Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Nadzór i koordynacja pracy pracowników wraz z zatwierdzaniem i kontrolą harmonogramów realizacyjnych i montażowych;
Odpowiedzialność i nadzór nad realizacją umów w budżecie kosztowym i czasowym
Wyznaczanie celów i zadań dla podległych pracowników
Ocena i analiza realizowanych zleceń i projektów oraz bilansowanie kosztów
Koordynacja i nadzór nad realizacją zadań serwisowych i gwarancyjnych;
Nadzór nad zamówieniami stali i innych składowych projektów w ramach swoich pełnomocnictw
Nadzór nad reklamacjami wewnętrznymi, dokonywanie przeglądu i analizy niezgodności (raportu błędów), nadzór nad wprowadzaniem działań korygujących oraz działań mających na celu eliminowanie przyczyn niezgodności;
Udział w spotkaniach otwierających i podsumowujących projekt;
Inicjowanie i udział w spotkaniach koordynacyjnych;
Koordynacja i nadzór nad podpisywaniem umów z podwykonawcami (zatwierdzanie umów);
Stałe dążenie do optymalizacji kosztów i maksymalizacji marży dla każdego z projektów
Prowadzenie projektów związanych z obszarem zakupów zakupu (Czas wprowadzenia na rynek i Planowanie proporcji projektu) zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi wytycznymi
Poszukiwanie i rozwijanie nowych dostawców wspierających wzrost jednostki biznesowej na całym świecie dla określonych towarów i wdrażanie w ramach odpowiedniej grupy produktów
Planowanie i wdrażanie projektów dla odpowiedniej grupy produktów
Identyfikowanie i prowadzenie projektów redukcji kosztów
Ogólna odpowiedzialność za zewnętrzne dokumenty (odpowiedzialność projektowa i handlowa, w tym wszystkie niezbędne umowy / dokumenty)
Wsparcie w zakresie negocjacji cen i bieżącej prognozy / planu biznesowego poprzez dostarczanie planowania zapotrzebowania według dostawcy / grupy produktów
Odpowiedzialność za zapytania o oferty i przygotowanie decyzji dotyczących dostawców, w tym niezbędnej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi
Odpowiedzialność za związane z projektem umowy i dokumenty
Zarządzanie informacjami i śledzenie wskaźników wydajności kluczowych dla projektów dla grupy produktów
Zdobywanie odpowiedniej wiedzy technicznej na temat towarów, w celu wspierania wewnętrznych klientów i rozwój rynku
Nadzór na procesami mobilizacji załóg pływających w celu utrzymywania harmonogramów, zgodnie z planami rotacji
Zbudowanie właściwych kanałów komunikacyjnych, niezbędnych do utrzymywania relacji zzałogami w różnych lokalizacjach
Nadzór i koordynacja nad planowanymi szkoleniami
Tworzenie ścieżek karier oraz nadzór nad ich realizacją
Nadzór nad wszelkimi sytuacjami załogowymi (w tym awaryjnymi oraz medycznymi)
Organizacja pracy działów firmy oraz zapewnienie skuteczności i efektywności realizowanych zadań w obszarze twardego i miękkiego HR
Opracowywanie, wdrażanie i usprawnianie polityk (personalnej, wynagrodzeń, itp.), regulaminów, programów sukcesji, procesów rekrutacyjnych, rozwoju i zaangażowania pracowników, projektóww obszarze employer brandingu, modeli kompetencyjnych, opisów stanowisk, ocen okresowych, itp
Tworzenie i monitoring budżetów oraz planów finansowych
Uczestnictwo i organizacja w różnych projektach firmowych
Sporządzanie sprawozdań, deklaracji, raportów i analiz wspierających biznes
Poszukiwanie rozwiązań i wdrażanie narzędzi pozwalających zwiększyć efektywność oraz jakość procesów HR
Nadzór nad digitalizacją procesów w Dziale Kadr i Płac
Reprezentowanie firmy na zewnątrz
Wspieranie Zarządu Firmy w realizowanych projektach
Nadzór nad funkcjonowaniem i koordynacja pracy podległych komórek i pracowników wraz z zatwierdzaniem i kontrolą harmonogramami realizacyjnych i montażowych;
Odpowiedzialność i nadzór nad realizacją projektów – umów w pionie realizacji w budżecie kosztowym i czasowym
Potwierdzanie wykonalności projektu zgodnie z technologią firmy oraz ogólnym harmonogramem w trakcie ofertowania oraz sporządzania umów sprzedażowych
Wyznaczanie celów i zadań dla podległych Kierowników w Pionie Realizacji i kontrola wykonywanych zadań;
Ocena i analiza realizowanych zleceń i projektów oraz bilansowanie kosztów
Koordynacja i nadzór nad realizacją zadań serwisowych i gwarancyjnych;
Nadzór nad zamówieniami stali i innych składowych projektów w ramach swoich pełnomocnictw
Nadzór nad reklamacjami wewnętrznymi, dokonywanie przeglądu i analizy niezgodności (raportu błędów), nadzór nad wprowadzaniem działań korygujących oraz działań mających na celu eliminowanie przyczyn niezgodności;
Udział w spotkaniach otwierających i podsumowujących projekt;
Inicjowanie i udział w spotkaniach koordynacyjnych;
Koordynacja i nadzór nad podpisywaniem umów z podwykonawcami (zatwierdzanie umów);
Zapewnienie ustandaryzowanych i właściwych dokumentów wzorcowych ogólnie dostępnych dla pracowników Pionu Realizacji (program wdrażania)
Stałe dążenie do optymalizacji kosztów i maksymalizacji marży dla każdego z projektów w Pionie Realizacji
Ocenianie, motywowanie i premiowanie podległych pracowników w Pionie Realizacji
Analiza cotygodniowych raportów sporządzanych przez Kierowników Pionu Realizacji;
Wykonanie budżetów kosztowych i realizację bilansów inwestycji (w perspektywie);
Udział w tworzeniu i rozliczaniu budżetu Działu Realizacji (w perspektywie);
Ścisła Współpraca z biurem rachunkowym (w szczególności tematy związane z pożyczkami i sposobem finansowania spółki, obiegiem dokumentów m.in. faktur zakupowych, umów, faktur sprzedaży)
Utrzymanie /nadzór nad wewnętrznym systemem magazynowym
Kalkulacja kosztu produktu
Przygotowywanie budżetów i prognoz finansowych
Zarządzanie przepływem pieniężnym i kontrola wydatków
Opracowywanie strategii finansowych i raportowanie wyników
Monitorowanie efektywności działań finansowych i rekomendowanie działań naprawczych. Analiza i interpretacja danych finansowych
Nadzór nad jakością produkcji i procesu oraz nad działaniami korygującymi i zapobiegawczymi - praca przy produkcji we współpracy z kierownikiem produkcji
Rozpatrywanie reklamacji, przygotowywanie raportów i analiz - praca w biurze
Monitorowanie jakości produktów
Tworzenie planów kontroli oraz dokumentacji procesowej i szkoleniowej
Account Manager / Specjalista ds. pozyskiwania i obsługi Klientów
Szczecin
Wygasła: 24.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca z największymi firmami i przedsiębiorstwami w regionie
badanie potrzeb i sugerowanie rozwiązań z dziedziny HR wśród regionalnych pracodawców
nawiązywanie relacji, budowanie bazy kontaktów, wspieranie i doradztwo klientom potrzebującym rozwiązań z dziedziny HR
współorganizowanie spotkań, eventów branżowych, uczestniczenie w tworzeniu ich programu, a jeśli zechcesz prezentować swoją wiedzę i reprezentować naszą firmę, na pewno damy Ci taką możliwość
organizacja i uczestniczenie w spotkaniach z klientami, tworzenie ofert, umów szytych na miarę potrzeb naszych klientów
będziesz codziennie poznawać nowych ludzi, nowe organizacje, kultury organizacyjne, nowe wyzwania i potrzeby kluczowych lokalnych pracodawców
będziesz pracować w super zespole, zmotywowanych pasjonatów branży HR, dla których nie ma rzeczy niemożliwych
Zarządzanie działem produkcyjnym (łącznie ok 100 osób)
Zagwarantowanie dostępu do niezbędnych zasobów w odpowiedniej ilości, o właściwej jakości i przy adekwatnych kosztach, w celu osiągnięcia ustalonych rezultatów
Organizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych zgodnie z przyjętymi wytycznymi
Zapewnienie realizacji planu produkcyjnego
Odpowiedzialność za zapewnienie jakości, możliwości technicznych i celów kosztowych
Wdrażanie nowych i doskonalenie istniejących procesów produkcyjnych
Monitorowanie podstawowych parametrów procesu KPI, wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych
Wdrożenie Lean Management/Ciągłe doskonalenie
Prowadzenie projektów poprawiających wykorzystanie maszyn i procesów z nimi związanych
kierowanie i nadzór nad pracą podległych pracowników, w tym w szczególności: działu kadr i działu HR,
tworzenie i realizacja polityki personalnej przedsiębiorstwa,
tworzenie i realizacja polityki płacowej przedsiębiorstwa,
opracowanie strategii zarządzania zasobami ludzkimi dla poszczególnych grup pracowniczych,
kształtowanie systemu szkoleń i strategii rozwoju pracowników firmy,
opracowywanie systemu ocen pracowników,
nadzorowanie procesu rekrutacji i selekcji w firmie,
tworzenie planu ścieżek kariery zawodowej,
ścisła współpraca z instytucjami rynku pracy, firmami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów HR, a także szkołami ponadpodstawowymi,
nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
tworzenie i wdrażanie efektywnych systemów motywacyjnych, w tym w szczególności systemu premiowego pracowników,
monitoring aktualnych programów i projektów dedykowanych dla pracodawców o charakterze finansowego wsparcia miejsc pracy, a także realizacja tych projektów,
ścisła współpraca z działem bhp, z działem produkcji i logistyki, planowania grafików, działem księgowym, działem prawnym, działami okołoprodukcyjnymi
Aktywne uczestnictwo w procesie rekrutacji – przygotowanie ogłoszeń, publikacja, dotarcie do kandydatów, wstępna selekcja na stanowiska Blue Collar
Poszukiwanie kandydatów i wychodzenia poza standardowe narzędzia, czy utarte schematy
Samodzielne planowanie i realizowania działań rekrutacyjnych przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi - tych znanych i powszechnie stosowanych, ale i tych, które wymyślisz i będziesz chciał/a przetestować
Regularny kontakt z Kandydatami oraz tworzenie długofalowych i partnerskich relacji
Praca z klientami – często największymi pracodawcami w regionie, którzy potrzebują wsparcia rozwoju i znalezienia najlepszych pracowników
Praca z zespołem specjalistów - wspólnie realizujemy nasze cele, dzielimy się wiedzą, kandydatami, swoim „know how” i nowatorskimi pomysłami
Przygotowywania planów produkcji krótko i długoterminowych
Kontrola nad procesami logistycznymi w zakresie magazynowania surowców, opakowań, wyrobów gotowych, dostaw do klientów, obsługi klientów, zapewnienie ich wysokiej jakości i efektywności
Optymalizacja procesów logistycznych, dostaw, stanów magazynowych i przepływów materiałowych, stały monitoring efektywności pracy i procesów, szukanie rozwiązań wspierających rozwój, poprawę jakości i efektywności
Koordynacja zespołu w celu realizacji dostaw zgodnie z potrzebami klientów zakładu z zachowaniem ciągłości produkcji
Odpowiedzialność za przygotowywanie oceny możliwości produkcyjnych firmy w przyjętym okresie
Aktualizacja parametrów planowania mająca na celu uszczuplanie zapasu
Udział w planowaniu budżetu logistyki oraz kontrola kosztów
Współpraca z firmami transportowymi, negocjacje umów
Współpraca z klientami od strony logistycznej
Przetwarzanie reklamacji logistycznych z klientami
Analiza i raportowanie odchyleń wykonania planów produkcyjnych
Dostosowywanie planów produkcyjnych do możliwości parku maszynowego oraz dostępności zasobów ludzkich
Dostosowywanie planów produkcyjnych we współpracy z planistami materiałowymi
Zwalnianie planów produkcyjnych oraz ich przekazywanie do realizacji
Koordynacja procesu tworzenia zleceń produkcyjnych
Inicjowanie i wdrażanie projektów wewnętrznych zmierzających do doskonalenia funkcjonujących systemów planowania i analizowania produkcji
Odpowiedzialność za aktualizację danych dotyczących planów produkcyjnych w systemie ERP
Monitorowanie i odpowiedzialność za wskaźniki działu (poziom zapasów, terminowość, reklamacje logistyczne, precyzja dostaw, itp.) oraz praca nad ich ciągłą poprawą
Specjalista ds. oprogramowania - zakład produkcyjny
Goleniów
Wygasła: 14.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Określenie wymagań użytkownika lub klienta, opracowanie i projektowanie oprogramowania aplikacji stosowanych w przemyśle, bazujące na sterownikach PLC oraz bazie danych SQL
Prowadzenie dokumentacji projektowej
Testowanie oprogramowania
Tworzenie nowych koncepcji rozwiązań w automatyce przemysłowej
Nadzorowanie pracy baz danych systemów zarządzających procesami produkcyjnymi
Naprawianie ewentualnych błędów, przeprowadzanie aktualizacji i konserwacji oprogramowania
Nadzór nad wymianą danych między urządzeniami automatyki przemysłowej a siecią IT
Nadzór nad wydatkami budżetowymi związanymi z procesami inwestycyjnym
Reprezentowanie inwestora we współpracy z urzędami i zewnętrznymi dostawcami usług w zakresie eksploatacji obiektów budowlanych i infrastruktury technicznej
Nadzór nad spełnieniem wymagań środowiskowych w okresie eksploatacji obiektów budowlanych i urządzeń technologicznych w tym nadzór nad obowiązkowymi płatnościami i terminowym raportowaniem do organów administracyjnych
Nadzór nad prawidłową eksploatacją obiektów budowlanych, organizacja przeglądów i remontów, nadzór nad prawidłowym prowadzeniem książek obiektów budowlanych i dokumentacji technicznej
Współpraca z działami księgowości i kontrolingu w zakresie prowadzenia i rozliczenia kosztów inwestycyjnych, eksploatacyjnych i administracyjnych
Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z poszczególnymi procesami inwestycyjnymi
Kompletacja i utrzymywanie w należytym porządku dokumentacji budowlanej w zakresie BHP i bezpieczeństwa pożarowego
Nadzór nad postępowaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez zewnętrzne podmioty, na terenie naszych nieruchomości lub w ich bezpośrednim sąsiedztwie
Odpowiedzialność za politykę personalną - jej kreowanie, tworzenie i jej przestrzeganie
Odpowiedzialność za rekrutacje, rotacje i retencje w organizacji (planowanie zatrudnienia w oparciu o potrzeby biznesowe, analizę sytuacji na lokalnym rynku pracy, analizę raportów, danych i wskaźników oraz rekomendację działań)
Prowadzenie działań mających na celu rozwój organizacji (programy szkoleniowe i rozwojowe dla pracowników, planowanie sukcesji, ścieżki kariery)
Kształtowanie polityki wynagrodzeń oraz systemów motywacyjnych
Nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy i przepisów prawa na podległym obszarze
Kreowanie we współpracy z działek PR marki pracodawcy
Koordynacja tworzenia budżetu w zakresie wielkości zatrudnienia i kosztów wynagrodzeń i systemu motywacyjnego, szkoleń i rozwoju pracowników w ramach firmy oraz kontrola jego realizacji
Zarządzanie zespołem - 6 osób w zespole HR (w tym kadry i płace i miękki HR)
Praca w systemie kadrowym - Workday - wprowadzanie danych pracowniczych, tworzenie dokumentów, zaświadczeń, umów, wypowiedzeń
Wsparcie managerów i szefów poszczególnych działów w przygotowaniu wszelkich dokumentów potrzebnych w procesie zatrudnienia w tym umowy o pracę (przy użyciu już ustalonych szablonów), umowy o zmianę, certyfikaty, ostrzeżenia i rozwiązania umowy
Tworzenie raportów z dziedziny twardego HR
Wsparcie firmy wewnętrznej w procesie naliczania płac - dostarczanie danych takich jak - urlopy, nieobecności
Uczestnictwo w projektach i inicjatywach zespołowych
Nadzór nad prowadzoną dokumentacją i zarządzanie działem księgowym (kilka osób) oraz ścisła współpraca z centralą w Niemczech,
Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu w Polsce jak również centrali w Niemczech,
Przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku,
Odpowiedzialność za sporządzanie deklaracji VAT, CIT oraz inne,
Osoba kontaktowa przed urzędami skarbowymi, celnymi, GUS, NBP, firmami ds. doradztwa podatkowego, prawnymi jak również biegłymi rewidentami,
Odpowiedzialność za sporządzenie sprawozdania finansowego oraz wszelkich innych czynności związanych z zakończeniem roku,
Wszelkie te zadania będą realizowane przy wsparciu polskiego Managera Finansowego, który w dniu dzisiejszym odpowiada za prowadzenie spółki w Stargardzie
Będziesz odpowiadać za koordynację i rozwój projektów biznesowych w programie SAP (dystrybucja, sprzedaż)
Ścisła współpraca i raportowanie do Dyrektora IT (USA)
Praca w międzynarodowym środowisku
Analiza i ocena wymagań biznesowych, konsultacje z różnymi działami i identyfikacja obszarów rozwoju rozwiązań technicznych w celu automatyzacji i/lub usprawnienia procesów biznesowych
Dostarczanie rekomendacji dotyczących nowych lub ulepszonych systemów, oprogramowania, uaktualnień i modyfikacji
Ocena i równoważenie potrzeb wielu działów w celu osiągnięcia najbardziej efektywnych wyników
Kierowanie planami strategicznymi dotyczącymi rozwoju systemów/aplikacji
Projektowanie i kierowanie procesami testowania projektów wielofunkcyjnych i zapewniania jakości
Projektowanie i kierowanie sesjami szkoleniowymi dla użytkowników, opracowywanie i aktualizacja dokumentacji użytkownika oraz materiałów dla użytkowników i personelu obsługującego aplikacje
Zapewnianie lub koordynowanie szkoleń dla personelu w zakresie funkcjonalnym i biznesowym
Opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych, które mają pomóc personelowi tworzącemu aplikacje przed złożonymi ulepszeniami systemu
Inżynier mechanik ds. inwestycji - rozbudowa zakładu produkcyjnego
Szczecin
Wygasła: 30.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie produkcji w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z bieżącą oceną stanu technicznego, awariami jak również optymalizacją pracy urządzeń i maszyn
Przeprowadzanie analiz przyczyn technicznych awarii
Przygotowanie i realizacja planowanych prac serwisowych instalacji
Udział w projektach inwestycyjnych, optymalizacyjnych i modernizacyjnych instalacji oraz szacowanie kosztów procesów produkcyjnych i sprzętu
Nadzór nad instalacją maszyn i ich uruchomieniem
Analiza ofert na zakup maszyn i urządzeń u dostawców
Przygotowanie i zarządzanie dokumentacją techniczną zadań/projektów
Aktywny udział we wdrożeniu projektów rozbudowy instalacji czy budowy nowych zakładów produkcyjnych
Współpraca w interdyscyplinarnych zespołach projektowych
Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
Ewidencja i księgowanie faktur zakupowych od dostawców polskich i zagranicznych, wyciągów bankowych, oraz rozliczanie i uzgadnianie kont bankowych, również w walucie obcej,
Rozliczanie kont bilansowych,
Udział w sporządzaniu deklaracji VAT,
Współpraca z innymi działami firmy zlokalizowanymi w Polsce i w Niemczech,
Rozliczanie wewnątrzwspólnotowych dostaw towarów i nabyć
Terminowa realizacja remontów i konserwacji linii produkcyjnych / maszyn i urządzeń / instalacji w zakresie mechaniki
Udział w przeprowadzaniu zgodnie z DTR, remontów/ przeglądów bieżących, średnich i kapitalnych w zakresie mechaniki
Usuwanie awarii zgodnie z określonymi standardami GMP+, BHP i p. poż
Tworzenie harmonogramów i nadzór nad procesem utrzymania ruchu
Prowadzenie dokumentacji z przeglądów/ remontów/ awarii
Usuwanie awarii na liniach produkcyjnych przy zachowaniu istniejących zasad higieniczno-porządkowych, istniejących systemów GMP+, HACCP, przepisów BHP i p. ppoż
Monitorowanie sprawności infrastruktury technicznej oraz adekwatne działania korygujące w celu zapobiegania usterkom
kierowanie i nadzór nad pracą podległych pracowników, w tym w szczególności: działu kadr i działu HR,
tworzenie i realizacja polityki personalnej przedsiębiorstwa,
tworzenie i realizacja polityki płacowej przedsiębiorstwa,
opracowanie strategii zarządzania zasobami ludzkimi dla poszczególnych grup pracowniczych,
kształtowanie systemu szkoleń i strategii rozwoju pracowników firmy,
opracowywanie systemu ocen pracowników,
nadzorowanie procesu rekrutacji i selekcji w firmie,
tworzenie planu ścieżek kariery zawodowej,
ścisła współpraca z instytucjami rynku pracy, firmami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów HR, a także szkołami ponadpodstawowymi,
nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
tworzenie i wdrażanie efektywnych systemów motywacyjnych, w tym w szczególności systemu premiowego pracowników,
monitoring aktualnych programów i projektów dedykowanych dla pracodawców o charakterze finansowego wsparcia miejsc pracy, a także realizacja tych projektów,
ścisła współpraca z działem bhp, z działem produkcji i logistyki, planowania grafików, działem księgowym, działem prawnym, działami okołoprodukcyjnymi