1. Pracodawca
  2. Świdnica
  3. FUNDACJA ŁADNE HISTORIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FUNDACJA ŁADNE HISTORIE

ŚWIDNICA, UL. DŁUGA 33

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (1) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 1 )

Sekretarka - 364

Świdnica
Wygasła: 18.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Pracownik będzie odpowiedzialny za wszystkie działania związane z przyjmowaniem informacji
  • jej przetwarzaniem
  • przygotowywaniem w określony sposób i przedstawianiem do decyzji zwierzchników
  • zgodnie z zasadami hierarchii służbowej oraz zasadami bezpieczeństwa informacji ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do głównych zadań na stanowisku będą należały: Organizowanie działalności biura postępowanie według obowiązujących w organizacji zasad przygotowywanie spotkań służbowych od strony organizacyjnej i sporządza stosowne dokumenty (lista obecności
  • projekty uchwał itp.) dbanie o organizację spotkań przygotowanie sali i aprowizację na tych spotkaniach dbanie o porządek w sekretariacie przyjmowanie i wysyłka korespondencji
  • odpowiedzialność za obieg dokumentów w fundacji Kierowanie informacji do właściwych komórek usprawniające jej obieg udział w przełożonymi w spotkaniach z kontrahentami
  • współpracownikami itd. Postępowanie z informacją segregacja informacji według ustalonych kryteriów rejestracja informacji w przeznaczonych do tego dokumentach przetwarzanie i archiwizacja informacji w odpowiedni sposób
  • ze szczególnym uwzględnieniem zasad przetwarzania informacji poufnych uzyskiwanie i udzielanie informacji telefonicznej zgodnie z obowiązującymi zasadami dotyczącymi rodzaju
  • miejsca rozmowy oraz rozmówcy Współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy wśród pracowników i kontrahentów pierwszy kontakt z osobami pojawiającymi się w siedzibie organizacji udzielanie podstawowych informacji o działalności Fundacji osobom pojawiającym się w siedzibie organizacji dbanie o porządek w sekretariacie dbanie o terminowość odpowiadania na pisma i zapytania składane mailem Stosowanie przepisów obowiązujących w jednostce organizacyjnej kierowanie interesantów do właściwej komórki organizacyjnej inwentaryzacja dokumentów i środków w sekretariacie ustalanie priorytetów w określaniu spraw
Pokaż więcej >>
od 3 321 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne