Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3275)Aktualne ( 1 )Archiwalne ( 3274 )
Mechanik Maszyn Produkcyjnych (Technik Procesu Produkcyjnego)
Kraków
Ważna do: 04.12.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Prowadzenie procesu produkcyjnego oraz realizacja wskaźników produkcyjnych
Analizowanie i usuwanie usterek na maszynie i opracowywanie akcji korygujących
Prowadzenie i uzupełnianie dokumentacji produkcyjnej
Rozwiązywanie problemów jakościowych
procesowych i mechanicznych na maszynie
wymianą części i podzespołów
Definiowanie ustawień optymalnych maszyny
Przygotowanie i przeprowadzanie konserwacji maszyn przy współudziale Działu Utrzymania Ruchu
Zapewnienie sprawności maszyn ze szczególnym uwzględnieniem elementów mających wpływ na bezpieczeństwo pracy
Mechanik Maszyn Produkcyjnych (Technik Procesu Produkcyjnego)
Kraków
Wygasła: 08.11.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Prowadzenie procesu produkcyjnego oraz realizacja wskaźników produkcyjnych
Analizowanie i usuwanie usterek na maszynie i opracowywanie akcji korygujących
Prowadzenie i uzupełnianie dokumentacji produkcyjnej
Rozwiązywanie problemów jakościowych
procesowych i mechanicznych na maszynie
wymianą części i podzespołów
Definiowanie ustawień optymalnych maszyny
Przygotowanie i przeprowadzanie konserwacji maszyn przy współudziale Działu Utrzymania Ruchu
Zapewnienie sprawności maszyn ze szczególnym uwzględnieniem elementów mających wpływ na bezpieczeństwo pracy
Lead and coordinate the assurance gathering activities over a. the appropriateness, adequacy, and executional effectiveness of risk responses implemented by management, and b. compliance with internal Policies & Procedures and internal controls as defined by management for the operational effectiveness of day-to-day operations, through independent, objective assurance services in the form of a single-in-time internal audit, fit-gap assessment and desktop review, as prescribed by our internal auditing guidelines, at all levels/geographies of the organization, as per the audit plan approved by the Audit Committee
Coordinate the assurance / audit team to efficiently and effectively complete the audit / assurance engagement in budget and in time
Manage direct auditee stakeholders within the scope of the engagement on the day-to-day operational interactions
Possess robust knowledge and experience in governance, risk management, internal controls, and general assurance provisioning activities
Collaborates intensively with the other assurance functions (as applicable, within the scope of each engagement) being Risk & Controls, Information Security & Data Privacy, Ethics & Compliance
Overseeing a team of demand planners, providing guidelines, support, and training to ensure accurate shipment forecast and effective inventory management
Working closely with functional stakeholders to improve existing procedures, implement best practices and utilize technology to improve efficiency and accuracy
Monitoring key performance indicators and metrics, identify areas for improvement
Assigning tasks, setting goals, and evaluating performance to foster a high-performing and cohesive team
Providing ongoing trainings and development opportunities for team members to enhance their skills and knowledge
Building and maintaining relationships with internal and external stakeholders to ensure effective collaboration and alignment of objectives
Establish an environment of continuous improvement where direct reports stay motivated to meet or exceed both service and cost objectives
Ensure compliance with relevant regulations, policies and procedures related to demand planning and inventory management
Coordinate and actively participate in end-to-end payroll process and related activities for markets in team’s scope (MEA and African region)
Cooperate with payroll providers and ensure that payroll is accurately and timely calculated
Investigate consolidation and validation of the data sent to payroll providers
Advise our employees and managers on payroll related matters
Ensure payroll approval and payments, perform and efficiently document checks in compliance with SOX
Actively engage in the simplification, standardization and automatization of payroll process for countries in scope
Coordinate post payroll activities, such as reporting, preparation of accruals, invoicing, submission of declarations to Tax and Social Security authorities
Prowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji sprzedażowych (technik sprzedaży, obsługi klienta) oraz szkoleń produktowych dla pracowników działów sprzedaży
Prowadzenie programów rozwojowych dla liderów (szkolenia oraz on the job training)
Tworzenie programów szkoleniowych i rozwojowych
Współpraca z regionalnymi menedżerami sprzedaży i kierownikami zespołów sprzedażowych
Współpraca z zespołem odpowiedzialnym za wewnętrzną platformę e-learningową
Uczestniczenie w projektach okołoprodukcyjnych: praca z narzędziami Lean Manufacturing, wdrażanie projektów usprawniających, autonomicznych
Analiza procesu produkcyjnego na podstawie danych i wskaźników produkcyjnych: straty materiałowe, straty na maszynach, pomiary, raporty, dane w SAP, stany magazynowe
Praca przy dokumentacji: tworzenie standardów i procedur, instrukcji, dokumentacji procesowej
Wsparcie Inżynierek/Inżynierów w codziennych zadaniach: kwalifikacja maszyn, wdrażanie strategii utrzymania ruchu, planowanie działań
Wykorzystywanie narzędzi Zintegrowanego Systemu Zarządzania (IWS) w procesach produkcyjnych
Stażysta / Stażystka w dziale wsparcia produkcji (IWS)
Aleja Jana Pawła II 196, Czyżyny, Kraków
Wygasła: 24.03.2024
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Uczestniczenie we wdrażaniu kolejnych etapów zintegrowanego systemu zarządzania w obszarze produkcyjnym ze szczególnym uwzględnieniem systemów informatycznych
Przygotowanie wdrożenia, prowadzenie testów, zbieranie opinii użytkowników oraz wdrożenie końcowego rozwiązania dla narzędzi DigiPerf
Wspieranie zespołów w eliminacji strat i optymalizacji procesów na produkcji
Wdrożenie nowego standardu zarządzania ustawieniami maszyny oraz wizualizacji ustawień
Digitalizacja narzędzi do zarządzania standardami produkcyjnymi
Prowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji sprzedażowych (technik sprzedaży, obsługi klienta) oraz szkoleń produktowych dla pracowników działów sprzedaży
Prowadzenie programów rozwojowych dla liderów (szkolenia oraz on the job training)
Tworzenie programów szkoleniowych i rozwojowych
Współpraca z regionalnymi menedżerami sprzedaży i kierownikami zespołów sprzedażowych
Współpraca z zespołem odpowiedzialnym za wewnętrzną platformę e-learningową
Prowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji sprzedażowych (technik sprzedaży, obsługi klienta) oraz szkoleń produktowych dla pracowników działów sprzedaży
Prowadzenie programów rozwojowych dla liderów (szkolenia oraz on the job training)
Tworzenie programów szkoleniowych i rozwojowych
Współpraca z regionalnymi menedżerami sprzedaży i kierownikami zespołów sprzedażowych
Współpraca z zespołem odpowiedzialnym za wewnętrzną platformę e-learningową
Rozwijanie nowych i wspieranie istniejących systemów informatycznych wykorzystywanych do produkcji i logistyki w największej fabryce PMI w Europie ( np. AWS Cloud, czy systemy dotyczące logistyki wyrobów gotowych)
Opieka nad procesami w projektach, sprawdzanie ich poprawności, wdrażanie usprawnień
Zbieranie feedbacku od użytkowników systemów
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami przy wdrożeniach
Testowanie rozwiązań
Praca z bazami i hurtowaniami danych, współpraca z developerami
Poszukiwanie nowych technologii i rozwiązań odpowiadających na potrzeby biznesu
Kooperacja z globalnymi zespołami zaangażowanymi w rozwój systemów IT Philip Morris
Wdrażanie strategii kultury bezpieczeństwa wśród pracowników
Nadzorowanie zgodności prawnej w zakresie BHP i ochrony środowiska (raportowanie, oceny ryzyka, analiza incydentów i wypadków, weryfikacja procedur, aktualizacja instrukcji stanowiskowych, inspekcje na obszarach produkcyjnych, etc.)
Prowadzenie kontroli i audytów stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, pomiarów czynników szkodliwych na stanowiskach pracy, działań korygujących, prewencyjnych i doskonalących
Reprezentowanie zagadnień BHP i OŚ w projektach i inwestycjach prowadzonych przez firmę
Realizacja projektów, wdrażanie zmian i nowych standardów w firmie
Oversee and lead a team of professionals in managing HR Services’ personnel administration and immigration tasks, including employee records, onboarding, and offboarding processes
Drive efficiency in processes, collaborating with Legal & HR teams and ensuring compliance with local and international regulations
Develop and implement HR Services’ policies and procedures, showcasing a strong knowledge of labor laws to enhance operational effectiveness
Design and optimize processes, leveraging experience in continuous improvement methodologies, and collaborate with cross-functional teams to enhance employee experience
Manage vendor relationships ensuring effective partnerships, and act as a point of contact for complex employee matters, providing guidance on HR Services related issues
Maintain up-to-date knowledge of labor and immigration laws, ensuring the company's adherence to regulations in all locations
Foster a positive and inclusive work environment within the team, demonstrating good people management capabilities
Leads and manages the delivery of key strategic GBS projects with quality and providing meaningful insight as well as oversee the implementation of all projects related to strategy to ensure high standards of reasoning and strategic coherence;
Drive the formulation and implementation of GBS strategies and objectives and ensure alignment with evolving capabilities and processes; creates roadmap for GBS strategy execution;
Delivers and oversees key GBS strategic projects with quality and provides useful insight, and also supervises the execution of all strategy-related projects to ensure high standards of reasoning and strategic coherence;
Benchmark performance vs external providers, identify opportunities, analyze trends and lead discussions on sourcing and development strategy; Turn research into understanding that creates powerful narratives, plan and link digital and strategic elements to create GBS expansion possibilities;
Own and lead key workshops links to the strategy preparation and execution by taking responsibility for the entire process of planning, designing, facilitating, and moderating the workshops, as well as following up on the outcomes and feedback;
Own strategy cycle governance by ensuring that the strategic planning process is well-defined, communicated, and executed across the organization. It involves setting clear objectives, timelines, roles, and responsibilities for each stage of the strategy cycle, from vision to execution. It also entails monitoring and reporting on the progress and outcomes of the strategic initiatives, as well as facilitating feedback and learning loops;
Prepare materials for key meetings means by creating and delivering high-quality presentations, documents, and data that support the strategic decision-making and communication of the organization. It involves understanding the purpose, audience, and agenda of each meeting, and tailoring the content and format accordingly as well as collaborating with other stakeholders, conducting research and analysis
Plan, coordinate and control budgeting and actuals processes by ensuring deadlines are met and numbers are provided accurately as basis for proper decision making
Cost control for activities under scope, analysis and reporting of the Opex & Capex accounts: analysis of actuals versus budget and deliberate variance drivers with budget holders
Review & lead month end closing and provide insights and instructions to the team to effectively achieve the set objectives
Leading Budgeting and forecasts preparation for respective functions/scope, review targets in line with business objectives and provide financial analysis to support management's decision-making included but not limited to ;provision of standard and ad-hoc scenario based analysis
Organize budget discussions, understand business needs, and effectively challenge budget spending
Escalate material deviations and in collaboration with other teams handling demand management propose corrective actions and suggestions
Offer meaningful insights and derive data-driven solutions for the Central Operations Function. Increase transparency through continuously improving our tooling and reporting landscape
Prepare dashboards and reports and support ad-hoc requests for the Finance Director/BP and FCF as well as PMI reporting
Build and enhance partnership with key stakeholders, provide elevated analysis, scenarios, and guidance to support various financial and business needs
Act as a reliable Finance Business Partner, building and presenting meaningful data for decision-making support to functional Senior Management
OPEX & CAPEX controlling to drive cost initiatives, Headcount governance and other ad-hoc financial analysis
Lead and participate in identification areas for improvements, simplification, and standardization, being able to implement and influence new ways of working
Help drive digitalization journey including the continuous improvement within BI-reporting, Tagetik etc
Perform Finance conformity reviews for contracts
Support the team in controlling tasks, e.g. SOX, etc
Work with the data to create new metrics and reports and maintain existing ones in close cooperation with our Business Intelligence team and other operational logistics teams
Create surveys directly on the SaaS platform Qualtrics
Develop suitable dashboard visualizations and help with the integration of the results into the system landscape of our customers
Configure the solution, including assisting with survey programming, building dashboards, and platform integrations, etc
Assess the impact of changes (risk identification and mitigation strategies development)
Build relationship with key stakeholders to gain support for change initiatives. Obtain approvals for change from stakeholders, including business owners and other relevant parties. Communicate the benefits of change to stakeholders
Develop and deliver training programs to ensure successful adoption of new processes, systems and tools
Support and advise customers on the implementation of customer experience solutions
Develop and maintain deployment-related documentation including deployment plan, standard operating procedures etc
be a part of PMI inventory and supply chain controlling team, diverse in terms of people and activities, which offers numerous professional development possibilities
become a part of a larger team through collaboration with local and international business partners
prepare budgets / rolling forecasts for inventory and analyze variances to actual results by keeping track of latest business developments
coordinate and actively participate in month and year-end closing tasks for respective PMI affiliates
prepare a set of reports (financial, managerial, KPIs)
ensure full conformity of financial statements with Generally Accepted Accounting Principles
perform ad hoc analysis to support business, managerial decisions
Budgeting and forecasts preparation for respective market within the company, review targets with business objectives by financial analysis to support management's decision-making process
Support and influence key operational and strategic decisions with independent and data driven insights
Lead budget discussions, understand business needs, and effectively challenge budget spending
Closely monitor monthly financial results regarding variance analysis of actual data versus planned spending and find business drivers
Build and enhance partnership with counterparts providing high level standard analysis, scenarios, and guidance, supporting different financial and business needs
Act as a reliable Finance Business Partner, building and presenting meaningful data for decision-making support to functional Senior Management
Provide ad-hoc analysis and monitor insights on specific issues
Lead and participate in identification areas for improvements, simplification, and standardization, being able to implement and influence new ways of working
you will be the first point of contact for the Market counterparts to integrate market business strategies into Operating Income simulations and scenarios (Price, Excise Tax, Share of Market, Consumer Acquisition and Volume) for decision-making
As Power User of the Operating Income forecasting tool, you will deliver high quality estimates
You will provide markets services, based on a Service Level Agreement, with timely input and analysis delivery
You will take initiative and participate in the process of continuous improvement, in collaboration with the System Governance team and Markets. For this purpose, you will work closely with both internal and external partners supporting PMI affiliates with new analytics solutions at the same time you’ll be challenged to contribute with innovative ideas and work collaboratively not only with your team, but the entire organization
Deploy Global/Regional Talent Management initiatives and programs locally for the Commercial organization in Poland, collaborating with P&C Managers to ensure effective talent and performance management, capability development, learning, and change management
Provide support across talent management initiatives, contributing to continuous improvement by enhancing the capabilities of talent and the organization, and fostering employee engagement in an inclusive workplace
Serve as a subject matter expert, offering principles and guidelines for Talent Management milestones, programs, and initiatives
Understand the Global/Regional Talent Management strategy and guidelines, taking the lead in partnering with stakeholders by providing consultation and support
Ensure the deployment plans and execution of talent management products/programs, supporting business success while adhering to succession, inclusion & diversity, and engagement targets
Identify organizational demands/needs for talent development, succession planning, and continuous employee learning (leadership, managerial skills, functional expertise)
Identify skill gaps, strategize, and plan capability-building programs to address the required skills
Foster a performance and lifelong learning culture, enabling managers and employees to discuss and set expectations for goals, career aspirations, and development needs
Work with Global Payroll Product and Service Experience teams to define performance standards and set strategic objectives, manage short and long term-term operational goals for the Payroll Delivery
Responsibility for achieving payroll-related target key performance indicators, operational level agreements and service levels to internal customers and stakeholders
Collaborate with P&ED Payroll Managers and Payroll Product Manager drive towards standardization of payroll process across PMI
Partner with Market, Total Rewards, Payroll Product Manager and Deploy & Change teams to transition payroll activities according to the defined payroll strategy from markets into the hub/ from Employee Care teams into Payroll Delivery
Manage Payroll Governance activities between P&C, Finance and Risk & Controls functions
Ensure all relevant Payroll activities are delivered in compliance with global/ regional/ local legislation (statutory and non-statutory) and with PMI management standards
Monitor regional payroll performance to ensure delivery to applicable SOX / PMI Chart of Control and prevailing legislation, including identification, interpretation and application of prevailing employment tax and social insurance legislation. Identify action plans to close gaps in delivery in compliance with required standards and/ or legislation
Lead engagement with Corporate Audits, Risk and control and external bodies on payroll-related matters, e.g. Labor Inspection, Social Security, Tax Office
Follow up on payroll related issues/ problems within the scope of responsibility until they are resolved. Undertake proactive risk control to ensure no repeat of issues / problems. Understand payroll issues/ problems in other regions, applying lessons learned (including proactive risk control) to ensure no replication of issues/ problems within the scope
Partner with Global Mobility on expat payroll matters or issues escalation as they relate to local payroll processing, including internal/ external audits
Monitor and manage regional vendor performance to ensure delivery to agreed performance standards in close partnership with the Payroll Product Manager and Vendor Management Team to align regional payroll vendors to global target goals
Monitor, identify and introduce areas for improvement by monitoring employee experience and/ or by acquiring and providing feedback from payroll team members. Prioritizing regional inputs to Payroll Product Backlog and collaborating with the Payroll Product Manager to ensure their timely delivery
Collaborate with Finance, IT, Local P&ED, Product Team and Service Experience Team to ensure payroll business continuity plans available and tested for the region
Lead a regional team of 20-40 employees (incl. People Managers), driving their development, performance, and engagement. Allocate resources and responsibilities within the PY Delivery team(s) to deliver business results
Participate / lead in the Payroll/ Time Communities of Practice. Collaborate with global peers to define global ways of working, understand Payroll issues/ problems in other regions and apply lessons learned (including proactive risk control) to ensure no replication of issues/ problems within the scope, identifying continuous improvement opportunities
Together with your colleagues ensure that the PMI Service Center Europe provides timely and accurate tax reporting to the PMI business units in EMEA countries
Act as a first-line support for the accounting groups and advise on tax matters
Conduct trainings to transfer your knowledge on tax law to the specialized accounting groups
Perform periodic review of tax records, the VAT treatment of business flows, and support business during a tax audit
Have the possibility to actively participate in additional cross-functional projects
Be a part of the network of PMI tax specialists in Europe
Create budgets for the function. Monitor realization of the actual cost vs budget, prepare budget & forecast calculations on defined accounts, provide standard, ad hoc and scenario-based analysis for costs, headcount and strategic initiatives
Execution
Support business owners to validate and adjust assumptions on headcount, overheads & business expenses, consolidate budget and provide input to budgeting tool for OB and RF cycles in timely manner
Review overall Cost category forecast, capturing business dynamics and changes providing input to Finance for input to the system
Prepare monthly standard reporting packs and Headcount analysis to be shared with P&ED Head and direct LT reports
Prepare analysis supporting resource allocation and investments planning advisory aimed at cost optimization and RRP growth
Investigate and escalate material deviations and propose corrective actions to Manager of P&ED Controlling
Support the markets / region during the budget cycles (/OB/RF) in collaboration with Records to Record organization to ensure items that should be centrally budgeted are actioned and Market/ region specific costs are not included within centrally managed P&ED budget
Support Manager of P&ED Controlling on standard and ad-hoc controlling tasks, e.g. Recharge methodologies, Reorganizations, etc
Support reporting for standard monthly Forums such as People Forum and Solutions Forum
Review and share analysis and support for internal and external audit requirements, liaising with the auditors and colleagues across the business as required
Business support & collaboration
Effectively cooperate with LT Reporting for extensive analysis and ad hoc request needs to P&ED on financial performance
Liaise with other CoE’s across P&C/ Other functions to ensure high quality customer service and to guarantee continuous service improvement
Support Manager P&ED Finance Controlling as SPOC various pillars
Design & Continuous Improvement
Apply understanding of assigned business process to identify gaps and propose continuous improvement measures
Work closely with Manager to understand root causes and represent process procedures, practicalities, and exceptions
Prepare rolling, integrated and synchronized production scheduling for manufacturing processes in line with the defined planning cycle, drumbeat and scheduling horizon in order to meet the semi and finished goods volume forecasts. Ensure the delivery of the Best Executional Plan for the respective production site for the SIP processes balancing cash, cost & service targets for the company. Adhere to stock policies while keeping human and machine resources at the lowest cost, and within operational constraints (e.g. materials availability and equipment efficiency). Ensure and control the execution of the production schedule and ensure corrective actions in case of deviations
Resource capacities, capabilities and calendars inputs collection from Manufacturing:
Collect and consolidate from Manufacturing regular (weekly) update on resource capacity, capability, manufacturing assumptions and availability. Collaborate with resource leads who are the single point of contact in manufacturing affiliates in standardized and synchronized manner. Follow up on getting all inputs and escalate in case of non availability of required inputs on time. Provide mid & long term Capacity Inputs to Capacity Planning team. Provide local management with forward mid & long term production requirements and related data (where applicable)
Manage exception situations (last moment machine breakdown, material arrival delays/quality hold, high criticality urgent production requests) using best judgement & alignment with the related stakeholders to ensure minimal impact on business
Build and maintain partnership with key stakeholders:
Supply Planning: Preparation and follow up on production plans in short and mid term horizon; react on plan changes to ensure supply continuity to the markets
Capacity Planning: Provide accurate information on production capacity for an optimized volume allocation and capacity management
Manufacturing (Resource Lead): Collaborate closely on short term planning optimization and execution; collect Manufacturing resources inputs. Cooperate with resource lead to facilitate smooth execution of aligned production plan, validate production plan in line with the guidance on manufacturing assumptions and optimize the schedules of manufacturing resources such as available manning, calendars for maintenance, trainings, trials etc. Monitor the joint KPIs between Supply Chain and Manufacturing, focusing on output reliability and define & follow-up the actions
Material Requirements Planning (MRP): Ensure process alignments between production and material planning
Transportation & WH: Connect with Factory transportation/WH teams to support transportation performance and WH utilization
Lead and participate in the assigned Supply Chain or Cross functional projects targetting to deliver productivity and/or efficiency in the processes. Seek & identify continuous improvement opportunities in SIP & related Supply Planning processes and raise proposals for the process enhancements
Ensure that all accountabilities & activities are carried out in full compliance with the related PMI Principles & Practices, quality standards, Tolling compliance, laws & regulations and Environmental, Health & Safety norms in order to maintain sustainable legal compliance in all these areas, eliminate potential accidents and losses
Lead and coordinate the assurance gathering activities over a) the appropriateness, adequacy, and executional effectiveness of risk responses implemented by management, and b) compliance with internal Policies & Procedures and internal controls
Coordinate the assurance / audit team to efficiently and effectively complete the audit / assurance engagement in budget and in time
Manage direct auditee stakeholders within the scope of the engagement on the day-to-day operational interactions
collaborate intensively with the other assurance functions, e.g.: Risk & Controls, Information Security & Data Privacy, Ethics & Compliance
Prowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji sprzedażowych (technik sprzedaży, obsługi klienta) oraz szkoleń produktowych dla pracowników działów sprzedaży
Prowadzenie programów rozwojowych dla liderów (szkolenia oraz on the job training)
Tworzenie programów szkoleniowych i rozwojowych
Współpraca z regionalnymi menedżerami sprzedaży i kierownikami zespołów sprzedażowych
Współpraca z zespołem odpowiedzialnym za wewnętrzną platformę e-learningową
You will be the first point of contact for the Market counterparts to integrate market business strategies into Operating Income simulations and scenarios (Price, Excise Tax, Share of Market, Consumer Acquisition and Volume) for decision-making
As Power User of the Operating Income forecasting tool, you will deliver high quality estimates; you will provide markets services, based on a Service Level Agreement, with timely input and analysis delivery
You will take initiative and participate in the process of continuous improvement, in collaboration with the System Governance team and Markets
You will work closely with both internal and external partners supporting PMI affiliates with new analytics solutions at the same time you’ll be challenged to contribute with innovative ideas and work collaboratively not only with your team, but the entire organization
Reconcile and monitor monthly financial results regarding variance analysis of actual data versus planned spending in line with US GAAP standards
Proactively participate in budgets’ and forecasts preparation for respective function within the company, review targets with business objectives by financial analysis to support management's decision-making process
Cooperate and provide support to various stakeholders within the company and other PMI affiliates for respective financial cycles
Identify areas for enhancements, use LEAN methodology to eliminate inefficiencies
Prowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji sprzedażowych (technik sprzedaży, obsługi klienta) oraz szkoleń produktowych dla pracowników działów sprzedaży
Prowadzenie programów rozwojowych dla liderów (szkolenia oraz on the job training)
Tworzenie programów szkoleniowych i rozwojowych
Współpraca z regionalnymi menedżerami sprzedaży i kierownikami zespołów sprzedażowych
Współpraca z zespołem odpowiedzialnym za wewnętrzną platformę e-learningową
Stażystka / Stażysta w dziale szkoleń komercyjnych
Warszawa
Wygasła: 15.11.2023
część etatu
umowa zlecenie
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Tworzenie koncepcji materiałów na platformę e-learningową,
Weryfikacja i korekty tekstów materiałów szkoleniowych ( mi.in. współpraca z działem prawnym, komunikacji zewnętrznej, weryfikacja zgodności materiałów anglojęzycznych z polskimi tłumaczeniami),
Monitorowanie dostępu użytkowników platformy,
Analizowanie jakości oraz skuteczności szkoleń online i materiałów szkoleniowych,
Współpraca z trenerami działu szkoleń oraz zespołem projektowym przy tworzeniu spójnych materiałów szkoleniowych,
Zbieranie potrzeb biznesowych w ramach zakresu szkoleń online,
Setting up orchestrated activity flows in Salesforce (SFDC)
Audience creation in Treasure Data based on markets inputs and publishing to SFDC downstream solutions
Activity configuration based on markets inputs (including escalation flows, remuneration)
Providing guidance to markets how to optimise the flows to achieve best results
SFDC administration including (but not limited to): territory management set up, account and contact management, creation of contract templates in system
Creation of Salesforce map filters for Field Force
Updating digital widgets in Salesforce Experience Cloud
Any other business requests from REEV enabled markets
Prowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji sprzedażowych (technik sprzedaży, obsługi klienta) oraz szkoleń produktowych dla pracowników działów sprzedaży
Prowadzenie programów rozwojowych dla liderów (szkolenia oraz on the job training)
Tworzenie programów szkoleniowych i rozwojowych
Współpraca z regionalnymi menedżerami sprzedaży i kierownikami zespołów sprzedażowych
Współpraca z zespołem odpowiedzialnym za wewnętrzną platformę e-learningową
Prowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji sprzedażowych (technik sprzedaży, obsługi klienta) oraz szkoleń produktowych dla pracowników działów sprzedaży
Prowadzenie programów rozwojowych dla liderów (szkolenia oraz on the job training)
Tworzenie programów szkoleniowych i rozwojowych
Współpraca z regionalnymi menedżerami sprzedaży i kierownikami zespołów sprzedażowych
Współpraca z zespołem odpowiedzialnym za wewnętrzną platformę e-learningową
Prowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji sprzedażowych (technik sprzedaży, obsługi klienta) oraz szkoleń produktowych dla pracowników działów sprzedaży
Prowadzenie programów rozwojowych dla liderów (szkolenia oraz on the job training)
Tworzenie programów szkoleniowych i rozwojowych
Współpraca z regionalnymi menedżerami sprzedaży i kierownikami zespołów sprzedażowych
Współpraca z zespołem odpowiedzialnym za wewnętrzną platformę e-learningową
Utrzymanie maszyn i urządzeń w należytym stanie technicznym w tym: wykonywanie przeglądów układów elektroniki i automatyki na maszynach produkcyjnych (sterowniki PLC, układy bezpieczeństwa, układy zasilające, układy sterowania silnikami, falowniki, serwonapędy, roboty przemysłowe, przemysłowe sieci komunikacyjne, oczujnikowanie)
Prowadzenie ewidencji napraw, kalibracji i testów
Zarządzanie i aktualizowanie dokumentacji technicznej
Diagnostyka, analiza i rozwiązywanie problemów maszyn i urządzeń oraz systemów sterowania (w tym modyfikacje urządzeń, modyfikacje programów PLC)
Doskonalenie procesów poprzez wdrażanie poprawek i innowacji w ścisłej współpracy z zespołami produkcyjnymi
Build simple and comprehensive reports and visualizations with clear insights and proposals
Data Analysis. Deep-dive into the data to find insights that drive the strategy and develop recommendations and prepare actionable proposals
Drive constant dialog with subject matter experts in various product groups, collect, analyse, aggregate commercial data, challenge quality of data, elaborate functional and non-functional requirements
Shape key milestones, identify timeline of execution, ensure communication flow to align all stakeholders, provide analytical support for pilots leveraging new business/data models
Formulate technical task for ongoing automation initiatives for building dashboards and models based on conducted analytical research
Follow the changes in the business model and reflect them on the level of data modelling, performing model adjustments
Support business and technical teams with actual data model structure and associated business processes
Actively collaborate with other BI streams in order to improve and optimize data flow, quality and visibility. Share and promote best data structure practices
Advanced Analytics - You might also participate in Machine Learning projects, contributing to advanced solutions
Otrzymasz swój własny projekt, nad którym będziesz pracował przy wsparciu zespołu i swojego przełożonego
Będziesz wsparciem w budowaniu obszarów zarządzania danymi (z koncentracją na ich jakości)
Weźmiesz udział w procesie migracji nowej platformy do analityki danych
Nauczysz się rozwijania głębokiego zrozumienia procesów biznesowych w naszej organizacji, przepływu danych, produktów i usług w kontekście ich wpływu na dane
Otrzymasz odpowiedzialność za dostarczanie informacji zwrotnych w celu poprawy programu Data Stewardship, procesów oraz dokumentacji
Będziesz asystować przy przesyłaniu danych
Zdobędziesz doświadczenie przy pracy z międzynarodowymi zespołami projektowymi oraz zobaczysz, jak działa Data Governance i rola Data Stewardship w międzynarodowej organizacji FMCG
Procurement Sourcing Executive (Buyer) – Spanish or French Speaker
aleja Jana Pawła II 196, Czyżyny, Kraków
Wygasła: 06.06.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Collaborating with Procurement Account Manager and Internal Stakeholders to gain a clear understanding of their needs/scope of work & business priorities to ensure high level of results
Leading RFQ/RFI/RFP process, analyzing offers, negotiating, conducting evaluations and recommending the best option
Co-developing procurement plans/scope of the Affiliate
Planowanie, koordynowanie i realizacja digitalowych kampanii komunikacyjnych i marketingowych (z uwzględnieniem strategii firmy) ukierunkowanych na konkretne cele biznesowe, w tym generowanie wartościowego ruchu na platformie digitalowej skierowanej dla Detalistów zajmujących się sprzedażą wyrobów tytoniowych
Współpraca z agencjami kreatywnymi i digitalowymi (realizacja działań związanych z rozwojem oraz optymalizacją treści oraz doskonaleniem doświadczenia użytkownika na platformie), działem prawnym (weryfikacja materiałów), działem marketingu (inicjatyw związanych z portfolio produktów), działem sprzedaży B2B oraz OC
Tworzenie kreacji w ramach planowanych kampanii (przygotowanie briefu dla agencji, nadzorowanie procesu tworzenia kreacji na platformę online, zarządzanie treściami i publikacją)
Koordynacja bieżących i nowych projektów, nadawanie im priorytetów
Tworzenie i zapewnienie we współpracy z agencją materiałów wspierających dział sprzedaży (gadżety, materiały drukowane – offline, materiały online) oraz komunikacji CRM (planowanie i koordynowanie CRM do odbiorców platformy online – Salesforce Marketing Cloud)
Odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań i wyników
Monitorowanie i bieżąca analiza efektywności podejmowanych działań oraz trendów konsumenckich
Stały nadzór nad jakością materiałów zgodnie z wytycznymi marki i najlepszymi praktykami UX
Utrzymanie maszyn i urządzeń w należytym stanie technicznym w tym: wykonywanie przeglądów układów elektroniki i automatyki na maszynach produkcyjnych (sterowniki PLC, układy bezpieczeństwa, układy zasilające, układy sterowania silnikami, falowniki, serwonapędy, roboty przemysłowe, przemysłowe sieci komunikacyjne, oczujnikowanie)
Prowadzenie ewidencji napraw, kalibracji i testów
Zarządzanie i aktualizowanie dokumentacji technicznej
Diagnostyka, analiza i rozwiązywanie problemów maszyn i urządzeń oraz systemów sterowania (w tym modyfikacje urządzeń, modyfikacje programów PLC)
Doskonalenie procesów poprzez wdrażanie poprawek i innowacji w ścisłej współpracy z zespołami produkcyjnymi