Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Twoim głównym zadaniem będzie zarządzanie zespołem Specjalistów ds. Planowania Produkcji, tworzenie i aktualizacja harmonogramów produkcyjnych w oparciu o plany sprzedażowe i operacyjne w dedykowanych obszarach. Na co dzień oznacza to m.in.:
kontrolę procesów produkcyjnych, wprowadzanie niezbędnych zmian, identyfikowanie obszarów zagrożonych,
monitorowanie i aktualizowanie parametrów planistycznych,
analizę i optymalizację procesów związanych z planowaniem i kontrolą produkcji,
kontakt z klientem,
wsparcie zespołu w rozwiązywaniu problemów uniemożliwiających realizację zaplanowanej produkcji,
koordynowanie i nadzór nad tworzeniem dziennych i tygodniowych planów produkcji spójnych z S&OP (Sales and Operations Plan) przy zachowaniu dbałości o optymalizację zasobów,
nadzór nad zapotrzebowaniem produkcyjnym,
zapewnienie płynności produkcji m.in. poprzez kontrolę brakujących części
współpraca z radcą prawnym, dyrektorem ds. Prawnych i Zgodności,
udział w kompleksowej i bieżącej obsłudze prawnej spółki, w tym: sporządzanie, negocjowanie i opiniowanie umów, projektów i pism o charakterze prawnym,
bieżące monitorowanie i komunikowanie zmian w przepisach prawa,
nadzór nad obiegiem dokumentacji prawnej,
tworzenie i aktualizacja procedur firmowych,
współpraca z urzędami i organami administracji rządowej w kwestiach dotyczących obsługi prawnej spółki,
wsparcie administracyjne wszystkich działań związanych z zapewnieniem legalności działania spółki oraz zgodności z prawem krajowym i międzynarodowym,
organizacja i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu etyki i zgodności,
samodzielne doradztwo prawne dla innych działów spółki
"Inżynier Zakupów, będąc częścią Działu Inżynierii, wnosi specjalistyczną wiedzę produkcyjną do procesów zakupowych i dba o właściwy proces produkcyjny u dostawców Airbusa. Zapewnia ciągłe wsparcie inżynierskie w zakresie części kupowanych, a także eliminuje opóźnienia i brak jakości w łańcuchu dostaw dla fabryk Airbusa. Obowiązki Inżyniera Zakupów obejmują cały cykl życia części kupowanych:
udział w wyborze dostawcy i określenie możliwości produkcyjnych dostawcy,
tworzenie wymagań technicznych dostaw,
monitorowanie i inżynierskie wspomaganie produkcji u dostawców,
zapewnienie kompletności i aktualności dokumentacji podwykonawczej,
usuwanie problemów jakościowych,
współpraca we wdrożeniach i transferach technologii od przygotowań do produkcji seryjnej"
Tworzenie oraz modyfikowanie raportów obsługi technicznej,
weryfikacja administracyjna kart zadaniowych oraz zleceń produkcyjnych,
wsparcie personelu certyfikującego w pracy mającej na celu zwolnienie wyrobu gotowego do lotu zarówno w obszarze obsługi technicznej statków powietrznych jak i produkcji struktur i wyrobów lotniczych,
zarządzanie wyrobem niezgodnym (inicjowanie, kooperacja oraz finalizacja raportów),
współpraca z innymi obszarami organizacji aby zapewnić jakość oraz serwis na czas,
monitorowanie procesu postępowania z wyrobem niezgodnym
Wykonywanie zadań obsługowych z pomocą wyposażenia hangarowego, zgodnie z dokumentacją obsługową korzystając z wiedzy i doświadczenia;
rozwiązywanie złożonych problemów i opracowywanie napraw w zakresie swoich uprawnień;
wykonywanie napraw i operacji wymagających wysokiej, wszechstronnej sprawności manualnej, związanych z montażem, nitowaniem, uszczelnianiem, malowaniem;
holowanie statków powietrznych po terenie Państwowych Portów Lotniczych;
transport samochodowy ludzi i mienia na terenie lotniska
pozycjonowaniu części na przyrządach według instrukcji i rysunku technicznego, wierceniu, rozwiercaniu i nitowaniu przy użyciu narzędzi pneumatycznych,
wykonywaniu uszczelniania międzywarstwowego i antykorozyjnego zabezpieczenia powierzchni
instalacji HI-loków/Hi-litów, śrub oraz kotwiczek,
dopasowaniu detali do montażu konstrukcji lotniczych przy użyciu prostych narzędzi ręcznych (np. pilniki, frezy),
Przed rozpoczęciem praktyki lub stażu dostaniesz od nas informacje organizacyjne,
w pierwszym dniu przeszkolimy Cię z zasad BHP, otrzymasz kartę wejściową i przekażemy Ci podstawowy pakiet informacji o firmie,
Staże są bezpłatne, ale jeśli zakwalifikujesz się do danego departamentu i będzie możliwość płatnego stażu to podpiszesz także z nami umowę-zlecenie,
Opiekun pokaże Ci Twoje miejsce pracy, opowie o zadaniach oraz przedstawi Cię osobom, z którym będziesz na co dzień pracował/a,
Na zakończenie stażu lub praktyk możesz otrzymać od nas prośbę o ich ocenę w postaci ankiety elektronicznej,
Jeśli potrzebujesz wsparcia lub masz pytania, na które Twój Opiekun nie zna odpowiedzi, możesz zwrócić się także do Koordynatora programu Early Careeres w dziale HR
"Inżynier Zakupów, będąc częścią Działu Inżynierii, wnosi specjalistyczną wiedzę produkcyjną do procesów zakupowych i dba o właściwy proces produkcyjny u dostawców Airbusa. Zapewnia ciągłe wsparcie inżynierskie w zakresie części kupowanych, a także eliminuje opóźnienia i brak jakości w łańcuchu dostaw dla fabryk Airbusa. Obowiązki Inżyniera Zakupów obejmują cały cykl życia części kupowanych:
udział w wyborze dostawcy i określenie możliwości produkcyjnych dostawcy,
tworzenie wymagań technicznych dostaw,
monitorowanie i inżynierskie wspomaganie produkcji u dostawców,
zapewnienie kompletności i aktualności dokumentacji podwykonawczej,
usuwanie problemów jakościowych,
współpraca we wdrożeniach i transferach technologii od przygotowań do produkcji seryjnej"
pozycjonowaniu części na przyrządach według instrukcji i rysunku technicznego, wierceniu, rozwiercaniu i nitowaniu przy użyciu narzędzi pneumatycznych,
wykonywaniu uszczelniania międzywarstwowego i antykorozyjnego zabezpieczenia powierzchni
instalacji HI-loków/Hi-litów, śrub oraz kotwiczek,
dopasowaniu detali do montażu konstrukcji lotniczych przy użyciu prostych narzędzi ręcznych (np. pilniki, frezy),
Przed rozpoczęciem praktyki lub stażu dostaniesz od nas informacje organizacyjne,
w pierwszym dniu przeszkolimy Cię z zasad BHP, otrzymasz kartę wejściową i przekażemy Ci podstawowy pakiet informacji o firmie,
Staże są bezpłatne, ale jeśli zakwalifikujesz się do danego departamentu i będzie możliwość płatnego stażu to podpiszesz także z nami umowę-zlecenie,
Opiekun pokaże Ci Twoje miejsce pracy, opowie o zadaniach oraz przedstawi Cię osobom, z którym będziesz na co dzień pracował/a,
Na zakończenie stażu lub praktyk możesz otrzymać od nas prośbę o ich ocenę w postaci ankiety elektronicznej,
Jeśli potrzebujesz wsparcia lub masz pytania, na które Twój Opiekun nie zna odpowiedzi, możesz zwrócić się także do Koordynatora programu Early Careeres w dziale HR
Główne zadania na stanowisku pracownika produkcji, to w zależności od działu –montażu, blacharni, lub wiązek elektrycznych – na którym zostanie zatrudniony:
• praca na przyrządach według instrukcji i rysunku technicznego,
• wiercenie, rozwiercanie i nitowanie przy użyciu narzędzi pneumatycznych, instalacji HI-loków/Hi-litów, śrub oraz kotwiczek,
• wykonywanie uszczelniania między warstwowego i antykorozyjnego zabezpieczenia powierzchni,
• dopasowanie detali do montażu konstrukcji lotniczych przy użyciu prostych narzędzi ręcznych (np. pilniki, frezy),
• prace montażowe na podzespołach lotniczych,
lub:
• wykonywanie elementów konstrukcji lotniczych (tzw. detali) z aluminium, polegające na: wierceniu, gratowaniu, zaczyszczaniu oraz myciu części blaszanych,
• obsługa urządzeń warsztatowych do ręcznego i mechanicznego cięcia i kształtowania blachy, pras, krawędziarek, gilotyn oraz pił taśmowych,
• kształtowanie detali przy użyciu i bez użycia foremnika,
• wykonywanie operacji zgodnie z dokumentacją i standardami jakości,
lub:
• odizolowywanie kabli,
• zaciskanie kontaktów elektrycznych zgodnie z odpowiednim standardem,
• rozkładanie kabli na szablonach, zarabianie złącz,
• obsługa narzędzi i maszyn dedykowanych do poszczególnych procesów produkcji wiązek
Wykonywanie zadań obsługowych z pomocą wyposażenia hangarowego, zgodnie z dokumentacją obsługową korzystając z wiedzy i doświadczenia;
rozwiązywanie złożonych problemów i opracowywanie napraw w zakresie swoich uprawnień;
wykonywanie napraw i operacji wymagających wysokiej, wszechstronnej sprawności manualnej, związanych z montażem, nitowaniem, uszczelnianiem, malowaniem;
holowanie statków powietrznych po terenie Państwowych Portów Lotniczych;
transport samochodowy ludzi i mienia na terenie lotniska
Główne zadania na stanowisku pracownika produkcji, to w zależności od działu –montażu, blacharni, lub lakierni – na którym zostanie zatrudniony:
• praca na przyrządach według instrukcji i rysunku technicznego,
• wiercenie, rozwiercanie i nitowanie przy użyciu narzędzi pneumatycznych, instalacji HI-loków/Hi-litów, śrub oraz kotwiczek,
• wykonywanie uszczelniania między warstwowego i antykorozyjnego zabezpieczenia powierzchni,
• dopasowanie detali do montażu konstrukcji lotniczych przy użyciu prostych narzędzi ręcznych (np. pilniki, frezy),
• prace montażowe na podzespołach lotniczych,
lub:
• wykonywanie elementów konstrukcji lotniczych (tzw. detali) z aluminium, polegające na: wierceniu, gratowaniu, zaczyszczaniu oraz myciu części blaszanych,
• obsługa urządzeń warsztatowych do ręcznego i mechanicznego cięcia i kształtowania blachy, pras, krawędziarek, gilotyn oraz pił taśmowych,
• kształtowanie detali przy użyciu i bez użycia foremnika,
• wykonywanie operacji zgodnie z dokumentacją i standardami jakości,
lub:
• przygotowanie detali do malowania,
• przygotowanie mieszanek lakierniczych,
• obsługa linii i kabin lakierniczych,
• malowanie zgodnie z wymaganiami jakościowymi,
• utrzymanie właściwego stanu technicznego narzędzi,
Departament Programów zajmuje się realizacją kontraktów i kontaktem z naszymi klientami. Ściśle współpracujemy w trybie projektowym ze wszystkimi departamentami i obszarami w organizacji. Jako Kierownik ds. Projektów będziesz monitorował oraz raportował postępy w wykonaniu dedykowanego programu pod kątem terminów, kosztów oraz jakości. Na co dzień Twoje zadania będą polegać na:
nadzorowaniu przebiegu prac w celu zapewnienia terminowej realizacji wymagań kontraktowych,
organizacji, prowadzeniu i raportowaniu ustaleń oraz zadań w ramach spotkań projektowych (wewnętrznych oraz zewnętrznych),
prowadzeniu formalnej dokumentacji projektowej oraz oficjalnej korespondencji z instytucjami zewnętrznymi,
bieżącym kontakcie z klientem oraz rozwiązywanie pojawiających się problemów we współpracy z osobami z różnych departamentów,
identyfikacji ryzyk projektowych,
wsparciu planowania projektu przy uruchamianiu nowych programów oraz przygotowywaniu nowych ofert handlowych
wykonywanie badań wejściowych materiałów produkcyjnych i pomocniczych,
wykonywanie badań kąpieli galwanicznych i innych mediów stosowanych w procesach produkcyjnych,
wykonywanie badań dotyczących zdolności procesów galwanicznych i lakierniczych,
wystawianie protokołów badań laboratoryjnych,
właściwa eksploatacja, nadzór nad przeglądami i konserwacją używanego sprzętu pomiarowego,
właściwe wykorzystanie stosowanych roztworów i związków chemicznych,
prowadzenie ewidencji wyników sprawdzeń i badań oraz przechowywanie tej dokumentacji,
prowadzenie auditów procesów specjalnych (materiałów, urządzeń, personelu) i przeglądów stosowanej dokumentacji produkcyjnej i weryfikacyjnej,
opracowywanie oraz wprowadzanie zmian w stosowanej dokumentacji instrukcyjnej
analiza zmian w mającej zastosowanie do prowadzenia procesów specjalnych dokumentacji referencyjnej (normy, instrukcje), ze szczególnym uwzględnieniem procesów galwanicznych i lakierniczych
Opracowywanie strategii zakupowej dla zarządzanych kategorii, z uwzględnieniem potrzeb klientów wewnętrznych i biznesu,
Przygotowanie i wysyłanie zapytań ofertowych z wykorzystaniem e-narzędzi, z uwzględnieniem dokumentacji technicznej i innych wytycznych,
Analizowanie ofert,
Negocjowanie warunków handlowych,
Przygotowywanie rekomendacji dotyczących wyboru dostawców,
Dbałość o formalną część wyboru wiodącego dostawcy (prowadzenie dokumentacji, zebranie wszystkich zgód),
Zawieranie umów handlowych z dostawcami, dbając o zgodność zapisów umowy pod kątem prawnym, podpisanie umowy we współpracy z działem prawnym,
Zarządzanie powierzonymi kontraktami na poziomie strategicznym (regularne przeglądy biznesowe, ocena ryzyk, monitorowanie wydajności dostawców),
Budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z dostawcami,
Analiza trendów rynkowych pod kątem oferowanych rozwiązań oraz dostawców, poszukiwanie nowych rozwiązań,
Nadzorowanie prowadzonych planów zakupowych i strategii dla zarządzanych kategorii,
Wspieranie nowych możliwości biznesowych i budowanie łańcucha dostaw dla nowo wprowadzanych programów,
Przestrzeganie wszystkich obowiązujących polityk, procedur i instrukcji związanych z procesami zakupowymi (np. proces due diligence dla nowych dostawców, koncesja MSWiA, zgodność z wymogami kontroli eksportu),
Dbanie o osiąganie odpowiednich KPI w zakupach, m.in. raportowanie poziomu wygenerowanych oszczędności,
Pełnienie funkcji eksperta merytorycznego dla innych działów i prowadzenie innych przez proces zakupowy
esigning classroom soft skills training and conducting them as an internal trainer,
being an internal expert in the area of Airbus compulsory trainings, including IT tool supporting training and development processes,
cooperation with L&D corporate centre of expertise,
calendar planning and coordination of chosen training processes (including non-obligatory trainings) and development processes (e.g. the process of annual evaluations and goals setting),
collecting training needs and support in planning of training and development operational budget,
translation of company educational and training materials from English,
cooperation with training service providers, external aviation regulatory institutions and auditors; participation in the process of selecting new suppliers
describing cost invoices, clarifying doubts and solving problems in cooperation with the accounting and purchasing department,
providing the data needed for KPI's reporting and ad-hoc internal analysis
Jesteśmy pasjonatami lotnictwa na pełnym etacie. Projektujemy, produkujemy, montujemy i serwisujemy samoloty od 90 lat. Spod naszych rąk wychodzi m.in. samolot szkolno-treningowy dla pilotów polskich sił powietrznych PZL - 130 Orlik TC II Advanced, elementy samolotu pasażerskiego A330, wojskowego C295 i A400M. Szukamy osób, z którymi będziemy mogli dzielić naszą pasję i dumę z pracy w tak wyjątkowej branży. Inwestujemy w przyszłość, zapraszając co roku dla młodych i utalentowanych entuzjastów branży lotniczej do programu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Manager działu logistyki
Aleja Krakowska 110/114, Włochy, Warszawa
Wygasła: 06.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
tworzenie i realizacja strategii w obszarze logistyki zgodnie ze strategią i celami firmy,
tworzenie, monitorowanie i nadzorowanie procesu i procedur w obszarze logistyki,
negocjowanie warunków współpracy i zarządzanie operatorem logistycznym oraz podległym Działem Narzędziowni
zarządzanie ryzykiem i podejmowanie odpowiednich działań zapobiegawczych
wykonywanie operacji kontroli technicznej i jakościowej (pomiary i próby funkcjonalne zgodnie z dokumentacją technologiczną oraz obowiązującymi normami),
potwierdzanie zgodności wyrobu oraz rejestrowanie i analizowanie niezgodności,
nadzór nad wykonywanymi procesami technologicznymi
Twoim głównym zadaniem będzie zapewnienie przestrzegania regulacji prawnych oraz wewnętrznych zasad związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w skomplikowanym środowisku produkcyjnym
kontrolowanie warunków BHP na stanowiskach pracy
prowadzenie oceny ryzyka zawodowego
wsparcie w realizacji projektów wdrażających standardy korporacyjne BHP w organizacji
ustalanie przyczyn oraz okoliczności w razie wypadków i współpraca przy ustalaniu sposobów ich dalszego ograniczania
prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu BHP oraz p.poż
współtworzenie instrukcji i procedur w tych obszarach
wykonywanie operacji kontroli technicznej i jakościowej (pomiary i próby funkcjonalne zgodnie z dokumentacją technologiczną oraz obowiązującymi normami),
potwierdzanie zgodności wyrobu oraz rejestrowanie i analizowanie niezgodności,
nadzór nad wykonywanymi procesami technologicznymi
wykonywanie tłumaczeń polsko-angielskich i angielsko-polskich,
wykonywanie tłumaczeń ustnych (symultanicznych) w trakcie procesu produkcyjnego aby umożliwić komunikację między nie mówiącym po angielsku pracownikiem produkcji, a anglojęzycznym stażystą,
wykonywanie tłumaczeń oraz weryfikacji tekstów technicznych i ogólnych dokumentacji projektowej
Twoim głównym zadaniem jest serwisowanie systemów awionicznych samolotów CASA C295. Na co dzień oznacza to ścisłą współpracę z mechanikami lotniczymi oraz:
· wykonywanie prac obsługowych zgodnie ze zleceniami i standardami obsługowymi,
· organizacja oraz poświadczanie prac obsługowych realizowanych przez personel wspomagający (nie certyfikowany) - w zakresie posiadanych uprawnień,
· wsparcie w organizacji prac obsługowych,
· uczestniczenie w szkoleniach specjalistycznych dla personelu hangarowego wg wymogów producenta samolotu oraz przepisów lotniczych
· opracowywanie instrukcji napraw, kart zadaniowych, przygotowywanie raportów technicznych,
wykonywanie operacji kontroli technicznej i jakościowej (pomiary i próby funkcjonalne zgodnie z dokumentacją technologiczną oraz obowiązującymi normami),
potwierdzanie zgodności wyrobu oraz rejestrowanie i analizowanie niezgodności,
nadzór nad wykonywanymi procesami technologicznymi
Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za strategiczną część operacji zakupowych w obszarze zakupów nieprodukcyjnych w ramach przypisanych kategorii zakupowych zgodnie z wytycznymi: on quality, on time, on cost; poprzez prowadzenie postępowań zakupowych, jako lider wielofunkcyjnego zespołu oraz wyszukiwanie i poszerzanie grupy dostawców, zarządzanie relacjami zarówno z kluczowymi dostawcami i klientem wewnętrznym
opracowywanie strategii zakupowej dla zarządzanych kategorii, z uwzględnieniem potrzeb klientów wewnętrznych i biznesu,
przygotowanie i wysyłanie zapytań ofertowych z wykorzystaniem e-narzędzi, z uwzględnieniem dokumentacji technicznej i innych wytycznych,
analizowanie ofert,
negocjowanie warunków handlowych,
przygotowywanie rekomendacji dotyczących wyboru dostawców,
dbałość o formalną część wyboru wiodącego dostawcy (prowadzenie dokumentacji, zebranie wszystkich zgód),
zawieranie umów handlowych z dostawcami dbając o zgodność zapisów umowy pod kątem prawnym, podpisanie umowy we współpracy z działem prawnym,
zarządzanie powierzonymi kontraktami na poziomie strategicznym (regularne przeglądy biznesowe, ocena ryzyk, monitorowanie wydajności dostawców),
budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z dostawcami,
analiza trendów rynkowych pod kątem oferowanych rozwiązań oraz dostawców, poszukiwanie nowych rozwiązań,
nadzorowanie prowadzonych planów zakupowych i strategii dla zarządzanych kategorii,
wspieranie nowych możliwości biznesowych i budowanie łańcucha dostaw dla nowo wprowadzanych programów,
przestrzeganie wszystkich obowiązujących polityk, procedur i instrukcji związanych z procesami zakupowymi (np. proces due diligence dla nowych dostawców, koncesja MSWiA, zgodność z wymogami kontroli eksportu),
dbanie o osiąganie odpowiednich KPI w zakupach, m.in. raportowanie poziomu wygenerowanych oszczędności,
pełnienie funkcji eksperta merytorycznego dla innych działów i prowadzenie innych przez proces zakupowy
Twoim głównym zadaniem jest serwisowanie systemów awionicznych samolotów CASA C295. Na co dzień oznacza to ścisłą współpracę z mechanikami lotniczymi oraz:
wykonywanie prac obsługowych zgodnie ze zleceniami i standardami obsługowymi,
organizacja oraz poświadczanie prac obsługowych realizowanych przez personel wspomagający (nie certyfikowany) - w zakresie posiadanych uprawnień,
wsparcie w organizacji prac obsługowych,
prowadzenie szkoleń specjalistycznych dla personelu hangarowego wg wymogów producenta samolotu oraz przepisów lotniczych,
opracowywanie instrukcji napraw, kart zadaniowych, przygotowywanie raportów technicznych,
Szukamy osoby, która dołączy do naszego działu wynagrodzeń i benefitów i wesprze Reward Managera oraz Dyrektor departamentu w opracowywaniu danych niezbędnych do skutecznego zarządzania obszarem HR
Na co dzień oznacza to:
• kompleksową realizacje procesów z zakresu dedykowanego obszaru zarządzania zasobami ludzkimi (raportowanie i analizy),
• przygotowywanie raportów i wskaźników, a także dostarczanie raportów i analiz na potrzeby jednostek wewnętrznych i zewnętrznych,
• realizacje przypisanych projektów lub części danego projektu w swoim obszarze odpowiedzialności,
• kalkulacje kosztów personalnych do budżetu wynagrodzeń, zestawianie wszystkich danych kosztowych, udział w przygotowaniu i monitorowaniu wykorzystania budżetu kosztów personalnych,
• ·obsługę systemu akcjonariatu pracowniczego oraz wsparcie przy obsłudze systemów zasilanych danymi kadrowo-płacowym,
• współpracę z urzędami / organami zewnętrznymi oraz audytorami
koordynowanie i nadzór nad tworzeniem dziennych i tygodniowych planów produkcji spójnych z S&OP (Sales and Operations Plan) przy zachowaniu dbałości o optymalizację zasobów,
kontrola procesów produkcyjnych, wprowadzanie niezbędnych zmian w MRP, identyfikowanie obszarów zagrożonych,
monitorowanie i aktualizowanie parametrów planistycznych w systemie ERP,
analiza i optymalizacja procesów związanych z planowaniem,
tworzenie raportów KPI w odniesieniu do MPS oraz innych wskaźników ustalonych jako istotne i ważne w procesie planowania i dystrybucji zasobów,
zapewnienie bieżącego przepływu informacji istotnych dla tworzenia i aktualizacji planów produkcyjnych,
nadzór nad zapotrzebowaniem produkcyjnym,
koordynacja oraz współpraca z dostawcą komponentów powierzonych, w tym analiza danych w systemie dostawcy,
wprowadzanie i aktualizacja danych dotyczących procesu planowania w systemie SAP,
współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji powierzonych obowiązków
Branża lotnicza to najwyższa jakość produktu. Dlatego nasza organizacja posiada kompleksowy system zarządzania jakością. Twoim głównym zadaniem będzie czuwanie nad jego poprawnym funkcjonowaniem oraz wprowadzanie usprawnień. Na co dzień oznacza to:
inicjowanie projektów doskonalących w obszarze magazynów i kontroli wejściowej,
wspieranie procesu reklamacji,
prowadzenie dochodzeń dotyczących wyrobu niezgodnego,
nadzorowanie realizacji harmonogramu audytów,
prowadzenie szkoleń dla pracowników sekcji,
codzienne wsparcie sekcji w realizacji celów operacyjnych,
współpraca z innymi obszarami firmy celem zapewnienia ciągłości operacyjnej Organizacji
Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za strategiczną część operacji zakupowych w ramach przypisanych kategorii poprzez wyszukiwanie i poszerzanie grupy dostawców, zarządzanie relacjami z kluczowymi dostawcami i generowanie oszczędności
budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z dostawcami,
zarządzanie powierzonymi kontraktami na poziomie strategicznym (regularne przeglądy biznesowe, ocena ryzyk, monitorowanie wydajności dostawców),
zaangażowanie w planowanie działań zakupowych poprzez dostarczanie informacji wejściowych do zespołu Planowania i Kontroli Zakupów,
wspieranie nowych możliwości biznesowych i budowanie łańcucha dostaw dla nowo wprowadzanych programów,
prowadzenie procesów CFT / RFQ jako lider wielofunkcyjnego zespołu, odpowiadający za aspekty handlowe oraz proces negocjacji,
przygotowanie rekomendacji dotyczących wyboru dostawców,
dbałość o formalną część wyboru wiodącego dostawcy (zebranie wszystkich zgód, zgodność zapisów umowy pod kątem prawnym, podpisanie umowy we współpracy z działem prawnym),
przestrzeganie wszystkich obowiązujących polityk, procedur i instrukcji związanych z procesami zakupowymi (np. proces due diligence dla nowych dostawców, koncesja MSWiA, zgodność z wymogami kontroli eksportu),
raportowanie poziomu wygenerowanych oszczędności,
pełnienie funkcji eksperta merytorycznego dla innych działów i prowadzenie innych przez proces zakupowy
wykonywanie badań wytrzymałościowych i metalograficznych różnych rodzajów materiałów,
przygotowywanie próbek metalograficznych,
obsługa metrologiczna przyrządów i urządzeń pomiarowych,
analiza, opracowywanie i wprowadzanie zmian w dokumentacji referencyjnej (normy, instrukcje) ważnej do prawidłowego przebiegu procesów certyfikowanych zgodnie z wymogami klienta
Twoim głównym zadaniem będzie dbanie o najwyższe standardy jakościowe wykonywanych przez nas produktów poprzez badanie próbek,
wykonywanie badań wejściowych materiałów produkcyjnych i pomocniczych,
wykonywanie badań kąpieli galwanicznych i innych mediów stosowanych w procesach produkcyjnych,
wykonywanie badań dotyczących zdolności procesów galwanicznych i lakierniczych,
wystawianie protokołów badań laboratoryjnych,
właściwa eksploatacja, nadzór nad przeglądami i konserwacją używanego sprzętu pomiarowego,
właściwe wykorzystanie stosowanych roztworów i związków chemicznych,
prowadzenie ewidencji wyników sprawdzeń i badań oraz przechowywanie tej dokumentacji,
prowadzenie auditów procesów specjalnych (materiałów, urządzeń, personelu) i przeglądów stosowanej dokumentacji produkcyjnej i weryfikacyjnej,
analiza zmian w mającej zastosowanie do prowadzenia procesów specjalnych dokumentacji referencyjnej (normy, instrukcje), ze szczególnym uwzględnieniem procesów galwanicznych i lakierniczych
Branża lotnicza to najwyższa jakość produktu. Dlatego nasza organizacja posiada kompleksowy system zarządzania jakością. Twoim głównym zadaniem będzie czuwanie nad jego poprawnym funkcjonowaniem oraz wprowadzanie usprawnień. Na co dzień oznacza to:
• koordynowanie bieżących działań zespołu kontroli wejściowej z pozostałymi działami firmy,
• inicjowanie projektów doskonalących w obszarze magazynów i kontroli wejściowej,
• wspieranie procesu reklamacji,
• prowadzenie dochodzeń dotyczących wyrobu niezgodnego,
Branża lotnicza to najwyższa jakość produktu. Dlatego nasza organizacja posiada kompleksowy system zarządzania jakością. Twoim głównym zadaniem będzie czuwanie nad jego poprawnym funkcjonowaniem oraz wprowadzanie usprawnień. Na co dzień oznacza to:
• planowanie, przeprowadzanie i dokumentowanie audytów wewnętrznych,
• monitorowanie poaudytowych działań korygujących i prewencyjnych,
• tworzenie, aktualizacja i konsultowanie procedur i instrukcji w ramach Systemu Zarządzania Jakością,
• prowadzenie szkoleń z wymagań wynikających z SZJ,
• analiza wymaganych norm i specyfikacji oraz wdrażanie niezbędnych zmian,
• ocena efektywności procesów w oparciu o zdefiniowane KPI’s
Twoim głównym zadaniem jest serwisowanie systemów awionicznych samolotów CASA C295. Na co dzień oznacza to ścisłą współpracę z mechanikami lotniczymi oraz:
• wykonywanie prac obsługowych zgodnie ze zleceniami i standardami obsługowymi,
• organizacja oraz poświadczanie prac obsługowych realizowanych przez personel wspomagający (nie certyfikowany) - w zakresie posiadanych uprawnień,
• wsparcie w organizacji prac obsługowych,
• prowadzenie szkoleń specjalistycznych dla personelu hangarowego wg wymogów producenta samolotu oraz przepisów lotniczych,
• opracowywanie instrukcji napraw, kart zadaniowych, przygotowywanie raportów technicznych,
Departament Programów zajmuje się realizacją kontraktów i kontaktem z naszymi klientami. Ściśle współpracujemy w trybie projektowym ze wszystkimi departamentami i obszarami w organizacji. Jako Kierownik Projektu będziesz monitorował/a oraz raportował/a postępy w wykonaniu dedykowanego programu pod kątem terminów, kosztów oraz jakości
Na co dzień oznacza to:
• nadzorowanie przebiegu prac w celu zapewnienia terminowej realizacji wymagań kontraktowych,
• organizację, prowadzenie i raportowanie ustaleń oraz zadań w ramach spotkań projektowych (wewnętrznych oraz zewnętrznych),
• prowadzenie formalnej dokumentacji projektowej oraz oficjalnej korespondencji z instytucjami zewnętrznymi,
• bieżący kontakt z klientem oraz rozwiązywaniu pojawiających się problemów we współpracy z osobami z różnych departamentów,
• identyfikację ryzyk projektowych,
• wsparcie planowania projektu przy uruchamianiu nowych programów oraz przygotowywaniu nowych ofert handlowych
Szukamy osoby, która dołączy do naszego działu wynagrodzeń i benefitów i wesprze Reward Managera oraz Dyrektor departamentu w opracowywaniu danych niezbędnych do skutecznego zarządzania obszarem HR
Na co dzień oznacza to:
• kompleksową realizacje procesów z zakresu dedykowanego obszaru zarządzania zasobami ludzkimi (raportowanie i analizy),
• przygotowywanie raportów i wskaźników, a także dostarczanie raportów i analiz na potrzeby jednostek wewnętrznych i zewnętrznych,
• realizacje przypisanych projektów lub części danego projektu w swoim obszarze odpowiedzialności,
• kalkulacje kosztów personalnych do budżetu wynagrodzeń, zestawianie wszystkich danych kosztowych, udział w przygotowaniu i monitorowaniu wykorzystania budżetu kosztów personalnych,
• obsługę systemu akcjonariatu pracowniczego oraz wsparcie przy obsłudze systemów zasilanych danymi kadrowo-płacowym,
• współpracę z urzędami / organami zewnętrznymi oraz audytorami