Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (22)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 22 )
Head of B2B Marketing and Communications
Poleczki 23, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Poszukujemy ambitnej, samodzielnej, proaktywnej osoby, która przejmie na siebie cały zakres działań związanych z marketingiem i poukłada ten kawałek biznesu od początku po swojemu. Osoba ta musi sama decydować jakie działania podjąć już od pierwszego dnia i realizować je w tempie, które odpowiada startupowemu charakterowi firmy. Nie szukamy dyrektorów do zarządzania zespołami, tylko ludzi z iskrą i managerskim podejściem do przejmowania na siebie odpowiedzialności, którzy sami dowiozą wyniki i skutecznie będą zamykać kolejne zadania
ZADANIA
- We współpracy z CTO przygotowanie premier kilku nowych rozwiązań, które będziemy wprowadzać na rynek w tym roku. Od opisania produktów, przez komunikację i zapełnianie lejka sprzedażowego, do prezentacji na konferencjach
- Stworzenie contentu dla produktów i komunikacji: karty katalogowe, broszury, filmy demo, animacje - wszystkiego co możemy wykorzystać w mediach czy w czasie konferencji
- Dystrybucja treści na www, social media i bezpośrednio do klientów, stworzenie katalogu produktów i przygotowanie do dystrybucji materiałów
- Współpraca z działem sprzedaży przy realizacji strategii marketingowej, dostarczanie nowych leadów, odpowiednie adresowanie już posiadanej bazy klientów
- Zwiększanie rozpoznawalności firmy - globalnie, wzmocnienie eksperckiego wizerunku firmy
- Obsługa narzędzi analitycznych (GA) oraz narzędzi do pozyskiwania leadów B2B (HubSpot), marketing automation i remarketing przy użyciu ulubionych narzędzi lub z wykorzystaniem AI
- Wdrożenie a następnie analiza wyników kampanii marketingowych, wyciąganie wniosków
- Udział w opracowywaniu strategii firmy i wdrażanie taktyk marketingowych w codziennej pracy - naprawdę, to nie slogan
- Podstawy PR - premiery, newsy prasowe, wywiady
- Organizowanie wydarzeń (szkolenia, webinary, eventy na różnych kontynentach)
- Odpowiedzialność za nieograniczony budżet marketingowy, skorelowany z wynikami sprzedaży
Słowem sprytna, ambitna osoba potrafiąca zarządzić całym spektrum zadań związanych z marketingiem B2B
Aktywne selekcjonowanie klientów w obszarze Data Center i oferowanie rozwiązań związanych z chłodzeniem infrastruktury serwerowej w technologiach bezpośredniego chłodzenia cieczą (DLC) oraz chłodzenia zanurzeniowego (immersion cooling)
Identyfikacja nowych szans wdrożenia systemów chłodzenia w obszarze Data Center na całym świecie, poprzez udział w konferencjach, monitorowanie mediów, analizowanie trendów, śledzenie ruchów konkurencji
Profesjonalne i szybkie odpowiedzi na zapytania klientów, doradztwo na temat produktów oraz technologii chłodzenia
Świetna obsługa przez email / komunikatory / telefon WYŁĄCZNIE W JĘZYKU ANGIELSKIM, analiza potrzeb klienta, doradztwo, sfinalizowanie transakcji, dostawę aż po uruchomienie rozwiązania
Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji ich klientom
Opracowanie materiałów dla różnorodnych kanałów dotarcia - duża swoboda doboru działań i narzędzi w tym zakresie
Tworzenie oryginalnych i wartościowych treści, takich jak pigułki wiedzy, wideo, materiały do mediów społecznościowych, opisy produktów, teksty do materiałów promocyjnych itp
Zarządzanie treścią na firmowej stronie www
Optymalizacja treści pod kątem SEO i reagowanie na pojawiające się trendy
Redagowanie i edytowanie treści wyróżniających nas na tle konkurencji, zapewnienie spójności i atrakcyjności zarówno merytorycznej jak i graficznej
Zarządzanie kalendarzem publikacji i monitorowanie terminów dostarczania treści
Analiza i optymalizacja wyników działań content marketingowych
przygotowywanie niezbędnych dokumentów eksportowych, listów przewozowych, certyfikatów pochodzenia czy deklaracji celnych, praca z bazą ISZTAR
2. Monitorowania procesów celnych:
śledzenie procesów celnych związanych z eksportem
3. Koordynacji przesyłek międzynarodowych:
organizacja transportu międzynarodowego, współpraca z firmami spedycyjnymi, dostawcami i przewoźnikami oraz monitorować postępu przesyłek
4. Optymalizacji kosztów transportu:
optymalizacja kosztów związanych z transportem międzynarodowym, w tym wybór najbardziej efektywnych tras czy negocjacje cenowe z dostawcami usług transportowych
5. Monitorowania terminów dostaw:
dbanie o terminowe dostawy towarów do klientów zagranicznych, monitorowanie statusu przesyłek i reagowanie na ewentualne opóźnienia
6. Współpracy z innymi działami wewnątrz firmy (produkcja, sprzedaż, finanse)
Zostaniesz z nami na dłużej, jeżeli uda Ci się wdrożyć przynajmniej w ten zakres
Aktywne wyszukiwanie klientów w obszarze Data Center i oferowanie rozwiązań związanych z chłodzeniem infrastruktury serwerowej w technologiach bezpośredniego chłodzenia cieczą (DLC) oraz chłodzenia zanurzeniowego (immersion cooling)
Identyfikacja nowych szans wdrożenia systemów chłodzenia w obszarze Data Center na całym świecie, poprzez udział w konferencjach, monitorowanie mediów, analizowanie trendów, śledzenie ruchów konkurencji
Profesjonalne i szybkie odpowiedzi na zapytania klientów, doradztwo na temat produktów oraz technologii chłodzenia
Świetna obsługa przez email / komunikatory / telefon WYŁĄCZNIE W JĘZYKU ANGIELSKIM, analiza potrzeb klienta, doradztwo, sfinalizowanie transakcji, dostawę aż po uruchomienie rozwiązania
Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji ich klientom
DCX to scale-up który jest jednym z największych na świecie dostawców systemów do chłodzenia bezpośredniego płynami inżynieryjnymi — nowej technologii wkraczającej do sektora IT. W Q2 2023 szykujemy wiele premier produktowych, które musimy sprawnie i skutecznie wprowadzić na rynek w sektorze Data Center oraz farm kryptowalutowych
Poszukujemy ambitnej, samodzielnej, proaktywnej osoby, która przejmie na siebie cały zakres działań związanych z marketingiem i komunikacją z klientami i poukłada ten kawałek biznesu po swojemu. Osoba ta musi sama sobie ustalać priorytety i realizować je w tempie, które odpowiada startupowemu charakterowi firmy. Nie szukamy dyrektorów do zarządzania zespołami, tylko ludzi z iskrą i managerskim podejściem do przejmowania na siebie odpowiedzialności, którzy sami dowiozą wyniki i skutecznie będą zamykać kolejne zadania. W międzyczasie można zacząć tworzyć zespół marketingu składający się z nowych pracowników firmy bądź kontraktorów zewnętrznych
Poza przygotowaniem udanej premiery nowych produktów na rynku, potrzebujemy całościowej, spójnej i konsekwentnej promocji DCX - www, landing pages, social media, premiery produktów, PR, udział w kilku wybranych eventach, akcje promocyjne dla wsparcia sprzedaży, rozszerzanie zasięgów i dostępności oferty na międzynarodowym rynku (działamy globalnie). Jesteśmy w TOP10 tej nowej technologi, ale wciąż nie docieramy do wszystkich. Ty możesz nam w tym pomóc
Zadania:
- Przygotowanie prezentacji portfolio, a w szczególności nowych produktów w porozumieniu z CTO / działem technicznym
- Tworzenie contentu do produktów: karty katalogowe, broszury, foldery, filmy demo, animacje - wszystkiego co możemy wykorzystać w mediach czy w czasie konferencji
- Dystrybucja treści na www, social media i bezpośrednio do klientów (newslettery, inne sposoby), tworzenie katalogu produktów i dystrybucja
- Tworzenie materiałów marketingowych, informacyjnych i sprzedażowych
- Podstawy PR - premiery, newsy prasowe, wywiady
- Współpraca z działem sprzedaży przy realizacji strategii marketingowej, odzwierciedlona wynikami w sprzedaży
- Zwiększanie rozpoznawalności firmy - globalnie, wzmocnienie eksperckiego wizerunku firmy, prezentacja pracowników i ich kompetencji
- Obsługa narzędzi analitycznych (GA) oraz narzędzi do pozyskiwania leadów B2B (HubSpot), marketing automation i remarketing przy użyciu ulubionych narzędzi lub z wykorzystaniem AI
- Wdrożenie a następnie analiza wyników kampanii marketingowych, wyciąganie wniosków
- Udział w opracowywaniu strategii firmy i wdrażanie taktyk marketingowych w codziennej pracy - naprawdę, to nie slogan
- Organizowanie wydarzeń (szkolenia, webinary, eventy na różnych kontynentach)
- Odpowiedzialność za nieograniczony budżet marketingowy
Słowem sprytna, ambitna osoba potrafiąca zarządzić tym, co związane z komunikacją do klientów
DCX to scale-up który jest obecnie jednym z największych na świecie dostawców systemów do chłodzenia bezpośredniego płynami inżynieryjnymi — nowej technologii wkraczającej do sektora IT. W Q1 2023 wprowadzamy na rynek kilkanaście oczekiwanych i ekscytujących systemów, podzielonych na dwie linie produktowe dedykowane dla sektora DataCenter
Poszukujemy ambitnej osoby, która przejmie na siebie cały zakres działań związanych z marketingiem i komunikacją z klientami i poukłada ten kawałek biznesu po swojemu, budując zespół marketingu składający się z zarówno pracowników firmy, jak i kontraktorów zewnętrznych. Nie szukamy dyrektorów do zarządzania zespołami, tylko ludzi z potencjałem, którzy sami dowiozą zadania i znajdą w międzyczasie współpracowników i wykonawców
Poza przygotowaniem udanej premiery nowych produktów na rynku, potrzebujemy całościowej, spójnej i konsekwentnej promocji DCX - www, landing pages, social media, premiery produktów, PR, udział w kilku wybranych eventach, promocje i landingi dla wsparcia sprzedaży, rozszerzanie zasięgów i dostępności oferty na międzynarodowym rynku (działamy globalnie). Jesteśmy w TOP10 tej nowej technologi, ale wciąż nie docieramy do wszystkich. Ty możesz nam w tym pomóc
Zadania:
- Przygotowanie prezentacji portfolio a w szczególności nowych produktów w porozumieniu z CTO / działem technicznym
- Tworzenie contentu do produktów: karty katalogowe, broszury, foldery, www, filmy demo, animacje,
- Dystrybucja contentu na www, social media, i bezpośrednio do klientów (newslettery, inne sposoby), tworzenie katalogu produktów i dystrybucja
- Tworzenie materiałów marketingowych, informacyjnych i sprzedażowych
- Podstawy PR - premiery, newsy prasowe, wywiady
- Współpraca z działem sprzedaży przy realizacji strategii marketingowej, odzwierciedlona wynikami w sprzedaży
- Zwiększanie rozpoznawalności firmy - globalnie, wzmocnienie eksperckiego wizerunku firmy, prezentacja pracowników i ich kompetencji
- Obsługa narzędzi analitycznych (GA) oraz narzędzi do pozyskiwania leadów B2B (HubSpot), lub wdrożenie swoich ulubionych
- Wdrożenie a następnie analiza wyników kampanii marketingowych, wyciąganie wniosków
- Udział w opracowywaniu strategii firmy i wdrażanie taktyk marketingowych w codziennej pracy - naprawdę, to nie slogan
- Organizowanie wydarzeń (szkolenia, webinary, eventy na różnych kontynentach)
- Odpowiedzialność za nieograniczony budżet marketingowy :-)
Słowem sprytna, ambitna osoba do wszystkiego, co związane z komunikacją
Obsługa gorących leadów, czekających na konsultację dotyczącą zakupu rozwiązań
Profesjonalne i szybkie odpowiedzi na zapytania klientów, doradztwo na temat produktów, cen i dostępności
Dobór rozwiązania, przygotowywanie ofert, komunikacja w trakcie i po zakupie
Świetna i sympatyczna obsługa przez email / komunikatory / telefon i generalna odpowiedzialność by odpowiedzieć na każde zapytanie najdalej w ciągu 24h - od pierwszego kontaktu, przez sprzedaż, dostawę aż po uruchomienie rozwiązania
Identyfikacja dużych projektów i angażowanie bardziej doświadczonych członków zespołu
Wsparcie techniczne klienta na etapie dostawy we współpracy z zasobami technicznymi
Obsługa gorących leadów, czekających na konsultację dotyczącą zakupu rozwiązań
Profesjonalne i szybkie odpowiedzi na zapytania klientów, doradztwo na temat produktów, cen i dostępności
Dobór rozwiązania, przygotowywanie ofert, komunikacja w trakcie i po zakupie
Świetna i sympatyczna obsługa przez email / komunikatory / telefon i generalna odpowiedzialność by odpowiedzieć na każde zapytanie najdalej w ciągu 24h - od pierwszego kontaktu, przez sprzedaż, dostawę aż po uruchomienie rozwiązania
Identyfikacja dużych projektów i angażowanie bardziej doświadczonych członków zespołu
Wsparcie techniczne klienta na etapie dostawy we współpracy z zasobami technicznymi
zarządzanie i realizacja projektów technologicznych w założonym czasie, budżecie, z zachowaniem standardów prowadzenia projektów ich terminowości i jakości
planowanie, organizacja oraz kontrola realizacji projektu
współpraca z zespołem projektowym oraz klientem
raportowanie postępów
reprezentacja zarządu przed inwestorami i klientami
Współpraca z kierownikiem logistyki i działem sprzedaży
Obsługa systemu magazynowo-produkcyjnego (WMS z produkcją)
Logistyczna obsługa zamówień komponentów i usług
Optymalizacja kosztów i koordynowanie dostaw do klientów na wszystkich kontynentach każdym środkiem transportu: kontenery morskie, samoloty, samochody ciężarowe
Obsługę procesu formalnego wysyłek (dokumentacja, fakturowanie)
Weryfikowanie dostaw i wysyłek na zgodność z dokumentami
Prowadzenie wymaganej bieżącej dokumentacji
Jeżeli chcesz rozwijać swoją karierę na stanowisku logistyka w firmie o międzynarodowym zasięgu, gdzie dynamika otoczenia nie pozwoli się nudzić - to właśnie Ciebie szukamy
Obsługa gorących leadów, czekających na konsultację dotyczącą zakupu rozwiązań
Profesjonalne i szybkie odpowiedzi na zapytania klientów, doradztwo na temat produktów, cen i dostępności
Dobór rozwiązania, przygotowywanie ofert, komunikacja w trakcie i po zakupie
Świetna i sympatyczna obsługa przez email / komunikatory / telefon i generalna odpowiedzialność by odpowiedzieć na każde zapytanie najdalej w ciągu 24h - od pierwszego kontaktu, przez sprzedaż, dostawę aż po uruchomienie rozwiązania
Identyfikacja dużych projektów i angażowanie bardziej doświadczonych członków zespołu
Wsparcie techniczne klienta na etapie dostawy we współpracy z zasobami technicznymi