Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (7)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 7 )
Księgowy / Księgowa
Działkowa 39, Osiedle Północ-Tysiąclecie, Chrzanów
Wygasła: 25.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Twój zakres obowiązków:
*samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełnej księgowości) zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości, przepisami prawa podatkowego;
*samodzielne prowadzenie rejestrów VAT zgodnie ze stosownymi przepisami; przygotowanie księgowań,
*przygotowanie raportów i sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat);
*sporządzanie sprawozdań dla GUS;
*przygotowanie deklaracji VAT, CIT, PIT do Urzędu Skarbowego;
*księgowanie i rozliczanie dokumentów (faktury kosztowe, sprzedaży, produkcji, wyciągi bankowe, kasa, listy płac);
Nasze wymagania:
*min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości;
*znajomość przepisów z zakresu podatków i rachunkowości, na poziomie umożliwiającym samodzielna realizację zadań określonych powyżej;
*bardzo dobra znajomość programu EXCEL, CDN XL, SAGE SYMFONIA
*dokładność i systematyczność wykonywania obowiązków;
*umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole;
*samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełnej księgowości) zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości, przepisami prawa podatkowego;
*samodzielne prowadzenie rejestrów VAT zgodnie ze stosownymi przepisami; przygotowanie księgowań,
*przygotowanie raportów i sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat);
*sporządzanie sprawozdań dla GUS;
*przygotowanie deklaracji VAT, CIT, PIT do Urzędu Skarbowego;
*księgowanie i rozliczanie dokumentów (faktury kosztowe, sprzedaży, produkcji, wyciągi bankowe, kasa, listy płac);
*dokumentacja pracownicza/ listy płac , ZUS , przygotowywanie umów itp
Nasze wymagania:
*min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości;
*znajomość przepisów z zakresu podatków i rachunkowości, na poziomie umożliwiającym samodzielna realizację zadań określonych powyżej;
*bardzo dobra znajomość programu EXCEL, CDN XL, SAGE SYMFONIA
*dokładność i systematyczność wykonywania obowiązków;
*umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole;
Działkowa 39, Osiedle Północ-Tysiąclecie, Chrzanów
Wygasła: 14.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Twój zakres obowiązków:
*samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełnej księgowości) zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości, przepisami prawa podatkowego;
*samodzielne prowadzenie rejestrów VAT zgodnie ze stosownymi przepisami; przygotowanie księgowań,
*przygotowanie raportów i sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat);
*sporządzanie sprawozdań dla GUS;
*przygotowanie deklaracji VAT, CIT, PIT do Urzędu Skarbowego;
*księgowanie i rozliczanie dokumentów (faktury kosztowe, sprzedaży, produkcji, wyciągi bankowe, kasa, listy płac);
Nasze wymagania:
*min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości;
*znajomość przepisów z zakresu podatków i rachunkowości, na poziomie umożliwiającym samodzielna realizację zadań określonych powyżej;
*bardzo dobra znajomość programu EXCEL, CDN XL, SAGE SYMFONIA
*dokładność i systematyczność wykonywania obowiązków;
*umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole;
Działkowa 39, Osiedle Północ-Tysiąclecie, Chrzanów
Wygasła: 30.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Twój zakres obowiązków:
*samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełnej księgowości) zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości, przepisami prawa podatkowego;
*samodzielne prowadzenie rejestrów VAT zgodnie ze stosownymi przepisami; przygotowanie księgowań,
*przygotowanie raportów i sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat);
*sporządzanie sprawozdań dla GUS;
*przygotowanie deklaracji VAT, CIT, PIT do Urzędu Skarbowego;
*księgowanie i rozliczanie dokumentów (faktury kosztowe, sprzedaży, produkcji, wyciągi bankowe, kasa, listy płac);
*dokumentacja pracownicza/ listy płac , ZUS , przygotowywanie umów itp
Nasze wymagania:
*min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości;
*znajomość przepisów z zakresu podatków i rachunkowości, na poziomie umożliwiającym samodzielna realizację zadań określonych powyżej;
*bardzo dobra znajomość programu EXCEL, CDN XL, SAGE SYMFONIA
*dokładność i systematyczność wykonywania obowiązków;
*umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole;
*samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełnej księgowości) zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości, przepisami prawa podatkowego;
*samodzielne prowadzenie rejestrów VAT zgodnie ze stosownymi przepisami; przygotowanie księgowań,
*przygotowanie raportów i sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat);
*sporządzanie sprawozdań dla GUS;
*przygotowanie deklaracji VAT, CIT, PIT do Urzędu Skarbowego;
*księgowanie i rozliczanie dokumentów (faktury kosztowe, sprzedaży, produkcji, wyciągi bankowe, kasa, listy płac);
*dokumentacja pracownicza/ listy płac , ZUS , przygotowywanie umów itp
Nasze wymagania:
*min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości;
*znajomość przepisów z zakresu podatków i rachunkowości, na poziomie umożliwiającym samodzielna realizację zadań określonych powyżej;
*bardzo dobra znajomość programu EXCEL, CDN XL, SAGE SYMFONIA
*dokładność i systematyczność wykonywania obowiązków;
*umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole;
Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania nieruchomościami
Ruda Śląska
Wygasła: 11.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
-Utrzymanie obiektów będących własnością Grupy we właściwym stanie technicznym i estetycznym (biurowce, salony, serwisy) na terenie kraju
-Nadzorowanie współpracy z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz zarządzanych nieruchomości (firmy sprzątające, firmy ochrony, konserwatorzy, firmy wykonawcze)
-Koordynowanie oraz monitorowanie prac remontowych niezbędnych do bezpiecznego użytkowania budynków
-Utrzymywanie relacji oraz stała współpraca z użytkownikami nieruchomości
-Przygotowywanie budżetów dla zarządzanych nieruchomości oraz bieżąca kontrola kosztów w zakresie obsługi oraz utrzymania obiektów
-Przestrzeganie zasad dotyczących zarządzania nieruchomościami zgodnych z wymogami prawa