Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
współpraca z Inspektorem Nadzoru w zakresie sprawowania nadzoru i kontroli wewnętrznej w Spółce i wobec Agentów Firmy Inwestycyjnej (AFI), w tym m.in. wsparcie w wykonywaniu obowiązków raportowych i prowadzeniu kontroli,
bieżący kontakt z AFI i pracownikami Spółki w obszarze właściwości departamentu,
organizacja szkoleń wewnętrznych,
koordynacja obiegu korespondencji w zakresie właściwości departamentu,
wsparcie innych pracowników departamentu w zakresie wykonywanych obowiązków
współpraca z Inspektorem Nadzoru w zakresie sprawowania nadzoru i kontroli w Spółce i wobec Agentów Firmy Inwestycyjnej (AFI), w tym m.in. wsparcie w wykonywaniu obowiązków raportowych i prowadzeniu kontroli,
bieżący kontakt z AFI i pracownikami Spółki w obszarze właściwości departamentu,
organizacja szkoleń wewnętrznych,
koordynacja obiegu korespondencji w zakresie właściwości departamentu,
wsparcie innych pracowników departamentu w zakresie wykonywanych obowiązków
prowadzenie administracji biura (korespondencji firmy, organizacja poprawnego obiegu dokumentów, archiwizacja dokumentacji, koordynacja obsługi spotkań służbowych),
koordynacja prac sekretariatu biura,
prowadzenie baz danych w MS Excel (umowy, klienci, dostawcy – rejestr oraz skanowanie umów),
współpraca z firmą księgową,
kontaktowanie się z Klientami i Kontrahentami Spółki,
zamawianie materiałów biurowych, w tym przygotowywanie zamówień, kontaktowanie się z dostawcami oraz serwisantami urządzeń biurowych,
Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Funduszy Inwestycyjnych
Marszałkowska 142, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Q Securities S.A. jako depozytariusz funduszu inwestycyjnego odpowiedzialny jest w szczególności za przechowywanie aktywów funduszu oraz prowadzenie ich rejestru, a także za zapewnienie właściwego monitorowania przepływów środków pieniężnych funduszu. Depozytariusz pełni także funkcje kontrolne względem funduszy (m.in. kontrola zgodności zawieranych transakcji z dokumentami założycielskimi funduszy oraz weryfikacja pozostałych operacji dokonywanych przez fundusze)
Twoje zadania:
analiza dokumentacji transakcyjno-operacyjnej oraz ewidencja księgowa operacji funduszy inwestycyjnych;
kontrola zgodności działania funduszy z przepisami prawa oraz ich statutami;
weryfikacja poprawności wyceny aktywów funduszy, ustalania zobowiązań oraz poprawności obliczania wartości aktywów netto (WAN) i wartości aktywów netto przypadających na certyfikat inwestycyjny (WAN/CI);
weryfikacja terminowości rozliczania umów zawieranych przez fundusze oraz monitoring ich cash-flow;
kontrola rozliczeń funduszu z uczestnikami,
bieżąca i okresowa weryfikacja podmiotów współpracujących z funduszami
prowadzenie administracji biura (korespondencji firmy, organizacja poprawnego obiegu dokumentów, archiwizacja dokumentacji, koordynacja obsługi spotkań służbowych),
koordynacja prac sekretariatu biura,
prowadzenie baz danych w MS Excel (umowy, klienci, dostawcy – rejestr oraz skanowanie umów),
współpraca z firmą księgową,
kontaktowanie się z Klientami i Kontrahentami Spółki,
zamawianie materiałów biurowych, w tym przygotowywanie zamówień, kontaktowanie się z dostawcami oraz serwisantami urządzeń biurowych,
prowadzenie administracji biura (korespondencji firmy, organizacja poprawnego obiegu dokumentów, archiwizacja dokumentacji, koordynacja obsługi spotkań służbowych),
koordynacja prac sekretariatu biura,
prowadzenie baz danych w MS Excel (umowy, klienci, dostawcy – rejestr oraz skanowanie umów),
In this role you will work and develop in the area of depositary operations for Luxembourg and Malta domiciled Alternative Investment Funds. Your areas of responsibility will be:
- safekeeping of financial instruments
- ownership verification and record keeping
- cash flows monitoring and depositary reconciliations
- monitoring of investment restrictions and leverage limits
- oversight of subscriptions and redemptions
- review of asset valuation and calculation of NAV
- monitoring of settlement of asset transactions
- control of income distributions
You will also:
- communicate with clients and oversight team
- support onboarding of funds and participate in system migration
analiza dokumentacji transakcyjno-operacyjnej oraz ewidencja księgowa operacji funduszy inwestycyjnych;
kontrola zgodności działania funduszy z przepisami prawa oraz ich statutami;
weryfikacja poprawności wyceny aktywów funduszy, ustalania zobowiązań oraz poprawności obliczania wartości aktywów netto (WAN) i wartości aktywów netto przypadających na certyfikat inwestycyjny (WAN/CI);
weryfikacja terminowości rozliczania umów zawieranych przez fundusze oraz monitoring ich cash-flow;
kontrola rozliczeń funduszu z uczestnikami,
bieżąca i okresowa weryfikacja podmiotów współpracujących z funduszami
prowadzenie administracji biura (korespondencji firmy, organizacja poprawnego obiegu dokumentów, archiwizacja dokumentacji, koordynacja obsługi spotkań służbowych),
koordynacja prac sekretariatu biura,
prowadzenie baz danych w MS Excel (umowy, klienci, dostawcy – rejestr oraz skanowanie umów),
bieżący kontakt z klientami i potencjalnymi klientami w związku ze świadczeniem usług brokerskich,
bieżący kontakt z emitentami (np. TFI i fundusze inwestycyjne), inwestorami, agentami firmy inwestycyjnej oraz innymi podmiotami a także utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z tymi podmiotami,
aktywne działania ukierunkowane na pozyskiwanie nowych klientów,
przyjmowanie zleceń i dyspozycji klientów, weryfikowanie ich zgodności z przepisami prawa lub regulacjami dotyczącymi obrotu danymi instrumentami finansowymi oraz przekazywanie zleceń do odpowiednich podmiotów,
kompleksowa obsługa i wsparcie klienta w zakresie przeprowadzania transakcji nabywania i zbywania papierów wartościowych,
prowadzenie rejestru zawartych umów z klientami, realizacja procesu ich zawierania oraz nadzorowanie tego procesu wykonywanego przy udziale agentów firmy inwestycyjnej i ich pracowników,
współpraca z agentami firmy inwestycyjnej,
organizacja szkoleń dla pracowników agentów firmy inwestycyjnej,
In this role you will work and develop in the area of depositary operations for Luxembourg and Malta domiciled Alternative Investment Funds. Your areas of responsibility will be:
- safekeeping of financial instruments
- ownership verification and record keeping
- cash flows monitoring and depositary reconciliations
- monitoring of investment restrictions and leverage limits
- oversight of subscriptions and redemptions
- review of asset valuation and calculation of NAV
- monitoring of settlement of asset transactions
- control of income distributions
You will also:
- communicate with clients and oversight team
- support onboarding of funds and participate in system migration
analiza dokumentacji transakcyjno-operacyjnej oraz ewidencja księgowa operacji funduszy inwestycyjnych;
kontrola zgodności działania funduszy z przepisami prawa oraz ich statutami;
weryfikacja poprawności wyceny aktywów funduszy, ustalania zobowiązań oraz poprawności obliczania wartości aktywów netto (WAN) i wartości aktywów netto przypadających na certyfikat inwestycyjny (WAN/CI);
weryfikacja terminowości rozliczania umów zawieranych przez fundusze oraz monitoring ich cash-flow;
kontrola rozliczeń funduszu z uczestnikami,
bieżąca i okresowa weryfikacja podmiotów współpracujących z funduszami
prowadzenie administracji biura (korespondencji firmy, organizacja poprawnego obiegu dokumentów, archiwizacja dokumentacji, koordynacja obsługi spotkań służbowych),
koordynacja prac sekretariatu biura (witanie gości, obsługa spotkań, telefonów),
prowadzenie baz danych w MS Excel (umowy, klienci, dostawcy – rejestr oraz skanowanie umów),
kontaktowanie się z Klientami i Kontrahentami Spółki (prawidłowość płatności, kosztów, awarie sprzętu w biurze itp.),
zamawianie materiałów biurowych, w tym przygotowywanie zamówień, pozyskiwanie ofert, kontaktowanie się z dostawcami oraz serwisantami urządzeń biurowych,
wykonywanie innych zadań zleconych przez członków Zarządu i kadrę menadżerską domu maklerskiego (zestawienia, przygotowywanie dokumentacji itp.),
In this role you will work and develop in the area of depositary operations for Luxembourg domiciled Alternative Investment Funds. Your areas of responsibility will be:
- safekeeping of financial instruments
- ownership verification and record keeping
- cash flows monitoring and depositary reconciliations
- monitoring of investment restrictions and leverage limits
- oversight of subscriptions and redemptions
- review of asset valuation and calculation of NAV
- monitoring of settlement of asset transactions
- control of income distributions
You will also:
- communicate with clients and oversight team
- support onboarding of funds and participate in system migration
In order to be successful in this role you need to possess or want to develop the following
prowadzenie administracji biura (korespondencji firmy, organizacja poprawnego obiegu dokumentów, archiwizacja dokumentacji, koordynacja obsługi spotkań służbowych),
koordynacja prac sekretariatu biura (witanie gości, obsługa spotkań, telefonów),
prowadzenie baz danych w MS Excel (umowy, klienci, dostawcy – rejestr oraz skanowanie umów),
kontaktowanie się z Klientami i Kontrahentami Spółki (prawidłowość płatności, kosztów, awarie sprzętu w biurze itp.),
zamawianie materiałów biurowych, w tym przygotowywanie zamówień, pozyskiwanie ofert, kontaktowanie się z dostawcami oraz serwisantami urządzeń biurowych,
wykonywanie innych zadań zleconych przez członków Zarządu i kadrę menadżerską domu maklerskiego (zestawienia, przygotowywanie dokumentacji itp.),
Specjalista ds. wyceny Funduszy Inwestycyjnych – Departament Depozytariusz
Marszałkowska 142, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 25.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
ewidencja księgowa operacji funduszy inwestycyjnych;
analiza dokumentacji transakcyjno-operacyjnej;
kontrola zgodności działania funduszy z przepisami prawa oraz ich statutami;
weryfikacja poprawności wyceny aktywów funduszy, ustalania zobowiązań oraz poprawności obliczania wartości aktywów netto (WAN) i wartości aktywów netto przypadających na certyfikat inwestycyjny (WAN/CI);
weryfikacja terminowości rozliczania umów zawieranych przez fundusze oraz monitoring ich cash-flow;
kontrola rozliczeń funduszu z uczestnikami;
bieżąca i okresowa weryfikacja podmiotów współpracujących z funduszami
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Funduszy Inwestycyjnych
Marszałkowska 142, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
analiza dokumentacji transakcyjno-operacyjnej oraz ewidencja księgowa operacji funduszy inwestycyjnych;
kontrola zgodności działania funduszy z przepisami prawa oraz ich statutami;
weryfikacja poprawności wyceny aktywów funduszy, ustalania zobowiązań oraz poprawności obliczania wartości aktywów netto (WAN) i wartości aktywów netto przypadających na certyfikat inwestycyjny (WAN/CI);
weryfikacja terminowości rozliczania umów zawieranych przez fundusze oraz monitoring ich cash-flow;
kontrola rozliczeń funduszu z uczestnikami,
bieżąca i okresowa weryfikacja podmiotów współpracujących z funduszami
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Funduszy Inwestycyjnych
Marszałkowska 142, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
analiza dokumentacji transakcyjno-operacyjnej oraz ewidencja księgowa operacji funduszy inwestycyjnych;
kontrola zgodności działania funduszy z przepisami prawa oraz ich statutami;
weryfikacja poprawności wyceny aktywów funduszy, ustalania zobowiązań oraz poprawności obliczania wartości aktywów netto (WAN) i wartości aktywów netto przypadających na certyfikat inwestycyjny (WAN/CI);
weryfikacja terminowości rozliczania umów zawieranych przez fundusze oraz monitoring ich cash-flow;
kontrola rozliczeń funduszu z uczestnikami,
bieżąca i okresowa weryfikacja podmiotów współpracujących z funduszami
Starszy Specjalista ds. Obsługi Funduszy Inwestycyjnych
Marszałkowska 142, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
analiza dokumentacji transakcyjno-operacyjnej oraz ewidencja księgowa operacji funduszy inwestycyjnych;
kontrola zgodności działania funduszy z przepisami prawa oraz ich statutami;
weryfikacja poprawności wyceny aktywów funduszy, ustalania zobowiązań oraz poprawności obliczania wartości aktywów netto (WAN) i wartości aktywów netto przypadających na certyfikat inwestycyjny (WAN/CI);
weryfikacja terminowości rozliczania umów zawieranych przez fundusze oraz monitoring ich cash-flow;
kontrola rozliczeń funduszu z uczestnikami,
bieżąca i okresowa weryfikacja podmiotów współpracujących z funduszami
Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Funduszy Inwestycyjnych
Marszałkowska 142, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Q Securities S.A. jako depozytariusz funduszu inwestycyjnego odpowiedzialny jest w szczególności za przechowywanie aktywów funduszu oraz prowadzenie ich rejestru, a także za zapewnienie właściwego monitorowania przepływów środków pieniężnych funduszu. Depozytariusz pełni także funkcje kontrolne względem funduszy (m.in. kontrola zgodności zawieranych transakcji z dokumentami założycielskimi funduszy oraz weryfikacja pozostałych operacji dokonywanych przez fundusze)
Twoje zadania:
• analiza dokumentacji transakcyjno-operacyjnej oraz ewidencja księgowa operacji funduszy inwestycyjnych;
• kontrola zgodności działania funduszy z przepisami prawa oraz ich statutami;
• weryfikacja poprawności wyceny aktywów funduszy, ustalania zobowiązań oraz poprawności obliczania wartości aktywów netto (WAN) i wartości aktywów netto przypadających na certyfikat inwestycyjny (WAN/CI);
• weryfikacja terminowości rozliczania umów zawieranych przez fundusze oraz monitoring ich cash-flow;
• kontrola rozliczeń funduszu z uczestnikami,
• bieżąca i okresowa weryfikacja podmiotów współpracujących z funduszami
prowadzenie administracji biura (korespondencji firmy, organizacja poprawnego obiegu dokumentów, archiwizacja dokumentacji, koordynacja obsługi spotkań służbowych),
koordynacja prac sekretariatu biura (witanie gości, obsługa spotkań, telefonów),
bieżąca współpraca z księgowością zewnętrzną, fakturowanie i nadzór nad obiegiem dokumentacji księgowej (kompletowanie dokumentów księgowych i kadrowych i wysyłanie ich do księgowości),
prowadzenie baz danych w MS Excel (Umowy Klienci, Dostawcy: rejestr oraz skanowanie umów),
rejestry protokołów, uchwał dotyczących Spółki: archiwizacja oraz skanowanie dokumentów,
kontaktowanie się z Klientami i Kontrahentami spółki (prawidłowość płatności, kosztów, awarie sprzętu w biurze itp.),
zamawianie materiałów biurowych, w tym przygotowywanie zamówień, pozyskiwanie ofert, kontaktowanie się z dostawcami oraz serwisantami urządzeń biurowych,
wykonywanie różnych zadań zleconych przez członków Zarządu i kadrę menadżerską domu maklerskiego (zestawienia, przygotowywanie dokumentacji itp.),
Q Securities S.A. jako depozytariusz funduszu inwestycyjnego odpowiedzialny jest w szczególności za przechowywanie aktywów funduszu oraz prowadzenie ich rejestru, a także za zapewnienie właściwego monitorowania przepływów środków pieniężnych funduszu. Depozytariusz pełni także funkcje kontrolne względem funduszy (m.in. kontrola zgodności zawieranych transakcji z dokumentami założycielskimi funduszy oraz weryfikacja pozostałych operacji dokonywanych przez fundusze)
Twoje zadania:
• wsparcie w procesie onboarding’u Klientów w oddziale Q Securities Luxembourg;
• aktualizacja dokumentacji depozytariusza w procesie due-dilligence (KYC pack);
• odbieranie i zarządzanie dokumentacją o otrzymaną od Klienta w procesie due-dilligence i KYC;
• bieżąca korespondencja z Klientami w zakresie wymiany dokumentacji;
• wsparcie Relationship Managera w bieżących kontaktach z Klientami;
• wsparcie w procesie przygotowywania kwestionariuszy due-dilligence;
• wprowadzanie i aktualizacja danych Klientów w systemach;
• współpraca z departamentem operacji depozytariusza
Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Funduszy Inwestycyjnych
Marszałkowska 142, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Q Securities S.A. jako depozytariusz funduszu inwestycyjnego odpowiedzialny jest w szczególności za przechowywanie aktywów funduszu oraz prowadzenie ich rejestru, a także za zapewnienie właściwego monitorowania przepływów środków pieniężnych funduszu. Depozytariusz pełni także funkcje kontrolne względem funduszy (m.in. kontrola zgodności zawieranych transakcji z dokumentami założycielskimi funduszy oraz weryfikacja pozostałych operacji dokonywanych przez fundusze)
Twoje zadania:
• analiza dokumentacji transakcyjno-operacyjnej oraz ewidencja księgowa operacji funduszy inwestycyjnych;
• kontrola zgodności działania funduszy z przepisami prawa oraz ich statutami;
• weryfikacja poprawności wyceny aktywów funduszy, ustalania zobowiązań oraz poprawności obliczania wartości aktywów netto (WAN) i wartości aktywów netto przypadających na certyfikat inwestycyjny (WAN/CI);
• weryfikacja terminowości rozliczania umów zawieranych przez fundusze oraz monitoring ich cash-flow;
• kontrola rozliczeń funduszu z uczestnikami,
• bieżąca i okresowa weryfikacja podmiotów współpracujących z funduszami
prowadzenie administracji biura (korespondencji firmy, organizacja poprawnego obiegu dokumentów, archiwizacja dokumentacji, koordynacja obsługi spotkań służbowych),
koordynacja prac sekretariatu biura (witanie gości, obsługa spotkań, telefonów i faxów),
bieżąca współpraca z księgowością zewnętrzną, fakturowanie i nadzór nad obiegiem dokumentacji księgowej (kompletowanie dokumentów księgowych i kadrowych i wysyłanie ich do księgowości),
prowadzenie baz danych w MS Excel (Umowy Klienci, Dostawcy: rejestr oraz skanowanie umów),
rejestry protokołów, uchwał dotyczących Spółki: archiwizacja oraz skanowanie dokumentów,
kontaktowanie się z Klientami i Kontrahentami spółki (prawidłowość płatności, kosztów, awarie sprzętu w biurze itp.),
zamawianie materiałów biurowych, w tym przygotowywanie zamówień, pozyskiwanie ofert, kontaktowanie się z dostawcami oraz serwisantami urządzeń biurowych,
wykonywanie różnych zadań zleconych przez członków Zarządu i kadrę menadżerską domu maklerskiego (zestawienia, przygotowywanie dokumentacji itp.),
Specjalista Compliance w Departamencie Nadzoru i Kontroli
Marszałkowska 142, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca z Inspektorem Nadzoru w zakresie nadzoru nad Agentami Firmy Inwestycyjnej (AFI), w tym w szczególności: przeprowadzanie kontroli wewnętrznych planowych i ad hoc, prowadzenie szkoleń z obszaru compliance dla AFI, obsługa reklamacji dot. czynności wykonywanych przez AFI, wykonywanie innych czynności nadzorczych i kontrolnych wobec AFI,
ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentacji dot. AFI,
bieżący kontakt z AFI w obszarze compliance,
wsparcie innych pracowników departamentu w zakresie wykonywanych obowiązków
analiza dokumentacji transakcyjno-operacyjnej oraz ewidencja księgowa operacji funduszy inwestycyjnych;
kontrola zgodności działania funduszy z przepisami prawa oraz ich statutami;
weryfikacja poprawności wyceny aktywów funduszy, ustalania zobowiązań oraz poprawności obliczania wartości aktywów netto (WAN) i wartości aktywów netto przypadających na certyfikat inwestycyjny (WAN/CI);
weryfikacja terminowości rozliczania umów zawieranych przez fundusze oraz monitoring ich cash-flow;
kontrola rozliczeń funduszu z uczestnikami,
bieżąca i okresowa weryfikacja podmiotów współpracujących z funduszami