Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
- szybko wyłapujesz błędy, potrafisz sprawdzić tekst pod względem korektorskim i przekształcić go w krótką formę w razie potrzeby;
- kontakt z mediami nie stanowi dla Ciebie problemu, a wręcz jest satysfakcjonującym wyzwaniem;
- jesteś w stanie zaprosić media do naszej siedziby i zorganizować wszystko co trzeba;
- od czasu do czasu chętnie udzielisz krótkiego wywiadu lub szybko przygotujesz ważne informacje;
- zajmiesz się planowaniem, przygotowaniem i koordynacją wizyt ekipy Teatru w różnych mediach;
- potrafisz zająć się PRem wewnętrznym i zewnętrznym i odróżniasz te dwie przestrzenie;
- chat GPT to dla Ciebie narzędzie, przydatne, ale nie zastępuje pracy Twojego umysłu!
To świetnie, bo właśnie Ciebie szukamy!
Zostań naszym specjalistą od komunikacji, słowa pisanego i kontaktu z mediami!
UWAGA: Nie wysyłaj listu motywacyjnego, zamiast tego podeślij nam portfolio swoich tekstów, lub jeśli takiego nie posiadasz przygotuj opis na stronę www jednego z naszych aktualnych spektakli
Ewidencja faktur zakupu i sprzedaży, wyciągów bankowych, list płac;
Uzgadnianie rejestru VAT;
Ewidencja zdarzeń gospodarczych w zakresie rozliczeń projektów inwestycyjnych, w tym rozliczanie nakładów poniesionych na rozwój infrastruktury, finansowanych ze środków własnych, publicznych, funduszy UE itp.;
Ewidencja nakładów na środki trwałe w budowie;
Ewidencja i rozliczanie zdarzeń gospodarczych wynikających z realizacji projektów merytorycznych z zakresu działalności kulturalnej, finansowanych ze środków zewnętrznych;
Współpraca przy tworzeniu wniosków o dotacje celowe;
Koordynowanie i nadzorowanie całego obiegu dokumentów w Teatrze
Egzekwowanie spływu umów, kosztorysów i innych dokumentów wewnętrznych od koordynatorów projektów, koordynatorów zespołów, kierowników i brygadzistów zgodnie z wyznaczonymi terminami
Nadzór nad kosztorysami wszystkich działów w ramach przydzielonego budżetu
Nadzór nad spójnością i kompletnością dokumentów związanych z działaniami Teatru
Współtworzenie umów, pism, procedur wewnętrznych związanych z działaniami Teatru
Realizacja celów i zadań w ramach powoływanych zespołów projektowych w odpowiedzi na bieżące potrzeby Teatru
Usprawnienie systemu informacji i raportowania
Kontrola spójności i poprawności dokumentów zgodnie z obowiązującymi Teatrze regulaminami i zarządzeniami
Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych Teatru
Bieżąca analiza i monitoring rynku, wydarzeń branżowych i działań konkurencji
Analiza statystyk dotyczących efektywności kampanii, profilów i wydarzeń w Internecie (Google, Facebook, Instagram, LinkedIn) oraz w innych obszarach promocyjnych
Inicjowanie i nadzorowanie badań marketingowych
Tworzenie harmonogramów, realizacja, analiza oraz raportowanie prowadzonych działań
Tworzenie insight’ów konsumenckich i monitorowanie zmieniających się potrzeb odbiorców
Prowadzenie działań i komunikacji w kanałach social media oraz zewnętrznej komunikacji firmy w zakresie wizerunkowym i sprzedażowym
Kreowanie, wdrażanie i promocja nowych projektów przy współpracy z pozostałymi zespołami Teatru
Realizacja celów i zadań w ramach powoływanych zespołów projektowych w odpowiedzi na bieżące potrzeby Teatru
Opracowywanie kompleksowej oferty edukacyjnej Teatru dla dzieci, młodzieży, dorosłych i seniorów zarówno misyjnej jak i komercyjnej
Kosztorysowanie projektów, kalkulacja i optymalizacja ich rentowności
Koordynowanie zajęć lekcyjnych dla dzieci, młodzieży i dorosłych opartych na programach edukacyjnych i spektaklach teatralnych organizowanych przez Teatr
Prowadzenie zajęć edukacyjnych dla wybranych grup w tym dzieci/młodzież/dorośli
Koordynowanie warsztatów z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi w siedzibie Teatru i poza nią
Udział w programach interdyscyplinarnych prowadzonych przez Teatr i partnerów zewnętrznych
Stałe poszerzanie wiedzy na temat edukacji kulturalnej i artystycznej, pedagogiki Teatru i animacji kultury
Tworzenie i wdrażanie planu na rzecz poprawy dostępności danej instytucji
Tworzenie programu wsparcia osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do informacji o danym Teatrze i usługach jakie świadczy
Działania w zakresie odpowiedzialności społecznej Teatru (CSR)
Kompleksowe prowadzenie wszystkich spraw kadrowych i płacowych, w tym związanych z zatrudnianiem pracowników Teatru, zawieraniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, naliczaniem płac, ZUS, US, PPK itp
Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia ewidencji czasu pracy (czas: standardowy, zmianowy oraz dzielony równoważny) oraz współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi Teatru przy planowaniu czasu pracy
Prowadzenie spraw emerytalno–rentowych
Terminowe sporządzanie list płac z osobowego funduszu płac
Sporządzanie list płac z honorariów i bezosobowego funduszu płac z tytułu umów o dzieło i umów zlecenia, na podstawie danych od inspicjenta, koordynatora pracy merytorycznej, koordynatorów projektów, koordynatora sekretariatu i kierowników działów
Dokonywanie egzekucji i innych potrąceń z wynagrodzeń pracowników na podstawie sporządzonych wykazów przez księgowego Pracowniczej Kasy Pożyczkowej, potrąceń składek na rzecz Zw. Zaw. itp
Dokonywanie rozliczeń i terminowe przekazywanie zobowiązań wobec ZUS, US
Specjalista / Specjalistka ds. promocji i komunikacji marki
Lublin
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opracowanie identyfikacji wizualnej Teatru oraz kompleksowy nadzór nad jej stosowaniem, wdrażaniem i rozwijaniem
Opracowywanie materiałów graficznych do druku i Internetu w zakresie promocji i komunikacji Teatru (np. repertuary, ulotki, foldery, programy, plakaty, zaproszenia, reklamy, plansze do materiałów video itp.)
Koordynowanie produkcji materiałów reklamowych i promocyjnych, w tym gadżetów, repertuarów, afiszy, programów, ulotek (współpraca z grafikami, drukarniami, fotografami)
Opieka nad stroną internetową i mediami społecznościowymi Teatru; wprowadzanie treści i elementów graficznych
Umiejętność redagowania tekstów promocyjnych związanych z realizowanymi projektami graficznymi
Dobra znajomość narzędzi promocji w Internecie oraz w mediach społecznościowych (w tym Meta Business Suite, Facebook ADS, Google ADS)
Realizacja celów i zadań w ramach powoływanych zespołów projektowych w odpowiedzi na bieżące potrzeby Teatru
Pisanie i rozliczanie wniosków o dotacje celowe z funduszy ministerialnych, Instytutu Teatralnego, funduszy branżowych, funduszy zagranicznych i innych programów wsparcia instytucji kultury
Tworzenie ofert sponsorskich i pozyskiwanie sponsorów korporacyjnych, instytucjonalnych i indywidualnych
Pisanie wniosków do wybranych funduszy instytucjonalnych, korporacyjnych
Obsługa realizacji zobowiązań na rzecz sponsorów i darczyńców oraz utrzymywanie i budowanie długotrwałych relacji ze sponsorami i darczyńcami
Współpraca przy działaniach promocyjnych skierowanych do sponsorów i darczyńców
Współtworzenie i realizacja kampanii fundraisingowych
Kompleksowa koordynacja logistyczna realizacji kilku przedstawień jednego dnia w różnych miejscach, obejmująca zasoby ludzkie, sprzętowe i środki transportu
Planowanie transportu osób, scenografii i sprzętu scenicznego niezbędnego do realizacji spektakli Teatralnych w objeździe po całym województwie lubelskim
Organizacja noclegów i wyżywienia dla pracowników Teatru podczas objazdu
Tworzenie harmonogramów wyjazdów
Tworzenie kosztorysów związanych z działaniami logistycznymi i ich rozliczanie z działem księgowym
Dbanie o zapewnienie wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji wyjazdowych wydarzeń artystycznych