Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (42)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 42 )
Specjalista ds. sprzedaży
Łódź
Wygasła: 14.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
telefoniczna sprzedaż przeżyć do klientów indywidualnych lub biznesowych z oferty Wyjątkowy Prezent oraz ofert wyjazdowych dostępnych na stronie Emoti.pl (połączenia przychodzące i wychodzące),
aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz prowadzenie negocjacji handlowych,
doradztwo oraz przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów,
budowanie pozytywnego wizerunku firmy i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
realizowanie ustalonych celów sprzedażowych,
aktualizowanie bazy wiedzy i bazy klientów,
współpraca z innymi działami firmy np Działem Obsługi Klienta,
telefoniczna sprzedaż przeżyć do klientów indywidualnych lub biznesowych z oferty Wyjątkowy Prezent oraz ofert wyjazdowych dostępnych na stronie Emoti.pl (połączenia przychodzące i wychodzące),
aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz prowadzenie negocjacji handlowych,
doradztwo oraz przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów,
budowanie pozytywnego wizerunku firmy i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
realizowanie ustalonych celów sprzedażowych,
aktualizowanie bazy wiedzy i bazy klientów,
współpraca z innymi działami firmy np Działem Obsługi Klienta,
zarządzanie, organizowanie pracy i wsparcie rozproszonego zespołu obsługi klienta (ok 20 osób) w celu osiągnięcia założonych celów i wskaźników,
dbanie o wysoki standard i jakość świadczonych przez zespół usług (kanały: infolinia/mail/chat),
doskonalenie aktualnych narzędzi, wprowadzanie innowacji i nowych usprawnień w celu ulepszenia działalności działu,
podnoszenie efektywności i wydajności zespołu w zakresie obsługi mailowej i telefonicznej klienta poprzez monitoring poziomu wiedzy i umiejętności, jakości świadczonej pracy, prowadzenie szkoleń oraz ocenę bieżącą i okresową,
sprawowanie nadzoru merytorycznego nad wewnętrzną bazą dotyczącą informacji niezbędnych do bieżącej obsługi użytkowników oraz aktualizowanie jej o zmiany w zakresie procesów i standardów obowiązujących w spółce,
wyznaczanie celów, opracowywanie raportów dotyczących działania zespołu i prezentowanie ich Zarządowi,
układanie grafiku pracy,
telefoniczna i mailowa obsługa klienta, sprzedaż produktów oferowanych przez Pracodawcę,
współpraca z innymi działami firmy w celu doskonalenia procesów mieszczących się w zakresie działania działu obsługi klienta,
prowadzenie i wsparcie rozproszonego zespołu obsługi klienta i sprzedaży (ok 20 osób) w celu osiągnięcia założonych celów i wskaźników,
dbanie o wysoki standard i jakość świadczonych przez zespół usług,
podnoszenie efektywności i wydajności zespołu w zakresie sprzedaży oraz obsługi mailowej i telefonicznej klienta poprzez monitoring poziomu wiedzy i umiejętności, jakości świadczonej pracy, prowadzenie szkoleń, ocenę bieżącą i okresową, rozwijanie narzędzi wspomagających obsługę Klienta i sprzedaż pośrednią,
sprawowanie nadzoru merytorycznego nad wewnętrzną bazą dotyczącą informacji niezbędnych do bieżącej obsługi użytkowników oraz aktualizowanie jej o zmiany w zakresie procesów i standardów obowiązujących w spółce,
przygotowywanie raportów z pracy zespołu,
układanie grafiku pracy,
telefoniczna i mailowa obsługa klienta, sprzedaż produktów oferowanych przez Pracodawcę,
wsparcie administracyjne i organizacyjne biura i punktów sprzedaży
wsparcie oraz aktywna współpraca z Dyrektorem ds. sprzedaży i działem sprzedaży w celu realizacji założonych celów,
analiza sprzedaży w różnych kanałach,
tworzenie długo- i krótkoterminowych strategii rozwoju produktów,
przygotowywanie zestawień, prezentacji i raportów sprzedażowych (w tym cen, marży i sprzedaży produktów w kanałach sprzedaży) oraz rekomendacji z nich płynących,
analiza danych rynkowych oraz konkurencji,
polityka rabatową firmy,
śledzenie trendów, poszukiwanie nowych możliwości rynkowych, rekomendowanie i wdrażanie działań promujących oraz mających na celu wzrost sprzedaży,
uczestnictwo w targach lub spotkaniach biznesowych
opracowywanie i realizacja działań PR mających na celu promocję firmy, jej marek oraz produktów,
budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z dziennikarzami, influencerami i innymi osobami mającymi wpływ na wizerunek firmy,
koordynowanie działań związanych z komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, w tym przygotowywanie informacji prasowych, artykułów, materiałów promocyjnych oraz raportów,
wsparcie komunikacji do mediów i prowadzenie biura prasowego online (pisanie komunikatów prasowych, wykonywanie zdjęć, obsługa monitoringu mediów, pozyskiwanie informacji, prowadzenie baz mediów),
działania związane z CSR & ESG,
planowanie i organizacja eventów produktowych i marek własnych, wydarzeń firmowych, konferencji w bezpośredniej współpracy z innymi działami w firmie,
aranżowanie wystąpień publicznych dla kluczowych stanowisk w firmie
koordynowanie funkcjonowania punktów sprzedaży zgodnie z określonymi standardami,
dbanie o zaopatrzenie sklepów w określonych regionach: woj. mazowieckie, lubelskie, kieleckie lub woj. wielkopolskie, opolskie, dolnośląskie, zachodniopomorskie,
ustalanie celów sprzedażowych dla sklepów w podległym regionie i dbanie o ich realizację,
prowadzenie rekrutacji, szkoleń sprzedażowo-obsługowych oraz ewaluacji z Liderami sklepów,
koordynację działań marketingowych w punktach sprzedaży,
dbanie o rentowność i wydatki w sklepach zgodnie z założonymi budżetami,
tworzenie raportów, analizowanie wyników sprzedaży, wdrażanie działań zwiększających sprzedaż,
koordynowanie funkcjonowania punktów sprzedaży zgodnie z określonymi standardami,
dbanie o zaopatrzenie sklepów w określonych regionach: woj. mazowieckie, lubelskie, kieleckie lub woj. wielkopolskie, opolskie, dolnośląskie, zachodniopomorskie,
ustalanie celów sprzedażowych dla sklepów w podległym regionie i dbanie o ich realizację,
prowadzenie rekrutacji, szkoleń sprzedażowo-obsługowych oraz ewaluacji z Liderami sklepów,
koordynację działań marketingowych w punktach sprzedaży,
dbanie o rentowność i wydatki w sklepach zgodnie z założonymi budżetami,
tworzenie raportów, analizowanie wyników sprzedaży, wdrażanie działań zwiększających sprzedaż,
wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych na wyznaczonych rynkach (głównie Polska, Kraje Bałtyckie oraz Finlandia),
cold calling, badanie potrzeb oraz przygotowywanie ofert,
umawianie i odbywanie spotkań handlowych w formule bezpośredniej lub online z potencjalnymi klientami, negocjowanie warunków zamówień oraz finalizacja transakcji biznesowych,
budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami,
realizowanie planów sprzedażowych,
umacnianie profesjonalnego wizerunku firmy, w tym reprezentowanie firmy podczas konferencji i eventów branżowych,
inicjowanie zmian i rozwiązań mających na celu wzrost sprzedaży w kanele B2B,
przygotowywanie raportów oraz analiz sprzedażowych,
koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi zajmującymi się sprzedażą do firm oraz pozyskiwaniem leadów sprzedażowych
wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych na wyznaczonych rynkach (głównie Polska, Kraje Bałtyckie oraz Finlandia),
cold calling, badanie potrzeb oraz przygotowywanie ofert,
umawianie i odbywanie spotkań handlowych w formule bezpośredniej lub online z potencjalnymi klientami, negocjowanie warunków zamówień oraz finalizacja transakcji biznesowych,
budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami,
realizowanie planów sprzedażowych,
umacnianie profesjonalnego wizerunku firmy, w tym reprezentowanie firmy podczas konferencji i eventów branżowych,
inicjowanie zmian i rozwiązań mających na celu wzrost sprzedaży w kanele B2B,
przygotowywanie raportów oraz analiz sprzedażowych,
koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi zajmującymi się sprzedażą do firm oraz pozyskiwaniem leadów sprzedażowych
monitorowanie poziomu zapasów materiałów marketingowych i ich przepływu do sklepów, sterowanie promocjami na produkty wolnorotujące, bieżące dostosowywanie ekspozycji,
zarządzanie kategorią przy współpracy ze wszystkimi interesariuszami (planogram, promocja, merchandising, komunikacja),
realizowanie działań BTL (wprowadzanie nowych produktów na rynek i ich analizowanie, samplingi, promocje konsumenckie, eventy w punktach sprzedaży),
bieżąca współpraca z kierownikami regionalnymi, liderami zespołów sprzedażowych i doradcami w celu osiągnięcia szacowanej sprzedaży w poszczególnych sklepach i sieciach handlowych,
optymalizacja wydatków rynkowych,
monitorowanie danych sprzedaży produktów i analizowanie wyników,
prowadzenie badań rynku, takich jak ankiety klienta i grup fokusowych,
realizacja planów marketingowych i projektów,
zbieranie i rozpowszechnianie najlepszych praktyk dla zyskownych działań marketingowych w trade marketingu
monitorowanie poziomu zapasów materiałów marketingowych i ich przepływu do sklepów, sterowanie promocjami na produkty wolnorotujące, bieżące dostosowywanie ekspozycji,
zarządzanie kategorią przy współpracy ze wszystkimi interesariuszami (planogram, promocja, merchandising, komunikacja),
realizowanie działań BTL (wprowadzanie nowych produktów na rynek i ich analizowanie, samplingi, promocje konsumenckie, eventy w punktach sprzedaży),
bieżąca współpraca z kierownikami regionalnymi, liderami zespołów sprzedażowych i doradcami w celu osiągnięcia szacowanej sprzedaży w poszczególnych sklepach i sieciach handlowych,
optymalizacja wydatków rynkowych,
monitorowanie danych sprzedaży produktów i analizowanie wyników,
prowadzenie badań rynku, takich jak ankiety klienta i grup fokusowych,
realizacja planów marketingowych i projektów,
zbieranie i rozpowszechnianie najlepszych praktyk dla zyskownych działań marketingowych w trade marketingu
wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych na wyznaczonych rynkach (głównie Polska, Kraje Bałtyckie oraz Finlandia),
cold calling, badanie potrzeb oraz przygotowywanie ofert,
umawianie i odbywanie spotkań handlowych w formule bezpośredniej lub online z potencjalnymi klientami, negocjowanie warunków zamówień oraz finalizacja transakcji biznesowych,
budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami,
realizowanie planów sprzedażowych,
umacnianie profesjonalnego wizerunku firmy, w tym reprezentowanie firmy podczas konferencji i eventów branżowych,
inicjowanie zmian i rozwiązań mających na celu wzrost sprzedaży w kanele B2B,
przygotowywanie raportów oraz analiz sprzedażowych,
koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi zajmującymi się sprzedażą do firm oraz pozyskiwaniem leadów sprzedażowych