Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
zapewnienie terminowej realizacji projektów Działu Wsparcia Klienta, związanych z silnikami pomocniczymi (APU) - Lotnictwo Komercyjne
proponowanie ulepszeń produktu w zakresie jego wydajności - w tym bezpieczeństwa, niezawodności, trwałości oraz wszystkich usług związanych z utrzymaniem produktu
realizacja zobowiązań wobec klientów, producentów samolotów oraz władz lotniczych
budowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
przygotowywanie i aktualizacja kluczowych pakietów danych dla programu silnikowego (niezawodność, koszty utrzymania, przegląd programu, FAA, TCM, PMT, spotkania z operatorami)
współpraca z przedstawicielami technicznymi Pratt & Whitney, CFirst i operatorami podczas zdarzeń związanych z działaniem silników APU
rozwiązywanie problemów związanych z działaniem silników APU, wdrażanie usprawnień w celu eliminacji występowania podobnych zdarzeń w przyszłości
zapewnienie terminowej realizacji inicjatyw dotyczących kosztów utrzymania i remontów (model DMC, wariancja kosztów remontów itp.) poprzez współpracę z innymi obszarami organizacji
opracowywanie strategii wdrażania specjalnych/dodatkowych planów kontroli lub działań zapobiegawczych, wymaganych dla silników w trakcie eksploatacji
wsparcie producentów samolotów w identyfikacji i zarządzaniu projektami mającymi na celu poprawę obsługi posprzedażnej oraz wsparcia klienta
zapewnienie terminowej realizacji projektów wsparcia komercyjnego dla danego programu silnikowego, poprzez współpracę z innymi obszarami organizacji
budowanie sieci kontaktów na poziomie kierownictwa wewnątrz i na zewnątrz organizacji
wsparcie zespołu APS2300 Customer Service w analizie kondycji podzespołów silnika APU i ich potencjalnego wpływu na działaniu APU i czasu pracy na płatowcu
zaznajomienie się z budową i działaniem silnika APU
zaznajomienie się z rodzajami zużycia i uszkodzeń podzespołów APU
analiza danych raportowanych przez linie lotnicze oraz stacje napraw
aktywny udział w procesie przeglądu wizyt silników w stacji napraw i określanie głównego powodu usunięcia silnika
określenie danych statystycznych oraz głównych przyczyn uszkodzenia dla wybranych komponentów silnika
opracowanie oraz aktualizacja dokumentacji technicznej
Zapewnienie terminowej realizacji projektów Działu Wsparcia Klienta, związanych z silnikami pomocniczymi (APU) - Lotnictwo Komercyjne
Proponowanie ulepszeń produktu w zakresie jego wydajności - w tym bezpieczeństwa, niezawodności, trwałości oraz wszystkich usług związanych z utrzymaniem produktu
Realizacja zobowiązań wobec klientów, producentów samolotów oraz władz lotniczych
Budowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Przygotowywanie i aktualizacja kluczowych pakietów danych dla programu silnikowego (niezawodność, koszty utrzymania, przegląd programu, FAA, TCM, PMT, spotkania z operatorami)
Współpraca z przedstawicielami technicznymi Pratt & Whitney, CFirst i operatorami podczas zdarzeń związanych z działaniem silników APU
Rozwiązywanie problemów związanych z działaniem silników APU, wdrażanie usprawnień w celu eliminacji występowania podobnych zdarzeń w przyszłości
Zapewnienie terminowej realizacji inicjatyw dotyczących kosztów utrzymania i remontów (model DMC, wariancja kosztów remontów itp.) poprzez współpracę z innymi obszarami organizacji
Opracowywanie strategii wdrażania specjalnych/dodatkowych planów kontroli lub działań zapobiegawczych, wymaganych dla silników w trakcie eksploatacji
Wsparcie producentów samolotów w identyfikacji i zarządzaniu projektami mającymi na celu poprawę obsługi posprzedażnej oraz wsparcia klienta
Zapewnienie terminowej realizacji projektów wsparcia komercyjnego dla danego programu silnikowego, poprzez współpracę z innymi obszarami organizacji
Budowanie sieci kontaktów na poziomie kierownictwa wewnątrz i na zewnątrz organizacji
Przestrzeganie wartości i zasad firmy: zasad kardynalnych BHP, zasad kardynalnych jakości, Kodeksu Etycznego, Polityki Kontroli Eksportu i produkcji koncesjonowanej
Sporządzanie zgłoszeń celnych w imporcie i eksporcie
Współpraca z Urzędem Celnym i Agencjami Celnymi
Przygotowywanie wniosków pozwoleń na gospodarcze procedury celne w Urzędzie Celnym
Rozliczanie gospodarczych procedur celnych
Przygotowywanie deklaracji Intrastat
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami
Opracowywanie i wdrażanie procedur wewnętrznych firmy
Opracowywanie i analiza wskaźników efektywności pracy w odprawach celnych
Komunikowanie wewnątrz Spółki zmian w zakresie prawa celnego i zasad postępowania
Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego
Realizacja określonych działań inżynierskich dla klientów związanych z Pomocniczym Zespołem Zasilającym (APU) - Lotnictwo Komercyjne
Prowadzenie działań związanych z zagadnieniami technicznymi silników APU dla Klientów
Wypełnianie zobowiązań wobec klientów, producentów samolotów i władz lotniczych. Informowanie klientów i zainteresowanych stron
Odpowiedzialność za przygotowanie i aktualizację dokumentów istotnych dla programu z ograniczonym nadzorem (niezawodność, koszty utrzymania, przegląd programu, TCCA, TCM, PMT, konferencja operatora)
Współpraca z naszymi przedstawicielami technicznymi, CFirst i operatorami podczas zdarzeń związanych z silnikami w zakresie trudnych i czasami złożonych zadań
Zapewnienie rozwiązania problemów z silnikiem poprzez wdrożenie ulepszeń w procesach zapewniających brak powtórzeń podobnych zdarzeń lub ustanowienie środków kontroli sytuacji problemowej
Realizacja określonych inicjatyw w zakresie kosztów utrzymania i remontów (model DMC, wariancja kosztów remontów itp.)
Realizacja określonych projektów w zakresie wdrażania specjalnych kontroli lub środków ograniczających, wymaganych dla silników w eksploatacji
Realizacja określonych kampanii handlowych związanych z programem
Budowanie sieci kontaktów wewnętrznych i z kluczowymi klientami w celu ułatwienia rozwiązywania zaległych kwestii
Realizacja określonych działań inżynierskich dla klientów związanych z Pomocniczym Zespołem Zasilającym (APU) - Lotnictwo Komercyjne
Prowadzenie działań związanych z zagadnieniami technicznymi silników APU dla Klientów
Wypełnianie zobowiązań wobec klientów, producentów samolotów i władz lotniczych. Informowanie klientów i zainteresowanych stron
Odpowiedzialność za przygotowanie i aktualizację dokumentów istotnych dla programu z ograniczonym nadzorem (niezawodność, koszty utrzymania, przegląd programu, TCCA, TCM, PMT, konferencja operatora)
Współpraca z naszymi przedstawicielami technicznymi, CFirst i operatorami podczas zdarzeń związanych z silnikami w zakresie trudnych i czasami złożonych zadań
Zapewnienie rozwiązania problemów z silnikiem poprzez wdrożenie ulepszeń w procesach zapewniających brak powtórzeń podobnych zdarzeń lub ustanowienie środków kontroli sytuacji problemowej
Realizacja określonych inicjatyw w zakresie kosztów utrzymania i remontów (model DMC, wariancja kosztów remontów itp.)
Realizacja określonych projektów w zakresie wdrażania specjalnych kontroli lub środków ograniczających, wymaganych dla silników w eksploatacji
Realizacja określonych kampanii handlowych związanych z programem
Budowanie sieci kontaktów wewnętrznych i z kluczowymi klientami w celu ułatwienia rozwiązywania zaległych kwestii
Realizacja określonych działań inżynierskich dla klientów związanych z Pomocniczym Zespołem Zasilającym (APU) - Lotnictwo Komercyjne
Prowadzenie działań związanych z zagadnieniami technicznymi silników APU dla Klientów
Wypełnianie zobowiązań wobec klientów, producentów samolotów i władz lotniczych. Informowanie klientów i zainteresowanych stron
Odpowiedzialność za przygotowanie i aktualizację dokumentów istotnych dla programu z ograniczonym nadzorem (niezawodność, koszty utrzymania, przegląd programu, TCCA, TCM, PMT, konferencja operatora)
Współpraca z naszymi przedstawicielami technicznymi, CFirst i operatorami podczas zdarzeń związanych z silnikami w zakresie trudnych i czasami złożonych zadań
Zapewnienie rozwiązania problemów z silnikiem poprzez wdrożenie ulepszeń w procesach zapewniających brak powtórzeń podobnych zdarzeń lub ustanowienie środków kontroli sytuacji problemowej
Realizacja określonych inicjatyw w zakresie kosztów utrzymania i remontów (model DMC, wariancja kosztów remontów itp.)
Realizacja określonych projektów w zakresie wdrażania specjalnych kontroli lub środków ograniczających, wymaganych dla silników w eksploatacji
Realizacja określonych kampanii handlowych związanych z programem
Budowanie sieci kontaktów wewnętrznych i z kluczowymi klientami w celu ułatwienia rozwiązywania zaległych kwestii
Aktywny udział w zarządzaniu programem w zakresie wszystkich aspektów handlowych, dzięki współpracy z całą organizacją
Samodzielne realizowanie zadań oraz poszukiwanie rozwiązań w obszarze zarządzania programem we wszystkich aspektach handlowych
Aktywne podejmowanie działań w obszarze zarządzania programami gwarancyjnymi dla silników i uczestnictwo w handlowych procesach wspierania klientów
Rozwiązywanie problemów biznesowych z operatorami i stacjami remontowymi poprzez ocenę sytuacji i ścisłą współpracę z kierownictwem
Analizowanie danych rynkowych oraz udział w budowaniu „business case” w celu pozyskiwania dodatkowego biznesu
Płynne wsparcie procesów planowania potrzeb remontowych wszystkich obsługiwanych silników we współpracy z innymi zespołami, koordynacja informacji zwrotnej od klientów, trendów we flocie itp
Budowanie relacji z klientami wewnętrznymi/zewnętrznymi, analiza i reakcja na informacje zwrotne od operatorów i producentów samolotów, koordynacja działania z wewnętrznymi zainteresowanymi stronami, śledzenie postępów w realizacji zadań i projektów
Budowanie sieci kontaktów/relacji celem reprezentacji głosu klienta na spotkaniach wewnętrznych
Realizacja określonych działań inżynierskich dla klientów związanych z Pomocniczym Zespołem Zasilającym (APU) - Lotnictwo Komercyjne
Prowadzenie działań związanych z zagadnieniami technicznymi silników APU dla Klientów
Wypełnianie zobowiązań wobec klientów, producentów samolotów i władz lotniczych. Informowanie klientów i zainteresowanych stron
Odpowiedzialność za przygotowanie i aktualizację dokumentów istotnych dla programu z ograniczonym nadzorem (niezawodność, koszty utrzymania, przegląd programu, TCCA, TCM, PMT, konferencja operatora)
Współpraca z naszymi przedstawicielami technicznymi, CFirst i operatorami podczas zdarzeń związanych z silnikami w zakresie trudnych i czasami złożonych zadań
Zapewnienie rozwiązania problemów z silnikiem poprzez wdrożenie ulepszeń w procesach zapewniających brak powtórzeń podobnych zdarzeń lub ustanowienie środków kontroli sytuacji problemowej
Realizacja określonych inicjatyw w zakresie kosztów utrzymania i remontów (model DMC, wariancja kosztów remontów itp.)
Realizacja określonych projektów w zakresie wdrażania specjalnych kontroli lub środków ograniczających, wymaganych dla silników w eksploatacji
Realizacja określonych kampanii handlowych związanych z programem
Budowanie sieci kontaktów wewnętrznych i z kluczowymi klientami w celu ułatwienia rozwiązywania zaległych kwestii
Śledzenie i analizowanie niezawodności dla obsługiwanych programów silników lotniczych, włączając analizy MTBUR, MTBF, MTBR i MTTSV
Wykonywanie analiz trendu i analizy Weibulla dla niezawodności silników lotniczych i komponentów LRU włączając przyczyny wymiany komponentów oraz wynikające z tego wnioski
Odczytywanie i interpretowanie danych oraz ich kodowanie jak również wprowadzanie danych do firmowego systemu śledzenia i raportowania
Odpowiedzialność za wydajność produktu – w tym bezpieczeństwo, niezawodność, trwałość i wszystkie powiązane usługi związane z utrzymaniem produktu
Wypełnianie zobowiązań wobec klientów, producentów samolotów lub władz lotniczych
Analizowanie prognoz rynkowych i zarządzanie kampaniami technicznymi podczas eksploatacji w serwisach
Reprezentowanie głosu klienta w całej organizacji
Zarządzanie kampaniami komercyjnymi handlowymi i programami gwarancyjnymi
Udział w wydawaniu sprawozdań
Wykonywanie analiz niezawodności i prognoz serwisowania silników lotniczych
Przygotowywanie danych z niezawodności dla klientów
Komunikacja konkretnych strategii programu w organizacji macierzowej
Zapewnienie danych wejściowych z analiz niezawodności w celu wsparcia nowych propozycji biznesowych
Współodpowiedzialność za terminowe wykonanie projektów
Wsparcie całego procesu naprawy przekładni FDGS tj. analiza dokumentacji obsługowej, przygotowanie i utrzymanie wewnętrznej dokumentacji obsługowej, analiza stanu i konfiguracji przekładni, opracowanie propozycji zakresu naprawy przekładni , tworzenie raportów opisujących kondycję przekładni i jej komponentów, wsparcie techniczne w procesie naprawy przekładni
Optymalizacja procesów inżynieryjnych
Tworzenie raportów/analiz technicznych
Komunikacja z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym w aspektach technicznych
Zarzadzanie jakościowe programem silnika APS w obszarze Engine Center (Dział Jakości Montażu i Testów), komunikacja z PMT (Program Management Team) oraz komunikacja z biznesem w zakresie problemów i projektów jakościowych
Nadzór nad procesami: zwrotu części i silnika od klienta, umknięć zewnętrznych i wewnętrznych, problemów na OEM (u producentów płatowców)
Monitorowanie kluczowych wskaźników jakościowych na programie silnikowym, realizacja projektów naprawczych
Rozwiązywanie problemów jakościowych na wyrobie i analiza wymagań klienta w odniesieniu do wyrobu
Komunikacja ryzyk zgodnie z przyjętym w organizacji standardem
Planowanie oraz organizowanie pracy zespołów projektowych i nieformalnych zespołów operacyjnych
Wspieranie, rozwijanie i utrzymywanie silnych relacji z otoczeniem organizacji
Wykorzystywanie narzędzi CORE do ciągłego doskonalenia procesów oraz podnoszenia standardów jakości procesów, realizacja projektów w tym zakresie
Ocena skutków przetwarzania w zakresie danych osobowych - Ocena wpływu na prywatność (PIA - Privacy Impact Assessment)
Przegląd i zatwierdzanie ocen
Udzielanie porad, wskazówek i szkoleń w zakresie procesu PIA
Wspieranie rozmów z inspektorem ds. ochrony danych w regionie EMEA w celu przeglądu ocen PIA do zatwierdzenia
Rozwiązywanie bieżących problemów w obszarach dotyczących przetwarzania danych osobowych, opiniowanie umów i klauzul umownych dotyczących przetwarzania danych osobowych
Opracowywanie opinii oraz rekomendacji z zakresu ochrony danych osobowych
Badanie odpowiednich lokalnych przepisów dotyczących prywatności danych w celu spełnienia dodatkowych wymogów prawnych
Przegląd, zatwierdzanie wniosków i udzielanie porad w zakresie ochrony prywatności danych, dostępu do danych osobowych (DPSA - Data Privacy Self Assessment, PIDI - Personal Information Data Inventory, DSAR - Data Subject Access Request)
Zarzadzanie jakościowe programem silnika APS w obszarze Engine Center (Dział Jakości Montażu i Testów), komunikacja z PMT (Program Management Team) oraz komunikacja z biznesem w zakresie problemów i projektów jakościowych
Nadzór nad procesami: zwrotu części i silnika od klienta, umknięć zewnętrznych i wewnętrznych, problemów na OEM (u producentów płatowców)
Monitorowanie kluczowych wskaźników jakościowych na programie silnikowym, realizacja projektów naprawczych
Rozwiązywanie problemów jakościowych na wyrobie i analiza wymagań klienta w odniesieniu do wyrobu
Komunikacja ryzyk zgodnie z przyjętym w organizacji standardem
Planowanie oraz organizowanie pracy zespołów projektowych i nieformalnych zespołów operacyjnych
Wspieranie, rozwijanie i utrzymywanie silnych relacji z otoczeniem organizacji
Wykorzystywanie narzędzi CORE do ciągłego doskonalenia procesów oraz podnoszenia standardów jakości procesów, realizacja projektów w tym zakresie
Ocena skutków przetwarzania w zakresie danych osobowych - Ocena wpływu na prywatność (PIA - Privacy Impact Assessment)
Przegląd i zatwierdzanie ocen
Udzielanie porad, wskazówek i szkoleń w zakresie procesu PIA
Wspieranie rozmów z inspektorem ds. ochrony danych w regionie EMEA w celu przeglądu ocen PIA do zatwierdzenia
Rozwiązywanie bieżących problemów w obszarach dotyczących przetwarzania danych osobowych, opiniowanie umów i klauzul umownych dotyczących przetwarzania danych osobowych
Opracowywanie opinii oraz rekomendacji z zakresu ochrony danych osobowych
Badanie odpowiednich lokalnych przepisów dotyczących prywatności danych w celu spełnienia dodatkowych wymogów prawnych
Przegląd, zatwierdzanie wniosków i udzielanie porad w zakresie ochrony prywatności danych, dostępu do danych osobowych (DPSA - Data Privacy Self Assessment, PIDI - Personal Information Data Inventory, DSAR - Data Subject Access Request)
Realizacja projektów związanych z poprawą i usprawnianiem procesów zakupowych
Wsparcie procesu Zarządzania Relacją z Dostawcami (SRM) począwszy od strategicznego określenia źródła dostaw, po operacyjne zaopatrzenie i włączenie dostawców do współpracy
Nadzór nad zastosowaniem narzędzi SRM
Wsparcie procesów rozwoju kompetencji w ESCO- European Supply Chain Office
Wspieranie ciągłego doskonalenia i poprawy procesów zakupowych
W ramach swoich obowiązków, osoba zatrudniona na tym stanowisku jest zobowiązana do przestrzegania wartości i zasad firmy: zasad kardynalnych BHP, zasad kardynalnych jakości, Kodeksu Etycznego UTC, Polityki Kontroli Eksportu i produkcji koncesjonowanej
Koordynowanie i monitorowanie pilnych przesyłek importowych oraz eksportowych AOG
Zamawianie transportu oraz kontakt z przewoźnikami i agencjami celnym
Analiza raportów OTD oraz stawek frachtowych od przewoźników
Koordynacja procesów reklamacyjnych w transporcie
Wsparcie w wdrożeniu projektów oszczędnościowych dotyczących transportu
Monitorowanie obecnej sytuacji na rynku transportowym (lotniczym i drogowym)
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami
Opracowywanie i wdrażanie procedur wewnętrznych firmy
Działanie związane z inżynierią, projektowaniem, instalacją, eksploatacją i rozwojem systemów informatycznych oraz oprogramowania zgodnie z wymaganiami RTX w zakresie SDLC, CM oraz bezpieczeństwa
Realizacja wdrożeń z zakresu aplikacji i systemów IT w zespole międzynarodowym
Utrzymanie i opieka nad wdrożonymi systemami IT
Wsparcie i optymalizacja procesów biznesowych firmy oraz współpraca z zespołami projektowymi, poddostawcami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w ramach wdrażanych systemów i rozwiązań IT
Zarządzanie uprawnieniami i bezpieczeństwem w ramach wdrożonych systemów IT
Opracowywanie dokumentacji technicznej w ramach wdrożonych rozwiązań IT
Administrator / Starszy Administrator ds. Obsługi Klienta
Rzeszów
Wygasła: 24.02.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Dział Obsługi Klienta Stacji Napraw HSP poszukuje pracowników, którzy w swojej roli będą odpowiedzialni za pełną obsługę wizyt silników pomocniczych (APU), od momentu zaplanowanego zdjęcia z samolotu, poprzez ich remont oraz zwrotne dostarczenia do Klienta. Pracując w ciekawym, dynamicznym i międzynarodowym środowisku, będziesz miał szansę poznania wielu osób oraz procesów, a co za tym idzie, rozwiniesz swoje kompetencje
Na tym stanowisku będziesz bezpośrednio współpracował z liniami lotniczymi z całego świata, w szczególności odpowiadając za:
• Koordynację całego procesu naprawy APU
• Analiza i wdrażanie otrzymanych prognoz remontowych
• Priorytetyzację remontów we współpracy z zespołem Stacji Napraw
• Zarządzanie przepływem silników APU i podzespołów w procesie remontu
• Tworzenie wyceny remontu oraz uzyskanie jej akceptacji od klienta
• Bieżącą, bezpośrednią komunikację z klientem
• Fakturowanie oraz raportowanie wyników
• Budowanie trwałych relacji z klientem oraz pozytywnego wizerunku Stacji Napraw
• Badanie satysfakcji klientów oraz koordynowanie potencjalnych działań korygujących
• Optymalizację procesów obsługi klienta
• Przygotowywanie analiz i raportów, obsługę systemów SAP oraz CRM