Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (24)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 24 )
Specjalista/ka ds. księgowości i środków trwałych
Rakowicka 22a, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 15.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie ewidencji składników majątkowych Muzeum;
zarządzanie i odpowiedzialność za majątek trwały i wyposażenie;
okresowa weryfikacja stanu składników majątkowych Muzeum i powierzanie pieczy nad nimi określonym pracownikom;
prowadzenie spraw związanych z likwidacją, sprzedażą, zakupem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
wystawianie dokumentów OT i LT (wycena wartości początkowej ŚT);
prowadzenie i nadzór nad prawidłowym oznakowaniem składników majątkowych;
prowadzenie, uczestnictwo i rozliczanie inwentaryzacji;
opracowywanie harmonogramu inwentaryzacji mienia z uwzględnieniem częstotliwości i terminów inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów;
wnioskowanie do Dyrektora Muzeum o zarządzenie inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów zgodnie z harmonogramem;
przygotowywanie projektów zarządzeń Dyrektora Muzeum w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji poszczególnych składników mienia;
prowadzenie rozliczeń międzyokresowych w szczególności dotyczących dotacji celowych inwestycyjnych;
prowadzenie rejestru zakupów - w szczególności zakupu środków trwałych, wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych; rozliczenie w tym zakresie podatku VAT z uwzględnieniem struktury;
współpraca przy księgowaniu i dekretowaniu faktur;
współpraca przy przygotowywaniu sprawozdań;
wykonywanie innych zadań z obszaru księgowości zleconych przez przełożonego
prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz rozliczanie czasu pracy pracowników Muzeum;
czuwanie nad terminową realizacją badań lekarskich pracowników i szkoleń BHP oraz współpraca ze specjalistą ds. BHP w zakresie organizacji szkoleń i wystawiania skierowań;
ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej;
gromadzenie i ewidencja zwolnień lekarskich, służbowych, usprawiedliwionej nieobecności w pracy, urlopów;
rozliczanie pracy w godzinach nadliczbowych, w soboty i niedziele pracowników Muzeum;
prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych w czasie godzin pracy;
przekazywanie niezbędnych dokumentów do Działu Księgowości dotyczących czasu pracy;
przygotowywanie, sporządzanie i wysyłanie kwartalnych i rocznych sprawozdań do GUS w zakresie kadr;
przygotowywanie zaświadczeń;
współpraca z Zakładową Komisją Socjalną;
prowadzenie spraw związanych z polityką kształcenia i rozwoju pracowników;
prowadzenie spraw związanych z naborami;
prowadzenie spraw związanych z praktykami, stażami i wolontariatem,
sporządzanie comiesięcznych deklaracji wpłat na PFRON lub informacji o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych;
obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych;
obsługa programu kadrowo – płacowego Comarch Optima, obsługa PATNIKA, ZUS PUE, PPK Pracodawca, obsługa systemu ADONIS;
opracowywanie raportów, analiz z realizacji procedur określonych w kontroli zarządczej obowiązującej w Muzeum;
nadzór nad zapewnieniem dostępu do systemu dedykowanego zarządzaniu procesowemu;
prowadzenie ewidencji składników majątkowych Muzeum;
zarządzanie i odpowiedzialność za majątek trwały i wyposażenie;
okresowa weryfikacja stanu składników majątkowych Muzeum i powierzanie pieczy nad nimi określonym pracownikom;
prowadzenie spraw związanych z likwidacją, sprzedażą, zakupem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
wystawianie dokumentów OT i LT (wycena wartości początkowej ŚT);
prowadzenie i nadzór nad prawidłowym oznakowaniem składników majątkowych;
prowadzenie, uczestnictwo i rozliczanie inwentaryzacji;
opracowywanie harmonogramu inwentaryzacji mienia z uwzględnieniem częstotliwości i terminów inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów;
wnioskowanie do Dyrektora Muzeum o zarządzenie inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów zgodnie z harmonogramem;
przygotowywanie projektów zarządzeń Dyrektora Muzeum w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji poszczególnych składników mienia;
prowadzenie rozliczeń międzyokresowych w szczególności dotyczących dotacji celowych inwestycyjnych;
prowadzenie rejestru zakupów - w szczególności zakupu środków trwałych, wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych; rozliczenie w tym zakresie podatku VAT z uwzględnieniem struktury;
współpraca przy księgowaniu i dekretowaniu faktur;
współpraca przy przygotowywaniu sprawozdań;
wykonywanie innych zadań z obszaru księgowości zleconych przez przełożonego
prowadzenie ewidencji składników majątkowych Muzeum;
zarządzanie i odpowiedzialność za majątek trwały i wyposażenie;
okresowa weryfikacja stanu składników majątkowych Muzeum i powierzanie pieczy nad nimi określonym pracownikom;
prowadzenie spraw związanych z likwidacją, sprzedażą, zakupem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
wystawianie dokumentów OT i LT;
prowadzenie i nadzór nad prawidłowym oznakowaniem składników majątkowych;
prowadzenie, uczestnictwo i rozliczanie inwentaryzacji;
opracowywanie harmonogramu inwentaryzacji mienia z uwzględnieniem częstotliwości i terminów inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów;
wnioskowanie do Dyrektora Muzeum o zarządzenie inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów zgodnie z harmonogramem;
przygotowywanie projektów zarządzeń Dyrektora Muzeum w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji poszczególnych składników mienia;
prowadzenie rozliczeń międzyokresowych w szczególności dotyczących dotacji celowych inwestycyjnych
prowadzenie rejestru zakupów - w szczególności zakupu środków trwałych, wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych; rozliczenie w tym zakresie podatku VAT z uwzględnieniem struktury
wykonywanie innych zadań z obszaru księgowości zleconych przez przełożonego
planowanie polityki wydawniczej Muzeum we współpracy z Głównym Kuratorem, innymi komórkami organizacyjnymi, budżetowanie i realizacja działań w tym zakresie;
realizacja procesu wydawniczego, w tym opracowywanie harmonogramów i kosztorysów;
utrzymywanie kontaktów ze środowiskami współpracującymi z Muzeum przy realizacji procesów wydawniczych;
organizacja i prowadzenie prac redakcyjnych, w tym w szczególności dbałość o kompletność i legalność materiałów wydawniczych (organizacja, prowadzenie i koordynacja takich elementów procesu wydawniczego jak tłumaczenia, recenzje, monitorowanie, pozyskiwanie reprodukcji i zgód na publikowanie);
redakcja, adiustacja i korekta wybranych wydawnictw;
nadzór nad przygotowaniem i drukiem wydawnictw muzealnych przez wykonawców zewnętrznych;
przygotowywanie umów na wykonanie prac związanych z procesem wydawniczym;
przygotowanie i kontrola dokumentacji wydawnictw pod kątem obowiązujących w Muzeum procedur związanych z procesem wydawniczym oraz zapewnienie obsługi administracyjnej procesu wydawniczego;
gromadzenie danych oraz planowanie, kosztorysowanie i nadzorowanie opracowywania raportów z działalności MuFo wydawanych w formie publikacji;
bieżąca redakcja tekstów publikowanych przez Muzeum (materiały komunikacyjne, strona www);
przejęcie magazynu wydawnictw muzealnych pod kątem odpowiedzialności materialnej;
planowanie szerokiej dystrybucji wydawnictw muzealnych we współpracy ze specjalistą ds. obsługi publiczności oraz podmiotami zewnętrznymi obsługującymi Muzeum w danym zakresie
Referent / St. Referent / Specjalista ds. Środków Trwałych
Rakowicka 22a, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 24.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie ewidencji składników majątkowych Muzeum;
zarządzanie i odpowiedzialność za majątek trwały i wyposażenie;
okresowa weryfikacja stanu składników majątkowych Muzeum i powierzanie pieczy nad nimi określonym pracownikom;
prowadzenie spraw związanych z likwidacją, sprzedażą, zakupem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
wystawianie dokumentów OT i LT;
prowadzenie i nadzór nad prawidłowym oznakowaniem składników majątkowych;
prowadzenie, uczestnictwo i rozliczanie inwentaryzacji;
opracowywanie harmonogramu inwentaryzacji mienia z uwzględnieniem częstotliwości i terminów inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów;
wnioskowanie do Dyrektora Muzeum o zarządzenie inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów zgodnie z harmonogramem;
przygotowywanie projektów zarządzeń Dyrektora Muzeum w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji poszczególnych składników mienia;
prowadzenie rozliczeń międzyokresowych;
wykonywanie innych zadań z obszaru księgowości zleconych przez przełożonego
Główny Specjalista - Koordynator w Pracowni Fotograficznej
Rakowicka 22a, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 14.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Digitalizacja zbiorów muzealnych oraz realizacja zewnętrznych zleceń dotyczących digitalizacji obiektów a także archiwizacja plików cyfrowych zgodnie z przyjętymi zasadami,
Nadzór nad jakością wykonywanej dokumentacji fotograficznej, jej archiwizacją i zgodnością z przyjętymi standardami,
Koordynacja prac Pracowni Dokumentacji Obrazowej,
Dokumentacja fotograficzna wydarzeń muzealnych,
Wykonywanie retuszu cyfrowego i elementarnej obróbki graficznej plików,
Wykonywanie zdjęć w klasycznym procesie analogowym,
Opracowanie i uaktualnianie procedur digitalizacji zbiorów,
Planowanie i realizacja projektów z zakresu rozwoju Pracowni Dokumentacji Obrazowej,
Monitorowanie potrzeb w zakresie wyposażenia Pracowni, w tym przygotowanie planów zakupów,
Opracowanie i wprowadzanie nowych rozwiązań technicznych w zakresie techniki reprodukcyjnej,
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji projektów digitalizacyjnych,
Prowadzenie konsultacji dotyczących szeroko pojętej techniki fotograficznej,
Prowadzenie działalności popularyzatorskiej i edukacyjnej w ramach działalności Muzeum,
Dbanie o stan techniczny powierzonego sprzętu i mienia,
Prowadzenie rozliczeń międzyokresowych,
Wykonywanie innych zadań z obszaru dokumentacji zbiorów muzealnych zleconych przez przełożonego
Główny Specjalista ds. technicznych - Kierownik działu technicznego
Rakowicka 22a, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 12.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
kierowanie działem technicznym;
prowadzenie całokształtu spraw technicznych związanych z działalnością i funkcjonowaniem Muzeum;
planowanie, organizowanie i nadzorowanie prac inwestycyjnych, remontowych, budowlanych;
monitorowanie wskaźników realizacji projektów inwestycyjnych w okresie trwałości;
nadzorowanie całokształtu spraw związanych z gwarancjami budynków;
opracowywanie planów prac modernizacyjnych, konserwacyjnych, serwisowych, przeglądów systemów i urządzeń zainstalowanych w obiektach Muzeum;
opracowywanie we współpracy z innymi pracownikami analizy systemów zabezpieczeń w obiektach Muzeum;
zarzadzanie okresowymi przeglądami stanów technicznych obiektów Muzeum, instalacji i urządzeń;
prowadzenie spraw związanych z realizacją prac aranżacyjnych dla wystaw (montażu i demontażu wystaw);
prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem stanu systemów zabezpieczeń w tym działania wszystkich instalacji alarmowych i przeciwpożarowych, instalacji i urządzeń niskoprądowych, SSWIN, BMS, automatyki budynkowej (wentylacja, klimatyzacja, instalacje elektroenergetycznych w tym systemów oświetlenia wystaw), instalacje telekomunikacyjne;
nadzór nad całokształtem spraw związanych ze środowiskiem informatycznym Muzeum w szczególności:
- wdrażaniem nowych technologii informatycznych;
- wypełnianiem obowiązków administratora sieci informatycznej;
- administrowaniem sieciami strukturalnymi, komputerowymi, utrzymywanie informatycznych baz danych, zapewnienie ciągłości dostępu do sieci oraz ich bezpieczeństwa;
nadzór nad prowadzeniem całokształtu spraw związanych z systemami AV w tym działaniem urządzeń i systemów audiowizualnych na wystawach oraz wydarzeniach organizowanych przez Muzeum
Referent / St. Referent / Specjalista ds. Środków Trwałych
Rakowicka 22a, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 15.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie ewidencji składników majątkowych Muzeum;
zarządzanie i odpowiedzialność za majątek trwały i wyposażenie;
okresowa weryfikacja stanu składników majątkowych Muzeum i powierzanie pieczy nad nimi określonym pracownikom;
prowadzenie spraw związanych z likwidacją, sprzedażą, zakupem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
wystawianie dokumentów OT i LT;
prowadzenie i nadzór nad prawidłowym oznakowaniem składników majątkowych;
prowadzenie, uczestnictwo i rozliczanie inwentaryzacji;
opracowywanie harmonogramu inwentaryzacji mienia z uwzględnieniem częstotliwości i terminów inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów;
wnioskowanie do Dyrektora Muzeum o zarządzenie inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów zgodnie z harmonogramem;
przygotowywanie projektów zarządzeń Dyrektora Muzeum w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji poszczególnych składników mienia;
prowadzenie rozliczeń międzyokresowych;
wykonywanie innych zadań z obszaru księgowości zleconych przez przełożonego