Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (48)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 48 )
Sales Manager
Twarda 52, Wola, Warszawa
Wygasła: 24.04.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Actively seeks potential new clients for the hotel through competition checks, Hotelligence, direct referrals, IHG or other lead discovery activities
Ensuring all strategic activities related to clients and segments are implemented as on a timely manner
Sales to new, existing and potential customers, taking into account the goals set out in the sales strategy, negotiating optimal rates for the benefit of the hotel
Proactively promotes to clients IHG programs including IHG rewards, Business Edge etc
Provides training to other field sales colleagues as needed on RFPS, Lanyon usage, account management activities, contracting
Supports cluster DOS and DOSM in the preparation of the annual departmental operating budget, the hotel marketing plan and business plan
Manages personally assigned key accounts across assigned industries
Manages assigned key requests for whether for repeat clients, long term stays or VIP clients
Supports reactive sales team if needed for proposals, RFPs, contracts, follow ups, etc
Supports HIW special projects as required
Creates strong, professional, long lasting relationships with the assigned contacts in the account portfolio
Proactively introduces the hotel within the assigned portfolio to all new prospect clients
Develops a profile in the local market through participation in local events and networking activities in representation of the hotel
Builds good working relationships with IHG personnel including other hotels in the region, Global KADs and Northern Europe Commercial team members
Constructs professional relationships with all colleagues in commercial teams and on property operations teams
Chcielibyśmy, abyś dołączył/a do naszego zespołu jako Kierownik Zmiany Nocnej Recepcji. Oczekujemy od Ciebie ambicji, talentu i oczywiście kilku kluczowych umiejętności. Na to ważne stanowisko szukamy kogoś, kto potrafi:
• koordynować i nadzorować pracę w dziale recepcji
• zapewniać wysoką jakość świadczonych usług zgodnie z obowiązującymi standardami
• sprawnie postępować z wszelkimi sytuacjami dotyczącymi gości z nastawieniem na ich pozytywne rozwiązanie
• analizować opinię i oczekiwania klientów
• wspierać Kierownika Recepcji w szkoleniu i motywowaniu pracowników, w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi gości
• efektywnie współpracować z innymi działami hotelu
Chcielibyśmy, abyś dołączył/a do naszego zespołu jako Kierownik Zmiany w Gastronomii. Oczekujemy od Ciebie ambicji, pasji, talentu i oczywiście kilku kluczowych umiejętności. Na to ważne stanowisko szukamy kogoś, kto potrafi:
• efektywnie zarządzać personelem oraz zmianą we wszystkich outletach w gastronomii
• utrzymywać doskonałe relacje z klientami hotelu
• doradzać gościom w wyborze potraw i informować o sposobie ich przygotowania
• planować grafiki pracy, kontrolować i rozliczać czas pracy personelu
• szkolić, motywować i inspirować podległy zespoł
• kontrolować zadowolenie gości oraz być odpowiedzialnym za wysoki standard obsługi
Chcielibyśmy, abyś dołączył/a do naszego zespołu jako Kierownik Baru. Oczekujemy od Ciebie ambicji, talentu i oczywiście kilku kluczowych umiejętności. Na to ważne stanowisko szukamy kogoś, kto potrafi:
• organizować pracę oraz nadzorować prawidłowe funkcjonowanie restauracji i baru
• czynnie uczestniczyć w pracy zespołu
• realizować plany finansowe działu gastronomii, analizować sprzedaż i koszty
• dbać o najwyższą jakość obsługi gości Open Loby w tym baru zgodnie ze standardami marki
• reagować na wszelkie opinie i sugestie Gości w zakresie realizacji oferty restauracji i baru
• sprawnie postępować z wszelkimi sytuacjami dotyczącymi gości
z nastawieniem na ich pozytywne rozwiązanie
• przeprowadzać szkolenia oraz weryfikowć jakość pracy podległego personelu
Actively seeks potential new clients for all cluster hotels through competition checks, Hotelligence, direct referrals, IHG or other lead discovery activities
Ensuring all strategic activities related to clients and segments are implemented as on a timely manner
Sales to new, existing and potential customers, taking into account the goals set out in the sales strategy, negotiating optimal rates for the benefit of the hotels
Proactively promotes to clients IHG programs including IHG rewards, Business Edge etc
Provides training to other field sales colleagues as needed on RFPS, Lanyon usage, account management activities, contracting
Supports cluster DOS and DOSM in the preparation of the annual departmental operating budget, the hotel marketing plan and business plan
Manages personally assigned key accounts for HIW across assigned industries
Manages assigned key requests for HIW whether for repeat clients, long term stays or VIP clients
Supports HIW field sales team if needed for proposals, RFPs, contracts, follow ups, etc
Supports HIW special projects as required
Creates strong, professional, long lasting relationships with the assigned contacts in the account portfolio
Proactively introduces all hotels within the assigned portfolio to all new prospect clients
Develops a profile in the local market through participation in local events and networking activities in representation of all hotels in the cluster
Builds good working relationships with IHG personnel including other hotels in the region, Global KADs and Northern Europe Commercial team members
Constructs professional relationships with all colleagues in commercial teams and on property operations teams
Chcielibyśmy, abyś dołączył/a do naszego zespołu jako Kierownik Restauracji i Baru. Oczekujemy od Ciebie ambicji, talentu i oczywiście kilku kluczowych umiejętności. Na to ważne stanowisko szukamy kogoś, kto potrafi:
organizować pracę oraz nadzorować prawidłowe funkcjonowanie restauracji i baru
czynnie uczestniczyć w pracy zespołu
realizować plany finansowe działu gastronomii, analizować sprzedaż i koszty
dbać o najwyższą jakość obsługi gości Open Loby w tym baru zgodnie ze standardami marki
reagować na wszelkie opinie i sugestie Gości w zakresie realizacji oferty restauracji i baru
sprawnie postępować z wszelkimi sytuacjami dotyczącymi gości
z nastawieniem na ich pozytywne rozwiązanie
przeprowadzać szkolenia oraz weryfikować jakość pracy podległego personelu
Chcielibyśmy, abyś dołączył/a do naszego zespołu jako Recepcjonista/ka. Oczekujemy od Ciebie ambicji, talentu i oczywiście kilku kluczowych umiejętności. Na to ważne stanowisko szukamy kogoś, kto potrafi:
profesjonalnie obsługiwać gości zapewniając wysoką jakość świadczonych usług zgodnie z obowiązującymi standardami
zagwarantować prawidłowy przebieg pobytu gościa w hotelu
informować gości o warunkach pobytu i o usługach dodatkowych świadczonych w hotelu
zbierać opinię i oczekiwania klientów
obsługa połączeń telefonicznych
dokonywać niezbędnych formalności związanych z pobytem gościa w hotelu: meldowanie, wymeldowywanie gości, dokonywanie rezerwacji
Chcielibyśmy, abyś dołączył/a do naszego zespołu jako Kelner / Kelnerka. Oczekujemy od Ciebie ambicji, talentu i oczywiście kilku kluczowych umiejętności. Na to ważne stanowisko szukamy kogoś, kto potrafi:
profesjonalnie obsługiwać gości hotelowych
doradzać klientom w wyborze potraw i informować o sposobie ich przygotowania
zbierać opinię i oczekiwania klientów
blisko współpracować z pracownikami Kuchni i innymi działami
We are currently seeking an experienced, hands-on Hotel Manager to lead our Team at the Holiday Inn Warsaw City Center. In this role you will manage the day to day leadership and direction of the hotel, drive team’s engagement, maximising on sales and revenue and driving financial returns. You’ll take ownership of the development of your people, execute on brand standards and build awareness of the hotel and brand within the local area. You will report directly to the Area General Manager and work with an experienced on site and Cluster Team. As the Hotel Manager you will work with the owners, guests, employees and other stakeholders as a partner and manage day-to-day operations. Your main responsibilities will focus on people, guest experience, financial returns and strengthening the image of responsible business. You will use the Holiday Inn brand promise and guiding principles, market knowledge and social media, and work with the Sales and Marketing team to provide a clear commercial strategy
You will establish clear performance goals for employees, provide regular feedback and facilitate the development of high-potential individuals to build a strong talent pipeline
People
• Develop programmes and initiatives to increase team engagement that are aligned with the hotel’s service philosophy
• Implement and monitor team member succession planning to ensure future bench strength
• Establish performance and development goals for team members and provide mentoring, coaching and regular feedback to enhance performance
• Creates a sense of ownership & pride at all levels
• Nurture a culture of Diversity & Inclusion across the hotel
• Oversee HR related actions in accordance with company rules and policies as well as local labour law
Guest Experience
• Demonstrate brand awareness by maintaining compliance with all required brand and service standards
• Drive improvement in hotel guest’s related metrics
• Collaborate with colleagues and hotel team members to establish and implement services and programmes that meet or exceed guest expectations
• Actively seeking for guest’s feedback and build relationships
Financial
• Prepare annual capital, cash flow and sales and marketing plans to accurately forecast budgets
• Analyse financials to drive revenues, future profitability and maximum return on investment
• Use distribution channels and technology platforms to drive revenue and maximise market share
• Lead capital plans and asset management initiatives, including working with owners to maintain or improve property’s market leadership position
• Relentlessly focuses on the results, balances risk with returns, makes the tough decisions needed to drive the long term performance of the owners asset
Responsible Business
• Ensure a safe and secure environment for guests, colleagues and hotel assets
• Act as public relations representative to raise awareness of hotel and brand in local community
• Drive team member involvement in community organisations, activities and businesses
• Develop and carry out action plans to be environmentally-conscious by taking steps to reduce the hotel’s carbon footprint and support IHG Journey to Tomorrow program
We are currently seeking an experienced, hands-on Hotel Manager to lead our Team at the Holiday Inn Warsaw City Center. In this role you will manage the day to day leadership and direction of the hotel, drive team’s engagement, maximising on sales and revenue and driving financial returns. You’ll take ownership of the development of your people, execute on brand standards and build awareness of the hotel and brand within the local area. You will report to the Area General Manager Poland and work with an experienced on site and Cluster Team
People:
- Develop programmes and initiatives to increase team engagement that are aligned with the hotel’s service philosophy
- Implement and monitor team member succession planning to ensure future bench strength
- Establish performance and development goals for team members and provide mentoring, coaching and regular feedback to enhance performance
- Creates a sense of ownership & pride at all levels
- Nurture a culture of Diversity & Inclusion across the hotel
- Oversee HR related actions in accordance with company rules and policies as well as local labour law
Guest Experience:
- Demonstrate brand awareness by maintaining compliance with all required brand and service standards
- Drive improvement in hotel guest’s related metrics
- Collaborate with colleagues and hotel team members to establish and implement services and programmes that meet or exceed guest expectations
- Actively seeking for guest’s feedback and build relationships
Financial:
- Prepare annual capital, cash flow and sales and marketing plans to accurately forecast budgets
- Analyse financials to drive revenues, future profitability and maximum return on investment
- Use distribution channels and technology platforms to drive revenue and maximise market share
- Lead capital plans and asset management initiatives, including working with owners to maintain or improve property’s market leadership position
- Relentlessly focuses on the results, balances risk with returns, makes the tough decisions needed to drive the long term performance of the owners asset
Responsible Business:
- Ensure a safe and secure environment for guests, colleagues and hotel assets
- Act as public relations representative to raise awareness of hotel and brand in local community
- Drive team member involvement in community organisations, activities and businesses
- Develop and carry out action plans to be environmentally-conscious by taking steps to reduce the hotel’s carbon footprint and support IHG Journey to Tomorrow program
We are currently seeking an experienced, hands-on Hotel Manager to lead our Team at the Holiday Inn Warsaw City Center. In this role you will manage the day to day leadership and direction of the hotel, drive team’s engagement, maximising on sales and revenue and driving financial returns. You’ll take ownership of the development of your people, execute on brand standards and build awareness of the hotel and brand within the local area. You will report to the Area General Manager Poland and work with an experienced on site and Cluster Team
People:
- Develop programmes and initiatives to increase team engagement that are aligned with the hotel’s service philosophy
- Implement and monitor team member succession planning to ensure future bench strength
- Establish performance and development goals for team members and provide mentoring, coaching and regular feedback to enhance performance
- Creates a sense of ownership & pride at all levels
- Nurture a culture of Diversity & Inclusion across the hotel
- Oversee HR related actions in accordance with company rules and policies as well as local labour law
Guest Experience:
- Demonstrate brand awareness by maintaining compliance with all required brand and service standards
- Drive improvement in hotel guest’s related metrics
- Collaborate with colleagues and hotel team members to establish and implement services and programmes that meet or exceed guest expectations
- Actively seeking for guest’s feedback and build relationships
Financial:
- Prepare annual capital, cash flow and sales and marketing plans to accurately forecast budgets
- Analyse financials to drive revenues, future profitability and maximum return on investment
- Use distribution channels and technology platforms to drive revenue and maximise market share
- Lead capital plans and asset management initiatives, including working with owners to maintain or improve property’s market leadership position
- Relentlessly focuses on the results, balances risk with returns, makes the tough decisions needed to drive the long term performance of the owners asset
Responsible Business:
- Ensure a safe and secure environment for guests, colleagues and hotel assets
- Act as public relations representative to raise awareness of hotel and brand in local community
- Drive team member involvement in community organisations, activities and businesses
- Develop and carry out action plans to be environmentally-conscious by taking steps to reduce the hotel’s carbon footprint and support IHG Journey to Tomorrow program
Chcielibyśmy, abyś dołączył/a do naszego zespołu jako Kierownik Zmiany w Gastronomii. Oczekujemy od Ciebie ambicji, pasji, talentu i oczywiście kilku kluczowych umiejętności. Na to ważne stanowisko szukamy kogoś, kto potrafi:
• efektywnie zarządzać personelem oraz zmianą we wszystkich outletach w gastronomii
• utrzymywać doskonałe relacje z klientami hotelu
• doradzać gościom w wyborze potraw i informować o sposobie ich przygotowania
• planować grafiki pracy, kontrolować i rozliczać czas pracy personelu
• szkolić, motywować i inspirować podległy zespoł
• kontrolować zadowolenie gości oraz być odpowiedzialnym za wysoki standard obsługi
W Holiday Inn® Hotels & Resorts sprawiamy, że goście czują prawdziwą radość z podróży. Na tym będzie polegać również Twoja rola. Jako część marki Holiday Inn Hotels & Resorts będziesz kimś więcej niż tylko osobą na danym stanowisku
W Holiday Inn szukamy ludzi przyjaznych, otwartych i pełnych życia; ludzi, którzy zawsze znajdą sposób, aby uprzyjemnić naszym gościom pobyt w hotelu
Chcielibyśmy, abyś dołączył/a do naszego zespołu jako Barman. Oczekujemy od Ciebie ambicji, talentu i oczywiście kilku kluczowych umiejętności. Na to ważne stanowisko szukamy kogoś, kto potrafi:
organizować pracę oraz nadzorować prawidłowe funkcjonowanie baru
dbać o najwyższą jakość obsługi gości Open Lobby zgodnie ze standardami marki
reagować na wszelkie opinie i sugestie Gości w zakresie realizacji oferty baru
sprawnie postępować z wszelkimi sytuacjami dotyczącymi gości z nastawieniem na ich pozytywne rozwiązanie