Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (18)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 18 )
Kierownik Działu Technicznego
Ernesta Malinowskiego 5, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Organizacja, koordynacja oraz nadzór nad działaniami podległych pracowników
Nadzór nad przygotowaniem dokumentacji przetargowych (specyfikacji, zakresów, umów itp.)
Przygotowywanie potrzeb remontowych, planów remontowych i nadzór nad ich realizacją
Przygotowywanie dokumentacji projektowej przewidywanych do realizacji robót
Zlecanie realizacji prac
Przygotowanie zleceń i opinii i ekspertyz w zakresie prowadzonych spraw, opiniowanie i przygotowanie umów realizacyjnych prac remontowych
Przygotowywanie okresowych sprawozdań z realizacji robót remontowych
Współpraca z jednostkami Administracji Terenowej, z usługodawcami zewnętrznymi w zakresie działania pionu
Udział w posiedzeniach organów Spółdzielni
Organizowanie przeglądów technicznych budynków zgodnie z Prawem Budowlanym
Przygotowywanie korespondencji wewnątrzspółdzielczej jak i kierowanej do organów terenowych i samorządowych i instytucji Państwowych
Przyjmowanie interwencji od mieszkańców Spółdzielni, udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień zgodnie z obowiązującymi w Spółdzielni uregulowaniami
Rozpatrywanie skarg i zażaleń członków Spółdzielni w zakresie technicznego utrzymania zasobów
Kontrola i nadzór nad przeglądami technicznymi budynków i prowadzeniem Książek Obiektów Budowlanych
Kontrola i nadzór nad prawidłową archiwizacją dokumentacji podległego działu
Organizacja, koordynacja oraz nadzór nad działaniami podległych pracowników
Nadzór nad przygotowaniem dokumentacji przetargowych (specyfikacji, zakresów, umów itp.)
Przygotowywanie potrzeb remontowych, planów remontowych i nadzór nad ich realizacją
Przygotowywanie dokumentacji projektowej przewidywanych do realizacji robót
Zlecanie realizacji prac
Przygotowanie zleceń i opinii i ekspertyz w zakresie prowadzonych spraw, opiniowanie i przygotowanie umów realizacyjnych prac remontowych
Przygotowywanie okresowych sprawozdań z realizacji robót remontowych
Współpraca z jednostkami Administracji Terenowej, z usługodawcami zewnętrznymi w zakresie działania pionu
Udział w posiedzeniach organów Spółdzielni
Organizowanie przeglądów technicznych budynków zgodnie z Prawem Budowlanym
Przygotowywanie korespondencji wewnątrzspółdzielczej jak i kierowanej do organów terenowych i samorządowych i instytucji Państwowych
Przyjmowanie interwencji od mieszkańców Spółdzielni, udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień zgodnie z obowiązującymi w Spółdzielni uregulowaniami
Rozpatrywanie skarg i zażaleń członków Spółdzielni w zakresie technicznego utrzymania zasobów
Kontrola i nadzór nad przeglądami technicznymi budynków i prowadzeniem Książek Obiektów Budowlanych
Kontrola i nadzór nad prawidłową archiwizacją dokumentacji podległego działu
Inspektor ds. przetargów, przeglądów, książek obiektów budowlanych
Ernesta Malinowskiego 5, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres obowiązków na stanowisku Inspektor ds. przetargów, przeglądów, książek obiektów budowlanych obejmuje:
Organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie procesu przetargowego w zakresie inwestycji budowlanych
Przygotowywanie dokumentów i umów przetargowych, w tym specyfikacji technicznych, harmonogramów i kosztorysów
Dokonywanie oceny i wyboru ofert, w tym przeprowadzanie analiz finansowych i porównań ofert
Kontaktowanie się z wykonawcami, dostawcami i innymi zainteresowanymi stronami w celu uzyskania niezbędnych informacji i dokumentów
Przeglądanie wykonanych prac i przeprowadzanie inspekcji obiektów budowlanych w celu sprawdzenia zgodności z wymaganiami technicznymi i przepisami prawnymi
Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem dokumentacji obiektów budowlanych, w tym wprowadzanie danych do książek obiektów budowlanych
Przygotowywanie raportów z przeglądów i inspekcji oraz analiza i ocena wyników
Współpraca z innymi działami lub podmiotami zaangażowanymi w realizację projektów budowlanych
Monitorowanie terminowości i jakości realizowanych prac budowlanych oraz zgłaszanie ewentualnych nieprawidłowości
Doskonalenie i aktualizowanie wiedzy z zakresu przetargów, przeglądów i ksiąg obiektów budowlanych poprzez uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach branżowych
Nadzór nad prawidłowością odczytów wodomierzy i ciepłomierzy w budynkach i lokalach , pomieszczeniach i lokalach użytkowych
Prowadzenie na bieżąco ewidencji funkcjonowania i zużycia mediów w podziale na budynki
Sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur dostawców mediów i lokali użytkowych
Sprawdzenie prawidłowości działania urządzeń pomiarowych na podstawie analizy odczytów i zgłaszanie ich uszkodzeń
Organizowanie i przygotowanie materiałów do rozliczenia kosztów na podstawie dokonanych odczytów wskazanych urządzeń pomiarowych
Sporządzanie analiz zużycia mediów ( wody, energii, gazu) na budynkach
Przygotowanie zleceń i współpraca w zakresie opracowania i opiniowania projektów umowy z wykonawcami na realizację robót, usługi i dostaw w zakresie instalacji sanitarnych
Uczestniczenie w opracowaniu planu rzeczowo-finansowego robót remontowych
Prowadzenie na bieżąco dokumentacji dotyczącej zamontowanych wodomierzy, podzielników ciepła, gazomierzy w zasobach Spółdzielni,
Prowadzenie na bieżąco książek obiektu budowlanego w zakresie instalacji sanitarnych
Rozpatrywanie reklamacji odnośnie zużycia mediów w lokalach mieszkalnych i użytkowych
Udział w komisjach oceny stanu technicznego budynków, lokali, obiektów i urządzeń; wnioskowanie i zalecanie niezbędnych prac z zakresu robót budowlanych
Obsługa formalno-administracyjna procesów inwestycyjno-administracyjna procesów inwestycyjno-remontowych (zapytania ofertowe - analiza ofert – umowa - nadzór nad realizacją prac - rozliczenie)
Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i kontrola zaawansowania robót,
Weryfikacja dokumentacji budowlanej, wykonawczej i powykonawczej,
Przygotowywanie i negocjacja umów z wykonawcami
Kierowanie i organizacja pracy podwykonawców i dostawców zgodnie z warunkami zawartych umów
Przygotowywanie, dokonywanie i udział w odbiorach robót tym odbiorów związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie
Przygotowanie protokołów odbiorów poszczególnych etapów prac budowlanych i innych dokumentów koniecznych do wystawiania faktur
Prowadzenie narad koordynacyjnych
Tworzenie pełnej dokumentacji inwestycji, w tym min. harmonogramów i kosztorysów na etapie przygotowania inwestycji
bieżąca analiza kosztów prowadzonej inwestycji
Ścisła współpraca z kierownictwem oraz poszczególnymi działami
Załatwianie indywidualnych spraw lokatorów, najemców oraz innych osób w zakresie spraw budowlanych
Przygotowywanie danych do planu rzeczowo-finansowego Spółdzielni w zakresie robót budowlanych, drogowych
Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowo-Budowlanej „Imielin” w Warszawie ogłasza konkurs na stanowisko Prezesa Zarządu
Kandydaci przystępujący do konkursu powinni spełniać następujące kryteria:
1) pełna zdolność do czynności prawnych;
2) wykształcenie wyższe (preferowane min. magisterskie lub równorzędne), preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość, gospodarka przestrzenna, prawo;
3) co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie: zarządzania nieruchomościami, zarządzania przedsiębiorstwem (instytucją, organizacją) lub jego jednostką organizacyjną, kontroli zarządczej lub reprezentacji przedsiębiorstwa (instytucji, organizacji);
4) co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym;
5) bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz podległych zespołów i pracowników;
6) zdolności interpersonalne, w szczególności umiejętność kontaktu z klientem, prowadzenia negocjacji i mediacji;
7) wysoka kultura osobista;
8) umiejętność tworzenia i analizowania kosztorysów oraz rozliczeń;
9) znajomość zasad funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych, w szczególności znajomość: ustawy prawo spółdzielcze, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, prawa pracy, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o rachunkowości, w zakresie niezbędnym do kierowania spółdzielnią;
10) znajomość prawnych i ekonomicznych aspektów funkcjonowania podmiotów gospodarczych,
11) umiejętności analityczne i dobra znajomość obsługi komputera;
12) mile widziane: studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami lub licencja zarządcy nieruchomości,
13) mile widziane doświadczenie zawodowe lub funkcyjne w sektorze spółdzielczości mieszkaniowej lub wspólnot mieszkaniowych,
14) mile widziane doświadczenie i umiejętności w pozyskiwaniu środków zewnętrznych oraz prowadzeniu i rozliczaniu inwestycji