1. Pracodawca
  2. Wrocław
  3. AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH IM. EUGENIUSZA GEPPERTA WE WROCŁAWIU
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH IM. EUGENIUSZA GEPPERTA WE WROCŁAWIU

Wrocław, pl. Polski 3/4

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (64) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 64 )

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. IT

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 25.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • rozwiązywanie problemów informatycznych i sprzętowych
  • wsparcie techniczne użytkowników
  • inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania
  • administrowanie użytkownikami w domenie Active Directory
  • administrowanie użytkownikami w usłudze Microsoft 365
  • administrowanie i monitoring systemów działających w organizacji
  • sporządzanie specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent ds. zakupów w Dziale Zamówień Publicznych

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 12.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kompleksowa obsługa wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, od przyjęcia do dokonania zakupu oraz opisania faktury
  • Obowiązki obejmują w szczególności:
  • - przyjmowanie, rejestracja i agregacja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w rejestrze lub na platformie zakupowej, w tym ustalanie z wnioskodawcą szczegółów dotyczących zamówienia;
  • - uruchamianie i przeprowadzanie właściwej procedury zgodnie z Regulaminem Zamówień Publicznych, w tym: przygotowanie Zapytania Ofertowego/Opisu Przedmiotu Zamówienia;
  • - przygotowanie projektów umów;
  • - rejestracja umów w Centralnym Rejestrze Umów ASP;
  • - realizacja umów;
  • - opis faktur pod względem merytorycznym na podstawie wniosku i ewentualnie podpisanej umowy oraz przedstawienie jej do podpisu zgodnie z obowiązującym w ASP obiegiem dokumentów;
  • - rozliczanie zaliczek;
  • - nanoszenie opisanych faktur w rejestrze
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor(ka) / Starszy/a Inspektor(ka) ds. BHP

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 18.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Pełnienie obowiązków pracownika służby bhp, zgodnie z zakresem rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wykonywanie czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej zgodnych z ustawą o ochronie przeciwpożarowej, w tym:
  • • przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz nadzór i doradztwo w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bhp;
  • • doradztwo w zakresie ustalania warunków technicznych bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy oraz doboru środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;
  • • przygotowanie i nadzór nad dokumentacją w zakresie BHP;
  • • sporządzanie dokumentacji powypadkowej;
  • • prowadzenie szkoleń wstępnych nowoprzyjętych pracowników uczelni oraz szkoleń okresowych;
  • • prowadzenie szkoleń wstępnych dla studentów rozpoczynających naukę;
  • • współpraca z instytucjami kontroli zewnętrznych;
  • • prowadzenie i nadzór nad rejestrami szkoleń dla wszystkich pracowników;
  • • usubtelnienie czynników szkodliwych w skierowaniach lekarskich;
  • • opracowywanie wniosków na dodatki szkodliwe dla pracowników;
  • • nadzór nad substancjami chemicznymi – uzupełnianie tabeli z kart charakterystyki;
  • • raportowanie w SAP;
  • • przygotowywanie wymaganych bhp opracowań dla uczelni;
  • • tworzenie ocen ryzyka zawodowego dla pracowników i studentów BHP;
  • • przygotowywanie prezentacji PPT dla poszczególnych grup;
  • • tworzenie instrukcji i zasad bhp na uczelni;
  • • inne czynności zlecane przez Kanclerza ASP w zakresie BHP
Pokaż więcej >>
od 5500 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. BHP / Inspektor Ochrony PPOŻ.

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 14.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Pełnienie obowiązków pracownika służby bhp, zgodnie z zakresem rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wykonywanie czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej zgodnych z ustawą o ochronie przeciwpożarowej, w tym:
  • przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz nadzór i doradztwo w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bhp oraz ochrony przeciwpożarowej w jednostkach organizacyjnych uczelni;
  • doradztwo w zakresie ustalania warunków technicznych bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy oraz doboru środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;
  • przygotowanie i nadzór nad dokumentacją w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej;
  • sporządzanie dokumentacji powypadkowej;
  • prowadzenie szkoleń wstępnych nowoprzyjętych pracowników uczelni;
  • prowadzenie szkoleń wstępnych dla studentów rozpoczynających naukę;
  • współpraca z instytucjami kontroli zewnętrznych;
  • inne czynności zlecane przez Kanclerza ASP w zakresie BHP i ochrony ppoż
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent w Dziale Organizacji i Kadr

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 19.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • samodzielne przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy;
  • sporządzanie umów zleceń i umów o dzieło, zawierających również tematykę z zakresu praw autorskich;
  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych;
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
  • sprawy socjalne;
  • wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu kadrowo-płacowego Enova;
  • prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej - zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin;
  • prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników oraz kontrola ich aktualności;
  • rejestracja pracowników na badania lekarskie;
  • prowadzenie i aktualizacja elektronicznego rejestru pracowników;
  • obsługa pracowników w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK);
  • sporządzanie sprawozdań dla Ministerstwa, GUS, ZUS oraz na potrzeby kierownictwa Uczelni;
  • monitorowanie zmian w przepisach prawnych;
  • optymalizacja i usprawnianie procesów kadrowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent ds. Realizacji Projektów

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie dokumentacji projektowej w zakresie środków finansowych, pozyskanych ze źródeł zewnętrznych i wewnętrznych ASP, monitorowanie wskaźników i postępów w realizacji projektu, wyjaśnianie wątpliwości wynikłych w trakcie realizacji projektu;
  • wstępna weryfikacja zgodności wydatków z wnioskiem o ich przyznanie, sprawdzenie wniosku pod względem formalnym, przed jego złożeniem, do instytucji przydzielającej dofinansowanie;
  • kompletowanie wniosku aplikacyjnego i załączników przy współpracy z kierownikiem projektu i innymi jednostkami uczelni, wspieranie kierownika projektu pod względem formalno-finansowym podczas realizacji projektów;
  • przygotowanie projektów sprawozdań, raportów i rozliczeń, w tym rozliczeń końcowych projektów;
  • gromadzenie dokumentacji i archiwizacja projektów przy współpracy z kierownikami projektów;
  • współpraca z instytucjami przydzielającymi środki finansowe przy przygotowywaniu wniosku aplikacyjnego, prowadzenie korespondencji z odpowiednimi instytucjami;
  • współpraca z innymi działami ASP we Wrocławiu w celu prawidłowego prowadzenia i rozliczania projektów;
  • prowadzenie rejestru realizowanych projektów;
  • znajomość przepisów związanych z aplikacją, rozliczaniem, monitorowaniem i sprawozdawczością projektów finansowanych ze środków zewnętrznych i wewnętrznych (unijne, krajowe, wewnętrzne ASP);
  • monitorowanie przepisów i wytycznych mających wpływ na prawidłowe rozliczanie projektów,
  • inicjowanie i opracowywanie wytycznych oraz procedur niezbędnych do właściwej realizacji zadań;
  • udzielanie pracownikom ASP informacji na temat możliwości pozyskiwania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych;
  • inne czynności związane z realizacją i rozliczeniem projektów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny Referent w Dziale Organizacji i Kadr

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 25.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • samodzielne przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy;
  • sporządzanie umów zleceń i umów o dzieło, zawierających również tematykę z zakresu praw autorskich;
  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych;
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
  • sprawy socjalne;
  • wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu kadrowo-płacowego Enova;
  • prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej - zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin;
  • prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników oraz kontrola ich aktualności;
  • rejestracja pracowników na badania lekarskie;
  • prowadzenie i aktualizacja elektronicznego rejestru pracowników;
  • obsługa pracowników w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK);
  • sporządzanie sprawozdań dla Ministerstwa, GUS, ZUS oraz na potrzeby kierownictwa Uczelni;
  • monitorowanie zmian w przepisach prawnych;
  • optymalizacja i usprawnianie procesów kadrowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. umiędzynarodowienia kształcenia

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 19.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • inicjowanie udziału i obsługa programów rządowych, w tym:
  • - obsługa programów Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej (NAWA);
  • • inicjowanie udziału Akademii w międzynarodowych sieciach uczelni i stowarzyszeniach;
  • • organizacja i koordynacja procesu rekrutacji studentów na studia MFA w języku angielskim;
  • • obsługa studentów i absolwentów studiów MFA w języku angielskim, w tym:
  • - udzielanie studentom i absolwentom studiów MFA informacji ułatwiających akomodację
  • w nowym środowisku,
  • - współpraca z kierownikiem studiów MFA w prowadzeniu spraw studenckich (np. ustalanie
  • i zatwierdzanie indywidualnych planów nauczania, przebiegu publicznych przeglądów i obron dyplomów),
  • - zaangażowanie w organizację imprez i spotkań integracyjnych dla studentów MFA oraz sympozjów i innych wydarzeń skierowanych do studentów i absolwentów studiów MFA realizowanych z programów rządowych i zagranicznych;
  • • zarządzanie dokumentacją oraz koordynowanie sprawnego obiegu dokumentów i przepływu informacji między Działem Współpracy Międzynarodowej i Promocji a innymi jednostkami Akademii;
  • • przygotowywanie pism, wniosków projektowych, umów, zestawień, sprawozdań, prezentacji
  • i raportów dot. umiędzynarodowienia kształcenia oraz współpracy i wymiany międzynarodowej (również w języku angielskim);
  • • współpraca z jednostkami Akademii w obszarze umiędzynarodowienia uczelni oraz organizacji studiów w języku angielskim;
  • • sporządzanie sprawozdań i statystyk, w tym na potrzeby systemu Polon, NAWA;
  • • organizacja prac związanych z międzynarodowymi/zagranicznymi szkołami letnimi, warsztatami, kursami mistrzowskimi, rezydencjami artystycznymi;
  • • koordynacja i obsługa administracyjno-finansowa wymiany międzynarodowej pracowników
  • i studentów, w zakresie niezbędnym na danym stanowisku;
  • • współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w tym MEiN, MKiDN, NAWA);
  • • zaangażowanie w budowanie pozytywnego wizerunku Akademii: promocja Akademii za granicą; udział w targach i konferencjach zagranicznych; rankingi oraz akredytacje zagraniczne
Pokaż więcej >>
od 4200 do 4200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Sekcji Postępowań i Konkursów

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 09.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków:
  • Obsługa administracyjna postępowań o nadanie stopni i tytułów oraz konkursów
  • Obowiązki szczegółowe pracownika na tym stanowisku pracy
  • 1. Obowiązki dotyczące postępowań o uzyskanie stopni i tytułów w ASP:
  • a) współpraca z Radą Doskonałości Naukowej (RDN), Radą Dyscypliny Artystycznej (RDA), dziekanami w zakresie obsługi administracyjnej postępowań o nadanie stopni i tytułów, w tym w języku angielskim;
  • b) opracowywanie i aktualizowanie materiałów informacyjnych dla kandydatów; pomoc kandydatom w procesie składania wniosków;
  • c) informowanie, organizowanie procesów, przygotowywanie dokumentów dla Przewodniczącego RDA, dziekanów oraz powołanych komisji dotyczących prowadzonych postępowań o nadanie stopnia doktora i doktora habilitowanego;
  • d) terminowe dopełnienie obowiązku informacyjnego i udostępnienia dokumentów trwającego
  • i zakończonego postępowania dla RDN, w BIP i systemie POL-on, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • e) wydawanie dyplomów uzyskania stopni doktora i doktora habilitowanego, zgodnie ze wzorem określonym w aktualnych przepisach prawnych (współpraca z projektantem odnośnie opracowywania wzorów dyplomów pod kątem zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami) oraz prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania;
  • f) opracowanie i przekazanie dokumentacji po zakończeniu postępowań o nadanie stopnia lub tytułu do Archiwum Zakładowego ASP we Wrocławiu;
  • g) współpraca z Działem Organizacji i Kadr – w zakresie zawierania umów cywilno-prawnych
  • w postępowaniach o nadanie stopnia doktora, w tym: sporządzanie wniosków, odbieranie oświadczeń, protokołów i rachunków; przekazywanie i aktualizowanie informacji o uzyskanych stopniach;
  • h) współpraca z Działem Finansowo-Księgowym – przekazywanie danych; koordynacja i obsługa administracyjno-finansowa postępowań o nadanie stopnia doktora, w tym: prowadzenie rejestru jednostek zawierających dane o kosztach danego postępowania (w odniesieniu zarówno do pracowników ASP we Wrocławiu oraz osób niebędących pracownikami ASP we Wrocławiu);
  • i) upowszechnianie informacji o postępowaniach o nadanie stopni i tytułów przeprowadzanych
  • w innych uczelniach; przekazywanie informacji do innych uczelni o prowadzonych w ASP we Wrocławiu postępowaniach;
  • j) współpraca z Dziekanem Szkoły Doktorskiej przy obsłudze administracyjnej postępowań Doktorantów Szkoły Doktorskiej;
  • k) wykonywanie innych prac administracyjnych zleconych przez przełożonych dotyczących postępowań i konkursów
  • 2. Obowiązki dotyczące postępowań konkursowych na stanowiska badawcze i badawczo-dydaktyczne; umieszczanie danych o konkursach zgodnie z obowiązującymi przepisami i ich archiwizowanie:
  • a) prowadzenie dokumentacji dotyczącej głosowania w sprawach utworzenia stanowiska i wyrażenia przez Rady Wydziałów lub inne jednostki zgody na przeprowadzenie konkursu – przygotowywanie wyciągów z protokołów;
  • b) gromadzenie dokumentacji niezbędnej do rozpisania konkursu;
  • c) rozpisywanie konkursów na stanowiska nauczycieli akademickich w ASP we Wrocławiu we współpracy z Rektorem;
  • d) udzielanie informacji i przyjmowanie dokumentacji od kandydatów;
  • e) organizowanie posiedzenia komisji konkursowej - tworzenie protokołów;
  • f) zwrot dokumentów kandydatom wraz z pismami informacyjnymi o wynikach konkursu;
  • g) współpraca z Działem Organizacji i Kadr przekazywanie informacji o zmianach dotyczących zatrudnieni nauczycieli akademickich w zakresie terminów i rodzaju stanowisk
Pokaż więcej >>
od 4000 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technik konserwator

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 06.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • montaż wystaw (wieszanie/instalowanie prac artystycznych – w tym praca na wysokościach, podłączanie instalacji multimedialnych, ustawienie projekcji, podwieszanie i montowanie szyn/półek mocujących, ustawianie oświetlenia, budowa ścianek i elementów ekspozycyjnych, malowanie i szpachlowanie ścian, pakowanie prac do transportu, załadunek i rozładunek prac, pomoc artystom obecnym przy montażu w instalacji prac),
  • realizacja zakupów związanych z montażem ekspozycji i wyposażeniem przestrzeni ekspozycyjnych,
  • nadzór nad stanem przestrzeni ekspozycyjnych i ich zaplecza – dbanie o porządek w ich obrębie,
  • korekta grafiku montaży i transportów,
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń i instalacji zlokalizowanych w budynkach,
  • bieżąca obsługa, konserwacja, przeglądy oraz remonty instalacji i urządzeń technicznych,
  • rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów,
  • monitorowanie pracy powierzonych urządzeń, usuwanie awarii
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. współpracy międzynarodowej

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 29.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • inicjowanie udziału i obsługa programów rządowych, w tym obsługa programów Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej (NAWA);
  • inicjowanie udziału i obsługa programów europejskich oraz innych programów i projektów międzynarodowych (np. Fundusz Współpracy Regionalnej, Międzynarodowy Fundusz Wyszehradzki);
  • inicjowanie udziału Akademii w międzynarodowych sieciach uczelni oraz i inicjowanie nowych umów bilateralnych;
  • przygotowanie pism, wniosków projektowych, umów, zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów dot. umiędzynarodowienia kształcenia oraz współpracy i wymian międzynarodowej (również w języku angielskim);
  • opracowanie i realizacja działań w promocji zagranicznej;
  • współpraca z jednostkami Akademii w obszarze umiędzynarodowienia uczelni oraz mobilności studentów i pracowników;
  • obsługa studentów i pracowników Akademii, w tym: sporządzanie i wydawanie niezbędnej dokumentacji związanej z procesem mobilności;
  • sporządzanie sprawozdań i statystyk w tym, na potrzeby systemu POLon, NAWA;
  • organizacja prac związanych z międzynarodowymi/zagranicznymi szkołami letnimi, warsztatami, kursami mistrzowskimi, rezydencjami artystycznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent w Dziale Organizacji i Kadr

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 20.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. (3/4 etatu) - Kompleksowa obsługa administracyjna, dokumentacyjna i rozliczeniowa czynności związanych z zawieraniem umów cywilnoprawnych - umów zleceń i umów o dzieło w zakresie działalności Uczelni, w tym m.in.:
  • • prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie ewidencji umów cywilnoprawnych w formie elektronicznej;
  • • nadzór nad prawidłowością wypełniania wniosku o umowę cywilnoprawną, oświadczenia, protokołu oraz rachunku;
  • • samodzielne sporządzanie projektów umów zleceń i umów o dzieło, zawierających również tematykę z zakresu praw autorskich;
  • • wprowadzanie danych osobowych zleceniobiorców i wykonawców oraz umów do systemu kadrowo-płacowego - Enova;
  • • wprowadzanie umów cywilnoprawnych do centralnego rejestru umów prowadzonego przez Ministra Finansów;
  • • opisywanie i przekazywanie rachunków do działu finansowo-księgowego w celu rozliczenia;
  • • sporządzanie i wysyłanie deklaracji ubezpieczeniowych do ZUS;
  • • sporządzanie i wysyłanie zgłoszeń umów o dzieło do ZUS (RUD);
  • • obsługa zleceniobiorców w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK);
  • • sporządzanie sprawozdań dla Ministerstwa, GUS, ZUS, działu zamówień publicznych i na potrzeby kierownictwa Uczelni;
  • • archiwizowanie umów cywilnoprawnych i przekazywanie ich do Archiwum Uczelni
  • 2. (1/4 etatu) - Pełna obsługa kadrowa pracowników Uczelni, w tym m.in.:
  • • samodzielne przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy;
  • • zakładanie i prowadzenie akt osobowych;
  • • prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
  • • sprawy socjalne;
  • • wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu kadrowo-płacowego - Enova;
  • • prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej/zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin;
  • • prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników oraz kontrola ich aktualności;
  • • prowadzenie i aktualizacja rejestrów pracowników w formie elektronicznej;
  • • obsługa pracowników w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK);
  • • sporządzanie sprawozdań dla Ministerstwa, GUS oraz na potrzeby kierownictwa Uczelni;
  • • uaktualnianie bazy nauczycieli akademickich w programie POLON;
  • • sporządzanie i weryfikacja regulaminów, zarządzeń i innych dokumentów wewnętrznych pozostających w zakresie kompetencji Działu Organizacji i Kadr
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Księgowości

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 13.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przyjmowanie i wprowadzanie wstępne faktur i innych dokumentów finansowych rodzących obowiązek zapłaty do systemu finansowo-księgowego w zakresie rozrachunków z pracownikami, monitorowanie ich obiegu w ASP oraz ich kontrola pod względem formalno-rachunkowym;
  • obsługa formalno-rachunkowa dokumentacji finansowej w programie Erasmus oraz innych programów dotyczących międzynarodowej wymiany pracowników i studentów i jej uzgodnienie z ewidencją księgową;
  • rozliczanie środków na naukę;
  • wyliczanie kosztów kształcenia;
  • sporządzanie sprawozdań i zestawień kosztów, przychodów, wydatków według bieżących potrzeb;
  • obsługa Kasy w okresie koniecznego zastępstwa
Pokaż więcej >>
od 4000 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny Referent ds. administracyjno-gospodarczych

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 12.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem Działu Techniczno-Gospodarczego;
  • Opis i nadzór nad obiegiem wewnętrznej dokumentacji;
  • Kontrola i opisywanie faktur wpływających do działu;
  • Prowadzenie bieżącej współpracy z podmiotami zewnętrznymi od przygotowania założeń współpracy do bieżącej obsługi w czasie obowiązywania umowy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Elektryk

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 23.04.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń i instalacji zlokalizowanych w budynkach
  • Bieżąca obsługa, konserwacja, przeglądy oraz remonty instalacji i urządzeń technicznych
  • Rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów
  • Monitorowanie pracy powierzonych urządzeń, usuwanie awarii
  • Realizacja okresowych przeglądów, konserwacji i oględzin urządzeń elektrycznych zgodnie z harmonogramem przeglądów
  • Realizacja dwa razy w roku pomiarów elektrycznych pieców oporowych
  • Realizacja napraw urządzeń elektrycznych, oświetlenia, na podstawie zgłoszonych do rejestru awarii elektrycznych wpisów lub w przypadku przekroczenia możliwości usunięcia nadzór nad firmami zewnętrznymi w porozumieniu
  • z kierownikiem działu
  • Wykonywanie nowych linii zasilania do nowo montowanych urządzeń elektrycznych (230/400V)
  • Wykonywanie nowych instalacji oświetleniowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Księgowości

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 31.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przyjmowanie i wprowadzanie wstępne faktur i innych dokumentów finansowych rodzących obowiązek zapłaty do systemu finansowo-księgowego w zakresie rozrachunków z pracownikami, monitorowanie ich obiegu w ASP oraz ich kontrola pod względem formalno-rachunkowym;
  • Obsługa formalno-rachunkowa dokumentacji finansowej w programie Erasmus oraz innych programów dotyczących międzynarodowej wymiany pracowników i studentów i jej uzgodnienie z ewidencją księgową;
  • Rozliczanie środków na naukę;
  • Wyliczanie kosztów kształcenia;
  • Sporządzanie sprawozdań i zestawień kosztów, przychodów, wydatków według bieżących potrzeb;
  • Obsługa kasy w okresie koniecznego zastępstwa;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technik konserwator

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 25.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń i instalacji zlokalizowanych w budynkach,
  • bieżąca obsługa, konserwacja, przeglądy oraz remonty instalacji i urządzeń technicznych,
  • rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów,
  • monitorowanie pracy powierzonych urządzeń, usuwanie awarii
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny Referent / Samodzielna Referentka Prorektora ds. Dydaktycznych i Studenckich

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 24.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • organizacja kalendarza, ustalanie i organizowanie spotkań;
  • obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych (również w języku angielskim);
  • zarządzanie dokumentacją oraz koordynowanie sprawnego obiegu dokumentów i przepływu informacji między Biurem Prorektorów, a innymi jednostkami Akademii;
  • przygotowywanie pism, umów, wniosków, zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów (również w języku angielskim);
  • protokołowanie i pisanie notatek ze spotkań;
  • organizacja prac związanych z obsługą uroczystości uczelnianych;
  • organizacja prac związanych z obsługą wystaw i wydawnictw;
  • organizacja podróży służbowych (w tym zagranicznych);
  • obsługa gości (w tym zagranicznych);
  • zaangażowanie w budowanie pozytywnego wizerunku Akademii;
  • realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez bezpośredniego przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent w Dziale Organizacji i Kadr

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 09.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • samodzielne przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy;
  • sporządzanie umów zleceń i umów o dzieło, zawierających również tematykę z zakresu praw autorskich;
  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych;
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
  • sprawy socjalne;
  • wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu kadrowo-płacowego Enova;
  • prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej - zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin;
  • prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników oraz kontrola ich aktualności;
  • rejestracja pracowników na badania lekarskie;
  • prowadzenie i aktualizacja elektronicznego rejestru pracowników;
  • obsługa pracowników w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK);
  • sporządzanie sprawozdań dla Ministerstwa, GUS, ZUS oraz na potrzeby kierownictwa Uczelni;
  • monitorowanie zmian w przepisach prawnych;
  • optymalizacja i usprawnianie procesów kadrowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent ds. umów zlecenie i o dzieło w Dziale Organizacji i Kadr

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • 1. (3/4 etatu) - Kompleksowa obsługa administracyjna, dokumentacyjna i rozliczeniowa czynności związanych z zawieraniem umów cywilnoprawnych - umów zleceń i umów o dzieło w zakresie działalności Uczelni, w tym m.in.:
  • - prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie ewidencji umów cywilnoprawnych w formie elektronicznej;
  • - nadzór nad prawidłowością wypełniania wniosku o umowę cywilnoprawną, oświadczenia, protokołu oraz rachunku;
  • - sporządzanie umów zleceń i umów o dzieło, zawierających również tematykę z zakresu praw autorskich;
  • - wprowadzanie danych osobowych zleceniobiorców i wykonawców oraz umów do systemu kadrowo-płacowego - Enova;
  • - przekazywanie rachunków do działu finansowo-księgowego w celu rozliczenia;
  • - sporządzanie i wysyłanie deklaracji ubezpieczeniowych do ZUS;
  • - sporządzanie i wysyłanie zgłoszeń umów o dzieło do ZUS;
  • - obsługa zleceniobiorców w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK);
  • - sporządzanie sprawozdań dla Ministerstwa, GUS, ZUS, działu zamówień publicznych i na potrzeby kierownictwa Uczelni
  • 2. (1/4 etatu) - Pełna obsługa kadrowa pracowników uczelni, w tym m.in.:
  • - samodzielne przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy;
  • - zakładanie i prowadzenie akt osobowych;
  • - prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
  • - sprawy socjalne;
  • - wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu kadrowo-płacowego - Enova;
  • - prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej/zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin;
  • - prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników oraz kontrola ich aktualności;
  • - prowadzenie i aktualizacja rejestru pracowników,
  • - obsługa pracowników w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK);
  • - sporządzanie sprawozdań dla Ministerstwa, GUS, ZUS oraz na potrzeby kierownictwa Uczelni;
  • - monitorowanie zmian w przepisach prawnych;
  • - optymalizacja i usprawnianie procesów kadrowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Elektryk

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 24.02.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń i instalacji zlokalizowanych w budynkach
  • Bieżąca obsługa, konserwacja, przeglądy oraz remonty instalacji i urządzeń technicznych
  • Rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów
  • Monitorowanie pracy powierzonych urządzeń, usuwanie awarii
  • Realizacja okresowych przeglądów, konserwacji i oględzin urządzeń elektrycznych zgodnie z harmonogramem przeglądów
  • Realizacja dwa razy w roku pomiarów elektrycznych pieców oporowych
  • Realizacja napraw urządzeń elektrycznych, oświetlenia, na podstawie zgłoszonych do rejestru awarii elektrycznych wpisów lub w przypadku przekroczenia możliwości usunięcia nadzór nad firmami zewnętrznymi w porozumieniu
  • z kierownikiem działu
  • Wykonywanie nowych linii zasilania do nowo montowanych urządzeń elektrycznych (230/400V)
  • Wykonywanie nowych instalacji oświetleniowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent w Dziale Organizacji i Kadr

plac Polski 3/4, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 26.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • samodzielne przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy;
  • sporządzanie umów zleceń i umów o dzieło, zawierających również tematykę z zakresu praw autorskich;
  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych;
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
  • sprawy socjalne;
  • wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu kadrowo-płacowego Enova;
  • prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej - zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin;
  • prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników oraz kontrola ich aktualności;
  • rejestracja pracowników na badania lekarskie;
  • prowadzenie i aktualizacja elektronicznego rejestru pracowników;
  • obsługa pracowników w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK);
  • sporządzanie sprawozdań dla Ministerstwa, GUS, ZUS oraz na potrzeby kierownictwa Uczelni;
  • monitorowanie zmian w przepisach prawnych;
  • optymalizacja i usprawnianie procesów kadrowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent w Dziale Organizacji i Kadr

Generała Romualda Traugutta 19/21, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 22.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. Kompleksowa obsługa administracyjna, dokumentacyjna i rozliczeniowa czynności związanych z zawieraniem umów cywilnoprawnych - umów zleceń i umów o dzieło w zakresie działalności Uczelni, w tym m.in.:
  • - prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie ewidencji umów cywilnoprawnych w formie elektronicznej;
  • - nadzór nad prawidłowością wypełniania wniosku o umowę cywilnoprawną, oświadczenia, protokołu oraz rachunku;
  • - sporządzanie umów zleceń i umów o dzieło, zawierających również tematykę z zakresu praw autorskich;
  • - wprowadzanie danych osobowych zleceniobiorców i wykonawców oraz umów do systemu kadrowo-płacowego - Enova;
  • - przekazywanie rachunków do działu finansowo-księgowego w celu rozliczenia;
  • - sporządzanie i wysyłanie deklaracji ubezpieczeniowych do ZUS;
  • - sporządzanie i wysyłanie zgłoszeń umów o dzieło do ZUS;
  • - obsługa zleceniobiorców w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK);
  • - sporządzanie sprawozdań dla Ministerstwa, GUS, ZUS, działu zamówień publicznych i na potrzeby kierownictwa Uczelni
  • 2. Pełna obsługa kadrowa pracowników uczelni, w tym m.in.:
  • - samodzielne przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem
  • i ustaniem stosunku pracy;
  • - zakładanie i prowadzenie akt osobowych;
  • - prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
  • - sprawy socjalne;
  • - wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu kadrowo-płacowego - Enova;
  • - prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej/zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych
  • i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin;
  • - prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników oraz kontrola ich aktualności;
  • - prowadzenie i aktualizacja rejestru pracowników,
  • - obsługa pracowników w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK);
  • - sporządzanie sprawozdań dla Ministerstwa, GUS, ZUS oraz na potrzeby kierownictwa Uczelni;
  • - monitorowanie zmian w przepisach prawnych;
  • - optymalizacja i usprawnianie procesów kadrowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zamówień Publicznych

Generała Romualda Traugutta 19/21, 50-529 Wrocław, Polska
Wygasła: 09.06.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zarządzania Majątkiem

Generała Romualda Traugutta 19/21, 50-529 Wrocław, Polska
Wygasła: 05.06.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zakupów i zamówień publicznych

Generała Romualda Traugutta 19/21, 50-529 Wrocław, Polska
Wygasła: 20.03.2020
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Księgowości

Generała Romualda Traugutta 19/21, 50-529 Wrocław, Polska
Wygasła: 29.02.2020
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent do obsługi dziekanatu Szkoły Doktorskiej

plac Polski 3/4, Wrocław, Polska
Wygasła: 22.12.2019
Część etatu
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Biblioteki

Generała Romualda Traugutta 19/21, 50-416 Wrocław, Polska
Wygasła: 20.10.2019
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/Asystentka Prorektora ds.Dydaktycznych i Studenckich

Wrocław
Wygasła: 15.06.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent Administracyjny

Wrocław
Wygasła: 13.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent / Specjalista ds. zamówień publicznych

Wrocław
Wygasła: 29.12.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Elektryk - Umowa na zastępstwo

Wrocław
Wygasła: 23.12.2018
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/tka ds. Współpracy z Zagranicą

Wrocław
Wygasła: 07.12.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent / Specjalista ds. zamówień publicznych

Wrocław
Wygasła: 26.11.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zarządzania majątkiem

Wrocław
Wygasła: 17.11.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny Księgowy

Wrocław
Wygasła: 10.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Projektów Unijnych

Wrocław
Wygasła: 23.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent Administracyjny

Wrocław
Wygasła: 15.08.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Projektów UE

Wrocław
Wygasła: 07.06.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Projektów UE

Wrocław
Wygasła: 27.04.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Introligator

Wrocław
Wygasła: 18.05.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny Referent ds. płac

Wrocław
Wygasła: 19.04.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent w dziale techniczno-gospodarczym

Wrocław
Wygasła: 18.04.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista Księgowy - Samodzielny Księgowy

Wrocław
Wygasła: 20.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalistka/Specjalista ds. Komercjalizacji Wyników Badań

Wrocław
Wygasła: 04.08.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/Asystentka Prorektora ds. Artystyczno-Naukowych i Współpracy z Zagranicą

Wrocław
Wygasła: 29.07.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referentki / Referenta ds. Umiędzynarodowienia Kształcenia

Wrocław
Wygasła: 29.07.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Fotograf - Dokumentalista

Wrocław
Wygasła: 29.07.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent ds. zakupów

Wrocław
Wygasła: 01.07.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. BHP - Ochrony PPOŻ

Wrocław
Wygasła: 12.05.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. komercjalizacji wyników badań

Wrocław
Wygasła: 14.04.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Techniczno - Gospodarczego

Wrocław
Wygasła: 23.03.2017
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dokumentalista Informacji Naukowej

Wrocław
Wygasła: 23.02.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Radca Prawny

Wrocław
Wygasła: 21.01.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent ds. PR w biurze promocji i informacji

Wrocław
Wygasła: 21.01.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent ds. zakupów i zamówień publicznych

Wrocław
Wygasła: 18.12.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. projektów zewnętrznych

Wrocław
Wygasła: 07.12.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent Administracyjny

Wrocław
Wygasła: 08.09.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Laborant w pracowni mediów elektronicznych

Wrocław
Wygasła: 02.09.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Projektów Unijnych

Wrocław
Wygasła: 22.01.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny Referent ds. Księgowych

Wrocław
Wygasła: 16.11.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Organizacji Studiów

Wrocław
Wygasła: 26.10.2015
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent ds. zamówień publicznych

Wrocław
Wygasła: 09.09.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH IM. EUGENIUSZA GEPPERTA WE WROCŁAWIU, podziel się opinią i pomóż innym.