Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (25)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 25 )
HR Assistant
Warszawa
Wygasła: 28.05.2022
part time
umowa zlecenie
assistant
Obowiązki:
We are looking for enthusiastic and HR passionate students or graduates to join our HR team in order to start and develop their professional career in Human Resources sphere
Position objective:
Supporting HR processes in the Central Eastern European Region from the administration side
Scope of responsibilities:
1.Administration support in recruitment processes in the Region:
• agreement with headhunters and job agencies,
• preparing job adverts and taking care of publishing those at job portals,
• helping managers to prepare job descriptions and documents needed for positions’ benchmarking etc
• issuing offers to the candidates chosen
2. Support in new joiners onboarding process in the Region:
• liaising with managers on the check list of what is necessary for the new joiners smooth onboarding process
• collecting documents for preparing employee files
• exchanging new joiner data with payroll providers in the Region
• taking care of compulsory medical check-ups and safety trainings etc
3. Support in preparation of employment contracts and hiring documentation and exchanging those with our payroll providers
4. Preparation of annexes/agreements to the employment contracts on account of merit increases or change of other employment conditions, targets setting, bonus calculations for the Region and other documentation
5. Support in drafting internal policies and regulations
6. Support in annual HR processes such as performance management, salary reviews and bonus processes
7. Administration of Social Fund and administration of benefits in Poland
8. Cooperation with payroll providers and specifically helping in submitting input for the payroll in Poland
9. Support in updating Workday data for employees and contingent workers in the Region
10. Supporting managers in preparing job requisitions and other transactions in Workday and obtaining all necessary approval steps for hires and change of employment conditions
11. Administration of the time and absence (T&A) system in Poland and supporting managers in T&A systems in the Region
12. Support in the HR budgeting process in the Region
Customer Service Specialist/Specjalista ds. Obsługi Klientów
Warszawa
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Oferowane stanowisko pracy polega głównie na obsłudze zamówień Partnerów Handlowych firmy od złożenia zamówienia do jego realizacji. Równocześnie Customer Service Specialist intensywnie współpracuje z wszystkimi pozostałymi działami firmy:
• Sprzedaż, Marketing, Finanse;
• z europejską centralą logistyczną firmy;
• z zewnętrznymi dostawcami usług powiązanych z pracą działu
Zakres obowiązków:
• kompleksowa obsługa zamówień oraz dostaw do Partnerów Handlowych, w szczególności:
o Wprowadzanie zamówień do systemu operacyjnego (SAP) wraz z kontrolą warunków sprzedaży;
o Uzgadnianie terminu dostawy, kontrola realizacji dostawy;
o Kontrola zgodności wystawionych faktur sprzedaży;
o Wystawianie odpowiednich korekt faktur sprzedaży;
o dbałość o ich terminowe dostarczenie do Partnerów Handlowych dokumentów;
• współpraca z europejskimi magazynami centralnymi firmy;
• współpraca z stałymi zewnętrznymi dostawcami usług takich jak firmy transportowe, magazyn lokalny, serwis gwarancyjny i inne;
• koordynacja wybranych projektów w ramach działu;
Szukamy osoby, która będzie współtworzyć komunikację marek Remington, Russell Hobbs i George Foreman w kanałach digital oraz uzupełni nasz zespół swoim zmysłem estetycznym i kreatywnymi pomysłami
Zakres obowiązków:
• Planowanie i przygotowanie samodzielnie lub z pomocą agencji contentu kreatywnego do kampanii digital (banery, landing page, posty social media, e-mail marketing, webpush)
• Realizacja strategii rich content we współpracy z detalistami prowadzącymi sklepy online: przeprowadzanie audytów kart produktowych; projektowanie wizualne kart produktowych; aktualizacja treści kart produktowych; realizacja standardów ekspozycji; zapewnienie właściwej nawigacji w obrębie sklepów online partnerów; analizowanie, monitoring oraz ocena efektywności prowadzonych działań
• Zarządzanie treściami na stronach internetowych marek (mile widziane doświadczenie w Magento + zasad SEO)
• Planowanie, wdrożenie z agencją i raportowanie kampanii płatnych (Facebook Ads, Google Ads)
• Dbałość o spójność komunikacji wizualnej marki (na podstawie globalnych wytycznych, ale z lokalną finezją)
• Analiza i zrozumienie zachowań konsumentów
• Przygotowywanie raportów i wyciąganie wniosków z prowadzonych działań
• Współpraca z działem marketingu i sprzedaży
• Zarządzanie zespołem zewnętrznych grafików i copywriterów
Customer Service Specialist/Specjalista ds. Obsługi Klientów
Warszawa
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Oferowane stanowisko pracy polega głównie na kompleksowej obsłudze zamówień Partnerów Handlowych firmy od złożenia zamówienia do jego realizacji. Równocześnie Customer Service Specialist intensywnie współpracuje z wszystkimi pozostałymi działami firmy:
• Sprzedaż, Marketing, Finanse;
• z europejską centralą logistyczną firmy;
• z zewnętrznymi dostawcami usług powiązanych z pracą działu
Zakres obowiązków:
• kompleksowa obsługa zamówień oraz dostaw do Partnerów Handlowych, w szczególności:
o Wprowadzanie zamówień do systemu operacyjnego (SAP) wraz z kontrolą warunków sprzedaży;
o Uzgadnianie terminu dostawy, kontrola realizacji dostawy;
o Kontrola zgodności wystawionych faktur sprzedaży;
o Wystawianie odpowiednich korekt faktur sprzedaży;
o dbałość o ich terminowe dostarczenie do Partnerów Handlowych dokumentów;
• współpraca z europejskimi magazynami centralnymi firmy;
• współpraca z stałymi zewnętrznymi dostawcami usług takich jak firmy transportowe, magazyn lokalny, serwis gwarancyjny i inne;
• koordynacja wybranych projektów w ramach działu;
Przedstawiciel Handlowy odpowiada za Region/miejsce pracy: Województwa: mazowieckie, łódzkie, podlaskie, część warmińsko - mazurskiego
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za współpracę z klientami w zoologicznym kanale specjalistycznym oraz e-commerce. Do jej zadań będzie należało osiąganie założonych celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i jakościowych we współpracy z zespołem
Obowiązki:
• Realizacja sprzedaży zgodnie z założonym planem
• Pozyskiwanie nowych Klientów
• Utrzymanie profesjonalnych relacji z Klientami
• Dbanie o ekspozycję i odpowiednią promocję asortymentu w puntach sprzedaży
• Realizacja innych zadań związanych ze strategią sprzedaży
Przedstawiciel Handlowy odpowiada za Region/miejsce pracy: Województwa: mazowieckie, łódzkie, podlaskie, część warmińsko - mazurskiego
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za współpracę z klientami w zoologicznym kanale specjalistycznym oraz e-commerce. Do jej zadań będzie należało osiąganie założonych celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i jakościowych we współpracy z zespołem
Obowiązki:
• Realizacja sprzedaży zgodnie z założonym planem
• Pozyskiwanie nowych Klientów
• Utrzymanie profesjonalnych relacji z Klientami
• Dbanie o ekspozycję i odpowiednią promocję asortymentu w puntach sprzedaży
• Realizacja innych zadań związanych ze strategią sprzedaży