Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji kandydatów na studia
Stokłosy 3, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 14.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynowanie procesów rekrutacji na studia;
sprawne administrowanie dokumentacją rekrutacyjną - kompletowanie i weryfikacja dokumentów uzyskanych w ramach procesu rekrutacji kandydatów na studia;
wprowadzanie oraz aktualizacja danych w wewnątrzuczelnianym systemie rekrutacyjnym;
zapewnienie wysokiej jakości obsługi kandydatów i studentów;
osobisty, mailowy oraz telefoniczny kontakt z kandydatami (polsko- i anglojęzycznymi);
wspieranie kandydatów i pomoc w procesie rekrutacji na studia;
aktywne działania w ramach pozyskiwania kandydatów na studia (udział w akcjach promocyjnych), udzielanie informacji oraz prezentowanie oferty studiów;
opracowywanie, wdrażanie i rozwijanie strategii public relations;
wykorzystywanie istniejących relacji z mediami i pielęgnowanie nowych kontaktów w mediach biznesowych i branżowych;
zarządzanie zapytaniami mediów i prośbami o wywiady;
monitorowanie wizerunku Uczelni w mediach i na platformach online oraz opracowywanie działań korygujących w przypadku pojawienia się negatywnych opinii;
tworzenie treści do komunikatów prasowych, artykułów i prezentacji;
monitorowanie, analizowanie i przekazywanie wyników PR w ujęciu kwartalnym;
bieżąca ocena możliwości partnerstw, sponsoringu i reklamy;
śledzenie wszystkich wydarzeń na uczelni; przygotowywanie ich zapowiedzi i podsumowań;
tworzenie różnego rodzaju treści na strony www uczelni i do newsletterów (rozsyłanych do baz wewnętrznych i zewnętrznych);
tworzenie, moderowanie i budowanie treści dla kanałów mediów społecznościowych we współpracy z agencją social media;
współtworzenie kampanii wizerunkowych z wykorzystaniem mediów tradycyjnych i społecznościowych
planowanie zajęć dydaktycznych, egzaminów na podstawie programów kształcenia i obciążeń pracowników etatowych oraz ustaleń z pracownikami zewnętrznymi;
bieżąca aktualizacja harmonogramów zajęć;
przygotowanie danych, raportów, zestawień dla kadry zarządzającej;
obsługa systemu USOS i systemu do planowania;
generowanie, aktualizowanie i publikowanie planu zajęć;
prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu pracy i rozporządzeniami, w tym: przygotowywanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy itp.;
zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami;
obsługa pracowników zatrudnionych na umowy cywilnoprawne, B2B;
wprowadzanie danych do systemu ministerialnego POLon;
wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowym;
prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych;
koordynowanie obiegu dokumentów personalnych;
wystawianie wymaganych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników i instytucji zewnętrznych;
monitorowanie ważności badań okresowych pracowników, szkoleń bhp, ewidencjonowanie zwolnień lekarskich i nieobecności;
sporządzanie zestawień i raportów z zakresu zatrudnienia
ewidencjonowanie w systemie i dekretowanie dowodów księgowych otrzymanych z jednostek;
uczestniczenie i dostarczanie danych niezbędnych dla sporządzania odpowiednich deklaracji dla Urzędu Skarbowego, GUS, NBP, PFRON;
bieżąca analiza zapisów i sald na prowadzonych kontach, archiwizacja dokumentów spółki zgodnie z przepisami skarbowymi;
czuwanie nad prawidłowością otrzymanych dokumentów w zakresie podatkowym jak i akceptacji zgodnej z planem upoważnień;
tworzenie rezerw na przewidywane koszty dotyczące danego okresu na podstawie danych od Kierowników jednostek;
sprawowanie kontroli zapisów na kontach pozabilansowych dla celów podatkowych;
rozliczanie wszelkich kosztowych dokumentów księgowych (np. delegacje krajowe i zagraniczne, rozliczenia zaliczek, umowy leasingowe) oraz śledzenie zmian przepisów prawa w tym zakresie, ewidencja wyciągów bankowych;
sporządzanie przelewów bankowych;
zapewnienie prawidłowych danych do sprawozdań finansowych;
Koordynacja i rozwój współpracy z instytucjami i uczelniami zagranicznymi, poszukiwanie nowych partnerów w obszarze edukacji;
Reprezentowanie uczelni w trakcie międzynarodowych wydarzeń edukacyjnych, wsparcie w zakresie promowania oferty uczelni za granicą;
Inicjowanie współpracy mającej na celu zwiększenie umiędzynarodowienia programów studiów, nowych form współpracy międzynarodowej pracowników i studentów;
Wsparcie w organizacji ogólnouczelnianych konferencji, seminariów, warsztatów, szkoleń i konkursów o wymiarze międzynarodowym;
Koordynowanie zaangażowania Uczelni w działania z międzynarodowymi organizacjami zajmującymi się kwalifikacjami zawodowymi;
Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem dokumentacji i wizytacją komisji ds. akredytacji;
Współpraca w zakresie utrzymania dotychczasowych akredytacji i inicjowania prac związanych z pozyskiwaniem nowych. Koordynowanie prac związanych z utrzymaniem tytułu HR Excellence in Research;
Koordynowanie procesu przygotowań do prowadzenia studiów wspólnych w tym podwójnych dyplomów wraz z odpowiednimi Dyrektorami Programu Kształcenia;
organizacja pracy Działu Rekrutacji w wymiarze operacyjnym, przydzielanie zadań i rozliczanie pracowników z powierzonych obowiązków;
nadzór nad przebiegiem procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez pracowników działu rekrutacji studentów (prawidłowość prowadzonej dokumentacji, jakość obsługi studentów, satysfakcja studentów);
kompletowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji procesu rekrutacji;
weryfikacja i analiza dokumentów złożonych przez aplikantów w ramach procesu rekrutacji;
współpraca z Działem Marketingu w zakresie promocji Uczelni;
rozwiązywanie bieżących problemów w zakresie obsługi kandydatów na studia oraz funkcjonowania działu;
koordynowanie wdrażania oraz obsługa systemu rekrutacyjnego DreamApply;
obsługa systemu uczelnianego USOS Web;
sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu rekrutacji kandydatów na studia;
wdrażanie i monitorowanie wewnętrznych przepisów dotyczących praw i obowiązków studentów, w tym Regulaminu studiów i Uchwały rekrutacyjnej;
wykonywanie innych zadań wyznaczonych przez bezpośredniego przełożonego
bieżący nadzór nad realizacją zadań w zakresie: prowadzonej dokumentacji, realizacji i organizacji procesów należących do obowiązków Działu Karier i Praktyk;
dbanie o rozwój usług i obszarów działania Działu Karier i Praktyk w oparciu o strategiczne cele Uczelni;
koordynowanie pracy członków zespołu w zakresie powierzonego im zakresu obowiązków, wsparcie w zakresie rozwoju kompetencji;
promowanie działalności Działu Karier i Praktyk wśród studentów, zewnętrznych partnerów poprzez uczestnictwo dniach otwartych, targach pracy, oraz innych wydarzeniach organizowanych dla pracodawców;
pozyskiwanie partnerów biznesowych do współpracy z Działem Karier i Praktyk oraz Uczelniami Vistula w zakresie organizacji praktyk, staży dla studentów oraz innych form współpracy;
koordynowanie pracy Rady Biznesu AFiB Vistula;
tworzenie raportów i zestawień na potrzeby bezpośredniego przełożonego oraz Władz Uczelni w zakresie realizacji zadań;
koordynacja wybranych spraw wymagających pozyskania informacji i uzgodnień z innymi jednostkami organizacyjnymi;
obsługa studentów, pracowników innych jednostek organizacyjnych;
wykonywanie innych zadań wyznaczonych przez bezpośredniego przełożonego
Poszukujemy nauczycieli akademickich ze stopniem co najmniej doktora do prowadzenia zajęć w dyscyplinie: nauki o zarządzaniu i jakości, ekonomia i finanse, informatyka
prowadzenie zajęć dydaktycznych w języku polskim i angielskim;
sprawowanie opieki promotorskiej nad przygotowywaniem przez studentów prac dyplomowych;
recenzowanie prac dyplomowych oraz udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe;
publikowanie wyników badań w punktowanych czasopismach i monografiach – mile widziane;
Młodszy Specjalista ds. rekrutacji kandydatów na studia
Stokłosy 3, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 27.05.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
aktywna sprzedaż telefoniczna i mailowa oferty studiów kończąca się zapisem wśród osób potencjalnie zainteresowanych rozpoczęciem nauki na naszej Uczelni (klienci wypełniający formularze online oraz leady pochodzące z istniejących lub pozyskanych baz mailowych i telefonicznych);
obsługa połączeń przychodzących/wychodzących (w tym infolinia, pozyskane leady) pod kątem fachowego doradztwa oraz realizacji procesu rekrutacji, prezentacji kierunków, a także sprzedaży oferty studiów;
udzielanie potencjalnym kandydatom odpowiedzi na pytania dotyczące oferty studiów, procesu rekrutacji oraz zwalczanie najczęstszych obiekcji;
udzielanie wsparcia oraz opieka nad kandydatami, chcącymi realizować studia w języku polskim;
wprowadzanie i aktualizacja danych do uczelnianego systemu rekrutacyjnego, obsługa administracyjna procesu rekrutacyjnego;
utrzymywanie kontaktu mailowego i telefonicznego z kandydatami na studia;
utrzymanie jakości obsługi kandydatów na studia na najwyższym poziomie
tworzenie treści w języku polskim i angielskim materiałów promujących Uczelnie; budowanie pozytywnego oraz spójnego ze strategią marketingową wizerunku Uczelni w Internecie;
komunikacja z różnymi grupami docelowymi, m.in. studentami i pracownikami w zakresie funkcjonowania i rozwoju Uczelni;
śledzenie wszystkich wydarzeń na Uczelniach; przygotowywanie ich zapowiedzi i podsumowań oraz publikowanie w mediach społecznościowych;
tworzenie treści tekstowych, graficznych i foto z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych kanałów komunikacji, w języku polskim i angielskim. Tworzenie materiałów foto i video relacjonujących inicjatywy podejmowane w Uczelniach. Współorganizowanie sesji zdjęciowych ze studentami i wykładowcami w celu promocji Uczelni;
przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych;
prowadzenie profili społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter) oraz uczelnianych kanałów YouTube i Vimeo; budowanie i utrzymywanie kontaktów z ich użytkownikami. Moderacja profili;
śledzenie trendów i innowacji w zakresie komunikacji internetowej, poszukiwanie nowych kanałów komunikacyjnych;
badanie skuteczności prowadzonych działań w obszarze komunikacji oraz ich optymalizacja; posługiwanie się profesjonalnymi narzędziami analitycznymi; regularne raportowanie wyników podejmowanych działań (realizacji określonych KPI)