Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Przygotowanie oraz gromadzenie dokumentacji dotyczących programów studiów wymaganych przez Polską Komisję Akredytacyjną, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz innych organów w celu weryfikacji prawidłowego funkcjonowania uczelni,
Nadzór nad dokumentacją prowadzenia kształcenia na wszystkich kierunkach studiów,
Współpraca oraz prowadzenie korespondencji z organami szkolnictwa wyższego, kadrą dydaktyczną oraz innymi działami administracyjnymi,
Opracowywanie zbiorczych zestawień i analiz dotyczących Wewnętrznego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia,
Profesor / Adiunkt w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych - językoznawstwo
Łódź
Wygasła: 23.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu językoznawstwa
regularne publikacje w punktowanych czasopismach
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy specjalista ds. rozwoju naukowego uczelni
Łódź
Wygasła: 27.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Obsługa systemu POLON, wprowadzanie danych m.in. do Polskiej Bibliografii Naukowej;
Realizacja procesu sprawozdawczości z działań naukowych i artystycznych kadry badawczo-dydaktycznej Uczelni;
Wsparcie oraz obsługa administracyjna w procesie pozyskiwania finansowania na realizację projektów badawczych;
Bieżąca analiza konkursów finansowanych z funduszy ministerialnych, unijnych, krajowych i międzynarodowych, w tym dokumentacji konkursowej oraz powiązanych aktów prawnych w procedurze pozyskiwania dofinansowania;
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Uczelni oraz dbanie o sprawny przepływ informacji między jednostkami;
czynności związane z zarządzaniem nieruchomościami,
dozór stanu technicznego nieruchomości,
umawianie serwisów, zlecanie napraw, przeglądów,
nadzór nad obligatoryjnymi kontrolami stanu technicznego obiektu budowlanego i jego otoczenia,
wsparcie w zapewnieniu dostaw niezbędnych mediów,
współpraca w realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,
kontrola prac realizowanych na terenie administrowanych nieruchomości,
współpraca z księgowością dotycząca przekazywania danych potrzebnych do rozliczania czynszu, zaliczek na opłaty i opłat za realizowane usług: stany wodomierzy, liczników energii elektrycznej, ciepłomierzy, etc.,
współpraca z najemcami, podwykonawcami, administracją, urzędami i innymi służbami w zakresie obsługi nieruchomości,
prowadzenie dokumentacji administrowanych budynków (książka obiektu, instrukcje bezp. p.poż. i inne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania nieruchomości),
współpraca w zakresie kontroli poprawności sporządzania i realizowania umów (najmu, z serwisami/podwykonawcami),
Specjalista ds. Organizacyjnych w Dziale Jakości Kształcenia
Łódź
Wygasła: 15.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowanie oraz gromadzenie dokumentacji dotyczących programów studiów wymaganych przez Polską Komisję Akredytacyjną, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz innych organów w celu Weryfikacji prawidłowego funkcjonowania uczelni,
Nadzór nad dokumentacją prowadzenia kształcenia na wszystkich kierunkach studiów,
Współpraca oraz prowadzenie korespondencji z organami szkolnictwa wyższego, kadrą dydaktyczną oraz innymi działami administracyjnymi,
Opracowywanie zbiorczych zestawień i analiz dotyczących Wewnętrznego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia,
prowadzenie korespondencji z organami szkolnictwa wyższego
opracowanie wniosków o uruchomienie nowych kierunków studiów;
przygotowanie oraz gromadzenie dokumentacji wymaganych przez Polską Komisję Akredytacyjną, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz innych organów w celu weryfikacji prawidłowego funkcjonowania uczelni;
nadzór nad dokumentacją prowadzenia kształcenia na wszystkich kierunkach studiów zgodnie z Wewnętrznym Systemem Zapewnia Jakości Kształcenia;
koordynacja prac w zakresie wdrożenia Polskich Ram Kwalifikacji w uczelni;
współpraca oraz prowadzenie korespondencji z organami szkolnictwa wyższego i kadrą dydaktyczną;
opracowywanie zbiorczych zestawień i analiz dotyczących Wewnętrznego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia;
czynności związane z zarządzaniem nieruchomościami,
dozór stanu technicznego nieruchomości,
umawianie serwisów, zlecanie napraw, przeglądów,
nadzór nad obligatoryjnymi kontrolami stanu technicznego obiektu budowlanego i jego otoczenia,
wsparcie w zapewnieniu dostaw niezbędnych mediów,
współpraca w realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,
kontrola prac realizowanych na terenie administrowanych nieruchomości,
współpraca z księgowością dotycząca przekazywania danych potrzebnych do rozliczania czynszu, zaliczek na opłaty i opłat za realizowane usług: stany wodomierzy, liczników energii elektrycznej, ciepłomierzy, etc.,
współpraca z najemcami, podwykonawcami, administracją, urzędami i innymi służbami w zakresie obsługi nieruchomości,
prowadzenie dokumentacji administrowanych budynków (książka obiektu, instrukcje bezp. p.poż. i inne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania nieruchomości),
współpraca w zakresie kontroli poprawności sporządzania i realizowania umów (najmu, z serwisami/podwykonawcami),
Redaktor podcastu Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej
Doktora Seweryna Sterlinga 26, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 23.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapraszamy do redakcji podcastu promującego nowe rozwiązania z różnych obszarów nowoczesnej aktywności człowieka. W podcaście będziemy prezentować nowe osiągnięcia w psychologii, naukach technicznych, humanistce, zarządzaniu, i innych dziedzinach. Podcast będzie współorganizowany z udziałem szerokiego grona innowacyjnych partnerów technologicznych Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej, którzy zaprezentują technologię wytworzoną w ich firmach. Innowacyjne technologie przynoszą każdej z zaproszonych firm nowe, szczególnie wartościowe rozwiązania. Odbiorcami podcastu mają być osoby ze środowisk biznesowych zainteresowane rozwojem w obszarach nauki, techniki i innych. Redaktor powinien kierować się: otwartością, charyzmą i dociekliwością, a także być osobą zdolną do refleksji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Lektor języka angielskiego
Doktora Seweryna Sterlinga 26, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 18.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie lektoratu z języka angielskiego dla studentów dziennych i
zaocznych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Adiunkt
Doktora Seweryna Sterlinga 26, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 17.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie badań naukowych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości;
wykonywanie prac organizacyjnych na rzecz uczelni;
Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych o dofinansowanie projektów zgodnie z wytycznymi i zasadami przygotowania wniosków oraz ich składanie;
Realizacja projektów na poziomie organizacyjnym, monitorowanie zakresu rzeczowego i efektów oraz rozliczanie finansowe projektów (w tym przygotowywanie wniosków o płatność), zarządzanie ryzykiem prowadzonych projektów;
Wsparcie analityczne dla weryfikacji zasadności bieżących i potencjalnych inicjatyw związanych z pozyskaniem środków zewnętrznych;
Nadzór nad dokumentacją projektową w trakcie i w okresie trwałości (archiwizacja)
Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych o dofinansowanie projektów zgodnie z wytycznymi i zasadami przygotowania wniosków oraz ich składanie;
Realizacja projektów na poziomie organizacyjnym, monitorowanie zakresu rzeczowego i efektów oraz rozliczanie finansowe projektów (w tym przygotowywanie wniosków o płatność), zarządzanie ryzykiem prowadzonych projektów;
Wsparcie analityczne dla weryfikacji zasadności bieżących i potencjalnych inicjatyw związanych z pozyskaniem środków zewnętrznych;
Nadzór nad dokumentacją projektową w trakcie i w okresie trwałości (archiwizacja)
Redaktor podcastu Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej
Doktora Seweryna Sterlinga 26, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 07.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapraszamy do redakcji podcastu promującego nowe rozwiązania z różnych obszarów nowoczesnej aktywności człowieka. W podcaście będziemy prezentować nowe osiągnięcia w psychologii, naukach technicznych, humanistce, zarządzaniu, i innych dziedzinach. Podcast będzie współorganizowany z udziałem szerokiego grona innowacyjnych partnerów technologicznych Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej, którzy zaprezentują technologię wytworzoną w ich firmach. Innowacyjne technologie przynoszą każdej z zaproszonych firm nowe, szczególnie wartościowe rozwiązania. Odbiorcami podcastu mają być osoby ze środowisk biznesowych zainteresowane rozwojem w obszarach nauki, techniki i innych. Redaktor powinien kierować się: otwartością, charyzmą i dociekliwością, a także być osobą zdolną do refleksji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Osoba przygotowująca wnioski o nowe kierunki studiów
Doktora Seweryna Sterlinga 26, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 05.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie wniosków o nowe kierunki studiów;
kompletowanie wymaganej dokumentacji;
prowadzenie korespondencji z organami szkolnictwa wyższego
Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych o dofinansowanie projektów zgodnie z wytycznymi i zasadami przygotowania wniosków oraz ich składanie;
Realizacja projektów na poziomie organizacyjnym, monitorowanie zakresu rzeczowego i efektów oraz rozliczanie finansowe projektów (w tym przygotowywanie wniosków o płatność), zarządzanie ryzykiem prowadzonych projektów;
Wsparcie analityczne dla weryfikacji zasadności bieżących i potencjalnych inicjatyw związanych z pozyskaniem środków zewnętrznych;
Nadzór nad dokumentacją projektową w trakcie i w okresie trwałości (archiwizacja)
Zmęczony pracą w korporacji? Dołącz do zespołu programistów Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi AHE. Projektuj i wdrażaj rozwiązania pozwalające zarządzać procesami zachodzącymi na Uczelni. Jako C# Developer dołączysz do małego zespołu programistów
i odpowiadać będziesz za rozwój naszej uczelnianej aplikacji, w szczególności za: - tworzenie nowych funkcjonalności, - modernizację i optymalizację istniejącego kodu Oferujemy: Umowę o pracę Pracę w niewielkim zespole specjalistów Pracę zdalną lub stacjonarną
lub hybrydową :) – wybór należy do Ciebie. Aplikuj już dziś! Czekamy na Ciebie!
Projektowanie, przygotowywanie oraz wdrażanie systemów informatycznych, w szczególności systemu IT do zarządzania uczelnią
Osoba na tym stanowisku powinna „przekładać” potrzeby uczelni na architekturę funkcjonalną
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Aplikant adwokacki lub radcowski
Rewolucji 1905 roku 1905, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 25.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opis czynności związanych z zajmowanym stanowiskiem: pomoc adwokatowi lub radcy oprawnemu przy szeroko pojętej obsłudze prawnej podmiotów zorganizowanych w różnych formach organizacyjnych i prawnych (w tym w szczególności spółek prawa handlowego, fundacji, uczelni wyższych) obejmująca:
udzielanie porad i wydawanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa,
reprezentowanie podmiotu jako pełnomocnik w postępowaniu sądowym i administracyjnym,
opracowanie jak i również opiniowanie projektów umów i innych aktów wewnętrznych podmiotu,
wsparcie prawne wewnętrznych komórek organizacyjnych podmiotu,
opiniowanie i wyjaśnianie spraw dotyczących stosowania przepisów prawnych przez podmiot,
monitoring zmian w otoczeniu prawnym,
ocena wpływu wszelkich zmian otoczenia prawnego na podmiot
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: prowadzenie, aktualizowanie i archiwizacja dokumentów bieżących, dokumentacji najemców i części wspólnych
Pomoc we wdrażaniu instrukcji dla najemców, ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i innych przepisów budowlanych
Kontrola wydatków i wystawionych faktur oraz windykacja należności i zabezpieczeń umów najmu
Sprawowanie nadzoru nad gospodarką odpadami, przeglądami technicznymi, bieżącymi naprawami, remontami oraz planami zagospodarowania
Aktywne pozyskiwanie i negocjowanie umów najmu lokali komercyjnych
Aktywna współpraca z innymi działami Firmy
Wykonywanie innych zadań związanych z podanymi wyżej
Władze Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi poszukują ekspertów do udziału
w projekcie „Rozwój Wydziałów Zamiejscowych Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej
w Łodzi”
Zapraszamy wszystkich chętnych posiadających co najmniej trzyletnie doświadczanie kierunkowe lub tytuł doktora do współpracy przy tworzeniu materiałów edukacyjnych do przedmiotów:
Jesteśmy Uczelnią wyższą z 30-letnim doświadczeniem, z tradycjami i ugruntowaną pozycją na rynku oraz innowacyjnym podejściem do edukacji
Poszukujemy do zespołu kreatywnych wykładowców na kierunku Psychologia
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. funduszy strukturalnych
Doktora Seweryna Sterlinga 26, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych o dofinansowanie projektów zgodnie z wytycznymi i zasadami przygotowania wniosków oraz ich składanie
Realizacja projektów na poziomie organizacyjnym, monitorowanie zakresu rzeczowego i efektów oraz rozliczanie finansowe projektów, zarządzanie ryzykiem prowadzonych projektów;
Współpraca z jednostkami Uczelni i jej pracownikami w sprawach projektów, oraz doradztwo w zakresie aplikowania do środki finansowe;
Wsparcie analityczne dla weryfikacji zasadności bieżących i potencjalnych inicjatyw związanych z pozyskaniem środków zewnętrznych,
Bieżąca analiza możliwości aplikowania o środki finansowe, w tym publikacja newslettera o aktualnych konkursach i naborach wniosków;
Aktywne poszukiwanie partnerów zewnętrznych, w tym partnerów technologicznych do współpracy w realizacji projektów;
Nadzór nad dokumentacją projektową w trakcie i w okresie trwałości (archiwizacja)
Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych o dofinansowanie projektów zgodnie z wytycznymi i zasadami przygotowania wniosków oraz ich składanie
Realizacja projektów na poziomie organizacyjnym, monitorowanie zakresu rzeczowego i efektów oraz rozliczanie finansowe projektów, zarządzanie ryzykiem prowadzonych projektów;
Współpraca z jednostkami Uczelni i jej pracownikami w sprawach projektów, oraz doradztwo w zakresie aplikowania do środki finansowe;
Wsparcie analityczne dla weryfikacji zasadności bieżących i potencjalnych inicjatyw związanych z pozyskaniem środków zewnętrznych,
Bieżąca analiza możliwości aplikowania o środki finansowe, w tym publikacja newslettera o aktualnych konkursach i naborach wniosków;
Aktywne poszukiwanie partnerów zewnętrznych, w tym partnerów technologicznych do współpracy w realizacji projektów;
Nadzór nad dokumentacją projektową w trakcie i w okresie trwałości (archiwizacja)