Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej (umowy o pracę oraz umowy cywilnoprawne), zarządzanie danymi związanymi z zatrudnieniem, aktualizacja danych pracowniczych w systemie,
naliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców oraz prowadzenie dokumentacji płacowej,
udzielanie pracownikom informacji w zakresie kadrowo-płacowym, przygotowywanie zaświadczeń,
sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT oraz sprawozdań GUS,
obsługa systemu kadrowo-płacowego,
współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi,
sporządzanie raportów i zestawień kadrowo – płacowych,
monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń
przyjmowanie Pacjentów i zapisywanie ich do lekarzy, prowadzenie grafiku lekarzy, potwierdzanie wizyt Pacjentów;
udzielanie pełnej i profesjonalnej informacji o oferowanych usługach i zabiegach;
zakładanie dokumentacji medycznej Pacjenta zgodnie z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi;
potwierdzanie prawa Pacjenta do korzystania ze świadczeń finansowanych ze środków publicznych za pomocą systemu eWUŚ, sprawdzanie ważności skierowań itp.;
sprawdzanie danych wpisanych do dokumentacji medycznej pod kątem poprawności i kompletności dokonanych wpisów umożliwiających rozliczanie świadczeń z NFZ oraz innymi płatnikami;
archiwizacja dokumentacji medycznej;
obsługa programu telefonicznej rejestracji Pacjentów i prowadzenie rozmów telefonicznych;
rozliczanie udzielonych świadczeń w systemie informatycznym;
wystawianie zaświadczeń dla pacjentów;
sporządzanie raportów i sprawozdań na potrzeby Dyrekcji Kliniki;
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej (umowy o pracę oraz umowy cywilnoprawne), zarządzanie danymi związanymi z zatrudnieniem, aktualizacja danych pracowniczych w systemie,
naliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców oraz prowadzenie dokumentacji płacowej,
udzielanie pracownikom informacji w zakresie kadrowo-płacowym, przygotowywanie zaświadczeń,
sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz sprawozdań GUS,
obsługa systemu kadrowo-płacowego,
współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi,
sporządzanie raportów i zestawień kadrowo – płacowych,
monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń
Kompleksowa obsługa kanałów Social Media centrum medycznego w zakresie: działów medycznych centrum, zabiegów medycyny estetycznej, drogerii internetowej
Kreowanie i prowadzenie działań reklamowych w Social Media centrum medycznego, w tym m.in. tworzenie postów i relacji zawierających wykonane przez Ciebie fotografie i filmy
Tworzenie i realizacja planów marketingowych
Udział w tworzeniu strategii komunikacji marketingowej w ramach kanałów digitalowych i wsparcia sprzedaży
Prowadzenie projektów z zakresu digital marketingu (content, social, e-mail marketing)
Budowanie wizerunku marki w kanałach on-line
Współtworzenie standardów komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej
Identyfikacja nowych trendów w marketingu internetowym, monitorowanie rynku, analiza działań i rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu wzmocnienie wizerunku marki oraz zwiększenie sprzedaży produktów w Internecie
Zarządzanie marketingiem usług i produktów oraz spójnością promocji w kanałach Social Media
Obsługa programów graficznych, np. Photoshop, Canva
Znajomość algorytmów Facebooka, wskaźników skuteczności reklam w Social Media oraz narzędzi do optymalizacji działań promocyjnych w Internecie
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej (umowy o pracę oraz umowy cywilnoprawne), zarządzanie danymi związanymi z zatrudnieniem, aktualizacja danych pracowniczych w systemie,
naliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców oraz prowadzenie dokumentacji płacowej,
udzielanie pracownikom informacji w zakresie kadrowo-płacowym, przygotowywanie zaświadczeń,
sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz sprawozdań GUS,
obsługa systemu kadrowo-płacowego,
współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi,
sporządzanie raportów i zestawień kadrowo – płacowych,
monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń
przyjmowanie Pacjentów i zapisywanie ich do lekarzy i fizjoterapeutów, prowadzenie grafiku lekarzy i fizjoterapeutów, potwierdzenie wizyt Pacjentów;
udzielanie pełnej i profesjonalnej informacji o oferowanych usługach i zabiegach;
zakładanie dokumentacji medycznej Pacjenta zgodnie z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi;
potwierdzanie prawa Pacjenta do korzystania ze świadczeń finansowanych ze środków publicznych za pomocą systemu eWUŚ, sprawdzanie ważności skierowań itp.;
sprawdzanie danych wpisanych do dokumentacji medycznej pod kątem poprawności i kompletności dokonanych wpisów umożliwiających rozliczanie świadczeń z NFZ oraz innymi płatnikami;
archiwizacja dokumentacji medycznej;
dbanie o dobry wizerunek firmy;
obsługa programu telefonicznej rejestracji Pacjentów i prowadzenie rozmów telefonicznych;
rozliczanie udzielonych świadczeń w systemie informatycznym;
wystawianie zaświadczeń dla pacjentów;
sporządzanie raportów i sprawozdań na potrzeby Dyrekcji Kliniki