Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Proactive, in-depth legal and business focused advice to the business as well as implementing initiatives and processes
Drafting and negotiating all necessary contracts required by all departments
Managing legal budget and Poland external law firms according to the Group policies
Analyzing and identifying the legal risks and implications of all the business’s transactions
Communicating to top management any developments in laws and regulations that potentially affect the business
Implementing and managing the Poland compliance program concerning corporate criminal liability (risk assessment, drafting of manuals/ procedure, monitoring)
Implementing local Poland training on legal, corporate, and compliance matters
Zarządzanie projektami produkcyjnymi dla danego Klienta poprzez realizację wytyczonych kamieni milowych oraz założonych wskaźników KPI
Utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z Klientem w celu zdefiniowania najlepszego rozwiązania technicznego dla Klienta i wdrożenie go do rozpoczęcia produkcji (SOP)
Nadzór nad harmonogramem, realizacją, jakością i budżetem projektu
Współpraca z działem sprzedaży poprzez dostarczanie efektywnych rozwiązań kosztowo - technicznych oraz wsparcie w przygotowywaniu ofert i wycen
Zarządzanie dokumentacją projektową, przygotowanie rysunków, planu testów i innych dokumentów związanych z produkcją. Analiza merytoryczna dokumentów
Zapewnienie skutecznej komunikacji w ramach projektu, organizacja spotkań projektowych
Zarządzanie ryzykiem w projektach, rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych, eliminowanie ograniczeń i przeszkód w procesie
Monitorowanie procesu produkcyjnego i udzielanie wsparcia technicznego w produkcji prototypów
Współpraca z zespołem w zakresie definiowania planu rozwoju produktu
Planowanie i realizacja nowych uruchomień
Zarządzanie procesem wprowadzania zmian produktowych i procesowych na terenie fabryki
Standaryzacja procesów i dokumentów związanych z wprowadzaniem nowych produktów
Sprawdzenie czy wszystkie produkty końcowe projektu (PPAP, testowanie, rysowanie, FI) są gotowe przed SOP
Obsługa zleceń przychodzących poprzez monitorowanie procesu logistycznego oraz reagowanie na wszelkie zmiany w planowanym transporcie
Koordynacja czynności transportowych, mających na celu organizację, optymalizację i realizację zleceń w założonym czasie i standardzie
Ścisła współpraca z kierowcami oraz organizacja floty pojazdów, a w szczególności: planowanie tras, ustalanie warunków transportu, dobór odpowiednich środków transportu, wymiana informacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami danego transportu (nadawca-kierowca-odbiorca)
Współpraca z Klientami na rynku lokalnym oraz międzynarodowym (głównie kraje bałtyckie oraz skandynawskie)
Kierownik ds. Komunikacji Naukowej i Szkoleń / Scientific Communication and Training Manager
mazowieckie
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Przygotowywanie rocznego planu szkoleń naukowych zgodnie z wytycznymi Centrali oraz zapewnienie jego realizacji w Polsce
Nadzorowanie i kierowanie zespołem Trenerów Farmaceutycznych oraz zapewnianie im coachingu i mentoringu
Dostosowanie treści naukowych do potrzeb firmy, z uwzględnieniem konkretnych działań (Seminaria, Webinaria, Szkolenia)
Wsparcie Działu Marketingu w badaniu konkurencji i innych działań, dla których wymagane jest wsparcie naukowe i techniczne
Organizowanie kalendarzy wszystkich zaplanowanych działań szkoleniowych
Utrzymywanie profesjonalnych i trwałych relacji z Kluczowymi Liderami Opinii, którzy będą zaangażowani w charakterze prelegentów w działania szkoleniowe
Monitorowanie postępów działań szkoleniowych pod względem liczby uczestników i informacji zwrotnych oraz przedstawianie propozycji usprawnień
Kierownik ds. Komunikacji Naukowej i Szkoleń / Scientific Communication and Training Manager
śląskie
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Przygotowywanie rocznego planu szkoleń naukowych zgodnie z wytycznymi Centrali oraz zapewnienie jego realizacji w Polsce
Nadzorowanie i kierowanie zespołem Trenerów Farmaceutycznych oraz zapewnianie im coachingu i mentoringu
Dostosowanie treści naukowych do potrzeb firmy, z uwzględnieniem konkretnych działań (Seminaria, Webinaria, Szkolenia)
Wsparcie Działu Marketingu w badaniu konkurencji i innych działań, dla których wymagane jest wsparcie naukowe i techniczne
Organizowanie kalendarzy wszystkich zaplanowanych działań szkoleniowych
Utrzymywanie profesjonalnych i trwałych relacji z Kluczowymi Liderami Opinii, którzy będą zaangażowani w charakterze prelegentów w działania szkoleniowe
Monitorowanie postępów działań szkoleniowych pod względem liczby uczestników i informacji zwrotnych oraz przedstawianie propozycji usprawnień
Uczestnictwo w sesjach szkoleniowych dotyczących pharmacovigilance i procedur jakościowych
Opracowywanie materiałów informacyjnych i edukacyjnych na temat produktów dla Działu Handlowego
Przygotowywanie szkoleń i informacji naukowo-technicznych z zakresu produktów firmy dla lekarzy, farmaceutów i zielarzy
Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników Działu Handlowego – w Polsce i we Włoszech
Współdziałanie z Działem Szkoleń w siedzibie firmy – przygotowywanie materiałów szkoleniowych i informacyjnych
Aktywna współpraca z Działem Sprzedaży oraz Działem Marketingu w zakresie przygotowywania informacji naukowej, handlowej i marketingowej na temat zagadnień produktowych
Reprezentowanie firmy podczas targów i kongresów branżowych
Uczestnictwo w sesjach szkoleniowych dotyczących pharmacovigilance i procedur jakościowych
Opracowywanie materiałów informacyjnych i edukacyjnych na temat produktów dla Działu Handlowego
Przygotowywanie szkoleń i informacji naukowo-technicznych z zakresu produktów firmy dla lekarzy, farmaceutów i zielarzy
Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników Działu Handlowego – w Polsce i we Włoszech
Współdziałanie z Działem Szkoleń w siedzibie firmy – przygotowywanie materiałów szkoleniowych i informacyjnych
Aktywna współpraca z Działem Sprzedaży oraz Działem Marketingu w zakresie przygotowywania informacji naukowej, handlowej i marketingowej na temat zagadnień produktowych
Reprezentowanie firmy podczas targów i kongresów branżowych
Uczestnictwo w sesjach szkoleniowych dotyczących pharmacovigilance i procedur jakościowych
Opracowywanie materiałów informacyjnych i edukacyjnych na temat produktów dla Działu Handlowego
Przygotowywanie szkoleń i informacji naukowo-technicznych z zakresu produktów firmy dla lekarzy, farmaceutów i zielarzy
Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników Działu Handlowego – w Polsce i we Włoszech
Współdziałanie z Działem Szkoleń w siedzibie firmy – przygotowywanie materiałów szkoleniowych i informacyjnych
Aktywna współpraca z Działem Sprzedaży oraz Działem Marketingu w zakresie przygotowywania informacji naukowej, handlowej i marketingowej na temat zagadnień produktowych
Reprezentowanie firmy podczas targów i kongresów branżowych
Zapewnienie zgodności systemu IT na poziomie lokalnym z wymaganiami i standardami Grupy
Analiza oraz definiowanie wszelkich problemów i wymagań lokalnych związanych z infrastrukturą IT, poszukiwanie rozwiązań oraz ich konsultowanie z centralą spółki
Opracowywanie i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych pracownikom firmy (PC, tablety, laptopy, telefony komórkowe, drukarki). Zapewnienie prawidłowego działania takich urządzeń
Aktualizacja i instalacja niezbędnego oprogramowania
Wprowadzanie wszelkich zmian i rozwijanie istniejącej infrastruktury i urządzeń w porozumieniu z Zarządem, centralnym działem IT oraz istniejącymi procedurami w spółce
Zapewnienie bezpieczeństwa IT w zakresie istniejącej infrastruktury. Zapewnienie bezpieczeństwa baz danych spółki
Przygotowanie raportów z realizowanych projektów i prac
Budowa i wdrażanie standardów tzw. „miękkiego” HR-u w organizacji
Wsparcie Dyrektora Generalnego, Managerów oraz Managementu na poziomie Grupy w definiowaniu i implementacji strategii HR
Bieżąca współpraca z Managerami innych działów w definiowaniu kluczowych potrzeb i działań HR-owych
Analiza i sporządzanie raportów dotyczących kwestii pracowniczych dla Zarządu i Grupy
Ścisła współpraca z Centralą w zakresie dostosowania strategii personalnej do planów rozwoju Grupy i potrzeb organizacji
Zapewnienie zgodności polityki personalnej z obowiązującymi przepisami prawa pracy i standardami Grupy (tworzenie regulaminów, opracowywanie procedur w obszarze HR)
Opracowywanie budżetu HR (planowanie i prognoza headcount’u, szkoleń pracowniczych, itp.)
Kontrola naliczeń wynagrodzeń
Monitorowanie absencji pracowniczych
Zapewnienie prawidłowego prowadzenia dokumentacji pracowniczej
Dbanie o dobry wizerunek pracodawcy wśród pracowników i na zewnątrz firmy (działania EB)
Wsparcie i realizacja procesów rekrutacyjnych dla polskiej spółki
Onboarding i offboarding pracowników
Organizacja kursów i szkoleń dla pracowników
Inicjowanie zmian w organizacji w zakresie poprawy istniejących procesów, szukania rozwiązań, budowy atrakcyjności firmy na lokalnym rynku pracy, itp
Manager Łańcucha Dostaw – Region Europa i Afryka / Supply Chain Manager for Europe & Africa
Legnica
Wygasła: 15.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Aktywny udział w kształtowaniu nowego modelu struktury oraz strategii dystrybucji produktów w spółce. Ścisła współpraca z przełożonym w tym zakresie
Zarządzanie realizacją podejmowanych działań oraz koordynacja pracy podległego zespołu na poziomie regionalnym dla Europy i Afryki
Zarządzanie standaryzacją procesów logistycznych w każdej lokalizacji
Stworzenie planu działania dla założonych celów, analiza wyzwań i szacowanie ryzyka
Zapewnienie rozwoju i przestrzegania polityki oraz procedur spółki dotyczących utrzymania bezpiecznego poziomu zapasów, czasu realizacji, strategii MTS, zapasów konsygnacyjnych itp
Zapewnienie realizacji projektów w ustalonym terminie i budżecie
Zarządzanie kwestiami związanymi z optymalizacją poziomu zapasów (DIO) oraz kosztów logistycznych, uwzględniających koszty transportu (w tym eksport do Afryki)
Inicjowanie usprawnień w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw (zarządzanie zapasami, transport, magazynowanie itp.)
Manages plant operation to ensure processes’ optimization and achieve manufacturing excellence
Drives organization to ensure achievement of key operating metrics/targets around quality, lead-time, on-time delivery, customer satisfaction, operational costs, excellent customer service, etc
Ensures organization development in terms of staffing competent Resources to support on-going production needs in a high growth environment
Leads, directs, evaluates, and develops a team of functional and operational managers and other professionals to ensure that plant’s targets and standards will be met
Monitors plant performance to ensure that defined objectives are achieved within scheduled timelines and budgets
Defines budget goals in terms of sales volume, manufacturing, workforce needs, production capacity, quality targets, etc
Supervises the company profit and loss and, in case of gaps between budget and actual situation; takes corrective actions as needed
Ensures best practices share and improvements implementation within assigned area
Acts as CI Champion to ensure cost efficient organization with high quality metrics
Guarantees production goals achievement in terms of volumes, efficiency, costs, scraps, service level, as well as in terms of reduction of finished products and raw materials storage
Manages relationships with suppliers and customers in order to solve problems concerning products production and quality
Manages plant operation to ensure processes’ optimization and achieve manufacturing excellence
Drives organization to ensure achievement of key operating metrics/targets around quality, lead-time, on-time delivery, customer satisfaction, operational costs, excellent customer service, etc
Ensures organization development in terms of staffing competent Resources to support on-going production needs in a high growth environment
Leads, directs, evaluates, and develops a team of functional and operational managers and other professionals to ensure that plant’s targets and standards will be met
Monitors plant performance to ensure that defined objectives are achieved within scheduled timelines and budgets
Defines budget goals in terms of sales volume, manufacturing, workforce needs, production capacity, quality targets, etc
Supervises the company profit and loss and, in case of gaps between budget and actual situation; takes corrective actions as needed
Ensures best practices share and improvements implementation within assigned area
Acts as CI Champion to ensure cost efficient organization with high quality metrics
Guarantees production goals achievement in terms of volumes, efficiency, costs, scraps, service level, as well as in terms of reduction of finished products and raw materials storage
Manages relationships with suppliers and customers in order to solve problems concerning products production and quality
Manages plant operation to ensure processes’ optimization and achieve manufacturing excellence
Drives organization to ensure achievement of key operating metrics/targets around quality, lead-time, on-time delivery, customer satisfaction, operational costs, excellent customer service, etc
Ensures organization development in terms of staffing competent Resources to support on-going production needs in a high growth environment
Leads, directs, evaluates, and develops a team of functional and operational managers and other professionals to ensure that plant’s targets and standards will be met
Monitors plant performance to ensure that defined objectives are achieved within scheduled timelines and budgets
Defines budget goals in terms of sales volume, manufacturing, workforce needs, production capacity, quality targets, etc
Supervises the company profit and loss and, in case of gaps between budget and actual situation; takes corrective actions as needed
Ensures best practices share and improvements implementation within assigned area
Acts as CI Champion to ensure cost efficient organization with high quality metrics
Guarantees production goals achievement in terms of volumes, efficiency, costs, scraps, service level, as well as in terms of reduction of finished products and raw materials storage
Manages relationships with suppliers and customers in order to solve problems concerning products production and quality
System Administrator / Digital Factory Engineer (k/m)
Gniezno
Wygasła: 12.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Projektowanie, rozwój, wdrażanie i utrzymanie systemów IT wspomagających zarządzanie procesami operacyjnymi (produkcja, logistyka, zakupy, planowanie produkcji) w zakładzie produkcyjnym,
Aktualizacja i zarządzanie systemami baz danych w fabryce,
Konfiguracja, rozwój i testowanie istniejących systemów IT (MES, WHM),
Nadawanie uprawnień użytkownikom,
Pomoc i szkolenie użytkowników w zakresie pracy i obsługi systemów informatycznych spółki,
Wdrożenie i przegląd bezpieczeństwa systemów DT zgodnie z polityką firmy,
Udział w projektach wdrożeniowych zgodnie z założonym harmonogramem,
Ścisła współpraca z centralą grupy i centrum doskonalenia w zakresie rozwoju i usprawnień istniejących procesów oraz systemów,
Zapewnienie integracji systemów informatycznych zgodnie z polityką grupy,
Sporządzanie dokumentacji i okresowych raportów dotyczących systemów, aplikacji oraz realizowanych projektów
System Administrator / Digital Factory Engineer (k/m)
Gniezno
Wygasła: 01.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca w zespole IT
Wsparcie w projektowaniu, rozwoju, wdrażaniu i utrzymaniu systemów IT wspomagających zarządzanie procesami operacyjnymi (produkcja, logistyka, zakupy, planowanie produkcji) w zakładzie produkcyjnym
Aktualizacja i zarządzanie systemami baz danych w fabryce
Konfiguracja, rozwój i testowanie istniejących systemów IT (MES, WHM)
Nadawanie uprawnień użytkownikom
Pomoc i szkolenie użytkowników w zakresie pracy i obsługi systemów informatycznych spółki
Wdrożenie i przegląd bezpieczeństwa systemów DT zgodnie z polityką firmy
Udział w projektach wdrożeniowych zgodnie z założonym harmonogramem
Ścisła współpraca z centralą grupy i centrum doskonalenia w zakresie rozwoju i usprawnień istniejących procesów oraz systemów
Zapewnienie integracji systemów informatycznych zgodnie z polityką grupy
Sporządzanie dokumentacji i okresowych raportów dotyczących systemów, aplikacji oraz realizowanych projektów
Zapewnienie zgodności systemu IT na poziomie lokalnym z wymaganiami i standardami Grupy
Aktywny udział we wdrożeniu, a następnie utrzymaniu systemu IT zgodnie z wytycznymi i wymaganiami Grupy
Analiza oraz definiowanie wszelkich problemów i wymagań lokalnych związanych z infrastrukturą IT, poszukiwanie rozwiązań oraz ich konsultowanie z centralą spółki
Opracowywanie i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych pracownikom firmy (PC, tablety, laptopy, telefony komórkowe, drukarki). Zapewnienie prawidłowego działania takich urządzeń
Aktualizacja i instalacja niezbędnego oprogramowania
Zapewnienie wsparcia użytkownikom i rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem, dostępem do internetu, serwerów
Zapewnienie dostępu użytkownikom do niezbędnych domen. Definiowanie dostępów do danych i systemów zgodnie z polityką Grupy
Proponowanie zmian w istniejącej infrastrukturze i sprzęcie. Poszukiwanie najbardziej efektywnych i korzystnych rozwiązań. Prezentacja propozycji i uzgadnianie takich zmian z Centralą spółki i Zarządem
Wprowadzanie wszelkich zmian i rozwijanie istniejącej infrastruktury i urządzeń w porozumieniu z Zarządem, centralnym działem IT oraz istniejącymi procedurami w spółce
Zapewnienie bezpieczeństwa IT w zakresie istniejącej infrastruktury. Zapewnienie bezpieczeństwa baz danych spółki
Zapewnienie dyscypliny budżetowej w ramach planowanych prac i inwestycji
Bieżąca komunikacja i przygotowanie raportów z realizowanych projektów / prac. Komunikowanie statusu działań centrali spółki oraz Przełożonym
Performing assurance and evaluation activities (management audits, compliance audits, fraud audits, organizational audits, security audits, ethics audits) and consultancy activities
Evaluating effectiveness of internal control system
Planning and carrying out audit activities, guaranteeing the respect of the activities and the established timing
Preparing the audit reports
Communicating results to Global Audit Committee, Supervisory Board and Shareholder
Preparing remediation plans against the recommendations in the audit reports
Identifying risk and recommending solution to avoid such risk
Carrying out a constant monitoring of the revealed management indicators and defined action plans
Reviewing and controlling the budget and long-term plans realization
Actively participating in the development of special projects and consultancy activities in the field of Internal Control System, corporate governance and risk assessment in order to guarantee the attainment of the company goals
Contributing to the development of the corporate governance processes
Performing assurance and evaluation activities (management audits, compliance audits, fraud audits, organizational audits, security audits, ethics audits) and consultancy activities
Evaluating effectiveness of internal control system
Planning and carrying out audit activities, guaranteeing the respect of the activities and the established timing
Preparing the audit reports
Communicating results to Global Audit Committee, Supervisory Board and Shareholder
Preparing remediation plans against the recommendations in the audit reports
Identifying risk and recommending solution to avoid such risk
Carrying out a constant monitoring of the revealed management indicators and defined action plans
Reviewing and controlling the budget and long-term plans realization
Actively participating in the development of special projects and consultancy activities in the field of Internal Control System, corporate governance and risk assessment in order to guarantee the attainment of the company goals
Contributing to the development of the corporate governance processes
Zarządzanie procesami logistycznymi i magazynowymi w oparciu o przydzielone zasoby
Zarządzanie zespołem (15-20 osób) w systemie 3-zmianowym
Raportowanie do Kierownika Obszaru Logistycznego
Kontrolowanie i zarządzanie wydajnością personelu, sporządzanie analiz i stosowanie działań korygujących
Przedstawianie propozycji działań w zakresie poprawy profesjonalizmu i poziomu usług, zachowując spójność z wynikami i osiągniętymi celami (KAIZEN), wdrażanie narzędzi LEAN
Angażowanie zespołu w ciągłe doskonalenie
Zapewnienie właściwych warunków pracy i przestrzegania przepisów Kodeksu Pracy oraz BHP, Ppoż. i Ochrony Środowiska
Dbanie, aby oczekiwania klienta w zakresie poziomu usług były znane pracownikom i przez nich realizowane
Nadzór nad standardami dla wszystkich stanowisk i procedur oraz nadzór nad infrastrukturą logistyczną i mieniem w powierzonym obszarze
Kierownik Obszaru Logistycznego (K/M) - Logistics Area Manager (M/F)
Niepołomice
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Zarządzanie procesami logistycznymi i magazynowymi w oparciu o przydzielone zasoby
Zarządzanie wydajnością personelu poległego obszaru (180-250 osób)
Raportowanie do Kierownika Kontraktu (Site Manager)
Sporządzanie analiz i stosowanie działań korygujących, przestrzeganie realizacji budżetu (kontrola kosztów)
Przedstawianie propozycji działań w zakresie poprawy profesjonalizmu i poziomu usług, zachowując spójność z wynikami i osiągniętymi celami (KAIZEN), wdrażanie narzędzi LEAN
Angażowanie zespołu w ciągłe doskonalenie
Zapewnienie właściwych warunków pracy i przestrzegania przepisów Kodeksu Pracy oraz BHP i Ochrony Środowiska
Dbanie aby oczekiwania klienta w zakresie poziomu usług były znane pracownikom i przez nich realizowane
Nadzór nad standardami dla wszystkich stanowisk i procedur oraz nadzór nad infrastrukturą logistyczną i mieniem w powierzonym obszarze
Inżynier ds. Projektowania i Usprawnień Procesów Logistycznych (K/M) - Designing and Improving Logistics Processes Engineer (F/M)
Niepołomice
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowanie i wdrażanie projektów oraz zmian w obszarze logistycznym
Inicjowanie działań mających na celu eliminowanie strat poprzez efektywniejsze zarządzanie przestrzenią magazynową, obszarami logistycznymi, oraz obszarami VAS
Podejmowanie działań usprawniających logistykę poprzez usprawnianie procesów w tym obszarze oraz poprawę wydajności
Tworzenie dokumentacji procesów oraz raportów procesów
Analiza danych logistycznych i ich wpływu na operację i organizację
Leading HR functions, including HR planning, recruitment and selection, training and development, performance management and employee relations
Acting as change agent in the diagnosis of organizational problems. Building change leadership capabilities within the business unit
Planning organizational structure and HR strategy to ensure the delivery of business goals
Close cooperation with General Manager and HR Global Development Partner while setting and driving HR policy on site
Supporting business management in improving employees work relationships, engagement and performance. Acting as a trusted Advisor to guide business decisions
Planning HR strategies and action plans based on business needs
Supporting leaders with the development of employee performance improvement plans, and career development plans
Developing HR & Administration policies and procedures
Ensuring compliance of internal procedures with local labor law
Issuing with employment agreements and related annexes
Monitoring validity of employees’ qualifications
Preparing general payroll data (basing on working time tabs, absenteeism)
Conducting and facilitating recruitment of all levels of staff according to manpower plan
Conducting regular labor market reviews/studies on wage trends and changes in the labor legislation and making appropriate recommendations to the global and local management
Preparing HR budget and defining manpower plan to meet local HR objectives and support business needs
Technical Project Lead (F/M) / Kierownik Projektu Technicznego (K/M)
Pomeranian
Wygasła: 03.03.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
manager / supervisor
Obowiązki:
Managing the product development and maintaining the release plan and time schedule according to the project milestones to ensure a successful product launch into manufacturing
Delivering technical data in the required time, quality and format to the customer and manufacturing within project scope
Managing of relevant suppliers and partners with regards to relevant content and timing
Applying project change, defect and risk management in accordance with the development process to comply with automotive SPICE requirements
Acting as the main interface for communicating with the Management and other departments, with the Customers, suppliers and manufacturing
Regularly status reporting to Customers and the Management
Supporting and participating in meetings at the Customer's Development Center, supporting pilot sample preparation, product manufacturing activities, incident and bug handling and SOP claims
Supporting in RFQ by providing data and other material of the technical solution to successfully bid for Customers for new projects
Collaborating and sharing information with the international team (India, China, Germany, Poland)
Working according to the applicable process and continuous improvement of the relevant areas of the applied process
Technical Project Lead (F/M) / Kierownik Projektu Technicznego (K/M)
Silesian
Wygasła: 03.03.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
manager / supervisor
Obowiązki:
Managing the product development and maintaining the release plan and time schedule according to the project milestones to ensure a successful product launch into manufacturing
Delivering technical data in the required time, quality and format to the customer and manufacturing within project scope
Managing of relevant suppliers and partners with regards to relevant content and timing
Applying project change, defect and risk management in accordance with the development process to comply with automotive SPICE requirements
Acting as the main interface for communicating with the Management and other departments, with the Customers, suppliers and manufacturing
Regularly status reporting to Customers and the Management
Supporting and participating in meetings at the Customer's Development Center, supporting pilot sample preparation, product manufacturing activities, incident and bug handling and SOP claims
Supporting in RFQ by providing data and other material of the technical solution to successfully bid for Customers for new projects
Collaborating and sharing information with the international team (India, China, Germany, Poland)
Working according to the applicable process and continuous improvement of the relevant areas of the applied process
Project Management Office Manager (F/M) / Kierownik Zarządzający Projektami (K/M)
Lower Silesia
Wygasła: 03.03.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
Collaborating with other department leaders to define, prioritize and develop projects
Planning project management, including setting deadlines, prioritizing tasks and assigning team members to various deliverables
Analyzing financial data, including project budgets, risks, and resource allocation
Providing financial reports and budget outlines to Executives
Overseeing the development of the project and ensuring that team members are carrying out their tasks efficiently while upholding the company's standards
Drafting new and improving existing Project Management Office policies and processes
Continuously evaluating projects to ensure they are meeting company standards, adhering to budgets, and meeting deadlines
Accurately documenting the project's creation, development, and execution as well as documenting the project's scope, budget, and justification
Project Management Office Manager (F/M) / Kierownik Zarządzający Projektami (K/M)
Lesser Poland
Wygasła: 03.03.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
Collaborating with other department leaders to define, prioritize and develop projects
Planning project management, including setting deadlines, prioritizing tasks and assigning team members to various deliverables
Analyzing financial data, including project budgets, risks, and resource allocation
Providing financial reports and budget outlines to Executives
Overseeing the development of the project and ensuring that team members are carrying out their tasks efficiently while upholding the company's standards
Drafting new and improving existing Project Management Office policies and processes
Continuously evaluating projects to ensure they are meeting company standards, adhering to budgets, and meeting deadlines
Accurately documenting the project's creation, development, and execution as well as documenting the project's scope, budget, and justification
Project Management Office Manager (F/M) / Kierownik Zarządzający Projektami (K/M)
Pomeranian
Wygasła: 03.03.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
Collaborating with other department leaders to define, prioritize and develop projects
Planning project management, including setting deadlines, prioritizing tasks and assigning team members to various deliverables
Analyzing financial data, including project budgets, risks, and resource allocation
Providing financial reports and budget outlines to Executives
Overseeing the development of the project and ensuring that team members are carrying out their tasks efficiently while upholding the company's standards
Drafting new and improving existing Project Management Office policies and processes
Continuously evaluating projects to ensure they are meeting company standards, adhering to budgets, and meeting deadlines
Accurately documenting the project's creation, development, and execution as well as documenting the project's scope, budget, and justification
Project Management Office Manager (F/M) / Kierownik Zarządzający Projektami (K/M)
Silesian
Wygasła: 03.03.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
Collaborating with other department leaders to define, prioritize and develop projects
Planning project management, including setting deadlines, prioritizing tasks and assigning team members to various deliverables
Analyzing financial data, including project budgets, risks, and resource allocation
Providing financial reports and budget outlines to Executives
Overseeing the development of the project and ensuring that team members are carrying out their tasks efficiently while upholding the company's standards
Drafting new and improving existing Project Management Office policies and processes
Continuously evaluating projects to ensure they are meeting company standards, adhering to budgets, and meeting deadlines
Accurately documenting the project's creation, development, and execution as well as documenting the project's scope, budget, and justification
Technical Project Lead (F/M) / Kierownik Projektu Technicznego (K/M)
Lower Silesia
Wygasła: 03.03.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
manager / supervisor
Obowiązki:
Managing the product development and maintaining the release plan and time schedule according to the project milestones to ensure a successful product launch into manufacturing
Delivering technical data in the required time, quality and format to the customer and manufacturing within project scope
Managing of relevant suppliers and partners with regards to relevant content and timing
Applying project change, defect and risk management in accordance with the development process to comply with automotive SPICE requirements
Acting as the main interface for communicating with the Management and other departments, with the Customers, suppliers and manufacturing
Regularly status reporting to Customers and the Management
Supporting and participating in meetings at the Customer's Development Center, supporting pilot sample preparation, product manufacturing activities, incident and bug handling and SOP claims
Supporting in RFQ by providing data and other material of the technical solution to successfully bid for Customers for new projects
Collaborating and sharing information with the international team (India, China, Germany, Poland)
Working according to the applicable process and continuous improvement of the relevant areas of the applied process
Technical Project Lead (F/M) / Kierownik Projektu Technicznego (K/M)
Lesser Poland
Wygasła: 03.03.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
manager / supervisor
Obowiązki:
Managing the product development and maintaining the release plan and time schedule according to the project milestones to ensure a successful product launch into manufacturing
Delivering technical data in the required time, quality and format to the customer and manufacturing within project scope
Managing of relevant suppliers and partners with regards to relevant content and timing
Applying project change, defect and risk management in accordance with the development process to comply with automotive SPICE requirements
Acting as the main interface for communicating with the Management and other departments, with the Customers, suppliers and manufacturing
Regularly status reporting to Customers and the Management
Supporting and participating in meetings at the Customer's Development Center, supporting pilot sample preparation, product manufacturing activities, incident and bug handling and SOP claims
Supporting in RFQ by providing data and other material of the technical solution to successfully bid for Customers for new projects
Collaborating and sharing information with the international team (India, China, Germany, Poland)
Working according to the applicable process and continuous improvement of the relevant areas of the applied process
Current and periodic inspections of working conditions and compliance with health and safety protection regulations
Co-creation and implementation of procedures, regulations and standards of conduct in the field of occupational health and safety
Implementation of the Group's standards, training of employees in the field of Polish law and specific internal requirements of the company
Informing the employer about identified threats and formulating remedial applications
Development and implementation of projects aimed at improving working conditions and the environment
Performing the risk assessment related to the performed work
Control of working conditions and issuing recommendations to remove irregularities and shortcomings, preparation of reports and analyzes of the health and safety condition and the working environment
Participation in determining the circumstances and causes of accidents at work and administration of related documentation
Preparing Covid reports and preventive actions taken
Supporting Head or Purchasing in the overall purchasing strategy and process implementation towards the international organization
Driving commodity strategy for Wood, Packaging
Realizing purchasing strategy within assigned area
Lead strategic sourcing activities, including but not limited to: Monitor and anticipate key market trends, spend analysis, supply base optimization, benchmarking, negotiations, contracting, product lifecycle management, building business cases
Leading negotiations and managing supplier contracts; evaluating supplier performance and supporting on international level
Manage key stakeholder relationships while ensuring business requirements are met
Coordination of process communication with related key stakeholder in the organization
Support and driving supplier audits
Drive make or buy analysis with leading workshops together with Product Management, Engineering and Operations
Implement tracking & communication system according customer wish (TPT10) = Logistic parameter
Ensure compliance to company policies and procedures and support actively company initiatives for continuous process improvements
Developing individual and customized furniture products commonly based on existing product programs
Determinating the best technical solution in respect to time and costs
Providing financial figures for cost calculation, lead time and preparing technical documentation for tenders
Developing customer-specific solutions in respect to: customer requirements, costs, time, company portfolio
Creating product relevant documentation: 3D assemblies for rendering and collision analysis, 3D parametric parts, 2D drawings (customer/manufacturing), bill of material
Supervising the manufacturing process from prototyping to series production
Supporting data management process
Supporting in offer and tender management
Determinating manufacturing costs and processing of quotations
Supporting the enquiry process with technical expertise during supplier negotiations
Supporting sales with technical expertise during customer negotiations
Confident escalating and setting priorities to keep customer specific projects on track to meet time and cost expectations
Collaborating with cross functional functions in agile teams
Supplier Development Manager Europe / Kierownik ds. Rozwoju Dostawców w Europie
Łódź
Wygasła: 23.07.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
Developing OEM and Direct Supplier Base across Europe with the scope to identify the best option in terms of QCD with supporting the overall commodity buyer strategy
Supporting Head of Purchasing in the overall purchasing strategy and process implementation towards the international organization
Coordinating activities between PLM (Product Line Management, Engineering & Commodity Buyer) with tracking tools and related Sharepoint structure, while developing the own strategy related to OEM partners
Leading strategic QCD workshops and helping to prepare the related documentation per commodity/OEM workshop
Analyzing and restructuring the complete OEM setup, screening the market, identifying the status quo & working close to the commodity buyers and their overall strategy (team alignment activities related to "OEM partners")
Developing the future OEM and insourcing strategy
Monitoring and anticipating key market trends, analyzing spend, optimizing supply base and supporting the benchmarking, negotiating, contracting, managing product lifecycle, building business cases activities
Supporting supplier evaluation performance tracking, managing contract base on the Sharepoint and supporting on international level
Supporting supplier audit preparation at OEM side
Supporting ERP clean up
Ensuring compliance to company policies and procedures and supporting actively company initiatives for continuous process improvements
Kreowanie strategii sourcingowej dla zakupów mediów (w tym energii)
Analizowanie cen rynkowych oraz kontakt z kluczowymi dostawcami
w zakresie uzgodnień cenowych i warunków dostaw
Budowanie bazy dostawców, analiza i gromadzenie cenników
Kontakt z potencjalnymi dostawcami
Negocjowanie warunków współpracy celem zabezpieczenia bezpieczeństwa biznesu
Koordynowanie kwestii związanych z kluczowymi warunkami umowy (techniczna specyfikacja, wymagana infrastruktura niezbędne dokumenty, czas i sposób dostawy, gwarantowana moc)
Współpraca z Centralą Grupy w zakresie ustalanej polityki zarządzania bezpieczeństwem energetycznym
Zapewnienie zgodności polityki zakupowej z polityką grupy
Zarządzanie ryzykiem
Przygotowanie RFQ / RFI oraz dokumentacji przetargowej
Współpraca z instytucjami rządowymi w zakresie kontraktowania energii