Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
-szeroko pojęta obsługa sekretariatu, a w szczególności dbanie o wystrój, zaopatrzenie biura;
-pierwszy kontakt z klientem/kontrahentem tj. obsługa telefonu, email, poczty przychodzącej i wychodzącej, spotkań w biurze; przekierowywanie tematów do odpowiednich działów;
Wsparcie HR:
-dodawanie ogłoszeń o pracę, umawianie spotkań rekrutacyjnych;
-współpraca z zewnętrzną firmą świadczącą usługi kadrowo-płacowe tj.:
• archiwizacja dokumentów w wersji papierowej, załączanie wersji elektronicznej dokumentu do programu kadrowego;
• przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia nowych pracowników,
• kontrola ewidencji czasu pracy i urlopu pracowników;
Obsługa administracyjno-rachunkowa:
-nadzór nad obiegiem dokumentów prowadzonych spółek; archiwizacja, tworzenie kopii w wersji elektronicznej, przede wszystkim utrzymywanie porządku w dokumentacji;
-wstępna weryfikacja faktur, nadzorowanie rozliczeń, monitorowanie płatności, przygotowywanie przelewów do zatwierdzenia przez Zarząd;
-współpraca z zewnętrzną firmą świadczącą usługi księgowe tj.:
• archiwizacja faktur w wersji papierowej, załączanie wersji elektronicznej dokumentu do programu księgowego,
• nadzór nad płatnościami podatkowymi i ZUS,
-sporządzanie dokumentów spółki na potrzeby Zarządu tj. pisma, umowy, zestawienia;
-według aktualnych potrzeb współpraca z UM, US, GUS, KRS, Sąd Rejonowy w Gdańsku itp, w szczególności przygotowywanie stosownych wniosków, składanie deklaracji podatkowych, terminowa odpowiedź na otrzymane pisma, wezwania itp.;
-obsługa posprzedażowa klientów tj. kontrola terminowości wpłat należności zgodnie z zawartymi umowami deweloperskimi; prowadzenie zestawień na potrzeby Zarządu;
-współpraca z bankiem prowadzącym rachunki spółki, w szczególności przy zwalnianiu środków z OMRP;
-współpraca z prawnikiem przy sprawach spornych tj. dostarczanie dokumentów i pilnowanie terminów;
-współpraca z kancelarią notarialną przy zawieraniu umów deweloperskich i końcowych, podpisywanie dokumentów na podstawie stosownego pełnomocnictwa, uzyskiwanie i dostarczanie wymaganych dokumentów niezbędnych do przeniesienia własności nieruchomości na klienta
-szeroko pojęta obsługa sekretariatu, a w szczególności dbanie o wystrój, zaopatrzenie biura;
-pierwszy kontakt z klientem/kontrahentem tj. obsługa telefonu, email, poczty przychodzącej i wychodzącej, spotkań w biurze; przekierowywanie tematów do odpowiednich działów;
Wsparcie HR:
-dodawanie ogłoszeń o pracę, umawianie spotkań rekrutacyjnych;
-współpraca z zewnętrzną firmą świadczącą usługi kadrowo-płacowe tj.:
• archiwizacja dokumentów w wersji papierowej, załączanie wersji elektronicznej dokumentu do programu kadrowego;
• przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia nowych pracowników,
• kontrola ewidencji czasu pracy i urlopu pracowników;
Obsługa administracyjno-rachunkowa:
-nadzór nad obiegiem dokumentów prowadzonych spółek; archiwizacja, tworzenie kopii w wersji elektronicznej, przede wszystkim utrzymywanie porządku w dokumentacji;
-wstępna weryfikacja faktur, nadzorowanie rozliczeń, monitorowanie płatności, przygotowywanie przelewów do zatwierdzenia przez Zarząd;
-współpraca z zewnętrzną firmą świadczącą usługi księgowe tj.:
• archiwizacja faktur w wersji papierowej, załączanie wersji elektronicznej dokumentu do programu księgowego,
• nadzór nad płatnościami podatkowymi i ZUS,
-sporządzanie dokumentów spółki na potrzeby Zarządu tj. pisma, umowy, zestawienia;
-według aktualnych potrzeb współpraca z UM, US, GUS, KRS, Sąd Rejonowy w Gdańsku itp, w szczególności przygotowywanie stosownych wniosków, składanie deklaracji podatkowych, terminowa odpowiedź na otrzymane pisma, wezwania itp.;
-obsługa posprzedażowa klientów tj. kontrola terminowości wpłat należności zgodnie z zawartymi umowami deweloperskimi; prowadzenie zestawień na potrzeby Zarządu;
-współpraca z bankiem prowadzącym rachunki spółki, w szczególności przy zwalnianiu środków z OMRP;
-współpraca z prawnikiem przy sprawach spornych tj. dostarczanie dokumentów i pilnowanie terminów;
-współpraca z kancelarią notarialną przy zawieraniu umów deweloperskich i końcowych, podpisywanie dokumentów na podstawie stosownego pełnomocnictwa, uzyskiwanie i dostarczanie wymaganych dokumentów niezbędnych do przeniesienia własności nieruchomości na klienta
Project Manager - Kierownik projektów deweloperskich
aleja Grunwaldzka 82, Gdańsk
Wygasła: 18.02.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
kontrakt B2B
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynacja procesu projektowania inwestycji, współpraca z biurem architektonicznym w ww. zakresie
Kontrola procesu uzyskiwania wszelkich niezbędnych dokumentów w procesie inwestycyjnym
Koordynacja spraw w zakresie przyłączy mediów
Kontakt z odpowiednimi urzędami, władzami lokalnymi, prawnikami, inżynierami, itp
Tworzenie raportów dotyczących działki inwestycyjnej,
Współpraca z działem wykonawczym w zakresie realizacji inwestycji
Nadzór nad biurem architektonicznym oraz projektantami branżowymi na prowadzonych projektach
Współpraca z innymi działami zaangażowanymi w przygotowanie oraz realizację procesu inwestycyjnego
Współtworzenie i realizowanie ustalonego budżetu, a w tym przygotowywanie, negocjowanie oraz nadzór nad realizacją umów z wykonawcami, a także wycena prac budowlanych