Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Realizacja zadań służby BHP wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy oraz celów i zadań BHP związanych z polityką i standardami organizacji
Dbanie o formalno-prawną zgodność wszystkich aspektów BHP firmy z obowiązującymi przepisami
Gwarantowanie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów związanych z BHP, w tym tworzenie i aktualizacja procedur dotyczących BHP
Udział w opracowywaniu zakładowych regulaminów, zarządzeń i ogólnych instrukcji dotyczących BHP oraz w ustalaniu zadań w tym zakresie dla osób kierujących pracownikami
Analiza stanu bezpieczeństwa w firmie, warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
Aktualizowanie i przygotowywanie ocen ryzyka zawodowego dla nowych i istniejących stanowisk pracy
Prowadzenie szkoleń oraz wewnętrznych audytów z obszaru BHP
W procesach szkoleń BHP: opracowuje programy i materiały, szkoli pracowników oraz Mistrzów i kierowników operacyjnych w ogólnych aspektach
Udział w kontrolach warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
Bieżące informowanie o stwierdzonych zagrożeniach wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń i udział w działaniach korygujących
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z tych ustaleń, a także kontrola ich realizacji
Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu różnych form popularyzacji problematyki BHP • Realizacja działań i projektów dotyczących podnoszenia świadomości pracowników w zakresie bezpiecznego środowiska pracy
Ścisła współpraca z innymi działami firmy w zakresie właściwym dla realizacji zadań obszaru BHP
Udział w tworzeniu i ocenie założeń dotyczących modernizacji zakładu albo jego części, w tym nowych instalacji, maszyn i urządzeń, a także w odbiorach maszyn i urządzeń
Dawanie wytycznych z zakresu BHP podczas projektów inwestycyjnych i akceptowanie proponowanych rozwiązań
Raportowanie kluczowych wskaźników bezpieczeństwa
Reprezentowanie firmy w kontaktach z instytucjami państwowym
Prowadzenie działań dotyczących Zintegrowanego Systemu Zarządzania ( ZSJ) opartego na spełnieniu wymagań ISO 9001, EN 3834-2, I oraz PED
Nadzór i ciągłe doskonalenie systemu wdrożonego jakości opartego na normach ISO 9001, EN 3834-2 oraz PED
Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji związanej z Systemem Zarządzania Jakością
Prowadzenie okresowych analiz danych dla monitorowanych wskaźników jakości. norm
Przygotowywanie planów audytów i kontroli
Realizacja audytów wewnętrznych i kontroli
Prowadzenie dokumentacji realizowanych audytów i kontroli oraz przygotowywanie jej do archiwizacji
Weryfikacja efektywności obowiązujących regulacji, procedur i procesów oraz przygotowywanie rekomendacji, co do ich zmiany lub modyfikacji
Rekomendowanie mechanizmów kontrolnych, zmian i usprawnień w procesach operacyjnych
Monitorowanie i sprawdzanie realizacji rekomendacji i zaleceń po-audytowych oraz zaleceń pokontrolnych, wydanych po przeprowadzonych audytach i kontrolach
Wprowadzanie i nadzór nad działaniami korekcyjnymi, korygującymi, zapobiegawczymi oraz oceną ryzyka i szans
Sporządzanie raportów z przeprowadzonych audytów oraz przedstawienie rekomendacji dla Organów Statutowych w zakresie działań naprawczych
Przygotowanie i uczestniczenie w corocznych przeglądach zarządzania
Sporządzanie wniosków związanych certyfikowaniem ZSJ oraz rekomendowanie najlepszych ofert,
Uczestniczenie i koordynowanie przebiegu audytów nadzorczych i ceryfikujących,
Prowadzenie działań dotyczących Zintegrowanego Systemu Zarządzania ( ZSJ) opartego na spełnieniu wymagań ISO 9001, EN 3834-2, I oraz PED
Nadzór i ciągłe doskonalenie systemu wdrożonego jakości opartego na normach ISO 9001, EN 3834-2 oraz PED
Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji związanej z Systemem Zarządzania Jakością
Prowadzenie okresowych analiz danych dla monitorowanych wskaźników jakości. norm
Przygotowywanie planów audytów i kontroli
Realizacja audytów wewnętrznych i kontroli
Prowadzenie dokumentacji realizowanych audytów i kontroli oraz przygotowywanie jej do archiwizacji
Weryfikacja efektywności obowiązujących regulacji, procedur i procesów oraz przygotowywanie rekomendacji, co do ich zmiany lub modyfikacji
Rekomendowanie mechanizmów kontrolnych, zmian i usprawnień w procesach operacyjnych
Monitorowanie i sprawdzanie realizacji rekomendacji i zaleceń po-audytowych oraz zaleceń pokontrolnych, wydanych po przeprowadzonych audytach i kontrolach
Wprowadzanie i nadzór nad działaniami korekcyjnymi, korygującymi, zapobiegawczymi oraz oceną ryzyka i szans
Sporządzanie raportów z przeprowadzonych audytów oraz przedstawienie rekomendacji dla Organów Statutowych w zakresie działań naprawczych
Przygotowanie i uczestniczenie w corocznych przeglądach zarządzania
Sporządzanie wniosków związanych certyfikowaniem ZSJ oraz rekomendowanie najlepszych ofert,
Uczestniczenie i koordynowanie przebiegu audytów nadzorczych i ceryfikujących,
prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości; w tym księgowanie dokumentów i ich weryfikacja;
odpowiedzialność za księgi rachunkowe i aktywne kształtowanie polityki rachunkowości w firmie, opracowywanie procedur wewnętrznych oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych;
kalkulacja zobowiązań podatkowych oraz sporządzanie i wysyłanie wszelkich niezbędnych deklaracji podatkowych ( w tym: JPK_VAT, VAT-UE, PIT), raportowanie do GUS;
odpowiedzialność za proces miesięcznego i rocznego zamykania ksiąg, sporządzanie miesięcznych bilansów, rachunków wyników;
współpraca z kierownictwem oraz innymi działami firmy w zakresie wykonywanych obowiązków, sporządzanie raportów na potrzeby zarządu;
aktywne monitorowanie i wdrażanie zmian w prawie bilansowym i podatkowym;
aktywne uczestnictwo w optymalizacji procesów księgowo-finansowych;
nadzór nad pracą działu finansowo-kadrowego;
ścisła współpraca z organami podatkowymi, bankami, kancelarią prawną;
przygotowanie pełnego, rocznego sprawozdania finansowego oraz aktywny udział w badaniu sprawozdań finansowych