Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (9)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 9 )
Referent / Referentka
Kraków
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań:
1. Obsługa administracyjno-biurowa dyrektora Szkoły Doktorskiej, zespołu do spraw Szkoły Doktorskiej, komisji rekrutacyjnych i innych gremiów związanych
z funkcjonowaniem Szkoły Doktorskiej i studiów doktoranckich;
2. Organizacja rekrutacji do Szkoły Doktorskiej;
3. Opracowywanie planu organizacji roku akademickiego oraz harmonogramów zajęć
i sesji egzaminacyjnych;
4. Prowadzenie spraw doktorantów związanych z ich kształceniem oraz dokumentowanie przebiegu kształcenia w obowiązującym systemie elektronicznym;
5. Wsparcie administracyjne w ewaluacji jakości kształcenia w Szkole Doktorskiej;
6. Opracowywanie wzorów dokumentów niezbędnych w procesie kształcenia doktorantów oraz współpraca z odpowiednimi jednostkami przy tworzeniu wewnętrznych aktów prawnych dotyczących Szkoły Doktorskiej;
7. Monitorowanie zmian w prawie, tworzenie projektów i aktualizacji wewnątrzuczelnianych aktów prawnych oraz wzorów druków związanych
z kształceniem;
8. Koordynacja harmonogramów zajęć dydaktycznych oraz sesji egzaminacyjnych;
9. Wsparcie przy prowadzeniu spraw związanych z pomocą materialną studentów;
10. Sporządzanie planów, analiz i sprawozdań z zakresu zadań Działu Nauczania;
11. Realizowanie zadań wynikających z przepisów wewnętrznych uczelni, w tym Regulaminu organizacyjnego Akademii oraz inne bieżące działania zlecone przez Kierownika Działu Nauczania
Zakres szczegółowych obowiązków pracownika na stanowisku specjalisty ds. ewaluacji
jakości działalności naukowej
1. Obsługa sprawozdawczości w trybie regularnym oraz na potrzeby ewaluacji jakości działalności naukowej, w tym wprowadzanie, uzupełnianie, transferowanie, monitorowanie i weryfikacja danych dotyczących osiągnięć naukowych w systemie POL-on oraz w wewnętrznym systemie sprawozdawczości Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
2. Inne bieżące prace w zakresie ewidencji i przetwarzania danych na potrzeby ewaluacji jakości działalności naukowej, w tym gromadzenie skanów recenzji, plakatów, książek programowych związanych z osiągnięciami artystycznymi pracowników badawczo-dydaktycznych AMKP
3. Inicjowanie i wspieranie działań podnoszących prestiż osiągnięć naukowych
i artystycznych na potrzeby ewaluacji jakości działalności naukowej
4. Wsparcie administracyjno-biurowe Pełnomocnika Rektora ds. ewaluacji jakości działalności naukowej
KIEROWNIKA DZIAŁU PROJEKTÓW ARTYSTYCZNYCH I NAUKOWYCH
Kraków
Wygasła: 09.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynacja działalności kulturalnej i artystyczno-badawczej AMKP
Kierowanie obsługą administracyjną wydarzeń i zadań kulturalnych, artystycznych oraz naukowych AMKP (koncertów, sesji naukowych, kursów mistrzowskich, wykładów gościnnych, konkursów itp.)
Planowanie i koordynacja wydatków finansowych związanych z działalnością kulturalną, artystyczną i naukową AMKP
Przygotowywanie i rozliczanie wniosków o dofinansowanie wydarzeń i zadań kulturalnych, artystycznych i naukowych AMKP
Udział w przygotowywaniu i realizacji postępowań przetargowych związanych z organizacją wydarzeń oraz zadań kulturalnych, artystycznych i naukowych AMKP
Obsługa administracyjna Komisji rektorskiej ds. chóru i orkiestr akademickich
Prowadzenie sprawozdawczości z działalności kulturalnej, artystycznej i naukowej w ramach działu
Nadzór nad właściwym funkcjonowaniem i organizacją pracy działu
Współpraca z osobami i jednostkami zaangażowanymi w realizację wydarzeń i zadań kulturalnych, artystycznych oraz naukowych AMKP
Wykonywanie innych czynności związanych z działalnością kulturalną, artystyczną i naukową AMKP
Bieżące prowadzenie Kancelarii AMKP w tym: elektronicznego systemu obiegu dokumentów, systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD, ogólnego dziennika podawczego Uczelni; przyjmowanie i ekspediowanie poczty, jej rozdział, rejestracja i przekazanie stosownym jednostkom organizacyjnym AMKP; prowadzenie i koordynacja spraw związanych z obsługą przydziałów miejsc w Hotelach Asystenckich oraz rozliczanie w Kwesturze Uczelni kosztów tych wynajmów; przygotowywanie i rejestracja poleceń wyjazdów służbowych dla pracowników Uczelni; prowadzenie rejestru rozchodu i dokonywanie rozliczeń korespondencji ekspediowanej przez Uczelnię, prawidłowe przechowywanie rejestrów kancelaryjnych, archiwizowanie i przekazywanie do archiwum i repozytorium
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik sekretariatu Rektora
Kraków
Wygasła: 24.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie projektów pism wychodzących, zwłaszcza kierowanych do jednostek nadrzędnych, organów władzy i administracji publicznej, współpraca z rzecznikiem prasowym;
Przygotowywanie i obsługa posiedzeń Senatu;
Koordynacja pracy Biura Rektora;
Koordynowanie prac w zakresie Konwentu Godności Honorowych oraz nadawania nagród specjalnych rektora;
Wykonywanie i koordynacja wyznaczonych przez rektora zadań w czasie uroczystości Uczelni i w trakcie ich przygotowywania;
Przygotowywanie i pisanie pism wynikających z zajmowanego stanowiska i innych zleconych przez rektora;
Kompleksowe wsparcie rektora w codziennych zadaniach;
Przekazywanie decyzji i poleceń rektora do wykonania właściwym pracownikom, bądź jednostkom;
Organizowanie spotkań (wewnętrznych i zewnętrznych); prowadzenie terminarza spotkań;
Prowadzenie spraw związanych z rejestrowaniem, przyjmowaniem oraz przekazywaniem korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, kompletowanie i przekazywanie niezbędnych akt oraz wszelkich innych dokumentów; aktywny i odpowiedzialny udział w procesie obiegu dokumentacji;
Obsługa krajowych wyjazdów służbowych rektora;
Zadania wynikające z przepisów wewnętrznych uczelni, w tym Regulaminu organizacyjnego Akademii
planowanie budżetu Wydawnictwa oraz kalkulacja i rozliczanie kosztów produkcji publikacji;
współpraca z autorami nad przygotowaniem publikacji do druku;
kontrola nad prawidłowym i terminowym przebiegiem prac redakcyjnych zgodnie z planem wydawniczym;
współpraca i nadzór nad prawidłowym przebiegiem prac drukarni;
współpraca z osobami nadzorującymi w AMKP realizację wydawnictw fonograficznych;
sporządzanie umów z autorami, recenzentami, redaktorami i innymi osobami uczestniczącymi w procesie produkcji publikacji Wydawnictwa;
udział w poszczególnych elementach procesu wydawniczego: redakcja, korekta, łamanie i skład tekstu;
zaangażowanie w promocję działalności wydawniczej AMKP (udział w targach, organizowanie spotkań autorskich itp.);
przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych na temat publikacji drukowanych i fonograficznych oraz współpraca z osobami odpowiedzialnymi za promocję AMKP