Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
przygotowanie elementów do montażu na podstawie projektu opracowanego przez konstruktorów: w tym (frezowanie, szlifowanie, tłoczenie, wiercenie, obrabianie z wykorzystaniem maszyn do tego przeznaczonych);
montaż przygotowanych części w zespoły, a następnie w układy zgodnie z dokumentacją techniczną;
kontrola zgodności wykonanych części z dokumentacją techniczną;
regulacja i weryfikacja ostateczna zamontowanych układów mechanicznych czy hydraulicznych ich części w budowanym lub remontowanym pojeździe za pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych;
terminowe wykonywanie powierzonych działań;
dbałość o czystość stanowiska pracy oraz stan obsługiwanych narzędzi i maszyn;
przygotowywanie i wykonywanie detali i zespołów z wykorzystaniem urządzeń, narzędzi i przyrządów spawalniczych, ślusarskich oraz monterskich, z zachowaniem wymogów eksploatacyjnych i wymagań dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej,
wypełnianie dokumentacji w procesie produkcyjnym,
dbanie o stan powierzonych narzędzi, maszyn i urządzeń wykorzystywanych podczas prac ślusarskich, spawalniczych
organizowanie oraz utrzymanie w czystości stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad racjonalnej organizacji pracy,
wykonywanie operacji przygotowawczych do montażu: czyszczenie i mycie jednostek montażowych,
wykonywanie operacji pomocniczych polegających na dopasowaniu części i zespołów,
przeprowadzenie montażu poszczególnych części w zespoły oraz zespoły w gotowe wyroby i urządzenia z wykorzystaniem przyrządów i uchwytów montażowych zgodnie z dokumentacją technologiczną,
przemieszczanie, podnoszenie zespołów gotowych przy użyciu urządzeń transportu bliskiego
Projektant instalacji elektrycznych - praca za granicą
Rotterdam, Holandia
Wygasła: 03.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Projektowanie instalacji elektrycznych i automatyki przemysłowej;
Analiza specyfikacji technicznych i wymagań Klienta w celu dostosowania projektu do konkretnych potrzeb inwestycji;
Dobór odpowiednich urządzeń elektrycznych, aparatury kontrolno-pomiarowej i systemów automatyki przemysłowej do zastosowania w projektowanych instalacjach;
Sprawowanie nadzoru nad dokumentacją techniczną i kontrola aktualności danych z wymaganiami Klienta
Zapewnienie, że polityka jakości, QMS i cele jakościowe są wdrażane i przestrzegane;
Zapewnienie, że system zarządzania jakością jest wdrożony i przestrzegany;
Monitorowanie pracy zespołów ds. jakości, aktualizacja i raportowanie postępów w zakresie jakości;
Przygotowanie i przeprowadzanie inspekcji wszystkich instalacji elektrycznych i instrumentalnych oraz nadzorowanie wszystkich wymaganych testów;
Sprawdzanie zgodności z Planem Kontroli Jakości, pozyskiwanie odpowiedniej dokumentacji, sprawdzanie procedur i sprzętu do wykorzystania w badaniach, kontrolach i inspekcjach, zarządzanie dokumentacją poświadczającą badania, kontrole i inspekcje;
Odpowiedzialność za aktualizację i monitorowanie wszystkich baz danych związanych z jakością, dokumentację końcową oraz tworzenie statystyk spotkań i ocenę postępów;
Zapewnienie opracowania zatwierdzonych planów kontroli i testów (ITP) przed rozpoczęciem każdego zadania;
Aktywny udział w przygotowaniu potrzeb obliczeniowych w ramach Umowy
Zadania związane z bieżącą obsługą linii produkcyjnej;
Praca z narzędziami i elektronarzędziami;
Obsługa, monitorowanie parametrów pracy maszyn wchodzących w skład linii produkcyjnej (zbiorniki z mieszadłami, pompy membranowe, zawory ręczne i automatyczne);
Kontrola parametrów urządzeń i zgłaszanie zaobserwowanych niezgodności Kierownikowi Zmiany;
Reagowanie na awarie urządzeń i instalacji, monitorowanie i podejmowanie działań prewencyjnych;
Wykonywanie zadań zleconych przez kierownika zmiany m.in. związanych z prawidłowym funkcjonowaniem procesów technologicznych oraz z planowanymi postojami, remonty urządzeń, prace związane z rozbudową itp
Opracowanie (wraz z dyrektorem promocji) i realizacja strategii marketingowej imprintu oraz późniejsza analiza wyników;
Dbanie o wizerunek imprintu i jego autorów, a także utrzymywanie dobrych relacji z mediami, dziennikarzami, blogerami i influencerami;
Opracowywanie i realizacja planów promocji książek imprintu, w tym realizacja narzędzi promocji (PR w mediach / reklamy w mediach społecznościowych / współpraca z influencerami / spotkania autorskie itp.);
Koordynacja powstawania okładki książki;
Zarządzanie społecznościami marki w social mediach;
Tworzenie person, profili psychograficznych i demograficznych klientów;
Specjalista ds. pozyskiwania niekomercyjnych gruntów i projektów OZE
Łaziska Górne
Wygasła: 09.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Poszukiwanie nowych możliwości w postaci zakupu terenów, gotowych projektów lub projektów do wybudowania z obszaru OZE;
Zarządzanie całym obszarem go green, polegającym na dekarbonizacji produkcji poprzez budowę własnych źródeł zielonej energii, a także projektów odzysku;
Tworzenie zespołu odpowiedzialnego za te zadania;
Prowadzenie negocjacji z właścicielami terenów inwestycyjnych;
Kompleksowa obsługa klientów (telefoniczna, mailowa i osobista) oraz utrzymanie dobrych relacji;
Wizyty terenowe i prowadzenie dokumentacji poszczególnych lokalizacji;
Udział w prowadzeniu działań formalno-prawnych zmierzających do realizacji inwestycji
Szukanie nowych możliwości w postaci zakupu terenów, gotowych projektów lub projektów do wybudowania z obszaru OZE;
Zarządzanie całym obszarem go green, polegającym na dekarbonizacji produkcji poprzez budowę własnych źródeł zielonej energii, a także projektów odzysku;
Tworzenie zespołu oraz zarządzanie nim;
Nadzorowanie procesów mających na celu rozwój firmy;
Nawiązywanie sieci kontaktów oraz budowanie długotrwałych i pozytywnych relacji z partnerami
Starszy specjalista ds. zakupów - Junior Product Manager
Kraków
Wygasła: 08.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Przygotowywanie i wdrażanie strategii oraz koordynowanie procesu rozwoju nowych produktów, a także rozwijanie produktów już istniejących
Wypracowanie planów budżetowych w ramach podległych grup asortymentowych
Wprowadzanie nowych produktów, usług lub rozwiązań na rynek; monitorowanie trendów
Kreowanie polityki sprzedażowej, pozycjonowania cen i akcji promocyjnych; analiza konkurencji
Prowadzenie negocjacji handlowych oraz określanie warunków współpracy z bieżącymi i nowymi dostawcami zagranicznymi w zakresie cen, jakości, terminów dostaw itp
Koordynacja procesu produkcji produktów od pomysłu aż do dostawy
Opracowywanie dokumentacji i procedur dotyczących produktów
Starszy specjalista ds. zakupów/Junior Product Manager
Kraków
Wygasła: 04.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Przygotowywanie i wdrażanie strategii oraz koordynowanie procesu rozwoju nowych produktów, a także rozwijanie produktów już istniejących;
Wypracowanie planów budżetowych w ramach podległych grup asortymentowych;
Wprowadzanie nowych produktów, usług lub rozwiązań na rynek; monitorowanie trendów
Kreowanie polityki sprzedażowej, pozycjonowania cen i akcji promocyjnych; analiza konkurencji
Prowadzenie negocjacji handlowych oraz określanie warunków współpracy z bieżącymi i nowymi dostawcami zagranicznymi w zakresie cen, jakości, terminów dostaw itp;
Koordynacja procesu produkcji produktów od pomysłu aż do dostawy;
Opracowywanie dokumentacji i procedur dotyczących produktów;
Przygotowanie budżetu rocznego oraz analiza odchyleń wraz z komentarzami,
Nadzór, kontrola oraz sporządzanie planów finansowych,
Opracowywanie cyklicznych raportów finansowych wg standardów Grupy,
Kalkulacja rentowności i efektywności projektów, kontrola wydatków inwestycyjnych,
Dbałość o zgodność procesów i procedur ze standardami Grupy oraz o bezpieczeństwo finansowe firmy,
Analiza kluczowych wskaźników finansowych, operacyjnych oraz ryzyk finansowych i rekomendacje działań,
Optymalizacja procesów z obszaru kontrolingu;
Budowanie i rozwój modeli finansowych, tworzenie i doskonalenie narzędzi kontrolingowych,
Organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego zespołu ,
Analiza i interpretacja danych finansowych i niefinansowych, w tym opracowywanie wniosków i rekomendacji wspierających proces podejmowania decyzji biznesowych,
Analiza danych rynkowych, prezentowanie analiz i rekomendacji,
Wsparcie analityczne i ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy odpowiadającymi za biznes,
Nadzór nad opracowywaniem okresowych (rocznych) i wieloletnich planów sprzedaży dla Ośrodka,
Nadzór nad opracowywaniem rocznego planu rzeczowo-finansowego Spółki,
Nadzór nad tworzeniem planów finansowych (budżetów kosztów) dla komórek organizacyjnych Spółki i analiza ich wykonania,
Nadzór nad opracowywaniem prognoz w zakresie płynności finansowej,
Tworzenie analiz wskaźnikowych w zakresie wytypowanych parametrów ekonomicznych charakteryzujących efekty działalności Spółki,
Nadzór nad prowadzenie merytorycznych i finansowych rozliczeń w zakresie wykorzystania dotacji na projekty rozwojowe,
Nadzór nad przygotowywaniem analiz i sprawozdawczości z wykonania planu sprzedaży oraz z wykonania wyniku finansowego,
Nadzór nad realizacją projektów, w szczególności za ich terminową realizację i koszty,
Współpraca z ministrem właściwym do spraw nauki, Narodowym Centrum Badań i Rozwoju oraz innymi instytucjami w zakresie merytorycznych uzgodnień i finansowych rozliczeń dotyczących dotacji, finansowaniu projektów i innych kategorii dofinansowań,
Przygotowywanie kalkulacji na produkty Spółki oraz produkty zamawiane przez Spółkę,
Nadzór nad finansowaniem procesów związanych z gromadzeniem i wykorzystaniem przyznanych Spółce środków finansowych na naukę,
Kontrola płynności finansowej. Planowanie wydatków, planowanie wpływów. Optymalizacja płynności – środki dostępne we właściwej wysokości we właściwym czasie. Zarządzanie płynnością – negocjacje dot. wcześniejszych spłat należności, wydłużenia terminów zobowiązań, organizowanie skont, finansowanie faktur poprzez faktoring;
Przygotowywanie budżetów poszczególnych działów. Kontrola realizacji budżetów. Doświadczenie w budżetowaniu. ;
Przygotowywanie wewnętrznych raportów i analiz wspomagających proces decyzyjny (CF, zestawienie zaległości płatniczych, plan płatności, zestawienia kosztów poszczególnych działów / projektów);
Nadzór nad systemem księgowym. Przygotowywanie deklaracji podatkowych;
Kontrola i raportowanie sald z poszczególnymi kontrahentami;
Nadzór nad systemem kadrowo płacowym. Przygotowywanie deklaracji rozliczeniowych;
Kontakt z Krajową administracją Skarbową, ZUS, GUS, KRS, składanie deklaracji, pozyskiwanie zaświadczeń;
Przygotowywanie okresowych sprawozdań księgowych. Współpraca z biegłym rewidentem przy audycie sprawozdania finansowego. Przygotowywanie zestawień i raportów do banków;
Doświadczenie w pozyskiwaniu finansowania: relacje z pracownikami banku (osobista znajomość z min. 5 dyrektorami oddziałów bankowych), znajomość procedur, formularzy, zasad przyznawania finansowania;
Doświadczenie w pozyskiwaniu finansowania rządowego. Znajomość projektów. Kontrola dostępności środków w instytucjach Państwowych;
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem;
Tworzenie procesów i procedur działania kontrolingu;
Współpraca z managerami innych działów w celu poprawy efektywności biznesowej;
Nadzór nad windykacją należności;
Kontrola zobowiązań i planowanie wydatków;
Obsługa faktoringu;
Obsługiwanie sprzedaży w różnych walutach- USD, Euro;
Wypracowanie przyjętego wyniku finansowego w ramach podległych grup asortymentowych;
Zarządzanie cyklem życia produktów (rowery elektryczne, hulajnogi, skutery;)
Przygotowywanie i wdrażanie strategii produktowych dla nowych produktów oraz koordynowanie procesu ich rozwoju i wdrożenia, rozwijanie istniejących produktów;
Kreowanie polityki sprzedażowej, pozycjonowania cen i akcji promocyjnych;
Współpraca z działem marketingu i handlowym, dostarczania i merytoryczna weryfikacja kontentu produktowego;
Analiza konkurencji oraz poziomu sprzedaży podległej kategorii produktowej;
Prowadzenie negocjacji handlowych oraz określanie warunków współpracy z bieżącymi i nowymi dostawcami zagranicznymi: cen, jakości, terminów dostaw itp;
Koordynacja procesu produkcji produktów od pomysłu do dostawy, dbałość o terminowość i jakość dostaw oraz dokumentację
Wypracowanie przyjętego wyniku finansowego w ramach podległych grup asortymentowych;
Zarządzanie cyklem życia produktów z kategorii elektromobilności – rowery elektryczne, hulajnogi, skutery;
Opracowywanie i wdrażanie strategii produktowych dla nowych produktów oraz koordynowanie procesu ich rozwoju i wdrożenia, rozwijanie istniejących produktów;
Kreowanie polityki sprzedażowej, pozycjonowania cen i akcji promocyjnych;
Współpraca z działem marketingu i handlowym, dostarczania i merytoryczna weryfikacja kontentu produktowego;
Analiza konkurencji pod względem trendów, cen i proponowanej;
Analiza poziomu sprzedaży podległej kategorii produktowej;
Prowadzenie negocjacji handlowych oraz ustalanie warunków współpracy z bieżącymi i nowymi dostawcami zagranicznymi: cen, jakości, terminów dostaw itp;
Koordynacja procesu produkcji produktów od pomysłu do dostawy, dbałość o terminowość i jakość dostaw oraz dokumentację
Analiza opłacalności modeli biznesowych oraz zbieranie i analiza wymagań biznesowych, w tym opracowywanie studiów wykonalności dla nowych projektów i inwestycji,
Analiza i interpretacja danych finansowych i niefinansowych, w tym opracowywanie wniosków i rekomendacji wspierających proces podejmowania decyzji biznesowych,
Budowanie i rozwój modeli finansowych,
Analiza danych rynkowych w celu monitorowania działań oraz wdrażania odpowiednich rozwiązań,
Prezentowanie analiz i rekomendacji,
Wsparcie analityczne i ścisła współpraca z biznesem
Analiza opłacalności modeli biznesowych oraz zbieranie i analiza wymagań biznesowych, w tym opracowywanie studiów wykonalności dla nowych projektów i inwestycji,
Analiza i interpretacja danych finansowych i niefinansowych, w tym opracowywanie wniosków i rekomendacji wspierających proces podejmowania decyzji biznesowych,
Budowanie i rozwój modeli finansowych,
Analiza danych rynkowych w celu monitorowania działań oraz wdrażania odpowiednich rozwiązań,
Prezentowanie analiz i rekomendacji,
Wsparcie analityczne i ścisła współpraca z biznesem