Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Praca w terenie, realizacja planów sprzedaży na przydzielonym obszarze terytorialnej
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Praca w terenie, realizacja planów sprzedaży na przydzielonym obszarze terytorialnej
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Praca w terenie, realizacja planów sprzedaży na przydzielonym obszarze terytorialnej
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Praca w terenie, realizacja planów sprzedaży na przydzielonym obszarze terytorialnej
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Praca w terenie, realizacja planów sprzedaży na przydzielonym obszarze terytorialnej
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych
Praca w terenie, realizacja planów sprzedaży na przydzielonym obszarze terytorialnej
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę (sprzedażB2B), aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów, stała rozbudowa sieci dystrybucji
Profesjonalne doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń produktowych
Prezentacja produktów firmy na bezpośrednich spotkaniach z Klientami
Udział w targach branżowych, seminariach, konferencjach, reprezentowanie i promocja firmy i jej produktów
Monitorowanie rynku: prowadzenie analiz możliwości popytowo – podażowych, monitoring działalności oraz oferty konkurencji, identyfikacja nisz rynkowych