1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH IM.JANA MATEJKI W KRAKOWIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH IM.JANA MATEJKI W KRAKOWIE

Kraków, Plac Jana Matejki 13

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (64) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 64 )

Samodzielny referent / Specjalista ds. finansowo-księgowych (K/M)

plac Jana Matejki 13, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 27.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • kontrola dokumentów kosztowych oraz weryfikacja poprawności rozliczeń,
  • wprowadzanie danych finansowych do systemu Cogisoft,
  • wprowadzanie przelewów do systemu bankowego,
  • rozliczanie zadań badawczych, analiza i zarządzanie danymi, generowanie raportów i zestawień,
  • przygotowywanie danych do bilansu,
  • przygotowanie danych do planów i sprawozdań finansowych,
  • współpraca z innymi działami Akademii w celu wypracowania najlepszych rozwiązań,
  • zastępstwo w zakresie podobnego stanowiska
Pokaż więcej >>
od 5040 do 6720 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. promocji – samodzielny referent lub specjalista w Dziale Promocji i Organizacji Wydarzeń

pl. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 3, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 12.02.2024
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • udział w planowaniu strategii promocji, budżetowaniu oraz realizacji zadań związanych z promocją wydarzeń organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych w Krakowie,
  • tworzenie oraz współtworzenie komunikatów oraz informacji prasowych dotyczących wydarzeń organizowanych oraz współorganizowanych przez Akademię, a także materiałów przeznaczonych do dystrybucji w mediach społecznościowych oraz serwisach informacyjnych,
  • redagowanie dostępnych treści na stronę www i do social media, tworzenie lub edycja nieskomplikowanych materiałów graficznych na potrzeby Działu,
  • współpraca z osobami odpowiedzialnymi za identyfikację wizualną wydarzeń, dystrybucja materiałów graficznych w formie plików cyfrowych oraz drukowanych materiałów informacyjnych przygotowywanych przez Akademię,
  • stała współpraca z Wydziałami ASP oraz jednostkami ogólnouczelnianymi w zakresie gromadzenia i sposobu dystrybucji informacji związanych z organizowanymi przedsięwzięciami,
  • czynne uczestnictwo w przygotowaniach oraz realizacji wydarzeń organizowanych i współorganizowanych przez Akademię,
  • prowadzenie korespondencji i podtrzymywanie kontaktów z Partnerami Akademii,
  • prowadzenie spraw zamówień usług i dostaw w zakresie rzeczowym stanowiska lub Działu
Pokaż więcej >>
od 2400 do 3360 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kustosz biblioteczny - bibliotekarz systemowy

Smoleńsk 9, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 22.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
  • sprawowanie nadzoru merytorycznego i organizacyjnego nad systemem biblioteczno-informatycznym i jego wykorzystaniem,
  • nadzorowanie wdrażania nowych wersji systemów biblioteczno-informatycznych wraz z dodatkowymi modułami i elementami,
  • nadzorowanie przeprowadzania aktualizacji systemów biblioteczno-informatycznych,
  • prowadzenie szkoleń w zakresie funkcjonowania systemu biblioteczno-informatycznego
  • współpraca z Administratorem Sieci i producentem systemu biblioteczno-informatycznego
  • opracowanie formalne i rzeczowe zbiorów w systemie Virtua w połączeniu z NUKAT,
  • udział w obsłudze czytelników
Pokaż więcej >>
od 5400 do 6720 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Instalator sieci komputerowej (robotnik wykwalifikowany lub wysokokwalifikowany)

plac Jana Matejki 13, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • modernizacja i serwis istniejącej infrastruktury sieci niskoprądowej, w szczególności wykonywanie rozbudów sieci LAN: zaciąganie kabli, układanie w korytach, montaż gniazd LAN, rozszywanie kabli w gniazdach i panelach, układanie kabli w szafach krosowych wraz z wykonywaniem drobnych prac budowlanych niezbędnych do poprowadzenia okablowania,
  • sporządzanie protokołów z wykonanych prac, prowadzenie dokumentacji technicznej,
  • sprawowanie pieczy nad magazynem sprzętu komputerowego i akcesoriów do wypożyczeń, dbałość o ewidencję wydawanego i odbieranego sprzętu oraz dokumentowanie wypożyczeń i zwrotów sprzętu,
  • sprawowanie pieczy oraz okresowe przeglądy powierzonego mienia we współpracy ze specjalistą ds. inwentaryzacji m. in. sprzętu komputerowego, sieciowego itd.,
  • opiniowanie uszkodzonego sprzętu do napraw zewnętrznych gwarancyjnych i pogwarancyjnych, uzgadnianie zakresu i kosztów napraw, zlecanie i monitorowanie wykonywania ekspertyz i opinii dotyczących wyeksploatowanego sprzętu komputerowego,
  • tworzenie regulaminów i prowadzenie podstawowych instruktaży związanych z używaniem sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych,
  • prowadzenie ewidencji komputerów i ewidencji licencji na oprogramowanie (dla całej Uczelni),
  • instalacja, podstawowa konfiguracja stacji roboczych, podstawowe wsparcie użytkownika końcowego
Pokaż więcej >>
od 4242 do 4949 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Biurze Współpracy Międzynarodowej

plac Jana Matejki 13, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 02.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • administracyjna obsługa udziału ASP w programie „Erasmus+”,
  • obsługa administracyjna studentów w ramach programu CEEPUS, studentów-cudzoziemców odbywających w ASP staże i praktyki zawodowe oraz pracowników uczestniczących w wymianie
  • opracowywanie procedur wewnętrznych ASP dot. współpracy z zagranicą,
  • udzielanie cudzoziemcom informacji w zakresie rekrutacji na studia, wsparcie rekrutacji cudzoziemców,
  • organizowanie, realizowanie i koordynowanie spraw dotyczących współpracy Akademii z zagranicą, w szczególności z podmiotami partnerskimi,
  • wsparcie administracyjne w zakresie uczestnictwa Akademii w sieciach międzynarodowych
  • wsparcie przy realizacji wydarzeń o charakterze międzynarodowym, organizowanie i realizacja oficjalnych wizyt gości/delegacji zagranicznych na zaproszenie władz Akademii, organizowanie wyjazdów zagranicznych władz Akademii
  • współpraca w projektach międzynarodowych realizowanych przez Akademię
  • opracowywanie materiałów informacyjnych, w tym dla odbiorcy zagranicznego i promocyjnych dotyczących współpracy międzynarodowej
  • redagowanie w języku angielskim pism i korespondencji mailowej dot. współpracy zagranicą,
Pokaż więcej >>
od 5040 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Biurze Współpracy Międzynarodowej

plac Jana Matejki 13, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 17.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • administracyjna obsługa udziału ASP w programie „Erasmus+”,
  • obsługa administracyjna studentów w ramach programu CEEPUS, studentów-cudzoziemców odbywających w ASP staże i praktyki zawodowe oraz pracowników uczestniczących w wymianie
  • opracowywanie procedur wewnętrznych ASP dot. współpracy z zagranicą,
  • udzielanie cudzoziemcom informacji w zakresie rekrutacji na studia, wsparcie rekrutacji cudzoziemców,
  • organizowanie, realizowanie i koordynowanie spraw dotyczących współpracy Akademii z zagranicą, w szczególności z podmiotami partnerskimi,
  • wsparcie administracyjne w zakresie uczestnictwa Akademii w sieciach międzynarodowych
  • wsparcie przy realizacji wydarzeń o charakterze międzynarodowym, organizowanie i realizacja oficjalnych wizyt gości/delegacji zagranicznych na zaproszenie władz Akademii, organizowanie wyjazdów zagranicznych władz Akademii
  • współpraca w projektach międzynarodowych realizowanych przez Akademię
  • opracowywanie materiałów informacyjnych w tym dla odbiorcy zagranicznego i promocyjnych dotyczących współpracy międzynarodowej
  • redagowanie w języku angielskim pism i korespondencji mailowej dot. współpracy zagranicą,
Pokaż więcej >>
od 5040 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. inwestycji (starszy lub główny specjalista)

pl. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 3, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 18.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
  • a) kompletacja i prowadzenie bieżącej dokumentacji prowadzonych remontów i budów
  • b) Prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej aktualnie prowadzonych remontów i budów
  • c) archiwizacja bieżącej korespondencji i dokumentacji budowlanej oraz przetargowej
  • d) kompletacja i archiwizacja korespondencji oraz dokumentacji przetargowej i budowlanej dla remontów i inwestycji zakończonych
  • e) uczestnictwo w przygotowaniu i prowadzeniu przetargów wg planu zamówień
  • f) uczestnictwo w przygotowaniu, zlecaniu i rozliczaniu zleceń wg planu remontów
  • g) uczestnictwo w naradach i spotkaniach dotyczących prowadzonych i planowanych inwestycji i remontów
  • h) prowadzenie uzgodnień dokumentacji projektowej z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
  • i) współpraca z inspektorem nadzoru inwestorskiego we wszystkich sprawach dotyczących dokumentacji projektowej,
  • j) aktywne uczestniczenie w trwających projektach m.in. w zakresie aktualizowania harmonogramu rzeczowo-finansowego, oceny proponowanych przez projektantów rozwiązań zamiennych do projektu pod względem skutków technicznych, technologicznych, finansowych i użytkowych, zgłaszania do władz uczelni wszelkich projektowych rozwiązań zamiennych, mogących skutkować problemami z rozliczeniem finansowym projektu, przygotowanie, skompletowanie i opisanie dokumentacji technicznej budowalnej i powykonawczej projektów do celów ich kontroli końcowej
Pokaż więcej >>
od 5400 do 7420 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. administracyjno-organizacyjnych w Kancelarii Uczelni (samodzielny referent lub specjalista)

plac Jana Matejki 13, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 19.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wsparcie realizacji zadań prowadzonych przez pracowników na rzecz wskazanych wydziałów (Malarstwa i Rzeźby), z wyłączeniem spraw studenckich oraz związanych z organizacją kształcenia, w tym przede wszystkim:
  • a) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, papierowej i elektronicznej, Wydziałów,
  • b) koordynacja opracowania i obiegu umów (z wyłączeniem zawieranych z osobami fizycznymi) wynikających z zadań realizowanych przez pracowników na rzecz Wydziałów,
  • c) wsparcie przy realizacji i/ lub koordynacji wydarzeń organizowanych przez pracowników na rzecz Wydziałów, z wyłączeniem wydarzeń będących w kompetencji innych jednostek organizacyjnych ASP w Krakowie,
  • d) organizacja i koordynacja wyjazdów służbowych, krajowych i zagranicznych, pracowników Wydziałów (przede wszystkim rezerwacja transportu, biletów, noclegów),
  • e) wsparcie procesu zlecania poleceń wyjazdów służbowych pracownikom Wydziałów,
  • f) wsparcie procesu realizacji zakupów i/lub zlecania wykonania usług wynikających z zakresu działania Wydziałów – zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Zamówień Publicznych, w tym z obowiązującym w ASP w Krakowie regulaminem zamówień publicznych,
  • g) prowadzenie dokumentacji spraw (wynikających z realizowanych przez Wydziały zadań) zgodnie z przepisami i przyjętymi zasadami, szczególnie JRWA i instrukcją kancelaryjną, a także zapewnienie obiegu dokumentów (w tym umów, z wyjątkiem umów z osobami fizycznymi),
  • h) opracowywanie i prowadzenie oficjalnej korespondencji w imieniu Wydziałów,
  • i) organizacja i koordynacja spotkań dziekanów i prodziekanów wewnątrz (w tym ich obsługa) i na zewnątrz uczelni,
  • j) wprowadzanie na BIP ASP w Krakowie dokumentów wytwarzanych przez Wydziały, zgodnie z właściwością, z wyłączeniem spraw dotyczących studentów,
  • k) wsparcie dziekana w koordynacji opracowywania informacji na potrzeby instytucji zewnętrznych i Rektora poprzez rozsyłanie materiałów, zbieranie danych, przygotowanie zbiorczych zestawień i przekazywanie adresatom,
  • l) uczestnictwo w organizacji i realizacji wydarzeń o charakterze ogólnouczelnianym we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi
Pokaż więcej >>
od 4560 do 5320 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kwestor/Kwestorka (Główny Księgowy/Główna Księgowa)

plac Jana Matejki 13, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 08.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Wykonywanie obowiązków głównego księgowego w jednostce sektora finansów publicznych, a w szczególności:
  • a) organizacja i prowadzenie rachunkowości Uczelni, w tym aktualizacja polityki rachunkowości wraz z planem kont,
  • b) opracowywanie planu rzeczowo-finansowego, w tym planu wynagrodzeń,
  • c) wstępna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz zgodności z planem rzeczowo-finansowym,
  • d) sporządzenie sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z realizacji planu rzeczowo-finansowego,
  • e) nadzór nad terminową realizacją zobowiązań cywilnoprawych i publicznoprawnych Uczelni wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  • f) kontroling finansowy i dokonywanie analiz gospodarki finansowej Uczelni dla potrzeb zarządzania nią przez Rektora i Kanclerza
  • kierowanie Działem Finansowo-Księgowym,
  • zastępowanie Kanclerza po jego nieobecność w pełnym zakresie
Pokaż więcej >>
od 11000 do 13500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista lub główny specjalista ds. finansowo-księgowych

plac Jana Matejki 13, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 30.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • dekretacja i wprowadzanie dokumentów księgowych,
  • rozliczanie podatku CIT,
  • współudział w rozliczaniu podatku VAT,
  • udział w tworzeniu planów finansowych uczelni, rozliczanie wykonania budżetu,
  • przygotowywanie danych do bilansu,
  • przygotowywanie sprawozdań Rb-N, Rb-Z, Rb-70,
  • współudział w rozliczaniu subwencji, dotacji i projektów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent lub specjalista w dziekanacie Wydziału Malarstwa

plac Jana Matejki 13, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 16.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • prowadzenie spraw studenckich,
  • opracowywanie planu organizacji roku akademickiego oraz harmonogramów zajęć,
  • sprawy związane z obsługą sekretarską dziekana w zakresie stanowiska
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca / Zastępczyni Kwestora (Głównego Księgowego)

plac Jana Matejki 13, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 24.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
  • zastępowanie Kwestora w pełnym zakresie podczas jego nieobecności,
  • nadzór nad prawidłowością pracy Działu Finansowo-Księgowego pod względem zgodności z przepisami, w tym obowiązującą w uczelni polityką rachunkowości,
  • rozliczanie subwencji i dotacji MKiDN, w tym funduszu stypendialnego,
  • rozliczanie obrotu gotówkowego z osobami fizycznymi, zarejestrowanego przy użyciu kas fiskalnych,
  • rozliczanie zobowiązań uczelni w zakresie podatków i opłat (w szczególności PCC, od nieruchomości, wywóz odpadów),
  • współpraca z podmiotami wykonującymi czynności kontrolne w stosunku do właściwości merytorycznej Działu (w szczególności Urząd Skarbowy, Urząd Kontroli Skarbowej, biegły rewident, NIK) w zakresie przekazywania wymaganych dokumentów, udzielania informacji i wyjaśnień,
  • przygotowywanie danych do sprawozdania finansowego,
  • weryfikacja zawieranych umów pod względem podatkowo-księgowym oraz zabezpieczenia środków finansowych,
  • tworzenie rezerw na świadczenia pracownicze,
  • opracowywanie wycinkowych planów dotyczących Działu Finansowo-Księgowego, (np. zamówień publicznych, szkoleń) i dokumentów do przeprowadzanych postępowań dotyczących Działu (np. wybór biegłego rewidenta, wybór firmy aktuarialnej, aktualizacja oraz wsparcie systemu finansowo-księgowego),
  • współpraca z bankami w zakresie zakładania i likwidacji rachunków oraz lokat, a także obsługa rachunków bankowych w szczególności w zakresie autoryzacji przelewów, obsługi kart płatniczych i nadawania pracownikom uprawnień do obsługi systemów,
  • sporządzanie sprawozdań ministerialnych i GUS (w szczególności Rb-N, Rb-Z, Rb-UN, Rb-UZ, DNU-R, G-05, OS-29/K, z wykorzystania środków funduszu stypendialnego, z nakładów na badania naukowe i prace rozwojowe, sprawozdania dotyczącego źródeł pochodzenia finansów i wyników finansowych)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Kwestora

plac Jana Matejki 13, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 17.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
  • zastępowanie Kwestora w pełnym zakresie podczas jego nieobecności,
  • nadzór nad prawidłowością pracy Działu Finansowo-Księgowego pod względem zgodności z przepisami, w tym obowiązującą w uczelni polityką rachunkowości,
  • rozliczanie subwencji i dotacji MKiDN, w tym funduszu stypendialnego,
  • rozliczanie obrotu gotówkowego z osobami fizycznymi, zarejestrowanego przy użyciu kas fiskalnych,
  • rozliczanie zobowiązań uczelni w zakresie podatków i opłat (w szczególności PCC, od nieruchomości, wywóz odpadów),
  • współpraca z podmiotami wykonującymi czynności kontrolne w stosunku do właściwości merytorycznej Działu (w szczególności Urząd Skarbowy, Urząd Kontroli Skarbowej, biegły rewident, NIK, ZUS) w zakresie przekazywania wymaganych dokumentów, udzielania informacji i wyjaśnień,
  • przygotowywanie danych do sprawozdania finansowego,
  • weryfikacja zawieranych umów pod względem podatkowo-księgowym oraz zabezpieczenia środków finansowych
  • tworzenie i rozwiązywanie rezerw na świadczenia pracownicze,
  • opracowywanie wycinkowych planów dotyczących Działu Finansowo-Księgowego, (np. zamówień publicznych, szkoleń) i dokumentów do przeprowadzanych postępowań dotyczących Działu (np. wybór biegłego rewidenta, wybór firmy aktuarialnej, aktualizacja oraz wsparcie systemu finansowo-księgowego),
  • współpraca z bankami w zakresie zakładania i likwidacji rachunków oraz lokat, a także obsługa rachunków bankowych w szczególności w zakresie autoryzacji przelewów, obsługi kart płatniczych i nadawania pracownikom uprawnień do obsługi systemów,
  • współudział w przygotowaniu ustrukturyzowanego sprawozdania finansowego,
  • sporządzanie sprawozdań ministerialnych i GUS (w szczególności Rb-N, Rb-Z, Rb-UN, Rb-UZ, DNU-R, G-05, OS-29/K, z wykorzystania środków funduszu stypendialnego, z nakładów na badania naukowe i prace rozwojowe, sprawozdania dotyczącego źródeł pochodzenia finansów i wyników finansowych)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent lub specjalista w Biurze Zamówień Publicznych

pl. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 3, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 07.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sporządzanie dokumentacji z zakresu powadzonych postępowań, przygotowanie projektu specyfikacji warunków zamówienia, zaproszenia do negocjacji, zaproszenia do składania ofert — zależnie od stosowanego trybu, odpowiednio: wstępna weryfikacja projektów umów sporządzanych przez użytkowników przed przedłożeniem radcy prawnemu lub przygotowanie projektu umowy, przygotowanie projektu ogłoszenia wymaganego dla danego trybu postępowania i jego publikacja w odpowiednim trybie, kontrola poprawności innych dokumentów przygotowywanych w związku z zamówieniami publicznymi,
  • Organizacja i udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza,
  • Prowadzenie w porozumieniu z radcą prawnym uczelni i komisją przetargową procedur związanych z rozpatrywaniem odwołań,
  • Przechowywanie i archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań,
  • Planowanie zamówień publicznych w uczelni i analizy w zakresie merytorycznym stanowiska, w tym opracowanie planu zamówień publicznych i planu postępowań, sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych w uczelni,
  • Współudział w przygotowywaniu projektów aktów prawa wewnętrznego, których przedmiotem jest udzielanie zamówień publicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Instalator sieci komputerowej (robotnik wykwalifikowany lub wysokokwalifikowany)

plac Jana Matejki 13, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 23.09.2022
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • modernizacja i serwis istniejącej infrastruktury sieci niskoprądowej, w szczególności wykonywanie rozbudów sieci LAN: zaciąganie kabli, układanie w korytach, montaż gniazd LAN, rozszywanie kabli w gniazdach i panelach, układanie kabli w szafach krosowych wraz z wykonywaniem drobnych prac budowlanych niezbędnych do poprowadzenia okablowania,
  • sporządzanie protokołów z wykonanych prac, prowadzenie dokumentacji technicznej
od 1680 do 2450 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego

pl. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 3, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 21.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • opracowywanie i wdrażanie polityki i standardów bezpieczeństwa,
  • sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów administracyjnych, regulaminów i zarządzeń dotyczących korzystania z obiektów,
  • koordynowanie działań zespołu strażników ochrony mienia i/lub gwarantowanie efektywnego świadczenia usług przez zewnętrzną agencje ochrony,
  • współpraca ze służbą BHP,
  • sprawowanie nadzoru nad sprawnością systemów zabezpieczeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent lub specjalista w Biurze Zamówień Publicznych

pl. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 3, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 17.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sporządzanie dokumentacji z zakresu powadzonych postępowań, przygotowanie projektu specyfikacji warunków zamówienia, zaproszenia do negocjacji, zaproszenia do składania ofert — zależnie od stosowanego trybu, odpowiednio: wstępna weryfikacja projektów umów sporządzanych przez użytkowników przed przedłożeniem radcy prawnemu lub przygotowanie projektu umowy, przygotowanie projektu ogłoszenia wymaganego dla danego trybu postępowania i jego publikacja w odpowiednim trybie, kontrola poprawności innych dokumentów przygotowywanych w związku z zamówieniami publicznymi,
  • organizacja i udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza,
  • prowadzenie w porozumieniu z radcą prawnym uczelni i komisją przetargową procedur związanych z rozpatrywaniem odwołań,
  • przechowywanie i archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań,
  • planowanie zamówień publicznych w uczelni i analizy w zakresie merytorycznym stanowiska, w tym opracowanie planu zamówień publicznych i planu postępowań, sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych w uczelni,
  • współudział w przygotowywaniu projektów aktów prawa wewnętrznego, których przedmiotem jest udzielanie zamówień publicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. promocji

pl. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 3, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 05.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Dołącz do nas by organizować i promować wydarzenia kulturalne w krakowskiej ASP
  • Co będziesz robić (zaznacz sobie na co jesteś gotów – będziesz wiedział czy na pewno chcesz tej roboty)
  • • przeróżne rzeczy związane z promocją wydarzeń, m.in. prowadzenie promocji internetowej, promocji outdoorowej, komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych i strony www Akademii,
  • • współtworzyć plan komunikacji Akademii z mediami,
  • • współpracować przy pisaniu i redagowaniu informacji prasowych dotyczących Akademii przez rzecznika prasowego Akademii,
  • • bezpośrednio współpracować z Kancelarią Uczelni w sprawach udziału Rektora w wydarzeniach zewnętrznych i wewnętrznych ASP,
  • • prowadzić korespondencję i podtrzymywać kontakty z Partnerami Akademii,
  • • prowadzić dokumentację organizowanych wydarzeń ze szczególnym uwzględnieniem aspektu ich promocji,
  • • prowadzić sprawy zamówień usług i dostaw na potrzeby stanowiska lub działu,
  • • może się zdarzyć coś spoza głównego zakresu, gdy trzeba będzie pomóc innym członkom zespołu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista (lub samodzielny referent) ds. administracji technicznej i ochrony środowiska

Radziwiłłowska 29, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 11.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • bieżący monitoring stanu technicznego administrowanych obiektów,
  • prowadzenie całokształtu spraw z zakresu utrzymania obiektów i ich otoczenia w należytym porządku, w tym koordynacja działań oraz nadzór nad pracą zewnętrznych firm sprzątających, dbanie o ogólną estetykę i porządek w budynkach, prawidłowe rozmieszczanie oznaczeń i komunikatów, przyjmowanie zgłoszeń uchybień w tym zakresie, zlecanie prac oraz monitorowanie terminowości i jakości ich realizacji,
  • koordynowanie spraw związanych z dekorowaniem i oflagowaniem obiektów m.in. z okazji świąt państwowych oraz uroczystości akademickich,
  • prowadzenie całokształtu spraw z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami,
  • prowadzenie ewidencji, dokonywanie analiz i sporządzanie kalkulacji kosztów z zakresu eksploatacji obiektów i zużycia mediów, proponowanie optymalizacji działań w tym zakresie,
  • opracowywanie i kompletowanie dokumentacji oraz sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia i istotnych postanowień umowy dla postępowań o zamówienia publiczne w zakresie prowadzonych spraw
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Bibliotekarz

Radziwiłłowska 29, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 30.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • opracowanie formalne i rzeczowe zbiorów w systemie Virtua w połączeniu z NUKAT,
  • retrokonwersja księgozbioru,
  • ewidencja zbiorów i prowadzenie ksiąg inwentarzowych,
  • prowadzenie bieżącej inwentaryzacji i selekcji zbiorów,
  • prowadzenie profilu społecznościowego biblioteki,
  • udział w obsłudze czytelników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista lub samodzielny referent w Biurze Szkoły Doktorskiej

Radziwiłłowska 29, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 27.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • prowadzenie spraw doktorantów i dokumentowanie przebiegu kształcenia,
  • opracowywanie planu organizacji roku akademickiego oraz harmonogramów zajęć,
  • sprawy dotyczące obsługi sekretarskiej Dyrektora Szkoły Doktorskiej i Rady Szkoły Doktorskiej,
  • obsługa procesu oceny śródokresowej oraz obsługa administracyjna komisji stypendialnych,
  • współpraca przy tworzeniu przepisów wewnętrznych,
  • działalność informacyjna i sprawozdawczość w zakresie merytorycznym stanowiska
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent lub specjalista w Biurze Zamówień Publicznych

pl. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 3, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 20.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sporządzanie dokumentacji z zakresu powadzonych postępowań, przygotowanie projektu specyfikacji warunków zamówienia, zaproszenia do negocjacji, zaproszenia do składania ofert — zależnie od stosowanego trybu, odpowiednio: wstępna weryfikacja projektów umów sporządzanych przez użytkowników przed przedłożeniem radcy prawnemu lub przygotowanie projektu umowy, przygotowanie projektu ogłoszenia wymaganego dla danego trybu postępowania i jego publikacja w odpowiednim trybie, kontrola poprawności innych dokumentów przygotowywanych w związku z zamówieniami publicznymi,
  • organizacja i udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza,
  • prowadzenie w porozumieniu z radcą prawnym uczelni i komisją przetargową procedur związanych z rozpatrywaniem odwołań,
  • przechowywanie i archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań,
  • planowanie zamówień publicznych w uczelni i analizy w zakresie merytorycznym stanowiska, w tym opracowanie planu zamówień publicznych i planu postępowań, sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych w uczelni,
  • współudział w przygotowywaniu projektów aktów prawa wewnętrznego, których przedmiotem jest udzielanie zamówień publicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista lub samodzielny referent ds. finansowo-księgowych

pl. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 3, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 24.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • księgowanie techniką komputerową środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • naliczanie odpisów amortyzacyjnych i umorzeniowych,
  • rozliczanie inwentaryzacji,
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarką magazynową,
  • rozliczanie zaliczek,
  • kontrola pod względem formalnym i rachunkowym oraz likwidacja faktur zakupu,
  • sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Inwestycji

Szczepana Humberta 3, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 25.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • kierowanie pracą podległego działu,
  • nadzór nad realizacją inwestycji i prac remontowych Akademii,
  • przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia oraz (we współpracy ze specjalistą ds. zamówień publicznych) dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych m. in. na prace projektowe, roboty budowlane, remonty istniejących budynków, opracowaniu koncepcji architektonicznej rozbudowy budynków, dostawy i usługi niezbędne do utrzymania należytego stanu technicznego budynków,
  • nadzór nad prawidłową realizacją umów z zakresu Działu Inwestycji,
  • współpraca z inspektorami nadzoru we wszystkich sprawach dotyczących realizowanych inwestycji,
  • udział w pracach komisji przetargowej w postępowaniu na wybór wykonawcy prac realizowanych w ramach procesów inwestycyjnych i zadań remontowych,
  • merytoryczne przygotowanie korespondencji do instytucji finansujących prowadzone i programowane procesy inwestycyjne i zadania remontowe,
  • bieżące kompletowanie i opisanie dokumentacji projektowej, technicznej budowalnej i powykonawczej dotyczącej prowadzonych inwestycji oraz zadań remontowych,
  • prowadzenie uzgodnień dokumentacji projektowej z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
  • tworzenie i aktualizowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego projektów,
  • koordynowanie prac nadzoru autorskiego i prowadzenie w imieniu inwestora korespondencji z wykonawcami projektu na etapie realizacji robót budowlanych,
  • ocena proponowanych przez projektantów rozwiązań zamiennych do projektu pod względem skutków technicznych, technologicznych, finansowych i użytkowych,
  • zgłaszanie do władz uczelni wszelkich projektowych rozwiązań zamiennych, mogących skutkować problemami z rozliczeniem finansowym projektu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk – pierwsza linia wsparcia

plac Jana Matejki 13, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 19.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • prace związane z konfiguracją stanowisk komputerowych oraz bieżącym rozwiązywaniem problemów użytkowników, w tym:
  • instalacje i konfiguracje nowego sprzętu i oprogramowania
  • naprawy i rozbudowy sprzętu
  • aktualizacje i reinstalacje oprogramowania (z wyłączeniem oprogramowania aktualizowanego centralnie)
  • dbałość o aktualność danych o sprzęcie, oprogramowaniu oraz jego użytkownikach w programie OCS/GLPI, konsoli programu antywirusowego, AD
  • dbałość o względy bezpieczeństwa teleinformatycznego (włączanie komputerów do domeny, umieszczanie sprzętu we właściwych kontenerach z przypisanymi do nich politykami dbałość o aktualność oprogramowania antywirusowego, reagowanie na incydenty bezpieczeństwa)
  • prowadzenie instruktażu w zakresie obsługi stacji roboczej i aplikacji użytkowych
  • wsparcie użytkowników w zakresie BYOD
  • opiniowanie uszkodzonego sprzętu do napraw zewnętrznych gwarancyjnych i pogwarancyjnych, uzgadnianie zakresu i kosztów napraw, wykonywanie ekspertyz i opinii dotyczących wyeksploatowanego sprzętu komputerowego
  • tworzenie nowych kont oraz zmiany haseł użytkowników, uprawnień użytkowników w systemach powiązanych z AD oraz w systemie wspierającym zarządzanie Uczelnią
  • tworzenie regulaminów i prowadzenie instruktaży związanych z używaniem sprzętu i oprogramowania komputerowego
  • prowadzenie ewidencji komputerów i ewidencji licencji na oprogramowanie (dla całej Uczelni), ewidencja licencji na oprogramowanie (dla całej Uczelni)
  • opieka techniczna związana z wdrożoną usługą druku podążającego wraz z raportowaniem stanów liczników drukarek, przeglądem stanów zużycia materiałów eksploatacyjnych i odpowiednim uzupełnianiem i zamawianiem materiałów
  • wsparcie wykonawstwa drobnych rozbudów sieci LAN: zaciąganie kabli, układanie w korytach, montaż gniazd sieciowych, rozszywanie kabli w gniazdach i panelach, układanie kabli w szafach krosowych
  • wsparcie użytkowników (w szczeg. studentów, doktorantów, pracowników, współpracowników zewn.) w zakresie podłączania do sieci WiFi
  • zarządzanie oraz porządkowanie bazy plików instalacyjnych aplikacji do instalacji z GPO na komputerach służbowych pracowników
Pokaż więcej >>
od 4500 do 5600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent lub specjalista w dziekanacie Wydziału Architektury Wnętrz

Szczepana Humberta 3, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 06.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Prowadzenie spraw studenckich,
  • Opracowywanie planu organizacji roku akademickiego oraz harmonogramów zajęć,
  • Sprawy związane z obsługą sekretarską dziekana
Pokaż więcej >>
od 4200 do 5320 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Muzeum ASP

plac Jana Matejki 13, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 22.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • kierowanie pracą jednostki organizacyjnej,
  • gromadzenie dóbr kultury wytwarzanych oraz kolekcjonowanych przez Akademię oraz związanych z jej działalnością,
  • upowszechnianie wiedzy o posiadanym zasobie muzealnym,
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z darczyńcami i instytucjami współpracującymi
  • katalogowanie, ewidencjonowanie oraz opracowywanie zgromadzonych obiektów, wnioskowanie o wykreślenie dobra kultury z inwentarza muzealnego,
  • tworzenie opisów stanów zachowania posiadanych zbiorów dla potrzeb ich migracji związanych z wykorzystaniem na ekspozycji bądź wytypowaniem do konserwacji,
  • tworzenie dokumentacji związanej z ruchem muzealiów (umowy, protokoły zdawczo-odbiorcze),
  • typowanie zbiorów do ewakuacji, aktualizacja instrukcji postępowania na wypadek zagrożenia zbiorów,
  • tworzenie scenariuszy wystaw czasowych oraz programowanie towarzyszących im wydarzeń edukacyjnych, a także przygotowanie materiałów do katalogów i służących promocji działań realizowanych przez Muzeum,
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi Akademii w zakresie prowadzenia działalności wystawowej, edukacyjnej, konserwatorskiej oraz wydawniczej,
  • ustalanie harmonogramu oraz uczestnictwo w okresowych inwentaryzacjach kontrolnych obiektów wpisanych do inwentarza muzealnego,
  • reprezentowanie muzeum w pracach Stowarzyszenia Muzeów Uczelnianych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Kwestora

plac Jana Matejki 13, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 31.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
  • zastępowanie Kwestora w pełnym zakresie podczas jego nieobecności,
  • nadzór nad prawidłowością pracy Działu Finansowo-Księgowego pod względem zgodności z przepisami, w tym obowiązującą w uczelni polityką rachunkowości,
  • rozliczanie subwencji i dotacji MKiDN, w tym funduszu stypendialnego,
  • rozliczanie obrotu gotówkowego z osobami fizycznymi, zarejestrowanego przy użyciu kas fiskalnych,
  • rozliczanie zobowiązań uczelni w zakresie podatków i opłat (w szczególności PCC, od nieruchomości, wywóz odpadów),
  • współpraca z podmiotami wykonującymi czynności kontrolne w stosunku do właściwości merytorycznej Działu (w szczególności Urząd Skarbowy, Urząd Kontroli Skarbowej, biegły rewident, NIK, ZUS) w zakresie przekazywania wymaganych dokumentów, udzielania informacji i wyjaśnień,
  • przygotowywanie danych do bilansu,
  • dekretacja dokumentów księgowych,
  • tworzenie rezerw na świadczenia pracownicze,
  • opracowywanie wycinkowych planów dotyczących Działu Finansowo-Księgowego, (np. zamówień publicznych, szkoleń) i dokumentów do przeprowadzanych postępowań dotyczących Działu (np. wybór biegłego rewidenta, wybór firmy aktuarialnej, aktualizacja oraz wsparcie systemu finansowo-księgowego),
  • współpraca z bankami w zakresie zakładania i likwidacji rachunków oraz lokat, a także obsługa rachunków bankowych w szczególności w zakresie autoryzacji przelewów, obsługi kart płatniczych i nadawania pracownikom uprawnień do obsługi systemów,
  • sporządzanie ustrukturyzowanego e-sprawozdania finansowego uczelni, sprawozdań ministerialnych i GUS (w szczególności Rb-N, Rb-Z, Rb-UN, Rb-UZ, DNU-R, G-05, OS-29/K, z wykorzystania środków funduszu stypendialnego, z nakładów na badania naukowe i prace rozwojowe, sprawozdania dotyczącego źródeł pochodzenia finansów i wyników finansowych)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. promocji

plac Jana Matejki 13, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 22.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Realizacja zadań związanych z promocją wydarzeń, w tym prowadzenie promocji internetowej, promocji outdoorowej, komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych i strony www Akademii,
  • Stworzenie planu komunikacji Akademii z mediami,
  • Pisanie i redagowanie informacji prasowych dotyczących Akademii,
  • Bieżący kontakt z mediami – obowiązki rzecznika prasowego,
  • Bezpośrednia współpraca z Kancelarią Uczelni dot. udziału Rektora w wydarzeniach zewnętrznych i wewnętrznych ASP,
  • Prowadzenie korespondencji i organizacja współpracy z Partnerami Akademii,
  • Prowadzenie dokumentacji realizowanych kampanii,
  • Prowadzenie spraw zakupów w zakresie merytorycznym stanowiska
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent / Specjalista w dziekanacie Wydziału Architektury Wnętrz

plac Jana Matejki 13, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 17.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Prowadzenie spraw studenckich,
  • Opracowywanie planu organizacji roku akademickiego oraz harmonogramów zajęć,
  • Sprawy związane z obsługą sekretarską dziekana
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista lub samodzielny referent ds. organizacji wydarzeń

plac Jana Matejki 13, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 25.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • organizacja i realizacja wydarzeń o charakterze kulturalnym i wewnątrzuczelnianym,
  • prowadzenie korespondencji i organizacja współpracy z Partnerami Akademii,
  • prowadzenie dokumentacji organizowanych wydarzeń,
  • prowadzenie spraw zakupów w zakresie merytorycznym jednostki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. promocji

plac Jana Matejki 13, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 25.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • realizacja zadań związanych z promocją wydarzeń, w tym prowadzenie promocji internetowej, promocji outdoorowej, komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych i strony www Akademii,
  • stworzenie planu komunikacji Akademii z mediami,
  • pisanie i redagowanie informacji prasowych dotyczących Akademii,
  • bieżący kontakt z mediami – obowiązki rzecznika prasowego,
  • bezpośrednia współpraca z Kancelarią Uczelni dot. udziału Rektora w wydarzeniach zewnętrznych i wewnętrznych ASP,
  • prowadzenie korespondencji i organizacja współpracy z Partnerami Akademii,
  • prowadzenie dokumentacji realizowanych kampanii,
  • prowadzenie spraw zakupów w zakresie merytorycznym stanowiska
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent, samodzielny referent lub specjalista – Pracownik Dziennika Podawczego

plac Jana Matejki 13, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 10.12.2021
część etatu
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji i przesyłek wpływających do Akademii oraz wysyłka korespondencji,
  • rozdział korespondencji zgodnie z dekretacją,
  • dostarczanie korespondencji do jednostek (10 lokalizacji na terenie gminy Kraków oraz zlokalizowanych w Gmachu Głównym ASP w Krakowie),
  • zachowywanie poufności i przestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych,
  • rejestrowanie umów w rejestrze centralnym ASP w Krakowie,
  • wsparcie/pośredniczenie w wysyłce przesyłek o większych i dużych gabarytach,
  • współpraca z operatorami pocztowymi i kurierskimi w zakresie przyjmowania i zdawania korespondencji zewnętrznej (w tym przesyłek), reklamacji i wyjaśniania spraw spornych,
  • współuczestnictwo i współpraca przy udoskonalaniu systemu/procedur przekazywania korespondencji/przesyłek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista na Samodzielnym stanowisku ds. inwentaryzacji

Kraków
Wygasła: 04.01.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista - redaktor serwisu internetowego ASP

Kraków
Wygasła: 13.12.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. staży

Kraków
Wygasła: 05.12.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista na Samodzielnym stanowisku ds. inwentaryzacji

Kraków
Wygasła: 21.11.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista techniczny – zecer typograficzny

Kraków
Wygasła: 22.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk – specjalista systemów bezpieczeństwa

Kraków
Wygasła: 19.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w sekretariacie studiów doktoranckich

Kraków
Wygasła: 25.08.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. jakości kształcenia

Kraków
Wygasła: 23.08.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. studenckich w Dziale Nauczania

Kraków
Wygasła: 23.08.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk – specjalista systemów bezpieczeństwa

Kraków
Wygasła: 24.06.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk

Kraków
Wygasła: 06.04.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego

Kraków
Wygasła: 05.04.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kurator Galerii ASP

Kraków
Wygasła: 05.04.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kwestor

Kraków
Wygasła: 10.02.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk

Kraków
Wygasła: 26.11.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zamówień Publicznych

Kraków
Wygasła: 06.07.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zamówień Publicznych

Kraków
Wygasła: 13.05.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. inwentaryzacji

Kraków
Wygasła: 27.04.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego

Kraków
Wygasła: 26.03.2017
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Menedżer - Kierownik ds. rozwoju

Kraków
Wygasła: 20.02.2017
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. płac

Kraków
Wygasła: 21.10.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego

Kraków
Wygasła: 15.10.2016
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. ewidencji i analiz

Kraków
Wygasła: 19.08.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Wydawnictwa ASP

Kraków
Wygasła: 18.08.2016
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk

Kraków
Wygasła: 21.07.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista na samodzielnym stanowisku ds. inwentaryzacji

Kraków
Wygasła: 08.02.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. finansowo-księgowych

Kraków
Wygasła: 01.12.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. pozyskiwania funduszy

Kraków
Wygasła: 01.12.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. organizacyjnych

Kraków
Wygasła: 01.12.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. administracji kadrowej

Kraków
Wygasła: 01.12.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent - Specjalista w Dziekanacie Wydziału Malarstwa

Kraków
Wygasła: 25.03.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH IM.JANA MATEJKI W KRAKOWIE, podziel się opinią i pomóż innym.