Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (14)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 14 )
Specjalista ds. Obsługi Klienta (j. angielski)
Antoniego Madalińskiego 5, Szczecin
Wygasła: 28.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa klientów przychodzących i angażowanie potencjalnych i obecnych klientów poprzez różne kanały, w tym rozmowy telefoniczne, wideokonferencje, e-maile i czaty online
Świadczenie wyjątkowej obsługi klienta przez zrozumienie ich potrzeb oraz prowadzenie ich przez proces zakupu
Pełnienie roli eksperta nt. oferowanych przez nas produktów i skuteczne komunikowanie cech, korzyści i opcji dostosowania potencjalnym nabywcom
Rejestrowanie interakcji z klientami i działań sprzedażowych przy użyciu systemu CRM
Obsługa klientów przychodzących i angażowanie potencjalnych i obecnych klientów poprzez różne kanały, w tym rozmowy telefoniczne, wideokonferencje, e-maile i czaty online
Świadczenie wyjątkowej obsługi klienta przez zrozumienie ich potrzeb oraz prowadzenie ich przez proces zakupu
Pełnienie roli eksperta nt. oferowanych przez nas produktów i skuteczne komunikowanie cech, korzyści i opcji dostosowania potencjalnym nabywcom
Rejestrowanie interakcji z klientami i działań sprzedażowych przy użyciu systemu CRM
organizacja transportu międzynarodowego przy współpracy z takimi firmami jak Fedex czy UPS (paczki do 30kg, przesyłki niestandardowe, przesyłki paletowe)
organizacja transportu lotniczego, morskiego, drogowego w Europie i w całym świecie
tworzenie dokumentacji transportowej i eksportowej i odpowiedzialność za jej kompletność i poprawność
współpraca z agencją celną, negocjowanie warunków współpracy z dotychczasowymi dostawcami i nawiązywanie współpracy z nowymi firmami logistycznymi
weryfikacja kosztów realizacji transportów, reklamowanie u przewoźników problemów z przesyłkami lub fakturami
ścisła współpraca z innymi działami firmy: magazynem, księgowością, sprzedażą, R&D
komunikacja w języku angielskim (głównie pisemna) z Klientami w kwestiach związanych z wysyłką
monitorowanie i aktualizowanie statusów realizacji zamówień
Głównym zadaniem jest ścisła współpraca z zewnętrznym biurem księgowym, któremy należy regularnie przedkładać wszystkie faktury i rozliczenia, a także na bieżąco wyjaśniać jakiekolwiek rozbieżności
Kontrolowanie faktur kosztowych pod względem formalnym i rachunkowym, a także wprowadzanie ich do naszego systemu oraz odpowiednie opisywanie
Wystawianie faktur sprzedażowych (w tym proforma) zgodnie z obowiązującymi zasadami
Realizacja i monitorowanie statusu płatności: faktur, wynagrodzeń, podatków i in
Kontrola rozliczeń wewnętrznych między spółkami - sp. z o.o. oraz ltd
Realizacja zwrotów dla klientów poprzez dedykowany do tego system
Wykonywanie zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca/ kwartału/ roku
Przygotowywanie podstawowych cyklicznych zestawień i raportów księgowych oraz finansowych, przede wszystkim dla CEO
Sporadyczne zadania administracyjne, takie jakie: kontakt z ubezpieczycielem, zamawianie artykułów biurowych, nadzór nad pocztą
Głównym zadaniem jest ścisła współpraca z zewnętrznym biurem księgowym, któremy należy regularnie przedkładać wszystkie faktury i rozliczenia, a także na bieżąco wyjaśniać jakiekolwiek rozbieżności
Kontrolowanie faktur kosztowych pod względem formalnym i rachunkowym, a także wprowadzanie ich do naszego systemu oraz odpowiednie opisywanie
Wystawianie faktur sprzedażowych (w tym proforma) zgodnie z obowiązującymi zasadami
Realizacja i monitorowanie statusu płatności: faktur, wynagrodzeń, podatków i in
Kontrola rozliczeń wewnętrznych między spółkami - sp. z o.o. oraz ltd
Realizacja zwrotów dla klientów poprzez dedykowany do tego system
Wykonywanie zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca/ kwartału/ roku
Przygotowywanie podstawowych cyklicznych zestawień i raportów księgowych oraz finansowych, przede wszystkim dla CEO
Sporadyczne zadania administracyjne, takie jakie: kontakt z ubezpieczycielem, zamawianie artykułów biurowych, nadzór nad pocztą
Actively and independently look for business clients and provide in-depth research on potential business opportunities for our ever growing line of products
Create a strong leads’ pipeline and turn prospects into clients by an effective combination of outreach methods via phone, email, social media, video calls or even in person meetings if needed
Identify executive level decision makers and discover areas where our capabilities and products are relevant for the prospect, making the pitch
Research, contact and negotiate the cooperation terms with partners and resellers, mainly in the UK & Ireland
Engage with clients and partners directly to build relationships resulting in sales of our products
Liaise with other departments (marketing, production, logistics, product development) to offer the best overall experience and address clients’ needs
Work closely with external accounting office and make sure that all accounting processes are efficient and meet legal/tax requirements and restrictions
Coordinate and support general accounting processes including receivables, payables, payments, intercompany and reconciliation
Process AP invoices timely and accurately
Monitor invoice payment deadlines, prepare remittances, and control the execution of payments
Reply to vendors requests and cooperate with internal stakeholders
Process of refunds to customers
Post and allocate payments and clarify payment differences
Actively and independently look for business clients and provide in-depth research on potential business opportunities for our ever growing line of products
Create a strong leads’ pipeline and turn prospects into clients by an effective combination of outreach methods via phone, email, social media, video calls or even in person meetings if needed
Identify executive level decision makers and discover areas where our capabilities and products are relevant for the prospect, making the pitch
Research, contact and negotiate the cooperation terms with partners and resellers, mainly in the UK & Ireland
Engage with clients and partners directly to build relationships resulting in sales of our products
Liaise with other departments (marketing, production, logistics, product development) to offer the best overall experience and address clients’ needs
Poszukujemy zdolnej i ambitnej osoby, która obejmie stanowisko SEO Specialist i pomoże nam stworzyć i zaimplementować przemyślaną strategię działań SEO, aby nasz brand Hypedome zajmował należyte miejsce w wynikach wyszukiwania. Osoba na tym stanowisku będzie m.in.:
● tworzyć i wdrażać w życie długoterminową strategię SEO,
● skutecznie pozyskiwać wartościowe backlinki,
● przeprowadzać szczegółowe audyty strony i wskazywać sposoby jej optymalizacji,
● efektywnie zlecać zadania Copywriterom i współpracować z kolegami i koleżankami z działu marketingu