Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
Główny księgowy / Główna księgowa
Karola Olszewskiego 8, Lublin
Wygasła: 21.12.2023
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Prowadzenie i nadzór ksiąg rachunkowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowym;
Kontrola prawidłowości dokumentacji pod względem bilansowym i podatkowym;
Księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych, sporządzanie listy płac;
Kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP i inne);
Sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT, podatki lokalne, itp
Sporządzanie sprawozdań finansowych rocznych i okresowych;
Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy;
Monitorowanie stanu należności oraz ich skuteczna windykacja;
Szkolenie podległych pracowników w zakresie umiejętności wykonywania czynności wchodzących w zakres danej komórki, szczególnie w zakresie zmian w ustawach podatkowych;
Uzgadnianie rozrachunków w zakresie podatku VAT
Nadzór nad wdrażaniem programu Saldeo Smart;
Współpraca i przygotowanie informacji dla Zarządu oraz innych działów w firmie;
Planowanie i zarządzanie pracą podległych pracowników
Sporządzanie i kontrola harmonogramów planowanych prac
Wykonywanie przydziałów dziennych i planów tygodniowych dla pracowników na podstawie wytycznych zarządu lub klienta/inwestora
Wspieranie serwisantów w rozwiązywaniu problemów napotkanych na obiektach
Nadzorowanie pracy zastępcy kierownika – delegowanie obowiązków w ramach zakresu pracy
Odpowiedni podział prac w serwisie i ustalanie wszystkich informacji koniecznych do efektywnej realizacji zadań / ustalanie priorytetów wykonywania prac naprawczo – serwisowych / ustalanie zaangażowania poszczególnych pracowników na serwisowanych obiektach
Ofertowanie prac serwisowych, naprawczych, projektowych oraz wykonawczych
Dbanie o jakość prac serwisowych
Dbanie o wizerunek firmy
Dbanie o terminowość realizacji prac
Przestrzeganie terminów przekazywania protokołów z wykonanych prac serwisowo – naprawczych dla klientów
Kontrola zaawansowania prac na obiektach
Finansowe rozliczanie serwisu
Efektywna współpraca z pozostałymi działami w strukturze firmy