Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zarządzanie powierzonymi markami, opracowywanie strategii oraz narzędzi komunikacji
Egzekucja celów sprzedażowych oraz bieżąca ich ewaluacja
Codzienne wsparcie managerów regionalnych w zakresie realizacji /koordynowania indywidualnych działań marketingowych dla salonów
Przygotowywanie i wdrażanie kalendarza promocyjnych aktywności marketingowych
Opracowywanie media planów (współpraca z domem mediowym) monitorowanie i optymalizacja kampanii płatnych, raportowanie wyników, efektywne zarządzanie budżetem
Planowanie i koordynacja kampanii internetowych (kanały własne, display, social media, influencer marketing, e-mail marketing, SEO, SEM)
Tworzenie i koordynowanie nieszablonowych działań marketingowych i aktywacji wizerunkowych
Opracowywanie i kontrola budżetu marketingowego
Monitorowanie działań konkurencji, analiza trendów rynkowych, przygotowywanie rekomendacji działań
Opracowywanie i wdrażanie narzędzi marchandisingowych
Rozwijanie i wdrażanie nowych linii asortymentowych
Planowanie i koordynacja kampanii internetowych (kanały własne, display, social media, influencer marketing, e-mail marketing, SEO, SEM)
Dobór odpowiednich narzędzi do prowadzenia kampanii marketingowych, ich analiza i optymalizacja pod kątem efektywności uzyskiwanej sprzedaży i realizacji założonego budżetu marketingowego
Opracowywanie media planów (współpraca z zewnętrznymi dostawcami), monitorowanie i optymalizacja kampanii płatnych, raportowanie wyników
Przygotowywanie i egzekucja strategii dla sklepu internetowego. Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych dla sklepu online
Opracowywanie i kontrola budżetu marketingowego dla kanału online
Monitorowanie działań konkurencji, analiza trendów rynkowych i przygotowywanie rekomendacji biznesowych
Planowanie i koordynacja kampanii internetowych (kanały własne, display, social media, influencer marketing, e-mail marketing, SEO, SEM)
Dobór odpowiednich narzędzi do prowadzenia kampanii marketingowych, ich analiza i optymalizacja pod kątem efektywności uzyskiwanej sprzedaży i realizacji założonego budżetu marketingowego
Opracowywanie media planów (współpraca z zewnętrznymi dostawcami), monitorowanie i optymalizacja kampanii płatnych, raportowanie wyników
Przygotowywanie i egzekucja strategii dla sklepu internetowego. Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych dla sklepu online
Opracowywanie i kontrola budżetu marketingowego dla kanału online
Monitorowanie działań konkurencji, analiza trendów rynkowych i przygotowywanie rekomendacji biznesowych
Planowanie i koordynacja kampanii internetowych (kanały własne, display, social media, influencer marketing, e-mail marketing, SEO, SEM)
Dobór odpowiednich narzędzi do prowadzenia kampanii marketingowych, ich analiza i optymalizacja pod kątem efektywności uzyskiwanej sprzedaży i realizacji założonego budżetu marketingowego
Opracowywanie media planów (współpraca z zewnętrznymi dostawcami), monitorowanie i optymalizacja kampanii płatnych, raportowanie wyników
Przygotowywanie i egzekucja strategii dla sklepu internetowego. Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych dla sklepu online
Opracowywanie i kontrola budżetu marketingowego dla kanału online
Monitorowanie działań konkurencji, analiza trendów rynkowych i przygotowywanie rekomendacji biznesowych
Prowadzenie i ewaluację projektów dla wszystkich marek spółki: w tym zarządzanie działaniami marketingowymi w kanale B2B, B2C i w kanałach wewnętrznych, nadzór nad produkcją materiałów marketingowych, nadzór nad działaniami on-line
Współpracę z firmami zewnętrznymi (agencjami, grafikami, drukarniami, etc.)
Analizowanie skuteczności prowadzonych działań marketingowych
Rozliczanie kosztów marketingowych oraz ścisłą kontrolę budżetu działu
Analizę trendów branżowych i konkurencji
Organizowanie wydarzeń lokalnych i branżowych promujących działalność spółki
Współpracę ze wszystkimi działami w firmie
Zarządzanie zespołem bezpośrednio oraz w prowadzonych projektach
Wspieranie sprzedaży w realizacji planów
Zarządzanie dystrybucją materiałów promocyjnych i reklamowych
Specjalista ds. marketingu on-line i obsługi klienta
Białystok
Wygasła: 08.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa sklepu internetowego okularium.pl: realizacja zamówień, wprowadzanie nowych towarów, aktualizacja treści
Dbanie o optymalny poziom zapasów sklepu internetowego
Kompleksowa obsługa klienta telefoniczna, e-mailowa oraz poprzez czat
Praca przy kampaniach – wyceny poszczególnych kampanii na portalach lokalnych, ustalanie formatów oraz wdrożenie kampanii – koordynacja przygotowania wszystkich materiałów i przeformatowań on-line