1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. GESSLER DELI sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

GESSLER DELI sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. WSPÓLNA 70

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (10) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 10 )

Kierownik Delikatesów / Sklepu

Wilcza 3, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Organizacja pracy Sklepu i wew. procedur
  • Aktywna obsługa Klientów zgodnie ze standardami Gessler Deli
  • Doradztwo klientom sklepu w zakresie oferty sklepu
  • Realizacja planów sprzedażowych
  • Realizacja zadań powierzonych przez dział marketingu
  • Współ-kreowanie polityki sklepu w ramach doboru asortymentu
  • Współ-kreowanie polityki sklepu w ramach promocji i marketingu
  • Współ-kreowanie polityki sklepu w ramach standardów obsługi
  • Rekrutacje pracowników
  • Nadzór nad pracownikami sklepu
  • Analiza raportów sprzedażowych
  • Poszukiwanie nowych dostawców
  • Inwentaryzacje i współpraca z działem księgowości
  • Dbałość o dostępność produktów dla Klienta, oznakowanie i ustawienie towaru, zmiana ekspozycji
  • Odpowiedzialność za inwentaryzację środków pieniężnych w sklepie oraz związaną z obiegiem gotówki dokumentację
  • Egzekwowanie przestrzegania przepisów BHP oraz przepisów ppoż
  • Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującą, wewnętrzną procedurą
  • Wykonywanie innych zleconych zadań związanych z funkcjonowaniem Sklepu
Pokaż więcej >>
od 6750 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Delikatesów / Sklepu

Wilcza 3, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Współ-kreowanie polityki sklepu w ramach doboru asortymentu
  • Współ-kreowanie polityki sklepu w ramach promocji i marketingu
  • Współ-kreowanie polityki sklepu w ramach standardów obsługi
  • Organizacja pracy Sklepu i wew. procedur
  • Aktywna obsługa Klientów zgodnie ze standardami Gessler Deli
  • Doradztwo klientom sklepu w zakresie oferty sklepu
  • Realizacja planów sprzedażowych
  • Realizacja zadań powierzonych przez dział marketingu
  • Rekrutacje pracowników
  • Nadzór nad pracownikami sklepu
  • Analiza raportów sprzedażowych
  • Poszukiwanie nowych dostawców
  • Inwentaryzacje i współpraca z działem księgowości
  • Dbałość o dostępność produktów dla Klienta, oznakowanie i ustawienie towaru, zmiana ekspozycji zgodnie z wytycznymi Działu Marketingu
  • Odpowiedzialność za inwentaryzację środków pieniężnych w sklepie oraz związaną z obiegiem gotówki dokumentację
  • Egzekwowanie przestrzegania przepisów BHP oraz przepisów ppoż
  • Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującą, wewnętrzną procedurą
  • Wykonywanie innych zleconych zadań związanych z funkcjonowaniem Sklepu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. rozliczeń / Księgowa

Warszawa
Wygasła: 06.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wystawianie dokumentów sprzedaży w oparciu o dane zawarte w systemie, z uwzględnieniem weryfikacji ich poprawności
  • Kompletacja dokumentacji około-fakturowej (zamówienia, dokumenty wydania towaru, potwierdzenia dostaw)
  • Przesunięcia pomiędzy magazynami
  • Monitorowanie poprawności oraz kompletności dokumentacji magazynowej
  • Monitorowanie zamówień i ich akceptacja
  • Zgłaszanie oraz koordynacja niezgodności, stała współpraca z innymi działami
  • Weryfikacja oraz stałe monitorowanie dostępności produktów (stanów magazynowych) oraz planowanie i zgłaszanie potrzeb produkcyjnych
  • Wsparcie pracy magazynu oraz logistyki
  • Terminowa realizacja wyznaczonych obowiązków
  • Analizy i raportowanie do księgowości oraz managerów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy / Doradca Klienta (FMCG / spożywcza)

Warszawa
Wygasła: 24.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Wprowadzanie produktów Kuchnia Gessler do tradycyjnego (głównie) kanału sprzedaży
  • Rozwój sprzedaży w kanale tradycyjnym
  • Współpraca z sieciami lokalnymi i sklepami
  • Negocjowanie warunków handlowych z klientami
  • Doradzanie klientom w zakresie rozwiązań wpływających na wzrost sprzedaży
  • Rekomendowanie Spółce i wdrażanie rozwiązań wpływających na wzrost sprzedaży
  • Przygotowywanie ofert handlowych
  • Budowanie długoterminowych relacji z klientami
  • Realizacja wyznaczonych przez Spółkę celów sprzedażowych i jakościowych
  • Monitorowanie zmian na rynku i działań konkurencji
  • Raportowanie bezpośrednio do Dyr. Sprzedaży
Pokaż więcej >>
od 7000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Local Key Account Manager

Wilcza 3, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Aktywna sprzedaż portfolio oraz budowanie strategii sprzedaży na podległym terenie
  • Współpraca z lokalnymi Sieciami Handlowymi
  • Realizacja zadań ilościowych i jakościowych
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, portfolio, konkurencji
  • Dbałość o rozwój portfolio na zarządzanym obszarze
  • Planowanie i egzekucja budżetów promocyjnych i marketingowych u obsługiwanych Klientów
  • Prowadzenie negocjacji i rozmów z naszymi partnerami handlowymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Delikatesów / Sklepu

Wilcza 3, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Współkreowanie polityki sklepu w ramach doboru asortymentu
  • Współkreowanie polityki sklepu w ramach promocji i marketingu
  • Współkreowanie polityki sklepu w ramach standardów obsługi
  • Organizacja pracy Sklepu i wew. Procedur
  • Rekrutacje pracowników
  • Nadzór nad pracownikami sklepu
  • Aktywna obsługa Klientów zgodnie ze standardami Gessler Deli
  • Doradztwo klientom sklepu w zakresie oferty sklepu
  • Realizacja planów sprzedażowych
  • Realizacja zadań powierzonych przez dział marketingu
  • Analiza raportów sprzedażowych
  • Poszukiwanie nowych dostawców
  • Inwentaryzacje i współpraca z działem księgowości
  • Dbałość o dostępność produktów dla Klienta, oznakowanie i ustawienie towaru, zmiana ekspozycji zgodnie z wytycznymi Działu Marketingu
  • Odpowiedzialność za inwentaryzację środków pieniężnych w sklepie oraz związaną z obiegiem gotówki dokumentację
  • Egzekwowanie przestrzegania przepisów BHP oraz przepisów ppoż
  • Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującą, wewnętrzną procedurą
  • Wykonywanie innych zleconych zadań związanych z funkcjonowaniem Sklepu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent(ka) Biura / Zarządu

Warszawa
Wygasła: 28.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Współtworzenie wewnętrznych procedur i standardów
  • Kompleksowe administrowanie korespondencją, komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną oraz administrowanie kalendarzem wybranych osób
  • Udział w realizowanych projektach i zadaniach, także w roli koordynatora
  • Opracowywanie i przygotowywanie prezentacji, kalkulacji oraz innych materiałów
  • Monitorowanie rynku, trendów oraz konkurencji
  • Research rynkowy, analiza raportów w zakresie zachowań konsumenckich
  • Identyfikowanie potencjalnych podwykonawców, nawiązywanie kontaktu
  • Identyfikowanie potencjalnych klientów, nawiązywanie kontaktu
  • Komunikacja z dostawcami oraz klientami
  • Przygotowywanie raportów, zestawień, redagowanie pism
  • Wsparcie Zarządu i zespołu w realizacji bieżących zadań
  • Wsparcie Działu Księgowego
  • Organizacja i zarządzanie recepcją w biurze
  • Organizowanie oraz koordynacja podróży służbowych pracowników oraz gości
  • Obsługa logistyczna gości, konferencji, szkoleń oraz innych spotkań odbywających się w biurze spółki
  • Realizacja dodatkowych zadań powierzonych przez przełożonego
  • Bezpośrednia współpraca z Zarządem spółki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technolog żywności / Specjalista ds. rozwoju produktów

Warszawa
Wygasła: 25.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • Wdrażanie nowych receptur do seryjnej produkcji (dobór odpowiednich surowców, dobór podwykonawców / zakładów produkcyjnych, tworzenie dokumentacji)
  • Opracowywanie nowych produktów oraz ulepszanie obecnych (tworzenie nowych i modyfikacja obecnych receptur, kalkulacja oraz optymalizacja kosztów nowych receptur)
  • Inicjowanie i koordynacja prób technologicznych
  • Opracowanie dokumentacji technologicznej dla nowych produktów
  • Nadzór nad produkcją i dokumentacją dotyczącą procesu produkcji
  • Nadzór nad jakością produktów oraz wspieranie procesów wpływających na zwiększanie jakości produktów
  • Kontrola nad kosztami produkcji, przygotowywanie kalkulacji dla nowych produktów
  • Szukanie nowych dostawców dodatków technologicznych i opakowań
  • Poszukiwanie nowych dostawców surowców i opakowań oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi, w celu ulepszania obecnych oraz tworzenia nowych produktów, z uwzględnieniem oczekiwań konsumentów i tworzących się trendów
  • Przygotowywanie danych do etykiet zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,
  • Aktywne poszukiwanie nowych technologii i surowców, współpraca z dostawcami
  • Udział w przygotowaniu materiałów informacyjnych oraz prezentacji o produktach, technologii, surowcach oraz dodatkach do żywności
  • Analiza kategorii spożywczych w celu poszukiwania innowacyjnych rozwiązań produktowych oraz identyfikacji rodzących się trendów
  • Współpraca z Działem Marketingu w zakresie rozwoju portfolio produktowego, opracowywania komunikacji produktowej na potrzeby tworzenia opakowań oraz skutecznej promocji produktów
  • Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji na potrzeby audytów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Trade Marketing Manager (FMCG / branża spożywcza)

Warszawa
Wygasła: 23.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Tworzenie, realizacja i analiza kampanii trade marketingowych
  • Wsparcie działań marketingowych w zakresie marki
  • Przygotowywanie i prowadzenie programów intensyfikujących sprzedaż, w tym programów motywacyjnych i lojalnościowych
  • Wsparcie wprowadzenia do sprzedaży nowej linii / brandu produktów spożywczych
  • Wsparcie wprowadzenia ww. produktów do nowoczesnego kanału sprzedaży
  • Wsparcie rozwoju sprzedaży w tradycyjnym kanale sprzedaży
  • Współtworzenie i realizacja materiałów drukowanych i materiałów POS
  • Planowanie, zarządzanie i rozliczanie budżetów na poszczególne kampanie i działania
  • Zarządzanie produktem promocyjnym (zabezpieczenie stocku, estymacje, monitoring zejścia)
  • Nadzorowanie akcji realizowanych w punktach sprzedaży, monitoring działań konkurencji
  • Współpraca z klientami w ramach wspólnych działań marketingowych
  • Współpraca z agencjami
  • Bezpośrednie wsparcie działu sprzedaży, współpraca z pozostałymi działami
  • Analiza i tworzenie raportów na temat prowadzonych działań trade marketingowych
  • Monitorowanie i analiza rynku pod kątem potrzeb klientów
  • Bieżąca ocena stosowanych narzędzi celem poprawy ich efektywności
  • Udział w krajowych i międzynarodowych targach branżowych
Pokaż więcej >>
od 12000 do 20000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Sprzedaży / Handlowy (FMCG / branża spożywcza)

Warszawa
Wygasła: 23.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • Wprowadzenie do sprzedaży nowej linii / brandu produktów spożywczych
  • Wprowadzenie ww. produktów do nowoczesnego kanału sprzedaży
  • Budowa od podstaw wewnętrznego działu handlowego
  • Rozwój sprzedaży w tradycyjnym kanale
  • Opracowanie strategii sprzedaży krótko i długoterminowej
  • Rekomendowanie i wdrażanie rozwiązań wpływających na wzrost sprzedaży
  • Przygotowywanie ofert handlowych
  • Budowanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami
  • Planowanie, organizowanie i realizacja wyznaczonych celów sprzedaży
  • Negocjowanie warunków handlowych współpracy
  • Raportowanie bezpośrednio do Zarządu
  • Realizacja celów sprzedażowych i finansowych w danym kanale oraz u poszczególnych klientów
  • Monitorowanie zmian na rynku i działań konkurencji
Pokaż więcej >>
od 17000 do 25000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie GESSLER DELI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.