Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (18)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 18 )
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno - technicznych
Raciborska 37, Katowice
Wygasła: 08.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Organizacja działań i prowadzenie spraw zw. z utrzymaniem nieruchomości i eksploatacją budynków Akademii,
Opracowanie planu remontów i inwestycji,
Opracowanie i realizacja zadań zw. z inwestycjami i remontami,
Współpraca z innymi jednostkami Uczelni i podmiotami zewnętrznymi w celu organizacji w Akademii wystaw, wydarzeń kulturalnych
Szeroka wiedza z zakresu prawa budowlanego oraz aktów wykonawczych a także wiedza z zakresu technicznych aspektów wykonywanych prac na budynku, a także prawa zamówień publicznych i prawa cywilnego w zakresie opracowania dokumentów: do udzielenia zamówień publicznych, umów z wykonawcami, wykonywania praw wynikających z gwarancji i rękojmi,
Posiadanie zdolności myślenia zorientowanego na cel i szybkie reagowanie na zmieniające się warunki otoczenia pracy,
Wykazanie umiejętności przewidywania potrzeb remontowych na budynkach Akademii i racjonalne rozłożenie w czasie celem sprawnej realizacji,
Przejęcie obowiązków w czasie nieobecności Kierownika Działu w tym organizowanie i koordynowanie prac remontowych, budowlanych, konserwacyjnych realizowanych przez pracowników i podmioty zewnętrzne ale także koordynacja i nadzór nad technicznym wsparciem przy realizacji w Akademii wystaw i wydarzeń kulturalnych
Organizacja przedsięwzięć mających na celu zapewnienie prawidłowych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy
Sprawowanie merytorycznego nadzoru nad warunkami bhp
Przeprowadzanie instruktażu nowoprzyjętych pracowników, studentów i doktorantów
Przedkładanie Rektorowi i Kanclerzowi wniosków dotyczących poprawy warunków bhp
Opracowywanie planów poprawy warunków pracy i sprawozdań w tym zakresie
Opracowywanie i uaktualnianie regulaminów dotyczących bhp
Prowadzenie dokumentacji w sprawach wypadków przy pracy i innych wypadków na terenie lub obiektach Akademii, analizowanie przyczyn wypadków oraz opracowywanie wniosków w tym zakresie
Współpraca i współdziałanie dla poprawy warunków pracy i bezpieczeństwa p.poż. z Działem Technicznym oraz innymi upoważnionymi podmiotami
Organizowanie na wniosek kierownika właściwej jednostki organizacyjnej badań i pomiarów czynników szkodliwych i uciążliwych dla zdrowia
Prowadzenie rejestru wyników zleconych badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub uciążliwych oraz karty pomiarów
Informowanie o wynikach badań i pomiarów Rektora/Kanclerza, kierownika jednostki organizacyjnej (bezpośredniego przełożonego pracownika/pracowników) których dotyczy wynik oraz Dział Spraw Pracowniczych
Zadania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
Monitorowanie i konserwacja systemów informatycznych, komputerów oraz urządzeń sieciowych. Wsparcie techniczne i merytoryczne dla użytkowników sprzętu komputerowego. Instalacja i aktualizacja oprogramowania używanego przez Akademię. Prowadzenie dokumentacji technicznej prowadzonych prac
od 5880 do 6860 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. finansowych
Raciborska 37, Katowice
Wygasła: 28.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie rejestru zakupu na potrzeby deklaracji VAT celem terminowego wysłania do Urzędu Skarbowego,
Badanie możliwości optymalnego –pod katem wysokości-dokonywania rozliczeń podatku VAT w ramach obowiązujących przepisów,
Współudział w bieżącym analizowaniu prawa podatkowego VAT i Cit na potrzeby realizowanych zadań, w obsłudze inspektorów organów podatkowych dokonujących kontroli w Akademii oraz biegłych rewidentów w zakresie tematyki VAT i Cit oraz obsługiwanych kont księgowych,
Przygotowanie przelewów bankowych (paczek przelewów w programie księgowym, a po uzyskaniu zgody i uprawnień w systemie elektronicznym bankowości, kontrola i księgowanie wyciągów bankowych,
Kontrola i księgowanie rozliczeń kosztów podróży służbowych krajowych i zagranicznych,
Kontrola kont rozrachunkowych dostawców,
Zapewnienie prawidłowego rozliczania się z budżetem w zakresie rejestru zakupu VAT i Cit,
Formalno-rachunkowa kontrola obsługiwanych dokumentów księgowych,
Prowadzenie ewidencji i rejestru zakupu, rozliczeń i realizacja płatności faktur zakupowych zgodnie z terminem,
Monitorowanie zapłat uzgadnianie sald zobowiązań zakupowych z faktur,
Księgowanie wyciągów bankowych,
Ewidencjonowanie operacji i sprawozdawczości z odbiorcami,
Sprawdzanie, rozliczanie i księgowanie pobranych zaliczek przez pracowników,
Udział przy sporządzaniu kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych oraz planu rzeczowo-finansowego
Organizacja przedsięwzięć mających na celu zapewnienie prawidłowych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy
Sprawowanie merytorycznego nadzoru nad warunkami bhp
Przeprowadzanie instruktażu nowoprzyjętych pracowników, studentów i doktorantów
Przedkładanie Rektorowi i Kanclerzowi wniosków dotyczących poprawy warunków bhp
Opracowywanie planów poprawy warunków pracy i sprawozdań w tym zakresie
Opracowywanie i uaktualnianie regulaminów dotyczących bhp
Prowadzenie dokumentacji w sprawach wypadków przy pracy i innych wypadków na terenie lub obiektach Akademii, analizowanie przyczyn wypadków oraz opracowywanie wniosków w tym zakresie
Współpraca i współdziałanie dla poprawy warunków pracy i bezpieczeństwa p.poż. z Działem Technicznym oraz innymi upoważnionymi podmiotami
Organizowanie na wniosek kierownika właściwej jednostki organizacyjnej badań i pomiarów czynników szkodliwych i uciążliwych dla zdrowia
Prowadzenie rejestru wyników zleconych badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub uciążliwych oraz karty pomiarów
Informowanie o wynikach badań i pomiarów Rektora/Kanclerza, kierownika jednostki organizacyjnej (bezpośredniego przełożonego pracownika/pracowników) których dotyczy wynik oraz Dział Spraw Pracowniczych
Zadania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
Specjalista ds. promocji i działalności kulturalnej
Raciborska 37, Katowice
Wygasła: 08.10.2022
część etatu
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jest to stanowisko samodzielne wymagające szczegółowej wiedzy specjalistycznej w zakresie promocji, jak i na rynku kultury i sztuki, także znajomości aktualnych trendów w sztuce, wystawiennictwie i działaniach jednostek kultury
Do zadań realizowanych na stanowisku należy:
- organizacja, koordynacja i promocja działań związanych z realizacją działalności
kulturalnej (wystaw, warsztatów, wykładów, itd.)
- organizacja i koordynacja wydarzeń promocyjnych (dni otwarte, rekrutacja itp.)
- promocja wystaw organizowanych przez uczelnię (przygotowywanie materiałów
promocyjnych, przekazywanie informacji o wystawach do mediów)
- promocja działalności naukowej i dydaktycznej Akademii (reprezentowanej przez
pedagogów i studentów)
- planowanie, kreowanie i realizacja kampanii promocyjnych
- obsługa kont ASP- Facebook, Instagram, obsługa stron www galerii i ASP,
redagowanie tekstów prasowych, przygotowywanie i rozsyłanie newslettera
Mailchimp, przesyłanie informacji prasowych do mediów). Bieżąca aktualizacja
danych
- przygotowywanie tekstów promocyjnych i opracowywanie komunikatów
medialnych
- czynny udział w tworzeniu i realizacji strategii budowania wizerunku Akademii w
środowisku zewnętrznym i wewnętrznym
- nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z mediami (krajowymi i zagranicznymi)
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z sektorami innymi niż artystyczne w
zakresie promocji (biznes, media i przemysł)
- monitorowanie informacji pojawiających się w mediach i na portalach internetowych
na temat Uczelni i jej pracowników, organizowanych wystaw, konferencji itp
- pomoc w organizacji pracy grafików (w tym grafika Galerii ASP w Katowicach
Rondo Sztuki)
- współpraca z wytypowanymi fotografami w zakresie pozyskiwania materiału
fotograficznego
- współpraca ze studentami w zakresie prowadzonych działań promocyjnych
- przygotowywanie umów z wykonawcami i zleceniobiorcami
w porozumieniu z prawnikiem Akademii
- kontrola faktur i rachunków, wprowadzanie danych do systemu informatycznego
- prowadzenie i dokumentowanie rozeznania rynku, przygotowywanie dokumentacji
niezbędnej do przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia w drodze zastosowania PZP albo zasady konkurencyjności
- prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji galerii
- pełnienie funkcji sekretarza Rady Programowej galerii (sporządzanie i
przechowywanie dokumentacji)
- wsparcie działań mających na celu pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych
na działalność galerii- sporządzanie i rozliczanie wniosków do UM Katowice, redakcja
listów sponsorskich)
Stanowisko o wysokim poziomie złożoności, wymagające sprawdzenia się w obszarze:
- wymagań kompetencyjnych,
- wymagań psychofizycznych i umysłowych,
- odpowiedzialności,
- pracy z uwzględnieniem warunków środowiska pracy
Do zadań samodzielnie realizowanych przez pracownika należą:
● monitorowanie mediów;
● poszukiwanie i proponowanie nowych kontaktów z mediami, sponsorami, partnerami;
● monitorowanie ścieżek promocji w sektorze edukacyjnym;
● proponowanie nowych, kreatywnych rozwiązań w zakresie promocji i działalności kulturalnej;
● promocja działań kulturalnych, naukowych i dydaktycznych Akademii;
● dbanie o wizerunek Akademii w środowisku wewnętrznym
i zewnętrznym;
● sporządzanie kalkulacji, planów oraz wniosków na pozyskanie środków na realizację działalności;
● sporządzanie rozliczeń i raportów finansowych i merytorycznych w w/w obszarze;
● prowadzenie korespondencji z artystami, współorganizatorami i innymi jednostkami krajowymi i zagranicznymi w zakresie bieżącej działalności galerii;
Specjalista ds. promocji i działalności kulturalnej
Raciborska 37, Katowice
Wygasła: 13.07.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jest to stanowisko samodzielne wymagające szczegółowej wiedzy specjalistycznej w zakresie promocji, jak i na rynku kultury i sztuki, także znajomości aktualnych trendów w sztuce, wystawiennictwie i działaniach jednostek kultury
Do zadań realizowanych na stanowisku należy:
- organizacja, koordynacja i promocja działań związanych z realizacją działalności
kulturalnej (wystaw, warsztatów, wykładów, itd.)
- organizacja i koordynacja wydarzeń promocyjnych (dni otwarte, rekrutacja itp.)
- promocja wystaw organizowanych przez uczelnię (przygotowywanie materiałów
promocyjnych, przekazywanie informacji o wystawach do mediów)
- promocja działalności naukowej i dydaktycznej Akademii (reprezentowanej przez
pedagogów i studentów)
- planowanie, kreowanie i realizacja kampanii promocyjnych
- obsługa kont ASP- Facebook, Instagram, obsługa stron www galerii i ASP,
redagowanie tekstów prasowych, przygotowywanie i rozsyłanie newslettera
Mailchimp, przesyłanie informacji prasowych do mediów). Bieżąca aktualizacja
danych
- przygotowywanie tekstów promocyjnych i opracowywanie komunikatów
medialnych
- czynny udział w tworzeniu i realizacji strategii budowania wizerunku Akademii w
środowisku zewnętrznym i wewnętrznym
- nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z mediami (krajowymi i zagranicznymi)
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z sektorami innymi niż artystyczne w
zakresie promocji (biznes, media i przemysł)
- monitorowanie informacji pojawiających się w mediach i na portalach internetowych
na temat Uczelni i jej pracowników, organizowanych wystaw, konferencji itp
- pomoc w organizacji pracy grafików (w tym grafika Galerii ASP w Katowicach
Rondo Sztuki)
- współpraca z wytypowanymi fotografami w zakresie pozyskiwania materiału
fotograficznego
- współpraca ze studentami w zakresie prowadzonych działań promocyjnych
- przygotowywanie umów z wykonawcami i zleceniobiorcami
w porozumieniu z prawnikiem Akademii
- kontrola faktur i rachunków, wprowadzanie danych do systemu informatycznego
- prowadzenie i dokumentowanie rozeznania rynku, przygotowywanie dokumentacji
niezbędnej do przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia w drodze zastosowania PZP albo zasady konkurencyjności
- prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji galerii
- pełnienie funkcji sekretarza Rady Programowej galerii (sporządzanie i
przechowywanie dokumentacji)
- wsparcie działań mających na celu pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych
na działalność galerii- sporządzanie i rozliczanie wniosków do UM Katowice, redakcja
listów sponsorskich)
Stanowisko o wysokim poziomie złożoności, wymagające sprawdzenia się w obszarze:
- wymagań kompetencyjnych,
- wymagań psychofizycznych i umysłowych,
- odpowiedzialności,
- pracy z uwzględnieniem warunków środowiska pracy
Do zadań samodzielnie realizowanych przez pracownika należą:
● monitorowanie mediów;
● poszukiwanie i proponowanie nowych kontaktów z mediami, sponsorami, partnerami;
● monitorowanie ścieżek promocji w sektorze edukacyjnym;
● proponowanie nowych, kreatywnych rozwiązań w zakresie promocji i działalności kulturalnej;
● promocja działań kulturalnych, naukowych i dydaktycznych Akademii;
● dbanie o wizerunek Akademii w środowisku wewnętrznym
i zewnętrznym;
● sporządzanie kalkulacji, planów oraz wniosków na pozyskanie środków na realizację działalności;
● sporządzanie rozliczeń i raportów finansowych i merytorycznych w w/w obszarze;
● prowadzenie korespondencji z artystami, współorganizatorami i innymi jednostkami krajowymi i zagranicznymi w zakresie bieżącej działalności galerii;
prowadzenie spraw dotyczących procesu dydaktycznego studentów w oparciu o obowiązujące przepisy na wszystkich poziomach studiów (także w systemach komputerowych),
przygotowanie danych o studentach dla nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia dydaktyczne,
przygotowanie dokumentacji do przeprowadzenia egzaminów dyplomowych studentów,
przygotowanie projektów decyzji administracyjnych wydawanych przez Dziekana Wydziału Projektowego,
obsługa funduszu pomocy materialnej dla studentów i procesu ustalania i przyznawania stypendiów dla studentów Wydziału,
przygotowywanie wyjazdów służbowych i rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych nauczycieli akademickich Wydziału Projektowego,