dystrybucję i wysoką sprzedaż naszych produktów (Camel, Winston, LD, Logic i Ploom)
będziesz wdrażać programy marketingowe w PSD zapewniając dobrą ekspozycję naszych marek
samodzielnie planować realizację celów sprzedażowych
Take full accountability for the Intercompany planning and Entity related items (taxes, interest, loan, In-house Bank)
Consolidate Net Income/Balance Sheet/FCF plans on the Entity Level (Market, Factory, Intercompany, Global Functions)
Support the Manager in the process of preparing annual and monthly financial plans in the format of market FCF in accordance with the guidelines and deadlines set by the regional FP&A team and Corporate Finance
Build effective professional relations with contact persons in particular departments; organize and lead meetings to collect data and prepare plan submissions; provide financial expertise to other functions and participate in projects as required
Support the financial performance of entity review against the KPI's; ensure senior management is provided with meaningful analysis and suggestions for alternatives or corrective actions when necessary to meet business/financial objectives
Manage various tasks and projects as they arise and upon manager’s request
Verification and approval of tax calculations (VAT, CIT, WHT, real estate), reconciliation of tax accounts, ensuring correct and timely filing
Verification of contracts, internal procedures, processes and transactions to ensure compliance with the international and domestic tax law & practices
Providing ongoing tax advice to the business in any tax matter raised
Monitoring changes in tax regulations, analysis of the effects of those changes on business practice and collaboration with relevant stakeholders in the implementation of appropriate changes within the organization
Preparation of applications for tax rulings and other arrangements with tax authorities
Collaboration with tax and customs authorities and support during tax audits, proceedings, functioning of the tax bonded warehouse
Support in preparation of transfer pricing documentation according to local statutory requirements
Support local and global projects from the tax perspective
Compliance and execution of JTI policies, procedures and processes as well as JSOX controls
Preparation and doing training for business stakeholders in order to enhance tax awareness across the organization
Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa
Białystok
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Będziesz budować i utrzymywać relacje, prowadzić negocjacje i rozmowy handlowe z naszymi partnerami biznesowymi z regionu: Ciechanów, Pułtusk, Przasnysz, Maków Mazowiecki
Będziesz dbać o dobrą dystrybucję i wysoką sprzedaż naszych produktów (Camel, Winston, LD i Logic)
Będziesz wdrażać programy marketingowe w PSD zapewniając dobrą ekspozycję naszych marek
Będziesz samodzielnie planować realizację celów sprzedażowych
Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa
Ciechanów
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Będziesz budować i utrzymywać relacje, prowadzić negocjacje i rozmowy handlowe z naszymi partnerami biznesowymi z regionu: Ciechanów, Pułtusk, Przasnysz, Maków Mazowiecki
Będziesz dbać o dobrą dystrybucję i wysoką sprzedaż naszych produktów (Camel, Winston, LD i Logic)
Będziesz wdrażać programy marketingowe w PSD zapewniając dobrą ekspozycję naszych marek
Będziesz samodzielnie planować realizację celów sprzedażowych
Przygotowanie analiz i raportów związanych z KPI w obszarze produkcyjnym
Tworzenie i przedstawianie analiz oraz raportów produkcyjnych, w tym odpowiedzialność za przygotowanie danych niezbędnych do planowania długo i średnioterminowego
Comiesięczne uzgadnianie stanów magazynowych i analiza właściwego ich zużycia do celów produkcyjnych
Współpraca z Kontrolerami Produkcji, Działem Jakości, Działem Produkcji w celu usprawniania i optymalizacji procesów
Preparing data / calculating and completing tax declarations in accordance with the required regulations, doing verifications, with main focus on VAT and excise tax
Posting and reconciliation of relevant tax accounts
Reviewing source documents (i.e. contracts, invoices, shipping documents, and other if needed) in order to ensure tax compliance
Close cooperation with GBS in terms of VAT compliance process
Preparing and / or maintaining up-to-date relevant tax compliance procedures
Providing ongoing indirect tax consultations and advices to operational teams
Preparing tax data and replies to financial audits, tax authorities and other administrative bodies
Doing tax analysis and researches
Preparing drafts for tax rulings
Monitoring changes in indirect tax regulations and ongoing analysis of the effects of changes on tax and business processes, preparing relevant communication
Support in automation and improvements of tax processes taking into consideration new tax regulations and changes
Preparing data / calculating and completing tax declarations in accordance with the required regulations, doing verifications, with main focus on VAT and excise tax
Posting and reconciliation of relevant tax accounts
Reviewing source documents (i.e. contracts, invoices, shipping documents, and other if needed) in order to ensure tax compliance
Close cooperation with GBS in terms of VAT compliance process
Preparing and / or maintaining up-to-date relevant tax compliance procedures
Providing ongoing indirect tax consultations and advices to operational teams
Preparing tax data and replies to financial audits, tax authorities and other administrative bodies
Doing tax analysis and researches
Preparing drafts for tax rulings
Monitoring changes in indirect tax regulations and ongoing analysis of the effects of changes on tax and business processes, preparing relevant communication
Support in automation and improvements of tax processes taking into consideration new tax regulations and changes
Zarządzanie bazą punktów sprzedaży na podległym terytorium, pod kątem ilościowym i jakościowym
Współpraca oraz budowanie relacji biznesowych z najważniejszymi klientami na podległym obszarze (woj. pomorskie)
Odpowiedzialność za ilościową i jakościową implementację programów marketingowych oraz materiałów wspomagających sprzedaż w punktach na podległym obszarze
Weryfikacja poprawności rozliczania akcji marketingowych zgodnie z wytycznymi i standardami JTI
Odpowiedzialność za ilość oraz jakość inwestycji na podległym terenie
Monitoring procesu egzekucji warunków umowy oraz rentowności kontraktów
Monitorowanie i analiza realizacji celów - analiza potencjalnych obszarów ryzyka i znajdowanie rozwiązań
Rozliczanie podwładnych ze stanu powierzonego im mienia oraz kontrola rozliczenia z hurtownią
Wsparcie i współpraca z zespołami 1-2-1 w celu najlepszego doboru punktów sprzedaży do działań Ambasadorów JTI
Aktywna współpraca z Przedstawicielami działu hurtowego i nowoczesnego
Efektywne zarządzanie zespołem w celu realizacji celów biznesowych i zapewnienie spójności strategii JTI
Przeprowadzanie regularnych audytów z zespołem na powierzonym obszarze
Odpowiedzialność za indywidualny rozwój podwładnych poprzez regularny coaching, zapewnienie uczestnictwa podwładnych w szkoleniach organizowanych przez Dział Szkoleń
Odpowiedzialność za rekrutację i adaptację nowych członków zespołu
Prowadzenie projektów usprawniających pracę maszyn i urządzeń produkcyjnych
Analiza i eliminowanie strat związanych z awarią i z konserwacją maszyn
Wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie wydajności maszyn, poprawę jakości, redukcję postojów technicznych oraz redukcję kosztów utrzymania ruchu maszyn
Opracowywanie krótkoterminowych planów działania (24h) i ustalanie priorytetów
Wdrażanie zasad i standardów TPM
Prowadzenie specjalistycznych szkoleń technicznych dla zespołu
Nadzorowanie poszczególnych etapów projektów dotyczących usprawniania i optymalizacji procesów produkcyjnych pod względem poprawy wydajności, efektywności, ergonomii, bezpieczeństwa oraz jakości
Analizowanie procesu produkcyjnego w zakresie eliminacji / redukcji ryzyka, strat oraz minimalizacji zatrzymań linii produkcyjnych
Opracowywanie krótkoterminowych planów działania (24h), ustalanie priorytetów i zapewnienie zasobów
Wdrażanie zasad i standardów TPM
Zapewnienie specjalistycznych szkoleń technicznych dla pracowników
Nadzorowanie poszczególnych etapów projektów dotyczących usprawniania i optymalizacji procesów produkcyjnych pod względem poprawy wydajności, efektywności, ergonomii, bezpieczeństwa oraz jakości
Analizowanie procesu produkcyjnego w zakresie eliminacji / redukcji ryzyka, strat oraz minimalizacji zatrzymań linii produkcyjnych
Opracowywanie krótkoterminowych planów działania (24h), ustalanie priorytetów i zapewnienie zasobów
Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych i zapewnienie specjalistycznych szkoleń dla pracowników
Run End-to-end career management for dedicated business unit employees, understood as: execution Performance Evaluation processes with focus on quality of the outcome, assessments management and performance feedback to employees, facilitation of Talent Discussions, provide merytorical input in creation of tailored development plans for identified Talents, support staff performance via implementation of L&D solutions
Support organizational changes within business unit by providing People and Culture expertize on promotions/lateral moves, creating new positions (job descriptions, job evaluations, structure placement). Coordinate recruitment activities and selection process, support in base requirements preparation for vacant positions. Conduct, analyze and propose actions based on exit interviews
Coordinate training needs analysis, training plan execution, identify staff development gaps in wide spectrum (per position type) and narrow spectrum (per employee)
Coordinate and provide support to the dedicated business unit in terms of People & Culture processes and related documentation (APSP, ASR process, position changes, employee terminations, C&B expertise). Act as liaison between business unit and other People & Culture functions
Provide overall support for line managers in people related aspects, monitor engagement, conduct / support line managers in disciplinary discussions and conflict management. Managing employee questions related to People and Culture
Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa
Warszawa
Wygasła: 10.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
jako nasz przedstawiciel będziesz budować i utrzymywać relacje, prowadzić negocjacje i rozmowy handlowe z naszymi partnerami biznesowymi z regionu: Warszawa, Legionowo
dbać o dobrą dystrybucję i wysoką sprzedaż naszych produktów (Camel, Winston, LD, Logic i Ploom)
będziesz wdrażać programy marketingowe w PSD zapewniając dobrą ekspozycję naszych marek
samodzielnie planować realizację celów sprzedażowych
Będziesz członkiem zespołu, w skład którego wchodzą Operatorzy, Mechanicy i Ty Elektronik
Razem będziecie się wspierać i dbać o zachowanie ciągłości pracy oraz jak najwyższej efektywności pracy linii produkcyjnych
Dzień pracy będzie zawierał: pracę na linii, wykonywanie czyszczeń prewencyjnych pod względem elektrycznym, wykonywanie prewencji i przeglądów, przeprowadzanie zmian zleceń (programowanie linii w nowe zlecenie) oraz reagowanie na awarie
Nadzorowanie poszczególnych etapów projektów dotyczących usprawniania i optymalizacji procesów produkcyjnych pod względem poprawy wydajności, efektywności, ergonomii, bezpieczeństwa oraz jakości
Analizowanie procesu produkcyjnego w zakresie eliminacji / redukcji ryzyka, strat oraz minimalizacji zatrzymań linii produkcyjnych
Przygotowywanie danych do analizy LOSS TREE, weekly and monthly DDS
Odpowiedzialność za jakość i wdrażanie DMS Center Lines na podległym obszarze
Opracowywanie krótkoterminowych planów działania (24h), ustalanie priorytetów i zapewnienie zasobów
Zapewnienie specjalistycznych szkoleń technicznych dla pracowników
- Develop a strong relationship and work closely with the business community, Delivery & Deployment Program teammates, respective BTS and other D&IT teams, leveraging business process knowledge to drive the assessment of specific technology requirements
- Communicate findings to the IT Business Solutions Manager / Cluster Lead / Program Lead to ensure alignment with established priorities, and to aid in: (1) formulating the right solution strategy for the Factory / Program and (2) managing the demand for IT solutions and services
- Provide effective communication to relevant parties
Cluster Delivery :
- Business solution related demands analysis for home location / cluster
- Project support and Change Management support for local applications / assistance with global projects delivery for Factory / Cluster scope
- Business Application maintenance and support for local applications / local instances of global Applications
- IT SME for local / cluster GSC departments
- Vendor management, Security, Business Continuity, Compliance & Governance in home location
Delivery / Deployment Programs participation :
- Specialize in at least one global Solution-Delivery
- Implementation of strategic Must-Do’s across GSC factories
- Delivery of expert services (D&A, UX, GSC specific solutions) among all GSC factories
- Design and Delivery of scalable / global program solutions across factories in collaboration with respective BTS and other D&IT teams
- Collaborate with BTS team to ensure key Global GSC IT Solution are maintained and supported properly for stable service
- Realization of synergies and definition of applicable program standards for Factory IT
- Continue Business Application support and maintenance for local application
Security, Business Continuity, Compliance & Governance :
- Through partnership with the IT user community, stay up-to-date on business initiatives requiring technology implementation, making sure that IT is involved from the initial stage
- Monitor compliance of IT solution implementation projects vis-a-vis IT standards, policies and procedures, and applicable J-Sox and IT risk controls
- Contributes to the management of respective regular activities including review, testing and back-up resource planning
- Assist in evaluating the feasibility of leveraging existing solutions to optimize expected benefits and total cost of ownership
- Provide the necessary support to evaluate the IT cost impact of solution(s) to be implemented, including comparative cost-benefit analysis
- Provide project budgeting support, ensuring compliance with JTI operating guidelines, policies and procedures
-Assists Business Solutions Manager / Cluster Lead / Program Lead in planning and execution of the IT AP/SP budgets (for Business Application's systems/services) and any adjustments through budget process
Zarządzanie zmianą tak, by wykonane zostały plany produkcyjne i zrealizowane wskaźniki produkcyjne
Zarządzanie i uzupełnianie czasu pracy podległych pracowników w systemie płacowym
Kierowanie pracownikami i organizacją pracy działu w czterobrygadowym systemie pracy
Nadzór nad przestrzeganiem i poprawą obowiązujących standardów (BHP, 5S3R, ISO 9001) oraz norm postępowania w podległym obszarze w zgodzie z zasadami bezpieczeństwa
Przeprowadzanie audytów stanu funkcjonowania maszyn i systemów oraz wdrażaniem działań naprawczych
Nadzór nad parametrami receptur w celu uzyskania odpowiedniej jakości produktu
Bieżąca współpraca z działami planowania produkcji, jakości oraz utrzymania ruchu
Przygotowanie raportów i analiz
Ciągłe doskonalenie poprzez poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań prowadzących do podnoszenia efektywności pracy, jakości produktu oraz redukcji kosztów wytwarzania i zmniejszania ilości odpadów
Przeprowadzanie niezależnych przeglądów procesów biznesowych oraz związanych z nimi kontroli, zgodnie z globalnymi politykami i procedurami JTI
Pełnienie kluczowej roli jako osoba kontaktowa dla właścicieli kontroli JSOX oraz operacyjnych, a także wspieraniem ich okresowych przeglądów (przygotowywanie planów kampanii, komunikacji, planów naprawczych, rekomendacji oraz szkoleń w razie potrzeby)
Identyfikacja nieprawidłowości lub nieefektywności kontroli oraz wsparciem w ponownym szacowaniu i ocenie ryzyka wynikającego z funkcjonowania procesów
Wsparcie poszczególnych działów firmy w przygotowaniu do audytu wewnętrznego lub zewnętrznego w zakresie testowania kontroli JSOX
Samodzielna i proaktywna analiza danych oraz dostarczanie rekomendacji i rozwiązań w celu poprawy wyników działów Commercial Planning oraz Sales w obszarze wszystkich kanałów (kanały tradycyjny, hurtowy, nowoczesny, 1-2-1)
Tworzenie modeli biznesowych dla segmentacji Punktów Sprzedaży na rynku polskim, wspieranie rozwoju kanałów handlowych w obszarze dystrybucji produktów JTI, tempa sprzedaży i wymaganych inwestycji
Współzarządzanie bazami danych (np. TME i SQL Server)
Rekomendowanie usprawnień dla metod wewnętrznego zarządzania danymi; udział w procesie dotyczącym zewnętrznej bazy danych (np. SAP, hurtownia danych) i jej ładowania na różne platformy (TME, JTI GO, Nexus). Dbanie o jakość danych i procesy związane z dostępem do nich
Prowadzenie cross-funkcyjnych projektów biznesowych nastawionych na ciągły rozwój biznesu
Obsługa i eksploatacja: kotłowni wodnej i parowej, węzłów ciepła technologicznego, Stacji Uzdatniania Wody oraz pomp głębinowych zaopatrujących zakład w wodę
Obsługa parku maszynowego zaopatrującego produkcję w media, tj. sprężarek, pomp próżniowych, systemu przesyłu krajanki, systemu HVAC, systemów ochrony pożarowej (instalacja hydrantowa i Sprinkler)
Wykonywanie zamówień na materiały i części zamienne
Monitorowanie i prowadzenie ewidencji ilości gazu, pary technologicznej, wody, ścieków itp
Zarządzanie materiałem niezgodnym i obsługa reklamacji materiałów nietytoniowych
Wykonywanie kontroli wizualnej materiałów wejściowych przez identyfikowanie wad w odniesieniu do katalogu defektów oraz Standardu Kolorów
Raportowanie wyników badań zgodnie z wymogami
Tworzenie nowych oraz udoskonalanie istniejących raportów jakościowych w oprogramowaniu Power BI
Realizacja zadań administracyjnych Zespołu
Projekty i inicjatywy na rzecz zapewnienia i poprawy jakości materiałów poprzez bliską współpracę z działem produkcji, R&D, działem zakupów oraz dostawcami
Tworzenie, aktualizacja wewnętrznych instrukcji i procedur jakościowych
Co-creating e-commerce development plan in line with digital strategy and brand/market/HQ guidelines
Supporting operational processes related to direct to consumer eCommerce development and store functioning to provide seamless business and customer experience
Being responsible for customer acquisition and retention execution including: PPC, SEO, Affiliate, Email, Retargeting, Display, Social Media in order to create awareness and bring
relevant traffic to the website
Co-operating with media, performance agencies as well as web and software developers on e-commerce platform and e-CRM development
Supporting data collection, analytics and performance reporting of digital channels in order to track key KPIs and look after sales results
Management of product catalogue and content on e-commerce platform based on global brand guidelines
Creating and implementing marketing activities e.g. promotions
Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa
Borne Sulinowo
Wygasła: 22.12.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
jako nasz przedstawiciel będziesz budować i utrzymywać relacje, prowadzić negocjacje i rozmowy handlowe z naszymi partnerami biznesowymi z regionu: Szczecinek, Borne Sulinowo, Drawsko Pomorskie, Czaplinek, Człuchów
dbać o dobrą dystrybucję i wysoką sprzedaż naszych produktów (Camel, Winston, LD i Logic)
będziesz wdrażać programy marketingowe w PSD zapewniając dobrą ekspozycję naszych marek
samodzielnie planować realizację celów sprzedażowych
Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa
Czaplinek
Wygasła: 22.12.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
jako nasz przedstawiciel będziesz budować i utrzymywać relacje, prowadzić negocjacje i rozmowy handlowe z naszymi partnerami biznesowymi z regionu: Szczecinek, Borne Sulinowo, Drawsko Pomorskie, Czaplinek, Człuchów
dbać o dobrą dystrybucję i wysoką sprzedaż naszych produktów (Camel, Winston, LD i Logic)
będziesz wdrażać programy marketingowe w PSD zapewniając dobrą ekspozycję naszych marek
samodzielnie planować realizację celów sprzedażowych
Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa
Drawsko Pomorskie
Wygasła: 22.12.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
jako nasz przedstawiciel będziesz budować i utrzymywać relacje, prowadzić negocjacje i rozmowy handlowe z naszymi partnerami biznesowymi z regionu: Szczecinek, Borne Sulinowo, Drawsko Pomorskie, Czaplinek, Człuchów
dbać o dobrą dystrybucję i wysoką sprzedaż naszych produktów (Camel, Winston, LD i Logic)
będziesz wdrażać programy marketingowe w PSD zapewniając dobrą ekspozycję naszych marek
samodzielnie planować realizację celów sprzedażowych
Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa
Szczecinek
Wygasła: 22.12.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
jako nasz przedstawiciel będziesz budować i utrzymywać relacje, prowadzić negocjacje i rozmowy handlowe z naszymi partnerami biznesowymi z regionu: Szczecinek, Borne Sulinowo, Drawsko Pomorskie, Czaplinek, Człuchów
dbać o dobrą dystrybucję i wysoką sprzedaż naszych produktów (Camel, Winston, LD i Logic)
będziesz wdrażać programy marketingowe w PSD zapewniając dobrą ekspozycję naszych marek
samodzielnie planować realizację celów sprzedażowych
Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka Handlowa
Złocieniec
Wygasła: 22.12.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
jako nasz przedstawiciel będziesz budować i utrzymywać relacje, prowadzić negocjacje i rozmowy handlowe z naszymi partnerami biznesowymi z regionu: Szczecinek, Borne Sulinowo, Drawsko Pomorskie, Czaplinek, Człuchów
dbać o dobrą dystrybucję i wysoką sprzedaż naszych produktów (Camel, Winston, LD i Logic)
będziesz wdrażać programy marketingowe w PSD zapewniając dobrą ekspozycję naszych marek
samodzielnie planować realizację celów sprzedażowych
Zapewnienie przestrzegania procedur BHP, jakości wyników produkcji
Udział w uruchamianiu nowych linii produkcyjnych, projektów
Organizowanie i nadzorowanie zespołu na terenie zakładu, zapewnienie zgodności z przepisami dotyczącymi BHP i jakości
Monitorowanie linii produkcyjnych w celu wdrażania ulepszeń poprzez podnoszenie standardów i szkolenie pracowników
Organizowanie i nadzorowanie linii produkcyjnych w celu utrzymania sprzętu produkcyjnego i czystości w miejscu pracy zgodnie ze specyfikacjami i odpowiednimi procedurami kontroli na miejscu w zakresie napraw, konserwacji sprzętu, kalibracji sprzętu
Zapewnienie zgodności ze wszystkimi obowiązującymi instrukcjami i procedurami dotyczącymi obsługi sprzętu i kontroli produkcji na linii produkcyjnej
Informowanie kierownika linii o stratach na linii, nieprawidłowościach procesu i napotkanych problemach
Analizowanie procesu produkcyjnego w zakresie eliminacji / redukcji ryzyka, strat oraz minimalizacji zatrzymań linii produkcyjnych
Nadzorowanie działań dostawców (serwisy, instalacje, uruchomienia, testy) na miejscu, wymianie informacji z dostawcami i fabrykami
Prowadzenie testów akceptacyjnych maszyn, testów potwierdzających i innych, przygotowywaniem raportów przestojów, prezentacji
Codzienne zadania Inżynierów B&U, takie jak: zgłaszanie wykonawców przy bramie bezpieczeństwa, przygotowywanie prostych zamówień zakupowych, zbieranie formularzy bezpieczeństwa i rejestrowanie wykonawców, monitorowanie procesu zarządzania zmianą
Praca związana z utrzymaniem urządzeń Building&Utilities
Kontrola i przygotowanie obszarów do standardów 5S3R oraz wdrażanie sugestii pracowniczych
Nadzorowanie działań dostawców (serwisy, instalacje, uruchomienia, testy) na miejscu, wymianie informacji z dostawcami i fabrykami
Prowadzenie testów akceptacyjnych maszyn, testów potwierdzających i innych, przygotowywanie raportów przestojów, prezentacji
Codzienne zadania Inżynierów Projektu, takie jak: zgłaszanie wykonawców przy bramie bezpieczeństwa, przygotowywanie prostych zamówień zakupowych, zbieranie formularzy bezpieczeństwa i rejestrowanie wykonawców, monitorowanie procesu zarządzania zmianą
Proces Robustification, zbieranie i wypełnianie formularzy
Ensure timely execution of end-to-end lease accounting process in accordance with IFRS and JSOX requirements;
Assist Team Lead and Experts to manage the governance of the processes & related controls;
Support Experts in more complex projects and activities including non-typical ad hoc tasks, audit queries, system testing, etc
Work with the team to identify areas for continuous improvement to support productivity and strengthen the control environment; Providing knowledge transfer and training to new team members
MM and FX transactions validation and processing (including derivatives, debt market) and treasury transactions confirmations issuance (paper or via Finastra)
payments processing from SAP and e-banking platforms
bank statements upload and bank balances reporting
Global treasury master data maintenance for internal and external business partners
Monitoring inter-bank and intra-company settlements, issue resolution and potential risks identification;
Following JSOX controls, internal policy and providing update to those if necessary;
Preparing backup documentation in line with treasury related JSOX controls and operational controls;
Global cooperation with various stakeholders such as banks, markets or HQ treasury and finance teams ensuring high quality of delivered services;
Supporting Manager in process and system improvements by proposing and conducting optimization, simplification and automation;