Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (18)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 18 )
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. finansów i administracji
Anielin 1, Pruszków
Wygasła: 03.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Zanim przeczytasz ogłoszenie poniżej, odpowiem Ci na pytanie:
Dlaczego ludzie chcą u nas pracować?
Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Rekrutując się na stanowisko związane głównie z dokumentacją, możesz szykować się na awans lub rozwój w innym dziale firmy. Każdy z nas ma talenty i słabe strony, które mogą pomóc w rozwoju osobistym. My pomożemy Ci je dostrzec i przekujemy to w sukces. U nas dostaniesz wsparcie całego zespołu, by móc rozwinąć skrzydła. Nasza firma istnieje, żeby dawać ludziom wolność decydowania o ich przyszłości i możliwość dążenia do wielkości. A to wszystko ze zdrowym rozsądkiem, zaufaniem, dystansem i humorem
Jesteśmy firmą, która obraca nieruchomościami i nadaje im nowe życie. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, co pozwala nam zdobywać wiedzę i doświadczenie. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami jak również klientami indywidualnym
Nasza firma ma służyć pokonywaniu kolejnych barier w rozwoju i własnej mentalności. Marzymy o tym, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wszystkie nasze wartości możemy pielęgnować tylko razem. Jest to długa droga pełna zakrętów i przygód. Cieszymy się, że możemy pokonać tę drogę wspólnie, kierując się jednoczącą wizją, podchodząc do przeszkód z dystansem i ciągle ucząc się nowych rzeczy oraz osiągając coraz bardziej ambitne cele! Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z rozwojem firmy
Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację
Nie tolerujemy lenistwa oraz wewnętrznych rozgrywek - tzn. “polityki wewnątrz firmy”
Obowiązki:
-kontrola dokumentacji wewnętrznej w firmie,
-zarządzanie umowami i dokumentacją,
-kontakt z księgowością oraz nadzorowanie obiegu dokumentacji księgowej,
-ewidencja faktur i weryfikacja faktur kosztowych,
Zanim przeczytasz ogłoszenie poniżej, odpowiem Ci na pytanie:
Dlaczego ludzie chcą u nas pracować?
Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Każdy z nas ma talenty i słabe strony, które mogą pomóc w rozwoju osobistym. My pomożemy Ci je dostrzec i przekujemy to w sukces. U nas dostaniesz wsparcie całego zespołu, by móc rozwinąć skrzydła. Nasza firma istnieje, żeby dawać ludziom wolność decydowania o ich przyszłości i możliwość dążenia do wielkości. A to wszystko ze zdrowym rozsądkiem, zaufaniem, dystansem i humorem
Jesteśmy firmą, która obraca nieruchomościami i nadaje im nowe życie. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, co pozwala nam zdobywać wiedzę i doświadczenie. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami jak również klientami indywidualnym
Nasza firma ma służyć pokonywaniu kolejnych barier w rozwoju i własnej mentalności. Marzymy o tym, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wszystkie nasze wartości możemy pielęgnować tylko razem. Jest to długa droga pełna zakrętów i przygód. Cieszymy się, że możemy pokonać tę drogę wspólnie, kierując się jednoczącą wizją, podchodząc do przeszkód z dystansem i ciągle ucząc się nowych rzeczy oraz osiągając coraz bardziej ambitne cele! Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z rozwojem firmy
Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację
Nie tolerujemy lenistwa oraz wewnętrznych rozgrywek - tzn. “polityki wewnątrz firmy”
Obowiązki:
-administrowanie umowami i dokumentacją,
-administracja flotą samochodową,
-wysyłki pocztowe i administracja kontem z firmą kurierską,
-dbanie o wizerunek biura i kontakt z ekipą sprzątającą oraz remontową,
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. finansów i administracji
Anielin 1, Pruszków
Wygasła: 22.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Zanim przeczytasz ogłoszenie poniżej, odpowiem Ci na pytanie:
Dlaczego ludzie chcą u nas pracować?
Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Rekrutując się na stanowisko związane głównie z dokumentacją, możesz szykować się na awans lub rozwój w innym dziale firmy. Każdy z nas ma talenty i słabe strony, które mogą pomóc w rozwoju osobistym. My pomożemy Ci je dostrzec i przekujemy to w sukces. U nas dostaniesz wsparcie całego zespołu, by móc rozwinąć skrzydła. Nasza firma istnieje, żeby dawać ludziom wolność decydowania o ich przyszłości i możliwość dążenia do wielkości. A to wszystko ze zdrowym rozsądkiem, zaufaniem, dystansem i humorem
Jesteśmy firmą, która obraca nieruchomościami i nadaje im nowe życie. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, co pozwala nam zdobywać wiedzę i doświadczenie. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami jak również klientami indywidualnym
Nasza firma ma służyć pokonywaniu kolejnych barier w rozwoju i własnej mentalności. Marzymy o tym, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wszystkie nasze wartości możemy pielęgnować tylko razem. Jest to długa droga pełna zakrętów i przygód. Cieszymy się, że możemy pokonać tę drogę wspólnie, kierując się jednoczącą wizją, podchodząc do przeszkód z dystansem i ciągle ucząc się nowych rzeczy oraz osiągając coraz bardziej ambitne cele! Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z rozwojem firmy
Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację
Nie tolerujemy lenistwa oraz wewnętrznych rozgrywek - tzn. “polityki wewnątrz firmy”
Obowiązki:
-kontrola dokumentacji wewnętrznej w firmie,
-zarządzanie umowami i dokumentacją,
-kontakt z księgowością oraz nadzorowanie obiegu dokumentacji księgowej,
-ewidencja faktur i weryfikacja faktur kosztowych,
Zanim przeczytasz ogłoszenie poniżej, odpowiem Ci na pytanie:
Dlaczego ludzie chcą u nas pracować?
Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Każdy z nas ma talenty i słabe strony, które mogą pomóc w rozwoju osobistym. My pomożemy Ci je dostrzec i przekujemy to w sukces. U nas dostaniesz wsparcie całego zespołu, by móc rozwinąć skrzydła. Nasza firma istnieje, żeby dawać ludziom wolność decydowania o ich przyszłości i możliwość dążenia do wielkości. A to wszystko ze zdrowym rozsądkiem, zaufaniem, dystansem i humorem
Jesteśmy firmą, która obraca nieruchomościami i nadaje im nowe życie. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, co pozwala nam zdobywać wiedzę i doświadczenie. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami jak również klientami indywidualnym
Nasza firma ma służyć pokonywaniu kolejnych barier w rozwoju i własnej mentalności. Marzymy o tym, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wszystkie nasze wartości możemy pielęgnować tylko razem. Jest to długa droga pełna zakrętów i przygód. Cieszymy się, że możemy pokonać tę drogę wspólnie, kierując się jednoczącą wizją, podchodząc do przeszkód z dystansem i ciągle ucząc się nowych rzeczy oraz osiągając coraz bardziej ambitne cele! Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z rozwojem firmy
Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację
Nie tolerujemy lenistwa oraz wewnętrznych rozgrywek - tzn. “polityki wewnątrz firmy”
Obowiązki:
-administrowanie umowami i dokumentacją,
-administracja flotą samochodową,
-wysyłki pocztowe i administracja kontem z firmą kurierską,
-dbanie o wizerunek biura i kontakt z ekipą sprzątającą oraz remontową,
Dążymy do tego, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Interesujesz się nieruchomościami i pragniesz pracować przy nieprzeciętnych projektach? Być może to właśnie Ciebie szukaliśmy a Ty nas!
Co robimy?
Inwestujemy w kamienice. Nadajemy im drugie życie. Aktualnie robimy to w 13 miastach. Współpracujemy z ludźmi którzy, tak jak my rozumieją rynek nieruchomości, inwestują w przyszłość i kochają piękną architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny
Na tym stanowisku będziesz:
- Aktywnie uczestniczyć w procesie planowania inwestycji,
- Koordynować pracę wykonawców i podwykonawców na budowach,
- Monitorować i raportować postęp prac,
- Utrzymywać dobre relacje z wykonawcami na budowie,
- Pozyskiwać podwykonawców i prowadzić z nimi negocjacje
Specjalista / Specjalistka ds. finansów i administracji
Anielin 1, Pruszków
Wygasła: 06.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zanim przeczytasz ogłoszenie poniżej, odpowiem Ci na pytanie:
Dlaczego ludzie chcą u nas pracować?
Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Rekrutując się na stanowisko związane głównie z dokumentacją, możesz szykować się na awans lub rozwój w innym dziale firmy. Każdy z nas ma talenty i słabe strony, które mogą pomóc w rozwoju osobistym. My pomożemy Ci je dostrzec i przekujemy to w sukces. U nas dostaniesz wsparcie całego zespołu, by móc rozwinąć skrzydła. Nasza firma istnieje, żeby dawać ludziom wolność decydowania o ich przyszłości i możliwość dążenia do wielkości. A to wszystko ze zdrowym rozsądkiem, zaufaniem, dystansem i humorem
Jesteśmy firmą, która obraca nieruchomościami i nadaje im nowe życie. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, co pozwala nam zdobywać wiedzę i doświadczenie. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami jak również klientami indywidualnym
Nasza firma ma służyć pokonywaniu kolejnych barier w rozwoju i własnej mentalności. Marzymy o tym, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wszystkie nasze wartości możemy pielęgnować tylko razem. Jest to długa droga pełna zakrętów i przygód. Cieszymy się, że możemy pokonać tę drogę wspólnie, kierując się jednoczącą wizją, podchodząc do przeszkód z dystansem i ciągle ucząc się nowych rzeczy oraz osiągając coraz bardziej ambitne cele! Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z rozwojem firmy
Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację
Nie tolerujemy lenistwa oraz wewnętrznych rozgrywek - tzn. “polityki wewnątrz firmy”
Obowiązki:
-kontrola dokumentacji wewnętrznej w firmie,
-zarządzanie umowami i dokumentacją,
-kontakt z księgowością oraz nadzorowanie obiegu dokumentacji księgowej,
-współpraca z prawnikami,
-ewidencja faktur i weryfikacja faktur kosztowych,
Jesteśmy młodym, entuzjastycznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację – nie doświadczysz u nas politycznych rozgrywek. Dążymy do tego, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wierzymy, że możemy je wspólnie zrealizować w zgranym zespole, kierującym się jednoczącą wizją. Do przeszkód podchodzimy z dystansem, ciągle się ucząc i osiągając coraz bardziej ambitne cele. Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Rozpoczęcie pracy na danym stanowisku to tylko start naszej wspólnej drogi. Możesz liczyć na wsparcie i możliwość rozwoju w innych działach firmy, w zależności od Twoich talentów
Interesujesz się nieruchomościami i pragniesz pracować przy nieprzeciętnych projektach? Być może to właśnie Ciebie szuka FID Group i na odwrót, by wspólnie osiągnąć to, co pozornie niemożliwe!
Co robimy?
Zajmujemy się obrotem nieruchomościami, nadając im nowe życie. W naszym portfolio są domy, mieszkania i całe budynki. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami, jak i klientami indywidualnymi. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Prowadzimy markę FID Group, specjalizującą się w rewitalizacji nieruchomości. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny
Zanim przeczytasz ogłoszenie poniżej, odpowiem Ci na pytanie:
Dlaczego ludzie chcą u nas pracować?
Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Każdy z nas ma talenty i słabe strony, które mogą pomóc w rozwoju osobistym. My pomożemy Ci je dostrzec i przekujemy to w sukces. U nas dostaniesz wsparcie całego zespołu, by móc rozwinąć skrzydła. Nasza firma istnieje, żeby dawać ludziom wolność decydowania o ich przyszłości i możliwość dążenia do wielkości. A to wszystko ze zdrowym rozsądkiem, zaufaniem, dystansem i humorem
Jesteśmy firmą, która obraca nieruchomościami i nadaje im nowe życie. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, co pozwala nam zdobywać wiedzę i doświadczenie. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami jak również klientami indywidualnym
Nasza firma ma służyć pokonywaniu kolejnych barier w rozwoju i własnej mentalności. Marzymy o tym, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wszystkie nasze wartości możemy pielęgnować tylko razem. Jest to długa droga pełna zakrętów i przygód. Cieszymy się, że możemy pokonać tę drogę wspólnie, kierując się jednoczącą wizją, podchodząc do przeszkód z dystansem i ciągle ucząc się nowych rzeczy oraz osiągając coraz bardziej ambitne cele! Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z rozwojem firmy
Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację
Nie tolerujemy lenistwa oraz wewnętrznych rozgrywek - tzn. “polityki wewnątrz firmy”
Obowiązki:
-administrowanie umowami i dokumentacją,
-wysyłki pocztowe i administracja kontem z firmą kurierską,
-dbanie o wizerunek biura i kontakt z ekipą sprzątającą ,
Jesteśmy młodym, entuzjastycznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację – nie doświadczysz u nas politycznych rozgrywek. Dążymy do tego, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wierzymy, że możemy je wspólnie zrealizować w zgranym zespole, kierującym się jednoczącą wizją. Do przeszkód podchodzimy z dystansem, ciągle się ucząc i osiągając coraz bardziej ambitne cele. Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Rozpoczęcie pracy na danym stanowisku to tylko start naszej wspólnej drogi. Możesz liczyć na wsparcie i możliwość rozwoju w innych działach firmy, w zależności od Twoich talentów
Interesujesz się nieruchomościami i pragniesz pracować przy nieprzeciętnych projektach? Być może to właśnie Ciebie szuka FID Group i na odwrót, by wspólnie osiągnąć to, co pozornie niemożliwe!
Na tym stanowisku będziesz:
-prowadzić projekty naszych nieruchomości: od momentu ich pozyskania, przez czynności urzędowe i techniczne aż do momentu sprzedaży,
-koordynować pracę osób zaangażowanych w dany projekt, zarówno z naszego zespołu, jak i podwykonawców (prawników, architektów i geodetów, a czasem może nawet strażaków),
-monitorować i raportować postęp prac,
-pozyskiwać podwykonawców i prowadzić z nimi negocjacje
Zanim przeczytasz ogłoszenie poniżej, odpowiem Ci na pytanie:
Dlaczego ludzie chcą u nas pracować?
Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Każdy z nas ma talenty i słabe strony, które mogą pomóc w rozwoju osobistym. My pomożemy Ci je dostrzec i przekujemy to w sukces. U nas dostaniesz wsparcie całego zespołu, by móc rozwinąć skrzydła. Nasza firma istnieje, żeby dawać ludziom wolność decydowania o ich przyszłości i możliwość dążenia do wielkości. A to wszystko ze zdrowym rozsądkiem, zaufaniem, dystansem i humorem
Jesteśmy firmą, która obraca nieruchomościami i nadaje im nowe życie. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, co pozwala nam zdobywać wiedzę i doświadczenie. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami jak również klientami indywidualnym
Nasza firma ma służyć pokonywaniu kolejnych barier w rozwoju i własnej mentalności. Marzymy o tym, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wszystkie nasze wartości możemy pielęgnować tylko razem. Jest to długa droga pełna zakrętów i przygód. Cieszymy się, że możemy pokonać tę drogę wspólnie, kierując się jednoczącą wizją, podchodząc do przeszkód z dystansem i ciągle ucząc się nowych rzeczy oraz osiągając coraz bardziej ambitne cele! Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z rozwojem firmy
Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację
Nie tolerujemy lenistwa oraz wewnętrznych rozgrywek - tzn. “polityki wewnątrz firmy”
Obowiązki:
-administrowanie umowami i dokumentacją,
-administracja flotą samochodową,
-wysyłki pocztowe i administracja kontem z firmą kurierską,
-dbanie o wizerunek biura i kontakt z ekipą sprzątającą oraz remontową,
Zanim przeczytasz ogłoszenie poniżej, odpowiem Ci na pytanie:
Dlaczego ludzie chcą u nas pracować?
Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Rekrutując się na stanowisko związane głównie z dokumentacją, możesz szykować się na awans lub rozwój w innym dziale firmy. Każdy z nas ma talenty i słabe strony, które mogą pomóc w rozwoju osobistym. My pomożemy Ci je dostrzec i przekujemy to w sukces. U nas dostaniesz wsparcie całego zespołu, by móc rozwinąć skrzydła. Nasza firma istnieje, żeby dawać ludziom wolność decydowania o ich przyszłości i możliwość dążenia do wielkości. A to wszystko ze zdrowym rozsądkiem, zaufaniem, dystansem i humorem
Jesteśmy firmą, która obraca nieruchomościami i nadaje im nowe życie. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, co pozwala nam zdobywać wiedzę i doświadczenie. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami jak również klientami indywidualnym
Nasza firma ma służyć pokonywaniu kolejnych barier w rozwoju i własnej mentalności. Marzymy o tym, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wszystkie nasze wartości możemy pielęgnować tylko razem. Jest to długa droga pełna zakrętów i przygód. Cieszymy się, że możemy pokonać tę drogę wspólnie, kierując się jednoczącą wizją, podchodząc do przeszkód z dystansem i ciągle ucząc się nowych rzeczy oraz osiągając coraz bardziej ambitne cele! Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z rozwojem firmy
Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację
Nie tolerujemy lenistwa oraz wewnętrznych rozgrywek - tzn. “polityki wewnątrz firmy”
Obowiązki:
kontrola dokumentacji wewnętrznej w firmie,
zarządzanie umowami i dokumentacją,
kontakt z księgowością oraz nadzorowanie obiegu dokumentacji księgowej,
Zanim przeczytasz ogłoszenie poniżej, odpowiem Ci na pytanie:
Dlaczego ludzie chcą u nas pracować?
Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Rekrutując się na stanowisko związane głównie z dokumentacją, możesz szykować się na awans lub rozwój w innym dziale firmy. Każdy z nas ma talenty i słabe strony, które mogą pomóc w rozwoju osobistym. My pomożemy Ci je dostrzec i przekujemy to w sukces. U nas dostaniesz wsparcie całego zespołu, by móc rozwinąć skrzydła. Nasza firma istnieje, żeby dawać ludziom wolność decydowania o ich przyszłości i możliwość dążenia do wielkości. A to wszystko ze zdrowym rozsądkiem, zaufaniem, dystansem i humorem
Jesteśmy firmą, która obraca nieruchomościami i nadaje im nowe życie. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, co pozwala nam zdobywać wiedzę i doświadczenie. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami jak również klientami indywidualnym
Nasza firma ma służyć pokonywaniu kolejnych barier w rozwoju i własnej mentalności. Marzymy o tym, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wszystkie nasze wartości możemy pielęgnować tylko razem. Jest to długa droga pełna zakrętów i przygód. Cieszymy się, że możemy pokonać tę drogę wspólnie, kierując się jednoczącą wizją, podchodząc do przeszkód z dystansem i ciągle ucząc się nowych rzeczy oraz osiągając coraz bardziej ambitne cele! Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z rozwojem firmy
Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację
Nie tolerujemy lenistwa oraz wewnętrznych rozgrywek - tzn. “polityki wewnątrz firmy”
Obowiązki:
- kontrola dokumentacji wewnętrznej w firmie,
- zarządzanie umowami i dokumentacją,
- kontakt z księgowością oraz nadzorowanie obiegu dokumentacji księgowej,
Kontakt z klientem (prowadzenie całej ścieżki kontaktu z klientem inwestycyjnym, fliperem oraz indywidualnym),
Wsparcie działu sprzedaży (Tworzenie, edytowanie oraz analizowanie dokumentów dotyczących sprzedaży mieszkań; telefoniczne oraz mailowe umawianie spotkań),
Tworzenie ogłoszeń sprzedażowych (Kompletowanie informacji dotyczących nieruchomości oraz udostępnianie ich na platformie min. Otodom, odpowiadanie na zapytania klientów),
Ścisła współpraca z działem marketingu (koordynacja newsletterów dla inwestorów, wspólna praca nad materiałami marketingowymi),
Współpraca z działem administracji (updat’y dotyczący umów i płatności, kontakt z notariuszem),
Rozwijanie działu sprzedaży (usprawnianie procesów, tworzenie procedur, zgłaszanie i wdrażanie własnych pomysłów)